Millä peitätte tummat silmänaluset?
Olen tosi vaalea iholtani, joten tummat silmänaluset häiritsevät minua todella paljon. En oikeasti kohta enää kehtaa ilmaantua työpaikalle kun silmäni näyttää siltä kuin niihin olisi lyöty. Millä te peitätte teidän tummat silmänaluset? Osaisko joku neuvoa? Vai onko jotain kotikonsteja mitä vois kokeilla?
Kommentit (583)
Eikö se vanha sanonta mene: "silmät ovat ikkunat sieluun"? Taitaa nuo tummat silmät olla merkki siitä että sisimmässäsi on jotain pahaa.
Tummia silmänalustoja näkee paljon nuorillakin. Ovat kyllä tympeän näköiset. Epäsiisti, nuhjuinen ja deeku vaikutelma tulee. Valvomista, huonot elintavat, likaisuus tulevat mieleen.
Elintapojen muutos + riittävä yöuni. Älylaitteet pois ja reipasta ulkoliikuntaa kuten hiihtoa tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Tummia silmänalustoja näkee paljon nuorillakin. Ovat kyllä tympeän näköiset. Epäsiisti, nuhjuinen ja deeku vaikutelma tulee. Valvomista, huonot elintavat, likaisuus tulevat mieleen.
Tummista silmänalusista tunnistaa helpoiten WT:n jolla ei ole mitään kontrollia omasta elämästään. Työskentelen postilla ja nään jo silmien tummuuden perusteella onko asiakkaalla rikkinäinen android vai uusi iPhone.
Mulla on todella tummat silmänaluset ja tiedän, että 100% niistä ei häivytä mikään. Mutta olen löytänyt reseptin, jolla olen saanut parhaat tulokset. Se koostuu kosteuttamisesta, nestemäisestä peitevoiteesta, puuterin käytöstä ja alarajauksen tekemisestä.
Cinema secrets tai Joe Blasco peitevoide
Kokeile täysin suolatonta ruokavaliota. Tummat silmänaluset häviää kuin tuhka tuuleen. Muista syödä tarpeeksi karkkia niin ei iske suolahimo.
Kyyneluran täyttö täyteaineilla tai rasvansiirrolla on pysyvämpi ratkaisu. Mustat silmänaluset johtuvat usein ohuesta ihosta, vähäisestä ihonalaisesta rasvakerroksesta ja kallossa olevien silmäkuoppien muodosta. Ks.hollow eyes.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on todella tummat silmän aluset ja tämä on yksi luonnonkosmetiikan ainoista peitevoiteista, joka peittää tummuuden, on luonnollisen näköinen eikä turhaan pakkaannu ihojuonteisiin: https://tinyurl.com/j7ptujnb Sisältää hyvin pigmenttiä, helppo levittää ja pysyy paikallaan koko pvn. Plussaa vielä riittoisuudesta, koska on muuten kyseessä todella riittoisa purkki. Kestää ainakin vähintään vuoden vaikka on reilussa käytössä joka päivä.
Perfecting concealer auttaa mulla tummiin silmänalusiin kaikista parhaiten ja tosi hyvä hinta laatusuhde.
t. "kaikkea on kokeiltu"
Ei niitä tarvitse peittää jos on normaalit veriarvot ja muutoinkin terve.
Vierailija kirjoitti:
Kokeile täysin suolatonta ruokavaliota. Tummat silmänaluset häviää kuin tuhka tuuleen. Muista syödä tarpeeksi karkkia niin ei iske suolahimo.
Mulla hävisi tummat silmänaluset kun poistin sokerin ruokavaliosta ja lisäsin merisuolan...
AP mä ehkä suna välttelisin noita pitkiä ryyppyputkia. Varsinkin keskellä viikkoa.
Vierailija kirjoitti:
AP mä ehkä suna välttelisin noita pitkiä ryyppyputkia. Varsinkin keskellä viikkoa.
Kylläpä olet hyvä ihminen kun haukut toisten ulkonäköä. Sitten ihmetellään miksi joku ei uskalla poistua kotoaan ilman meikkejä. Vaikka et tuota asennettasi sanoisi ääneen niin naamastasi se paistaa kuitenkin. Et ole terve mieleltäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä olet hyvä ihminen kun haukut toisten ulkonäköä. Sitten ihmetellään miksi joku ei uskalla poistua kotoaan ilman meikkejä. Vaikka et tuota asennettasi sanoisi ääneen niin naamastasi se paistaa kuitenkin. Et ole terve mieleltäsi.
oon ihan 100% kunnossa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oon ihan 100% kunnossa
Sairaudentunnottomuus on surullinen tila. Säälin läheisiäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oon ihan 100% kunnossa
Sairaudentunnottomuus on surullinen tila. Säälin läheisiäsi.
No minulla ei ainakaan ole tummia silmänalusia koska osaan pitää terveydetäni huolta. Onko se niin vaikea ymmärtää?
Nykyään en enää millään, koska silmälaseista tulee kuitenkin varjo silmien alle ja lopputulos on sama. Silmälasien suhteen olen kokeillut kaikenlaista, mutta aina vain tulee silmien alle varjo suurimmassa osassa valoja. Naaman ja silmien mittasuhteet ovat vain sellaiset, että lasit ovat naamalla väistämättä niin, että heittävät varjon silmien alle.
Menkää muualle jatkamaan tuota teidän kolmiodraamaa. Me halutaan vinkkejä eikä riitelyä!!
hmm joskus 1450 luvulla sinua oltaisiin luultu noidaksi
Mulla on todella tummat silmänaluset ja pintakuiva sekaiho niin teen näin:
1. Kosteutus
2. Peitevoide (kolmion muotoinen levitys)
3. Virkistyssuihke