Mies pesee kikkeliä lavuaarissa
Olen monesti löytänyt mieheni wc:stä pesemässä kikkeliä lavuaarissa. Tapana tämä on jo vastenmielinen, mutta miksi hän tekee tätä aina työpäivän jälkeen?
Kommentit (152)
Pesen aina lavuaarissa kotona tapahtuneen virtsaamisen jälkeen. Samoten virtsaan istualteen kotona. Vaimo kiittää kahdesta eri syystä.
Vierailija kirjoitti:
Etkö ole kysynyt miksi pesee työpäivän jälkeen? Miehesi on aika pitkä, jos pystyy pesemään peniksensä lavuaarissa.
öö mä olen 168cm pitä miehenpätkä ja pystyn pesemään slerban lavoiressa. Vähän varvistaen joskus, mutta yleensä vaan munat laidalla rellottaen.
Monet miehet tekee tätä. Pesee munaa lavuaarissa esim pikarunkun jälkeen vessakusitaipaskan yhteydessä?
1. Onko totta vai tarua?
2. Vedättekö pikarunkun jokaisen vessakäynnin yhteydessä? Tai miten usein..
Ap, pakko kysyä.
Mitä sä teet siellä vessassa? Otat aikaa vai ...
Sairasta. Asteletko sisään noinvain?
Pesen myös kullin usein lavuaarissa. Se on just sopivalla korkeudella, ja käsisuihkulla homma käy helposti. Käsisaippuaa saa helposti pumppupullosta toisella kädellä, kun toisella pitelee suihkua. Tietysti huuhtelen munakarvat pois altaasta ja tarvittaessa pesen koko lavuaarin kynsiharjalla ja saippualla. Mikä ongelma tässä nyt muka on? Parempi kai se on, että mies pesee kullin lavuaarissa kuin että ei pesisi ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Voi ei, tuonko takia lavuaarit ovat aina niin alhaalla (vrt. tiskiallas).😣 Lienee miesten keksintö sekin, ainakin sijoittamisen puolesta...
Mitä. Ne tasot on mun rintakehässä - kainaloissa. Ylhäällä.
Minä ainakin pesen ja pidän munani puhtaana, niin ei tarvitse käsiä pestä vessakäynneillä.
Sellaisessa kulhomallisessa tai kulmamallisessa allasmaljassa on hyvä pestä kun saa kassitkin sinne altaaseen. Ei vesi valu pitkin reisiä. Ja jos on toiveita saada vaikka suihinotto, niin saippuan kanssa. Saattaa jopa alkaa jo seisomaan, jos miettii mitä ehkä kohta saa.
Minä teen tuon joka ilta hampaidenpesun lisäksi jos vaikka vaimo intoutuisi antamaan suuhoitoa niin on puhdasta tarjolla. Eipä vaan usein intoudu.
Fiksu mies. Et joudu maistelemaan miehen tsupparitytön kiimanesteitä.
no ei kai nyt syihkuun mennä jos pikaineluvas. vaimokin pesee pöntöllä ollessaan ja sit nuolettaa
joka ilta pesen pippelin lavuaarissa pidee suihkulla hampaiden pesun jälkeen