Mies ei puhu mitään, ainoa ääni jonka olen kuullut hänestä tänään on
pieru. Pelaa koneella kuin olisin vain joku kämppis.
Kommentit (30)
Kelatkaa, jopa joku peli voittaa suomalaisen naisen.
Mistä se mies muka puhuisi, jos työttömänä istuu päivät pitkät koneella?
Eihän sille koskaan tapahdu yhtään mitään.
Kaikki päivät samanlaisia, ei vaihtelua. Ei mitään.
Ei mitään muuta, kuin että mies elää mielikuvitus maailmassa niissä peleissä, koneella.
Sellainen pitää hänet hengissä. Todellisuus on raakaa arkista, ahdistavaa tylsyttyytä.
Itsetunto loppuun syöty, jos ja kun töitä ei löydy.
Ja jos vaikka töitä sattuisi löytymään, ei enää uskalla töihin lähteä, kun on niin pitkään vain oleslellut, ettei tunne osaavansa enää yhtään mitään, ja työssä tarvittavar sosiaaliset suhteet tuntuvat kauhustuttavilta.
Mitäs oot ap itse puhunut tänä päivänä?
Ja kelle?
Gamer-mies: EI suhteeseen. Trollaamisharrastus miehellä: EI suhteeseen.
Kommunikaatio-ongelmaisuus (esim henkinen väkivaltatyyli) : ei suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Kelatkaa, että suomalaiset miehet on niin rumia, että niillä ei ole mitään mahdollisuutta saada naisia.
Vierailija kirjoitti:
Itä-Euroopassa oisit kylpylässä kiskomassa kuivaa skumppaa. Kortsu hukkuisi kylpyveteen. Viikkojen päästä saisit viestin: "we need to talk"
Sano moikka säästöille. Tervehdi velka taakkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hyvänen aika. Talossa on Nainen ja jätkä räplää jotain peliä.
No en mä siitä tykkäisi, jos se mua jatkuvasti räpläisi. Hyvä että on pleikka mitä räplätä, niin mä saan olla rauhassa.
Nyt on kyllä parisuhteen kermaa :) Miksi te edes asutte saman katon alla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hyvänen aika. Talossa on Nainen ja jätkä räplää jotain peliä.
No en mä siitä tykkäisi, jos se mua jatkuvasti räpläisi. Hyvä että on pleikka mitä räplätä, niin mä saan olla rauhassa.
Nyt on kyllä parisuhteen kermaa :) Miksi te edes asutte saman katon alla?
Sivusta. Tuota. Oletko tietoinen sellaisesta, että parisuhde voi olla muutakin kuin pelkkää panemista. Hän kirjoitti "jatkuvasti", jos et alapään käytöltäsi huomannut lukea. Ehkäpä hänelle parisuhde tarkoittaa rakastamista, hyvää oloa yhdessä, parasta ystävyyttä JA parasta seksiä.
Tosin harvalle sellainen toteutuu. Olisko koska iso osa ajattelee alapäällään eikä muuta.
Luvilin haju valpastaa.