Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pesee kikkeliä lavuaarissa

Vierailija
25.01.2023 |

Olen monesti löytänyt mieheni wc:stä pesemässä kikkeliä lavuaarissa. Tapana tämä on jo vastenmielinen, mutta miksi hän tekee tätä aina työpäivän jälkeen?

Kommentit (152)

Vierailija
141/152 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ilta pesen pippelin lavuaarissa pidee suihkulla hampaiden pesun jälkeen

Vierailija
142/152 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen aina lavuaarissa kotona tapahtuneen virtsaamisen jälkeen. Samoten virtsaan istualteen kotona. Vaimo kiittää kahdesta eri syystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/152 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö ole kysynyt miksi pesee työpäivän jälkeen? Miehesi on aika pitkä, jos pystyy pesemään peniksensä lavuaarissa. 

öö mä olen 168cm pitä miehenpätkä ja pystyn pesemään slerban lavoiressa. Vähän varvistaen joskus, mutta yleensä vaan munat laidalla rellottaen. 

Vierailija
144/152 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet miehet tekee tätä.  Pesee munaa lavuaarissa esim pikarunkun jälkeen vessakusitaipaskan yhteydessä? 

1. Onko totta vai tarua?

2. Vedättekö pikarunkun jokaisen vessakäynnin yhteydessä? Tai miten usein..

Vierailija
145/152 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, pakko kysyä.

Mitä sä teet siellä vessassa? Otat aikaa vai ...

Sairasta. Asteletko sisään noinvain?

Vierailija
146/152 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen myös kullin usein lavuaarissa. Se on just sopivalla korkeudella, ja käsisuihkulla homma käy helposti. Käsisaippuaa saa helposti pumppupullosta toisella kädellä, kun toisella pitelee suihkua. Tietysti huuhtelen munakarvat pois altaasta ja tarvittaessa pesen koko lavuaarin kynsiharjalla ja saippualla. Mikä ongelma tässä nyt muka on? Parempi kai se on, että mies pesee kullin lavuaarissa kuin että ei pesisi ollenkaan.

Vierailija
147/152 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ei, tuonko takia lavuaarit ovat aina niin alhaalla (vrt. tiskiallas).😣  Lienee miesten keksintö sekin, ainakin sijoittamisen puolesta...

Mitä. Ne tasot on mun rintakehässä - kainaloissa. Ylhäällä.

Vierailija
148/152 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin pesen ja pidän munani puhtaana, niin ei tarvitse käsiä pestä vessakäynneillä.

Vierailija
149/152 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisessa kulhomallisessa tai kulmamallisessa allasmaljassa on hyvä pestä kun saa kassitkin sinne altaaseen. Ei vesi valu pitkin reisiä. Ja jos on toiveita saada vaikka suihinotto, niin saippuan kanssa. Saattaa jopa alkaa jo seisomaan, jos miettii mitä ehkä kohta saa.

Vierailija
150/152 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen tuon joka ilta hampaidenpesun lisäksi jos vaikka vaimo intoutuisi antamaan suuhoitoa niin on puhdasta tarjolla. Eipä vaan usein intoudu.

Vierailija
151/152 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu mies. Et joudu maistelemaan miehen tsupparitytön kiimanesteitä. 

Vierailija
152/152 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei kai nyt syihkuun mennä jos pikaineluvas. vaimokin pesee pöntöllä ollessaan ja sit nuolettaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi