Aviomiehen kaverinainen
Heräsin jokin aika sitten tajuamaan, että mieheni kaveri, nainen siis, pyyteli miestä jatkuvasti apuun milloin missäkin asiassa. Nainen on siis naimisissa hänkin ja mieheni on myös hänen puolisonsa kaveri. Itse en tunne näitä ihmisiä, joskus nähnyt ohimennen.
Kysyin mieheltä, miksei kaverin mies hoida noita asioita. No ne oli sellaisia ettei hän osannut, it-juttuja esim. Ei siinä mitään. Kunnes alkoi tuntua, että mieheni oli jatkuvasti heillä auttamassa milloin missäkin asiassa. Silloin otin asian esiin ja keskustelimme miehen kanssa. Ei, heillä ei ole koskaan ollut mitään romanttista keskenään, ihan kavereita ovat. Mieheni auttaa mielellään asioissa joissa voi, kuten kaikkia muitakin. Kysyin, onko kyseinen kaveri edelleen miehensä kanssa yhdessä? No, asuvat kuulemma yhdessä mutta eivät välttämättä enää ole yhdessä, mies ei sen kummemmin tiedä.
Tämän jälkeen lähdin sitten itse mukaan kun mies taas auttoi kaveriaan ja heitti hänet autolla jonnekin. Kaveri ei näyttänyt olevan sen enempää kummissaan, että olen mukana, normaalisti jutusteli matkan. Mutta tämän jälkeen ei ole enää tarvinnutkaan mieheni apua erinäisissä asioissa.
Oliko vaistoni ehkä kuitenkin oikeassa ja kyseinen kaveri koitti avun varjolla koettaa, onnistaisiko mieheni kanssa? Jännästi hän ei ole enää tarvinnut joka asiaan miestäni, vaikka aiemmin mieheni kävi heillä auttamassa parikin kertaa viikossa. Ja mieheni on siis joka kerta avoimesti kertonut kun on mennyt siellä käymään eikä ole salaillut mitään. Millaisia ajatuksia muilla heräisi tämmöisestä?
Kommentit (151)
Hanki itsellesi kaveri äläkä ole mustasukkainen miehestäsi.
Luultavasti. Naisethan on kieroja. Laita seuraavalle kerralle salakuuntelulaite mukaan. Kuulet onko kaverin äänensävy mairea tyyliin ottaako Antti pullaa, ovat pystyssä!
Olen nähnyt näitä apua tarvitsevia "kavereita". Myöhemmin on sitten auttajilla ja avun tarvitsijoilla yhteisiä lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt näitä apua tarvitsevia "kavereita". Myöhemmin on sitten auttajilla ja avun tarvitsijoilla yhteisiä lapsia.
Jokainen kuitenkin vaihtaa parempaan, ei huonompaan.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kavereita, mutta kiitos ehdotuksesta. Ja kyllä alan ihmettelemään, jos joku nainen alkaa yhtäkkiä tarvita miestäni jatkuvasti auttamaan milloin missäkin asiassa, vaikka itselläänkin on mies.
Ap
Jotkut miehet ovat niin hemmetin ystävällisiä ja avuliaita, ettei ne edes älyä niitä höynäytettävän 🙄
Miehelläni oli ennen minua kaverinainen. Kävivät yhdessä ulkona jne.
Kaverinainen oli ollut suihkussa ja pyytänyt miestäni tuomaan pyyhkeen. Mieheni kertoi tämän omasta mielestään osoituksena, että olivat vain kavereita. Minä valaisin häntä, että minun mielestäni tässä ei ollut naisen puolelta kyse kaveruudesta mutta mieheni ei vaan tajunnut sitä.
Olimme muuten tämän kaverinaisen häissä yhdessä, suhtautuminen minuun oli silminnähden nuivaa.
Pari kertaa viikossa on tosi usein, itse en jaksaisi edes omaa kaveria auttaa niin usein🥴
Vierailija kirjoitti:
Jotkut miehet ovat niin hemmetin ystävällisiä ja avuliaita, ettei ne edes älyä niitä höynäytettävän 🙄
Juu kyllä sulava auervaara on paljon jännempi
Kylläpä on sekopäinen aloitus.
Hoitoon ja äkkiä 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kavereita, mutta kiitos ehdotuksesta. Ja kyllä alan ihmettelemään, jos joku nainen alkaa yhtäkkiä tarvita miestäni jatkuvasti auttamaan milloin missäkin asiassa, vaikka itselläänkin on mies.
Ap
Mun mies ravaa auttelemassa sinkkunaisia. Kuulemma ovat kavereita pelkästään. Uskoo ken tahtoo...
Vierailija kirjoitti:
Pari kertaa viikossa on tosi usein, itse en jaksaisi edes omaa kaveria auttaa niin usein🥴
No niin minustakin, siksi aloinkin ihmetellä. Ja nyt tosiaan ei ole enää mieheni apua tarvinnut, kun kerran olin mukana auttamassa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä on sekopäinen aloitus.
Hoitoon ja äkkiä 🙄
Haluatko tarkentaa? Itse et ihmettelisi tuollaista asiaa?
Ap
Minä taas autan sinkkumiestä (olen naimisissa). Hän ei kuulemma millään löydä ketään.
Minun aviomiehelläni on paljon naiskavereita. Toisia hän auttelee mm It-asioissa, muutoissa ja tuon tuollaisista fysiikkaa vaativissa hommissa. Hän myös bilettää naiskavereittensa kanssa mikä helpottaa minua kun en välitä lähteä seuraksi yökerhoihin. Minun ei tarvitse olla mustis koska aviomieheni on h0m0.
Vierailija kirjoitti:
Miehelläni oli ennen minua kaverinainen. Kävivät yhdessä ulkona jne.
Kaverinainen oli ollut suihkussa ja pyytänyt miestäni tuomaan pyyhkeen. Mieheni kertoi tämän omasta mielestään osoituksena, että olivat vain kavereita. Minä valaisin häntä, että minun mielestäni tässä ei ollut naisen puolelta kyse kaveruudesta mutta mieheni ei vaan tajunnut sitä.
Olimme muuten tämän kaverinaisen häissä yhdessä, suhtautuminen minuun oli silminnähden nuivaa.
Heh, pakko kertoa tämä.
Kun tapasin mieheni ja vasta seurustelimme, hänen tuttavanainen ehdotti, että voisi muuttaa lapsensa kanssa alivuokralaiseksi miehen asuntoon. Se oli 3 h eli kahden makuuhuoneen asunto, vähän liian iso miehelle, joka oli itsekin vasta eronnut. No mies ihan tosissaan mietti sitä ehdotusta, selitti että vuokra tulisi halvemmaksi, jos olisi alivuokralainen. Kun olin ihan ihmeissään tästä, että wtf ihan oikeastiko sitä harkitset, ja että kai ymmärrät, että se nainen yrittää muuttaa avoliittoon. Mies ällistyi. Hän ei ollut kuulemma tajunnut yhtään, että sillä naisella voisi olla joku sellainen taka-ajatus siinä. Muuten epäilisin, että tottakai jokainen nyt sen verran tajuaa ja ehkä se nainen lapsineen kiinnosti häntäkin, mutta mies oli niin kauhistuneen ja kiusaantuneen näköinen, että ehkä tosiaan ei tajunnut.
Tämä on niin yleistä. Tarvitsen apua jne. Sinkut yrittävät saada miestä koukkuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApMun mies ravaa auttelemassa sinkkunaisia. Kuulemma ovat kavereita pelkästään. Uskoo ken tahtoo...
Äkkiä ero
Aivan selvästi koitti kepillä jäätä, jos avuntarve selvästi väheni, kun tapasi vaimon. Ehkä tällä avuntarvisijalla oli jotain kuvitelmia, että hän ahkerilla avunpyynnöillä sitouttaisi toisen puolison itseensä...