Onko joku päässyt valtiolle.fi-sivun kautta töihin?
Kysymys siis otsikossa. Ilman tuttuja tai jo sisäistä paikkaa, onko joku päässyt sen sivun kautta joskus töihin? Olen varmaan 500 hakemusta sinne laittanut, mutten koskaan ole päässyt edes haastatteluun. Koulutus valtiotieteiden maisteri, kokemusta ja osaamista löytyy niihin paikkoihin, mihin olen hakenut. Aina tulee vain viesti "valintapäätös tehty, valinta ei tällä kertaa valitettavasti osunut sinuun".
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain 1. vakiduunin valtiolta muutama kk tradenomiksi valmistumisen jälkeen. Ei ollut/ole suhteita. Oli toistaiseksi voimassa oleva sopimus, jonka päätin 4 vuoden jälkeen, kun muutin pois pääkaupungista. Nyt myöhemmin on katkeransuloista todeta, että se taisi olla monessa mielessä paras työpaikka, joka mulla on ollut.
Ja alkup. kysymykseen voisin jatkaa, onko kukaan saanut töitä Kuntarekryn kautta, siis sellainen, joka ei ole jo valmiiksi kunnalla töissä?
Olen joo, mielestäni Kuntarekrystä on helpohko saada töitä, toisin kuin valtiolle.fi:stä. Monesti olen päässyt haastatteluunkin ja paikka tarjottu, mutten ole ottanut vastaan. En siis tiedä mitä teen väärin, kun valtiolle en pääse, en sitten millään.
T. AP
Miksi ihmeessä haet usein paikkoihin, joita et haluakaan?
Kyllä niitä lohkeaa, mutta kun sopivia hakijoita ei välttämättä edes ole. Itse pääsin määräaikaiseksi, koska olin ainoa, jolla oli alan työkokemusta. Nytkin on useita määräaikaisuuksia auki, mutta hakijoita ei ole, tässä työttömien maassa.