Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nepsy-ihmisen ihmissuhde avautuminen

Vierailija
26.01.2023 |

Hei, oletko add/adhd tyyppi? Onko sinulla vaikeuksia ymmärtää neurotyypillisten toimintaa ihmissuhteissa?
Avauduin eilen yhdessä porukassa (vain puolet paikalla), siitä mitä kaikkea jengi on puhunut toistensa ns. selän takana, kun eräs toinen ryhmän jäsen otti puheeksi (Vihdoin!) omituiset vibat mitä ryhmässä on ollut viimeisen puolen vuoden aikana.
En ymmärrä miksi mun piti taas avata suuni ja puhua totta!? Tai siis ymmärrän, vihaan kaikkea kieroilua ja sumutusta! Mutta nyt sitten stressaan että kun juttu kulkee taas eteenpäin, niin meikäläinen se taas on kaiken pahan alku ja juuri.

Enkä edes ole mikään paras ystävä näitten ryhmän "kieroilijoiden" kanssa, mutta silti hirvittää, että nyt ne suuttuu ja syyttää mua, ties ja mistä. Huh huh. Osaispa vaan elää ihan itsekseen eikä tarttis murehtia näitä ystävyyssuhteiden kiemuroita, kun en kuitenkaan osaa hoitaa niitä silleen kuin kuuluisi.

Ja en siis edes halua enää olla mikään jokaiseen porukkaan sopiva myötäilijä, niin kuin olin nuorempana, mutta koville tää oppi kyllä ottaa.
Mielellään kuulisin sekä nepsyjen että neurotyyppillisten kommentteja asiaan..

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vmp

Vierailija
2/7 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kantsinut puhua kun kaikki on paikalla.

Mutta, jos porukka on noin vaikea, niin miksi olet sellaisessa porukassa?

Jos muut todellakin puhuvat selän takana ilkeitä juttuja toisista?

Jos täytyy varoa omiakin sanomisiaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun elämä on ihan livenä tätä.

Tässä se toinen osapuoli joka kimpaantuu on yleensä sellainen ihminen jolla on ympärillä paljon häntä mielisteleviä ystäviä, jotka sitten pitävät hänen puolestaan suurta meteliä.

Tässä esimerki, erosin lasten isästä joka on väkivaltainen. Puhuin hänelle puhelimessa että vaadin valvotut tapaamiset lasten kanssa.

Ensimmäiseksi hän uhkailee tappaa minut.

Silti siellä taustalla hänen ystävänsä ja uusi tyttöystävä möykkää, että älä pidä pelinappuloina, vaan anna isän nähdä heitä niinkuin hän itse haluaa.

Sitten tää sama porukka haukkuu että on mun syytä kun mun lapsilla on traumoja. Kukahan ne aiheutti?

Mun neuvo on älä reagoi noihin viesteihin mitenkään jos ei ole pakko, jos ne käy sinulla tunteisiin.

Vierailija
4/7 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skulle ni småningom skyffla dessa nepsy grejor i röven på er själva och tända eld på dem? Ingen orkar med clowner som försöker göra sig viktiga med någon ny, helt onödig förkortning som till råga på eländet beskriver något handikapp.

Vierailija
5/7 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai ne syyttää sinua, koska se on kieroilijoiden tapa. Kun huomautat heidän huonosta käytöksestään niin sinä olet se pahantekijä, koska otit asian puheeksi. D A R V O. Googleta.

Vierailija
6/7 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteista! Joo olisi todellakin pitänyt malttaa mieleni sen verran että kaikki on paikalla. Mutta en aio olla enää tämän porukan kanssa juurikaan tekemisissä, yks ihana tyyppi porukassa on, ja häntä just sorsitaan kun on semmonen pehmeä ja sopeutuvainen, eikä mitään päälle päsmäri. Sen yhden aion säilyttää lähipiirissä!

Vierailija
7/7 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit, kuten tuntui oikealta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan