Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pitkään jaksat tapailla, jos ei heti "klikkaa"?

Vierailija
26.01.2023 |

Olen tapaillut pari kertaa erästä tyyppiä. Ei ole ollut vielä mitään fyysistä, jos hartiahierontaa ei lasketa. Ei pusuja tms.

Hän on kaikinpuolin mukava, silmääni miellyttävä eli komea, juttuisa ja kunnollinen kaveri. Juttu meillä luistaa, mutta rentous ja ns huumori puuttuu.

Käymämme keskustelut ovat mielestäni liiankin asiapitoisia, vaikka taidetaan ollakin molemmat melko pidättyväisiä. Tapaamiskerrat meinaavat suurinpiirtein uuvuttaa minut, ja vaikka keskustelemme paljon ihan kaikenlaisista asioista, edellisistä suhteista, ahdistumisista, politiikasta, liikunnasta, kavereista tms. Välillä myös tuntuu, että hän ei aina koe hiljaisuutta hyväksi, vaan saattaa kysyä jo viidennettä kertaa, miten viihdyn työssäni ja onko mulla tavotteita mihin seuraavaksi. Sitten tulee vähän sellainen liiallinen smalltalkki uupumus, kun ei jaksa koko aikaa puhua vain asiaa ja asiaa.

Välillä yritän heittää rennoksi ja vitsiä tms, mutta tuntuu, että ne oikein tartu toiseen ja tunnelma ei oikein vapaudu missään vaiheessa.

Voi olla, että meillä on vaan täysin erilaiset huumorintajut, eikä meillä ikinä klikkaa tän kummemmin, eikä siinä mitään, sitten ei.

Itse kysynkin, silloin kun tapasit kumppanisi tai jos tapailet ylipäätään jotakuta, klikkasiko teillä heti vai vasta ajan kuluessa? Kuinka kauan jaksat katsoa tilannetta, jos tuntuu, että yhteinen huumori, helppous olla, ei meinaa tulla? Pitäisikö sen heti tulla?

Kommentit (182)

Vierailija
81/182 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ja miehelläni oli alusta asti luottamusta ja kiinnostusta toisiamme kohtaan, mutta esim yhteinen huumori ja toistemme ymmärtäminen kehittyi vasta pikkuhiljaa kuukausien ja vuosien saatossa. Ja kehittyy yhä paremmaksi näin 5 vuoden jälkeenkin. Monia asioita ei alkuun ymmärretty ja ihan kommunikointitavoissa saattoi olla erilaisia juttuja, joita oltiin opittu vaikka omilta vanhemmilta, kavereilta ym. Ja joissa oli eroavaisuuksia, mikä alkuun toi välillä väärinymmärryksiä. Mutta alusta asti kantoi kuitenkin joku turvallisuuden ja luottamuksen tunne toisen seurassa, välittämimen ja toki ihastuminen ja fyysinen kiinnostus, mutta ollenkaan kaikilta osin ei heti klikannut ja juuri tuo yhteinen huumori ja kommunikointitavat on hioutunut vasta vuosien saatossa yhteen. Joten kannattaa mun mielestä tapailla vielä vaikka joitain viikkoja jos kuitenkin koet myös paljon positiivisia tunteita miehen seurassa.

Vierailija
82/182 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kommenteista. Vastauksia tuli sekä puolesta ja vastaan, mikä on kyllä hyvä ja antoi ajattelemisen aihetta.

On totta, että tällaisena pidättyväisenä ihmisenä hiljalleen rentoudun ja olen hitaasti lämpiävä "henkisesti". Kuitenkin tavallaan jotain ehkä voisi päätellä ensitreffeistä ja toisistakin, että on todella uupunut niiden jälkeen ja tunnelma ei vain vapaudu, niin jostain se kuitenkin kertoo.

Ja olen hänelle kyllä sanonut tästä ja hän myös, ettei se ainakaan yllätys ole kummallekkaan. Mutta katsotaan, ajattelin, että nähtäisi vielä ehkä kolmannen kerran ja sitten jos ei klikkaa, niin ei klikkaa. Ei aina vain klikkaa.

Mitä jos joisitte pari pulloa viiniä? Jos ei sittenkään tunnelma rentoudu, niin ei sitten millään..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/182 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki heti mulle nyt! Jos ei ensimmäisillä treffeillä klikkaa ei tule seuraavia. Eikä sillä ole väliä vaikka mies jännittäisi ensi treffeillä kun kyllä miehen pitää hallita jännitys että pystyy huomioimaan paremmin heti!

Vierailija
84/182 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet kokeilevat seksillä ansaitseeko nainen parisuhdetta ja nainen kokeilee parisuhteella ansaitseeko mies seksiä mutta ainoastaan miehiä syytetään siittä että ei käyttäydy ja toimi kuin nainen mutta missään ei vaadita naisia toimimaan ja käyttäytymään toisella tavalla.

Vierailija
85/182 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilkaa leffailta ja viiniä.

Sinun kannattaa kertoa miehelle painokkaasti, että hiljaiset hetket eivät haittaa. On hyvä, jos pystyy olla yhdessä myös hiljaa välillä.

