Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: "Suomalaisten syntyvyys matalampi kuin koskaan"

Vierailija
26.01.2023 |

"Suomen syntyvyys oli vuonna 2022 matalampi kuin koskaan aiemmin mittaushistorian aikana."

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009351547.html

Kommentit (228)

Vierailija
221/228 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa niihin eläimiin sekaantua täälläkin :D

Vierailija
222/228 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa niihin eläimiin sekaantua täälläkin :D

Nii mut espanjas on siesta, jää enempi aikaa elukoidenkin panemiselle. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/228 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhanpojan vero pitäisi ottaa takaisin. Ei ole oikein, että vanhemmuudessa uhrautuva vanhempi on lähes aina äiti. Vanhanpojan vero auttaisi siinä, että jos isä ei suostu maksaa elareita, kompensoi vanhanpojan vero kelan maksamaa elaria

Vierailija
224/228 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset hankkivat lapset ajatuksella "koska minä haluan" ja toiset ajatuksella "koska olen sopivin lapsen kannalta katsottuna".

40-50 vuotiailla tulisi olla oikeus saada kunnallisella lahjamunasoluhoitoja.

Hyvää äitipotentiaalia menee +40 vuotiaissa hukkaan, koska yhteiskunta sorsii heitä, vaikka heissä olisi todella hyvä pohja korjata lapsikatoa. Syntyvyyttä tulisi tukea tässäkin joukossa.

Vierailija
225/228 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toiset hankkivat lapset ajatuksella "koska minä haluan" ja toiset ajatuksella "koska olen sopivin lapsen kannalta katsottuna".

40-50 vuotiailla tulisi olla oikeus saada kunnallisella lahjamunasoluhoitoja.

Hyvää äitipotentiaalia menee +40 vuotiaissa hukkaan, koska yhteiskunta sorsii heitä, vaikka heissä olisi todella hyvä pohja korjata lapsikatoa. Syntyvyyttä tulisi tukea tässäkin joukossa.

Lahjamunasoluista on hirveä pula. Niiden kerääminen myös vaarantaa luovuttajan terveyden, sillä käytetyt hormonit aiheuttavat syöpäriskin. Lisäksi vaarana on pahimmillaan hengenvaaralliset komplikaatiot.

Jos ei osaa aloittaa lastenhankintaa ajoissa, voi syyttää vain itseään.

Vierailija
226/228 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle huono diili. Nainen käy töissä ja maksaa puolet kaikesta PLUS hoitaa 99% kodin ja lapset yksin sen lisäksi. Ei kiitos.

Vierailija
227/228 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiselle huono diili. Nainen käy töissä ja maksaa puolet kaikesta PLUS hoitaa 99% kodin ja lapset yksin sen lisäksi. Ei kiitos.

Jokaikinen mies jonka olen tavannut, on osoittautunut vapaamatkustajaksi perheessa/suhteessa. Vaikka alkuun saattaa vaikuttaa etta tuo on taatusti sellainen joka tekeekin jotain, niin kylla ne vaaleanpunaiset lasit akkia kirkastuu. Miehet ei tee mitaan. Se etta he sanovat hoitavansa renkaiden vaihdot ym typeraa on niin 50-luvulta vedettya liipalaapaa. Aivankuin ei me naiset niita vaihdeta tai vaihdateta niita itsekin 🤦 me leikataan nurmikot ja tehdaan lisaksi aivan kaikki muu. Mies vie kerran kuussa roskat kun muistutan asiasta 😅 muutoin istuu koneella ja keittaa nuudeleita nalkaansa. Aivan kuin teini.

Vierailija
228/228 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

*

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan