Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aviomiehen kaverinainen

Vierailija
25.01.2023 |

Heräsin jokin aika sitten tajuamaan, että mieheni kaveri, nainen siis, pyyteli miestä jatkuvasti apuun milloin missäkin asiassa. Nainen on siis naimisissa hänkin ja mieheni on myös hänen puolisonsa kaveri. Itse en tunne näitä ihmisiä, joskus nähnyt ohimennen.

Kysyin mieheltä, miksei kaverin mies hoida noita asioita. No ne oli sellaisia ettei hän osannut, it-juttuja esim. Ei siinä mitään. Kunnes alkoi tuntua, että mieheni oli jatkuvasti heillä auttamassa milloin missäkin asiassa. Silloin otin asian esiin ja keskustelimme miehen kanssa. Ei, heillä ei ole koskaan ollut mitään romanttista keskenään, ihan kavereita ovat. Mieheni auttaa mielellään asioissa joissa voi, kuten kaikkia muitakin. Kysyin, onko kyseinen kaveri edelleen miehensä kanssa yhdessä? No, asuvat kuulemma yhdessä mutta eivät välttämättä enää ole yhdessä, mies ei sen kummemmin tiedä.

Tämän jälkeen lähdin sitten itse mukaan kun mies taas auttoi kaveriaan ja heitti hänet autolla jonnekin. Kaveri ei näyttänyt olevan sen enempää kummissaan, että olen mukana, normaalisti jutusteli matkan. Mutta tämän jälkeen ei ole enää tarvinnutkaan mieheni apua erinäisissä asioissa.

Oliko vaistoni ehkä kuitenkin oikeassa ja kyseinen kaveri koitti avun varjolla koettaa, onnistaisiko mieheni kanssa? Jännästi hän ei ole enää tarvinnut joka asiaan miestäni, vaikka aiemmin mieheni kävi heillä auttamassa parikin kertaa viikossa. Ja mieheni on siis joka kerta avoimesti kertonut kun on mennyt siellä käymään eikä ole salaillut mitään. Millaisia ajatuksia muilla heräisi tämmöisestä?

Kommentit (151)

Vierailija
121/151 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun psykoterapeutti on sanonut ettei sallisi miehellään naispuolisia ystäviä.

Kyseessä on jokaisen parisuhteen oma asia, ei ulkopuolisten. Sinänsä turhaa sanoa, kuka on mitäkin sanonut...

Vierailija
122/151 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä alkaa käydä naurettavaksi. Minä, jonka parisuhteessa ei kaverinaisia yksittäin tapailla, tulen haukutuksi narsistiksi. Aika hassua. Ehkä kannattaa selvittää, mitä narsisti tarkoittaa. Ei ketään diagnosoida narsistiksi sen perusteella, ettei halua toisen naisen olevan liian tiiviisti ja epäsopivalla tavalla yhteydessä omaan puolisoonsa. Kovasti kannat huolta miehen puolesta, mutta naisen hyvinvointi/pahoinvointi naiskaverin piinatessa ei aiheuta pientäkään mielenliikahdusta, vain moitteita luottamuksesta. Niinpä niin.

Meidän perheessämme ei ketään eristetä. Miehelläni on paljon kavereita. Ja pariskuntanahan voimme myös tavata pommittavaa naistakin. Perheessämme on pelisäännöt, joista minä ja puolisoni (eli me pariskunnan osapuolet) olemme sopineet. Rajat on sovittu sellaisiksi, että pystymme molemmat olemaan suhteessa hyvinvoivina - ei vain toinen vaan molemmat. Rajat kulkevat jossain, ja tässä kyseisessä tapauksessa rajat ovat tulleet vastaan. Olen pahoillani, että provosoiduin jossain kommentissani ja kirjoitin ikävään sävyyn. Minulla ei henkilökohtaisella tasolla ole pahaa toivottavaa sinulle eikä tälle naiselle. Hän on vain ylittänyt tietyt rajat. Toivon oikeasti hänelle hyvää ja onnellista tulevaisuutta jonkun muun miehen kanssa. Ja toivoisin hänen olevan yhteinen kaverimme, mutta en pommittavan miestäni.

Suhde ei tietenkään ole vankila. Siitä saa kumpikin osapuoli halutessaan lähteä, jos näkemykset pelisäännöistä ovat liian ongelmalliset. Jos taas sinun näkemyksesi eriävät minun tai puolisoni näkemyksistä, sillä ei ole merkitystä. En ole suhteessa sinun kanssasi. Eikä myöskään puolisoni. Hän on suhteessa minun kanssani, vapaaehtoisesti ja meidän pelisäännöillämme - ei sinun säännöilläsi eikä kenenkään muunkaan kolmannen osapuolen säännöillä. Jossain toisessa suhteessa vaimolle voi olla ihan ok, että toinen nainen alkaa jatkuvasti pommittaa miestä ja kutsuu tätä treffeille. Jossain toisessa suhteessa se taas on rajat ylittävää. Tässä suhteessa se on rajat ylittävää. Sinun ei auta kuin hyväksyä tilanne. Vielä kerran: sinä et kuulu perheeseemme etkä suhteeseemme.

Me emme muuta keskinäisiä perheen sisäisiä asioitamme jonkun pommittavan naiskaverin emmekä jonkun nettihuutelijan kommenttien perusteella. Totea nyt vielä vaikka sata kertaa aikuismaisesti How dare you ja hauku perään narsistiksi, tai mitä sitten keksitkin. Voit aivan vapaasti käyttää vaikka kymmenen tai sata päivää siihen, että postittelet jotain narsistilainauksia tai henkisen väkivallan linkkejä tai sitä, mikä mielestäsi on väärin. Minä näen joka tapauksessa vääryyden tässä nyt kyllä hieman eri näkökulmasta. Kannattaa ymmärtää tässä ennen kaiken sen energian käyttämistä, että sinun teksteilläsi ei ole minuun vaikutusta reaalielämän puolella, jos siihen tähtäät etkä huviksesi kirjoita. Voit mollata minua tai jotain muuta täällä vaikka kuinka monta tuntia haluat, mutta et silti muutu äänivaltaiseksi keskinäisessä parisuhteessamme tai perheessämme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/151 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi kerran miehen kanssa niin että tarvitsi autoonsa palvelun x. No löysimme palvelun tuottajan, joka oli nuori nainen.

Mies käytti autoaan siellä ja nainen oli kuulemma ollut mukava.

Yhtäkkiä tämä nainen alkoikin antaa miehelle vastaavia palveluita puoli-ilmaiseksi mainostusta vastaan ja jopa kuskasi miestäni kotiin ja pajalleen yms ylimääräistä. Laitteli myös välillä jotain viestiä. Mihin mies kyllä vastasi vain aina lyhyesti.

Sitten menimme erääseen autotapahtumaan niin, että mieheni meni sinne vähän minua edeltä. Saavuttuani perille en nähnyt miestäni missään, ja aloin kysellä kavereilta missä tämä oli kun ei vastannut puhelimeen.

Jumankekka hermostuin kun selvisi että tämä sama Kotka oli hakenut mieheni autonsa kyytiin ja olivat jossain ajelemassa, siis heti kun mun silmä vältti. Hävisi muuten äkkiä tämä nainen ja loppui yhteydenpito kun näki ilmeeni kun toi miehen takaisin.

Paras oli kun oma mieheni (jolla muuten oli myös sormus ja oli sanonut että on kihloissa) ei ollut tajunnut yhtään mitä tämä sinkku nainen ajoi takaa ja miksi oli yhtäkkiä alkanut saada kyytejä ja viestejä tältä. :D mutta tosiaan tämän jälkeen nainen jätti hänet rauhaan ja niin loppui myös yhteistyöt.

Vierailija
124/151 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän entinen naapurin eukko yritti iskeä miestäni avunpyynnöillä. Vähän ihmettelin, kun seisoi oven takana pyytämässä häntä asioihin, joissa olisin itsekin voinut olla avuksi. Kyllä minäkin sen vasaran ja sokerin olisin voinut lainata. Tuli ilmi että oli ihan kiimassa mieheeni, kun kerran hänen miesystävänsä sanoi minulle kännipäissään että mieheni on kaikkea mistä tykkää.

Paha vaan että mieheni inhoaa avuttomia naisia ja etenkin sellaiseksi tekeytyviä. Hänellä menikin pian hermot koko akkaan.

Vierailija
125/151 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ap:ta. Itseäni harmittaisi kovin jos miehellä olisi tuollainen apua ruikuttava kaveri. Se olisi valittava joko minut tai tuon naikkosen auttaminen. 

Luulisin, että ottaisi minut kun naista ei olisi aikaisemmin huolinut, eikä kukaan muukaan, kun kerran sinkku on. Naisena en myöskään ikinä ruikuttaisi apua varatulta mieheltä, koska se olisi mielestäni huoraamista. 

Vierailija
126/151 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa oikein naistyyppi, joka saa nautintoa varattujen vikittelemisestä. Moni mies lähtee mukaan tällaiseen eikä tajua, mitä yritetään ennen kuin ollaankin jo ilman vaatteita sängyssä. Hups!

Kannattaa olla tarkkana näiden kaverinaisten kanssa.

Vierailija
127/151 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän entinen naapurin eukko yritti iskeä miestäni avunpyynnöillä. Vähän ihmettelin, kun seisoi oven takana pyytämässä häntä asioihin, joissa olisin itsekin voinut olla avuksi. Kyllä minäkin sen vasaran ja sokerin olisin voinut lainata. Tuli ilmi että oli ihan kiimassa mieheeni, kun kerran hänen miesystävänsä sanoi minulle kännipäissään että mieheni on kaikkea mistä tykkää.

Paha vaan että mieheni inhoaa avuttomia naisia ja etenkin sellaiseksi tekeytyviä. Hänellä menikin pian hermot koko akkaan.

Jotenkin säälittävää, että nainen tyytyi mieheensö vaikka olisi halunnut sun miehen ja jopa naisen mies tyytyi naiseensa, vaikka tiesi ettei kelpaa naiselleen. Onko asuinpaikkana joku pitkäaikaishoitolaitos?

Vierailija
128/151 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan näitä nähty kirjoitti:

Mulle kävi kerran miehen kanssa niin että tarvitsi autoonsa palvelun x. No löysimme palvelun tuottajan, joka oli nuori nainen.

Yhtäkkiä tämä nainen alkoikin antaa miehelle vastaavia palveluita puoli-ilmaiseksi mainostusta vastaan ja jopa kuskasi miestäni kotiin ja pajalleen yms ylimääräistä. Laitteli myös välillä jotain viestiä. Mihin mies kyllä vastasi vain aina lyhyesti.

Sitten menimme erääseen autotapahtumaan niin, että mieheni meni sinne vähän minua edeltä. Saavuttuani perille en nähnyt miestäni missään, ja aloin kysellä kavereilta missä tämä oli kun ei vastannut puhelimeen.

Jumankekka hermostuin kun selvisi että tämä sama Kotka oli hakenut mieheni autonsa kyytiin ja olivat jossain ajelemassa, siis heti kun mun silmä vältti. Hävisi muuten äkkiä tämä nainen ja loppui yhteydenpito kun näki ilmeeni kun toi miehen takaisin.

Paras oli kun oma mieheni (jolla muuten oli myös sormus ja oli sanonut että on kihloissa) ei ollut tajunnut yhtään mitä tämä sinkku nainen ajoi takaa ja miksi oli yhtäkkiä alkanut saada kyytejä ja viestejä tältä. :D mutta tosiaan tämän jälkeen nainen jätti hänet rauhaan ja niin loppui myös yhteistyöt.

Jep se on jännä miten mies ei koskaan "tajua". Ei yhtään ymmärtänyt mitä nainen ajaa takaa, ja sillä varjolla tekee mitä lystää. Uskoitko? :D

Vierailija
129/151 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On olemassa oikein naistyyppi, joka saa nautintoa varattujen vikittelemisestä. Moni mies lähtee mukaan tällaiseen eikä tajua, mitä yritetään ennen kuin ollaankin jo ilman vaatteita sängyssä. Hups!

Sallikaa nyt mun nauraa ne miehethän vetää teitä kölin ali mennen tullen ja palatessa heittäytymällä tyhmäksi. "En yhtään tajunnut" :D Eipä vissiin vasempaan tissiin, kuuleppa se on vanhan ketun vanha konsti olla vähän pihalla niin ei syytetä mistään. :D

Vierailija
130/151 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi luoja auta kannattaa ehkä olla myös tarkkana sen oman ukkokullan kanssa, taas näitä perässävedettäviä täysin vietävissä olevia miekkosia jotka ei vaan "ymmärrä" eikä voi millekään mitään, se vain tapahtui, kompastuin naapurin mirkkuun. Ohohups tosiaan. :)

Vierailija
131/151 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli sillä naisella mitkä ajatukset hyvänsä ennen tuota, niin oikein teit kun menit mukaan ja oikein teki se nainen myös kun ei miehesi perään enää kysele. 

Kaveruutta voi olla, mutta vain jos rajat ja prioriteetit on kaikille selvät ja ok. 

Ehkä tosiaan oli mielenpäällä tällä naisella muuta ja ymmärsi tilanteen kun menit mukaan. Miehesi taas on tyypillinen tilanteesta toiseen ajautuja joka ei osaa sanoa juuta eikä jaata. Jos olisit antanut tilanteen jatkua, mies olisi kohta naisen kanssa yhdessä, koska siinä nyt kävi niin. Onpa hyvä että puutuit. :D

Vierailija
132/151 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorena ja tyhmänä harrastin samaa eli iskin varakkaampia varattuja miehiä. Aloitin nimenomaan viattomilla avunpyynnöillä ja siitä sitten edettiin näpsäkästi.

Eli kyllä meitä kusipäitä vaan on maailma pullollaan.

Vierailija
133/151 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelle ilmaantuu välillä milloin lasten koulukaverin äiti, työkaverinainen tai "ollaan tunnettu jo kauan"-nainen , josta en ole ennen kuullut mitään (sinkkuja kaikki eikä meitä esitellä toisillemme) ja taas on tällä naisella autossa vikaa, talossa ongelmaa ja polkupyörä rikki. Juttelee naisesta mitä hassuja sutkauksia tämä olikaan sanonut ja saa tältä leivonnaisia kotiin. Sitten nämä ämmät taas katoavat jonnekin, ei pullaa, ei rikkinäisiä asioita, ei mitään mainintoja hänestä. Sitten taas seuraava uusi hiton 'kaveri" kierrokseen.

Ja sinä katselet miestä vielä syystä että __________?

Vierailija
134/151 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä alkaa käydä naurettavaksi. Minä, jonka parisuhteessa ei kaverinaisia yksittäin tapailla, tulen haukutuksi narsistiksi. Aika hassua. Ehkä kannattaa selvittää, mitä narsisti tarkoittaa. Ei ketään diagnosoida narsistiksi sen perusteella, ettei halua toisen naisen olevan liian tiiviisti ja epäsopivalla tavalla yhteydessä omaan puolisoonsa. Kovasti kannat huolta miehen puolesta, mutta naisen hyvinvointi/pahoinvointi naiskaverin piinatessa ei aiheuta pientäkään mielenliikahdusta, vain moitteita luottamuksesta. Niinpä niin.

Meidän perheessämme ei ketään eristetä. Miehelläni on paljon kavereita. Ja pariskuntanahan voimme myös tavata pommittavaa naistakin. Perheessämme on pelisäännöt, joista minä ja puolisoni (eli me pariskunnan osapuolet) olemme sopineet. Rajat on sovittu sellaisiksi, että pystymme molemmat olemaan suhteessa hyvinvoivina - ei vain toinen vaan molemmat. Rajat kulkevat jossain, ja tässä kyseisessä tapauksessa rajat ovat tulleet vastaan. Olen pahoillani, että provosoiduin jossain kommentissani ja kirjoitin ikävään sävyyn. Minulla ei henkilökohtaisella tasolla ole pahaa toivottavaa sinulle eikä tälle naiselle. Hän on vain ylittänyt tietyt rajat. Toivon oikeasti hänelle hyvää ja onnellista tulevaisuutta jonkun muun miehen kanssa. Ja toivoisin hänen olevan yhteinen kaverimme, mutta en pommittavan miestäni.

Suhde ei tietenkään ole vankila. Siitä saa kumpikin osapuoli halutessaan lähteä, jos näkemykset pelisäännöistä ovat liian ongelmalliset. Jos taas sinun näkemyksesi eriävät minun tai puolisoni näkemyksistä, sillä ei ole merkitystä. En ole suhteessa sinun kanssasi. Eikä myöskään puolisoni. Hän on suhteessa minun kanssani, vapaaehtoisesti ja meidän pelisäännöillämme - ei sinun säännöilläsi eikä kenenkään muunkaan kolmannen osapuolen säännöillä. Jossain toisessa suhteessa vaimolle voi olla ihan ok, että toinen nainen alkaa jatkuvasti pommittaa miestä ja kutsuu tätä treffeille. Jossain toisessa suhteessa se taas on rajat ylittävää. Tässä suhteessa se on rajat ylittävää. Sinun ei auta kuin hyväksyä tilanne. Vielä kerran: sinä et kuulu perheeseemme etkä suhteeseemme.

Me emme muuta keskinäisiä perheen sisäisiä asioitamme jonkun pommittavan naiskaverin emmekä jonkun nettihuutelijan kommenttien perusteella. Totea nyt vielä vaikka sata kertaa aikuismaisesti How dare you ja hauku perään narsistiksi, tai mitä sitten keksitkin. Voit aivan vapaasti käyttää vaikka kymmenen tai sata päivää siihen, että postittelet jotain narsistilainauksia tai henkisen väkivallan linkkejä tai sitä, mikä mielestäsi on väärin. Minä näen joka tapauksessa vääryyden tässä nyt kyllä hieman eri näkökulmasta. Kannattaa ymmärtää tässä ennen kaiken sen energian käyttämistä, että sinun teksteilläsi ei ole minuun vaikutusta reaalielämän puolella, jos siihen tähtäät etkä huviksesi kirjoita. Voit mollata minua tai jotain muuta täällä vaikka kuinka monta tuntia haluat, mutta et silti muutu äänivaltaiseksi keskinäisessä parisuhteessamme tai perheessämme.

Hyvä kirjoitus.  Parisuhteessa on aina rajat.  Vaikka niitä ei erikseen olisi suunniteltukaan, niin olemassa ne on.  Koska yhdessäkään vakavassa parisuhteessa ei ole tarkoitus loukata toista ja tarkoitus on olla yhdessä ilman säröjä.  Ja jokainen tietää, mitä se tarkoittaa.

Aina on näitä, jotka kaakattaa miehen ja naisen välisestä ystävyyssuhteesta ja miten siihen ei ole vaimolla mitään sanomista, kun kyse on ystävyydestä!!!!!

Pitkän elämänkokemukseni perusteella voin vannoa, että yksikään tietooni tullut tällainen tapaus ei ole ollut pelkkää ystävyyttä.  Myös omalle kohdalle tapahtuneet jutut on olleet muuta kuin sitä.  

Aina siinä on ollut mukana se toinen aspekti.  Aina.

No hyvä, jos sinä joku, joka kannatat tällaista ystävyyttä etkä usko siinä olevan mitään parisuhdetta horjuttavaa, niin mitä mieltä olisit siitä, jos oma puolisosi lähtisi vaikkapa viettämään viikonloppua jonnekin mökille yhdessä, kahdestaan, saunomaan, kalastelemaan, juopottelemaan...  jne. ?.  Miten olisi?  Miehethän tekevät tätä keskenään hyvinkin usein.  

Millään ilveellä ei kukaan saa minua uskomaan, että siinä ei olisi takana mitään muuta.  

Mutta ystävysten keskenhän siinä ei siis pitäisi olla mitään epäilyttävää.  

Olen kyllä itse valinnut nykyisen puolisoni tietyin kriteerein ja yksi on tämä, että minun mieheni ei ikimaailmassa edes haluaisi olla vain ystävä kenenkään naisen kanssa niin kiinteästi, että tapailisi tätä vähän väliä, että heillä olisi oikeasti jotain yhteistä puhuttavaa tai tekemistä, yhteisiä kiinnostuksen kohteita.  Ei todellakaan olisi.  Hänen kaverinsa ovat varsin miehisiä niin kuin hän itsekin.  Jos heissä olisi todellakin joku naispuolinen tapaus, niin luultavasti se olisi sitten joku ns. rekkalesbo miehisine puheenaiheineen ja kiinnostuksen kohteineen.

Ex-miehelläni oli olevinaan tällaisia naispuolisia vain ystäviä.  Haha.  Jokainen nästä pyrki vain rikkomaan avioliittomme.  Työssäni näin myös näitä tapauksia, joissa esitettiin että ollaan vain hyviä työkavereita.  Ystävyys voi olla joillekin aika venyvä käsite.

Tähänkin liittooni on yrittänyt tunkeutua eräs "hyvä ystävä," avioeronsa kipuihin lääkettä kaipaava.  Olisin minäkin voinut häntä tukea, mutta hänelle kelpasi vain mieheni "tuki."  No se loppui omaan mahdottomuuteensa, mutta ainahan kannattaa yrittää.  Hyviä miehiä on harvassa.

Ei aikuista ihmistä voi kieltää tekemästä omia ratkaisujaan, mutta aina voi ja pitääkin tuoda oma kantansa selkeästi ilmi.  Jos jostain asiasta ei pidä, se pitää voida sanoa.  Turhaa siinä on ketään narsistiksi haukkua, naurettavaa esittääkään tuollaista.   

Vierailija
135/151 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus nuorena ja tyhmänä harrastin samaa eli iskin varakkaampia varattuja miehiä. Aloitin nimenomaan viattomilla avunpyynnöillä ja siitä sitten edettiin näpsäkästi.

Kyllä.  Hyvä että myönnät.

Olen minä itsekin hyvin nuorena piruuttani flirttaillut naimisissa oleville miehille ja saanut siitä jotain typerää lapsellista mielihyvää, kun heidän vaimonsa ei selvästikään asiasta pitäneet, mutta nämä äijät tulivat flirttiin mukaan.

Nyt, sentään jotain järkeä päähäni kasvattaneena, häpeän käytöstäni.  Onneksi en mitään vakavaa saanut aikaan, tai mistäpä minä sen tiedän.  Tyhmäähän tuo on.  Omaa epävarmuutta.

Kyllä naiset on toisilleen aika saatanoita.  Mutta siis että aikuiset naisetkin tähän rupeavat, säälittävää.  

Vierailija
136/151 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen minä itsekin hyvin nuorena piruuttani flirttaillut naimisissa oleville miehille ja saanut siitä jotain typerää lapsellista mielihyvää, kun heidän vaimonsa ei selvästikään asiasta pitäneet, mutta nämä äijät tulivat flirttiin mukaan.

Nyt, sentään jotain järkeä päähäni kasvattaneena, häpeän käytöstäni.  Onneksi en mitään vakavaa saanut aikaan, tai mistäpä minä sen tiedän.  Tyhmäähän tuo on.  Omaa epävarmuutta.

Kyllä naiset on toisilleen aika saatanoita.  Mutta siis että aikuiset naisetkin tähän rupeavat, säälittävää.  

Ja sillä että varattu mies pettää kumppaniaan ei ole mitään väärää? Vaan paha ilkeä nainen viettelee aina miehen? Ookoo.

Vierailija
137/151 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan näitä nähty kirjoitti:

Jep se on jännä miten mies ei koskaan "tajua". Ei yhtään ymmärtänyt mitä nainen ajaa takaa, ja sillä varjolla tekee mitä lystää. Uskoitko? :D

Ei ne miehet nyt mitään niin pässejä ole, ettei muka tajua.  Just joo.  Se on vaan hyvä selitys, tai oikeastaan pirun huono, mutta jotakin on keksittävä.

Kyllä ne miehet näkee, mistä on kyse.  Ja tosiasiassa itse ne koko hommaan vaikuttaa, ei niitä missään narussa mihinkään viedä.  Tuokin mies oli vaan lähtenyt ihan omasta tahdostaan sinne johonkin ajelemaan, ollut ilahtunut ja pitänyt juttua hyvänä.  Ainahan naisen seura kiinnostaa, ties vaikka mihin tässä johtaisi...

Munkin yksi kaveri aikoinaan ihan tosissaan uskoi miestään, kun se oli yön jossain ja kaula purtuna mustelmille.  Oli kuulemma vahingossa ja väkisin viety kapakkaan tanssimaan ja siellä ollut ihan sekokännissä ja havahtunut siihen, että joku lihava ruma nainen oli roikkunut siinä kiinni ja imeskellyt kaulaa.  Kauheasti oli yrittänyt hätistää sitä naista pois kimpustaan.  Ja kaveri vei miehen kotiinsa, siis mieskaveri, ja siellä oli yötä.

Minä olin siellä kapakassa ja näin, että nuori nätti nainen se oli ja nuoleskelivat toisiaan tanssilattialla ja sen kanssa yhdessä lähtivät taksilla, olin samassa taksijonossakin.  En koskaan kertonut tuota kaverilleni, en vaan voinut.  En vielä sittenkään, kun ne viimein erosivat.  

Naiset uskoo mitä vaan siksi, kun ne haluaa uskoa.  Ja kun se uskominen  - vaikka se olisi itselleen uskottelemistakin - on ainoa tapa jotenkin selvitä siitä asiasta.  

Vierailija
138/151 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sillä että varattu mies pettää kumppaniaan ei ole mitään väärää? Vaan paha ilkeä nainen viettelee aina miehen? Ookoo.

Ei, kyllä se mies nimenomaan väärin tekee.  Monesti sen aloitteenkin tekee juuri mies.  Kummassakin se vika on.  Mutta naisetkin voisi vähän miettiä, onko pakko lähteä mukaan.   

Vierailija
139/151 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai pari kertaa viikossa miehesi kävi jotain mimmiä auttamassa. Höpöhöpö.

Vierailija
140/151 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsehän käyn mieskaverin kanssa konserteissa ja vaikka missä happeningeissa. Mitä ihmeellistä siinä vois olla, en tajuu. Mutta en kaksi kertaa viikossa kuitenkaan. 

Konsertit ja happeningit ovat usein monille vähän niin kuin treffipaikkoja. Siis seurustelusuhteessa. Tietty jos se on kaikille osapuolille ok, niin eihän siinä silloin mitään ihmeellistä olekaan. Itse ainakin kyllä tykkäisin, että kumppanini järkkäilisi treffejä lähinnä minun kanssani.

Ja jollet ole huomannut, niin itsekkäillä ihmisillä harvoin on hyvää suhdetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän