Millä peitätte tummat silmänaluset?
Olen tosi vaalea iholtani, joten tummat silmänaluset häiritsevät minua todella paljon. En oikeasti kohta enää kehtaa ilmaantua työpaikalle kun silmäni näyttää siltä kuin niihin olisi lyöty. Millä te peitätte teidän tummat silmänaluset? Osaisko joku neuvoa? Vai onko jotain kotikonsteja mitä vois kokeilla?
Kommentit (583)
Tee pandan silmät niin johan menee tummat silmänaluset piiloon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP mä ehkä suna välttelisin noita pitkiä ryyppyputkia. Varsinkin keskellä viikkoa.
Kylläpä olet hyvä ihminen kun haukut toisten ulkonäköä. Sitten ihmetellään miksi joku ei uskalla poistua kotoaan ilman meikkejä. Vaikka et tuota asennettasi sanoisi ääneen niin naamastasi se paistaa kuitenkin. Et ole terve mieleltäsi.
oon ihan 100% kunnossa
Sairaudentunnottomuus on surullinen tila. Säälin läheisiäsi.
No minulla ei ainakaan ole tummia silmänalusia koska osaan pitää terveydetäni huolta. Onko se niin vaikea ymmärtää?
Ei sillä ulkonäöllä mitään tee jos on sisältä silkkaa pskaa. Minulla, toisin kuin sinulla, riittää myötätunto niitä kohtaan jotka kärsivät mustista silmänalusista enkä näe tarvetta tulla haukkumaan heitä juopoiksi, niinkuin sinä teet.
Kuka sua on noin rumasti nimitellyt? 😔
Vierailija kirjoitti:
Mulla on todella tummat silmän aluset ja tämä on yksi luonnonkosmetiikan ainoista peitevoiteista, joka peittää tummuuden, on luonnollisen näköinen eikä turhaan pakkaannu ihojuonteisiin: https://tinyurl.com/j7ptujnb Sisältää hyvin pigmenttiä, helppo levittää ja pysyy paikallaan koko pvn. Plussaa vielä riittoisuudesta, koska on muuten kyseessä todella riittoisa purkki. Kestää ainakin vähintään vuoden vaikka on reilussa käytössä joka päivä.
Kiitos, menee kokeiluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP mä ehkä suna välttelisin noita pitkiä ryyppyputkia. Varsinkin keskellä viikkoa.
Kylläpä olet hyvä ihminen kun haukut toisten ulkonäköä. Sitten ihmetellään miksi joku ei uskalla poistua kotoaan ilman meikkejä. Vaikka et tuota asennettasi sanoisi ääneen niin naamastasi se paistaa kuitenkin. Et ole terve mieleltäsi.
oon ihan 100% kunnossa
No minulla ei ainakaan ole tummia silmänalusia koska osaan pitää terveydetäni huolta. Onko se niin vaikea ymmärtää?
Ei sillä ulkonäöllä mitään tee jos on sisältä silkkaa pskaa. Minulla, toisin kuin sinulla, riittää myötätunto niitä kohtaan jotka kärsivät mustista silmänalusista enkä näe tarvetta tulla haukkumaan heitä juopoiksi, niinkuin sinä teet.
Ei mua kukaan mutta sinä ap:ta.
Vierailija kirjoitti:
Joe Blasco sellainen nappi, on tosi riittoisa.
Joe Blascon tuotteet on kieltämättä peittämiä, mutta näyttää varmaan vähän hullunkuriselta pellehermanni -lookilta, jos sulla on meikatut silmänaluset, mutta muuten olet ilman vahvaa meikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Tummista silmänalusista tunnistaa kyllä helpoiten että olet laiska ja et huolehdi itsestäsi tarpeeksi. Miksi edes vaivaudut kysymään tähän vinkkejä, kun et kuitenkaa tee mitään asian parantamiseksi? Todella surullista.
Joillain on luonnostaan iho sekä silmäkuopan muoto sellainen että tulee tummat aluset helposti. Sille ei voi kauheasti mitään.
Max Factor, Pan stick ehdottomasti paras!
Klassikko tuote joka toimii hyvin tummiin silmänalusiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oon ihan 100% kunnossa
Ei mua kukaan mutta sinä ap:ta.
Eipä ollu 😂😂
Tuolta löytyy hyviä vinkkejä tummien silmänalusten hoitoon https://tuoksut.com/ihonhoito kannattaa katsella
Minä näin kerran naisen jolla oli ihan mustat silmänaluset
ja kun tarkemmin katsoin niin myös otsa posket, koko naama oli musta.
Lisäksi kädet ja kaikki mitä ei vaatteet peittäneet.
Myös hiukset sillä oli mustat.
Periaatteessa saisit kaikista peittävimmän tulokset kun laittaisit oranssihtavaa voidetta. Silmänympärysiho on niin ohut että paksu kerros tököttiä näyttää huonommalta kuin pieni tummuus.
Vierailija kirjoitti:
Minä näin kerran naisen jolla oli ihan mustat silmänaluset
ja kun tarkemmin katsoin niin myös otsa posket, koko naama oli musta.
Lisäksi kädet ja kaikki mitä ei vaatteet peittäneet.
Myös hiukset sillä oli mustat.
Ompa outo
ISOT aurinkolasit, peittää tosi hyvin eikä sitten häikäise.
Vierailija kirjoitti:
ISOT aurinkolasit, peittää tosi hyvin eikä sitten häikäise.
ai sellaiset mitkä andrew tatella on
Kumma, kun täällä heti syytetään juopottelua ja huonoja elämäntapoja syyksi tummiin silmänalusiin. Minulla on alakoulussa otettuja koulukuvia, joissa silmänaluseni ovat tummat ja ovat edelleenkin. Lapsena nukuin varmasti riittävästi, söin terveellisesti enkä juopotellut. Se on minulla vain ominaisuus, jonka onneksi nyt aikuisena voin meikata piiloon halutessani.
Vierailija kirjoitti:
hmm joskus 1450 luvulla sinua oltaisiin luultu noidaksi
Katos kummaa... tapaan kutsua yhtä veemäistä naikkosta noita-akaksi ja onko nyt sattumaa, että hänellä on juuri tosi tummat silmänaluset! Hah, olen siis jäljillä!
Kun ihmisellä on ulkonäkövirhe, häntä haukutaan rumaksi, noidaksi ja epäillään alkoholistiksi.
Sitten kun ihminen sanoo menevänsä kauneusoperaatioon niin hänet lytätään jälleen ja sanotaan, että olet kaunis juuri tuollaisena kun olet, vika on pään sisällä, mene terapiaan.
Onko ilkeämpää olentoa kuin suomalainen nainen toiselle naiselle?
Itse olen jo 50 täyttänyt, joten en voi käyttää mitään paksuja peitevärejä, ne korostaa ryppyjä aivan liikaa. Olen kokenut että paras konsti on Lidlin edullinen silmänympärysvoide (Q10) sekoitettuna käyttämääni meikkivoiteeseen. Ensin taputtelen hellästi sormenpäillä voidetta silmän alle, jonka jälkeen vielä sekoitan silmänympärysvoidetta ja meikkivoidetta kämmenselällä ja taputtelen tämän sitten mustille silmänalusille. Lookini on aika luonnollinen, en käytä silmiin muuta meikkiä kuin ripsiväriä, joten konstini ei varmaan riitä jos on muuten paksu meikki (Tumma luomiväri korostaa tummia silmänalusia).
Liukuvoidetta tummentumille, auttaa heti