Vierailija
86/182 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä 3x.

1x menee aina jännityksen piikkiin ja vaikkei kipinää synny niin joku kuitenkin vetää vielä tapaamaan toisen kerran. Eli ei ole heti "ei tod...." tyyppi.

2x jos on ihan kivaa ja viihtyy, mut kipinää ei synny, menee viel sen piikkiin että entä jos kuitenki ja katotaan nyt, kyll se siitä.

3x lievä turhautuminen alkaa hiipiä, edelleen kohtalaisen ok, kemiaa ei synny, valju fiilis tapaamisen jälkeen.... mut ei sen kumempaa kipinää.

4x sorry oot ihan kiva, mut ei vaan tuu sitä tiettyä fiilisyä....

Vierailija
87/182 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdesti

Vierailija
88/182 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikalailla sama tilanne oli. Toki jotain tunsin kun ensimmäisiltä treffeiltä "pääsi jatkoon". Hänen ulkonäkö vähän nikotutti ja juttelu oli sellaista työhaastattelumaista eikä huumoria ollut. Muuten oli järkevä, mukava, ei mitään mt/päihde tm ongelmia.

Olin fb sinkkuryhmissä ja katsoin kun vanhenevat yksinäiset ihmiset valittaa ettei ole ketään ja samaan hengenvetoon julistavat että vain paras kelpaa ja jos ei lähde jalat alta heti niin ei tule mitään. Että sellaista joskus tuntenut eikä vähempään tyydytä (no miksi ero tullut jos niin kipinöinyt..) Mietin että ne munkin kuumathuumat on ollut just sellaisten kusipäiksi osottautuneiden kanssa että jos nyt katsoisin pidemmälle tämän kiltin ja kunnollisen kanssa.

Toki jos seksi ei olisi toiminut niin tuskin tässä oltaisiin pari vuotta myöhemmin. Mutta se on tyyliin parasta koskaan. Joskus jopa miettinyt että olenko minä vain munan perässä, mutta ei, se on se kokonaisuus.

Vierailija
89/182 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verta pitää jaksaa tapailla että päästään sänkyyn asti. Sitten vaihtoon.

Vierailija
90/182 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 100% tämä mies ja voin kertoa sulle naisten puolesta.

3-4 treffeille asti jaksavat, jonka jälkeen saan viestin jossa lukee että miten olen kyllä tosi kiva, mutta ei ole kipinää.

OK, selvä. Entä sitten, haluaisitko olla suhteessa, jossa nainen ei tunne sinua kohtaan mitään, ei viihdy seurassasi eikä halua sinua seksuaalisesti= et pääse panemaan.

Vai onko sulle sama,kunhan on joku nainen?

Sivusta kommentoin että miehillähän ei tätä ongelmaa ole. Ei tarvi edes klikata niin sänkyyn silti halutaan. Minutkin on jätetty ilmoittamalla että ei ollut kemiaa eikä oikein klikannut, vaikka sängyssäkin oltiin useampi kerta oltu. Vähän mietin että mitä helvettiä.

Sinut on jätetty koska sinulla ei ollut henkisesti mitään annettavaa miehelle.

Tästtä syystä ainut mikä kiinnosti oli haarojen välisi.

Kiitos mielipiteestäsi mutta kyllä meistä kahdesta mies oli se tyhjäpää. Tiedätkö sen miestyypin joka möläyttelee ties mitä älyttömyyksiä (esim. eksäänsä liittyen) eikä edes itse tajua sitä? Tää mies oli just sellainen. Olin myös meistä kahdesta se koulutetumpi, kenties sekin jostain kertoo.

Vierailija
91/182 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tapaillut vain sellaisia, joihin oon tutustunut ensin jossain muussa seurassa, ja sitten jos jonkun kanssa on klikannut, olen alkanut tapailemaan kahdestaan.

Kahden kanssa yhteensä, exän ja nyxän. Mitä järkeä on tapailla, jos ei klikkaa? 

Vierailija
92/182 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään.

Vierailija
93/182 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kattele pitkään jos luvattua nato optiota ei ala löytymään!

Vierailija
94/182 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaksan tapailla niin kauan kuin seksiä on saatavilla.

Miksi tyydyt sellaiseen huonoon seksiin. Seksi on hyvää vasta pitkässä suhteessa. Meillä vaimo alkoi vasta kymmenen vuoden päästä oikein kunnolla skruittailemaan orgasmeista.

Minulla on ollut monta kertaa hyvää seksiä heti alusta lähtien uuden kumppanin kanssa. Ei se ole suhteen pituudesta kiinni vaan omasta ja kumppanin seksuaalisesta yhteensopivuudesta ja itsetunnosta.

Minulla on ollut seksiä yli sadan naisen kanssa ja hyvää vain sitten kun jännitys katoaa, tunnelma rentoutuu ja löytyy yhteinen juttu. Yhden illan jutuissa aina aivan järkyttävän huonoa.

Vierailija
95/182 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kommenteista. Vastauksia tuli sekä puolesta ja vastaan, mikä on kyllä hyvä ja antoi ajattelemisen aihetta.

On totta, että tällaisena pidättyväisenä ihmisenä hiljalleen rentoudun ja olen hitaasti lämpiävä "henkisesti". Kuitenkin tavallaan jotain ehkä voisi päätellä ensitreffeistä ja toisistakin, että on todella uupunut niiden jälkeen ja tunnelma ei vain vapaudu, niin jostain se kuitenkin kertoo.

Ja olen hänelle kyllä sanonut tästä ja hän myös, ettei se ainakaan yllätys ole kummallekkaan. Mutta katsotaan, ajattelin, että nähtäisi vielä ehkä kolmannen kerran ja sitten jos ei klikkaa, niin ei klikkaa. Ei aina vain klikkaa.

Mitä jos joisitte pari pulloa viiniä? Jos ei sittenkään tunnelma rentoudu, niin ei sitten millään..

Kaikki muut keinot ovat ok, mutta alkoholia ei koskaan treffailuun. Se pilaa kaiken.

Vierailija
96/182 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tyydyt sellaiseen huonoon seksiin. Seksi on hyvää vasta pitkässä suhteessa. Meillä vaimo alkoi vasta kymmenen vuoden päästä oikein kunnolla skruittailemaan orgasmeista.

Sulla kesti kymmenen vuotta tyydyttää vaimosi?

Ei, mutta ei sitä voi edes verrata siihen mitä se alkuun oli, se on kokoajan vain parempaa ja parempaa.

Vierailija
97/182 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 100% tämä mies ja voin kertoa sulle naisten puolesta.

3-4 treffeille asti jaksavat, jonka jälkeen saan viestin jossa lukee että miten olen kyllä tosi kiva, mutta ei ole kipinää.

OK, selvä. Entä sitten, haluaisitko olla suhteessa, jossa nainen ei tunne sinua kohtaan mitään, ei viihdy seurassasi eikä halua sinua seksuaalisesti= et pääse panemaan.

Vai onko sulle sama,kunhan on joku nainen?

Sivusta kommentoin että miehillähän ei tätä ongelmaa ole. Ei tarvi edes klikata niin sänkyyn silti halutaan. Minutkin on jätetty ilmoittamalla että ei ollut kemiaa eikä oikein klikannut, vaikka sängyssäkin oltiin useampi kerta oltu. Vähän mietin että mitä helvettiä.

Sinut on jätetty koska sinulla ei ollut henkisesti mitään annettavaa miehelle.

Tästtä syystä ainut mikä kiinnosti oli haarojen välisi.

Kiitos mielipiteestäsi mutta kyllä meistä kahdesta mies oli se tyhjäpää. Tiedätkö sen miestyypin joka möläyttelee ties mitä älyttömyyksiä (esim. eksäänsä liittyen) eikä edes itse tajua sitä? Tää mies oli just sellainen. Olin myös meistä kahdesta se koulutetumpi, kenties sekin jostain kertoo.

ja silti olisit halunnut jatkaa tämän "tyhjäpään" kanssa, mutta et päässyt jatkoon.

Tuolla on vaikka kuinka paljon koulutettuja ihmisiä jotka ovat sosiaalisesti kömpelöitä ja eivät ole kuivuutensa sekä huumorintajun puutteen takia kiinnostavia keskustelukumppaneita.

Vastaavasti tuolla on ihmisiä jotka säteilevät positiivista energiaa ja ovat kiinnostavaa sekä hauskaa seuraa joiden seurassa viihtyy, vaikka heillä ei ole korkeakoulututkintoa.

Pelkkä koulutus ei ole mitenkään tae siitä, että olisit henkisesti kiinnostava ihminen jonka kanssa halutaan parisuhteeseen.

Vierailija
98/182 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei ole edes yrittänyt 2-3 treffeillä, niin ei ole minun tyyppiä.

Vierailija
99/182 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli vaan mieleen, että jos noista tapaamisista tulee sulle uupunut olo, niin voikohan se kertoa siitä, että toista osapuolta jännittää ihan hirveästi ja se tunne jotenkin siirtyy ja kuormittaa. Jos se jännitys vaikuttaa siihen ettei se tunnu vielä rennolta. No en tiedä tuli vaan mieleen.

Vierailija
100/182 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut monta kertaa hyvää seksiä heti alusta lähtien uuden kumppanin kanssa. Ei se ole suhteen pituudesta kiinni vaan omasta ja kumppanin seksuaalisesta yhteensopivuudesta ja itsetunnosta.

Minulla on ollut seksiä yli sadan naisen kanssa ja hyvää vain sitten kun jännitys katoaa, tunnelma rentoutuu ja löytyy yhteinen juttu. Yhden illan jutuissa aina aivan järkyttävän huonoa.

Ja silti olet päätynyt paneskelemaan jopa yli sadan naisen kanssa. Tuskinpa olet niiden kaikkien kanssa ehtinyt vehdata niin pitkän kaavan mukaan, että on löydetty yhteinen juttu. Eli eiköhän noilla lukemilla ole ollut pääosin sitä järkyttävän huonoa yhden illan paneskelua. Oletko siis masokisti? ;-D 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän