Millä peitätte tummat silmänaluset?
Olen tosi vaalea iholtani, joten tummat silmänaluset häiritsevät minua todella paljon. En oikeasti kohta enää kehtaa ilmaantua työpaikalle kun silmäni näyttää siltä kuin niihin olisi lyöty. Millä te peitätte teidän tummat silmänaluset? Osaisko joku neuvoa? Vai onko jotain kotikonsteja mitä vois kokeilla?
Kommentit (583)
Mulla on kahta lajia tummuutta: sinertäviä laskimosuonia jotka kuultaa ohuen ihon läpi, että iän myötä (olen 48) tulleet rinkulamaiset kuopat silmien alla ,jotka näkyy tummina varjoina. Olen erittäin taitava peittämään nämä värivirheiden taittamiseen tarkoitetuilla peitemeikeillä. Käytän Seint Demi värejä: .https://www.seintofficial.com/en/shop/retail/356/demi-corrector/635/dem… . O1 yleisvaaleudeksi silmän alle, sitten kyyneluraan ja niiden tummien verisuonten päälle persikanvärinen O3, sitten jos on punoitusta jossain niin keltainen YO1. Teen usein arkimeikin pelkästään näillä, ja jätän ihon suurimman osan meikittömäksi, peitän vain värivirheet ja varjot.
Mutta siis se salaisuus on, että kunnon tumma ei peity millään ihonvärisellä beigellä eikä edes keltaisella vaan tarvii persikkaa, oranssia tai jopa punaista, tummuuden mukaan, taittamaan sitä sävyä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on todella tummat silmän aluset ja tämä on yksi luonnonkosmetiikan ainoista peitevoiteista, joka peittää tummuuden, on luonnollisen näköinen eikä turhaan pakkaannu ihojuonteisiin: https://tinyurl.com/j7ptujnb Sisältää hyvin pigmenttiä, helppo levittää ja pysyy paikallaan koko pvn. Plussaa vielä riittoisuudesta, koska on muuten kyseessä todella riittoisa purkki. Kestää ainakin vähintään vuoden vaikka on reilussa käytössä joka päivä.
Kiitos tuhannesti avusta.
Ap:lle vielä sellainen vinkki ettei kannata ryypätä ihan joka päivä. Huonot elämänhallintatavat näkyy ensimmäisenä silmissä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on todella tummat silmänaluset ja pintakuiva sekaiho niin teen näin:
1. Kosteutus
2. Peitevoide (kolmion muotoinen levitys)
3. Virkistyssuihke
Virkistyssuihkeen voi korvata kylmällä jäävedellä
Tummat silmänaluset kertoo siitä että terveytesi ei taida olla ihan kunnossa.
Muistakaa että teidän mielipiteenne ovat vain teidän mielipiteitänne
Vierailija kirjoitti:
Kyyneluran täyttö täyteaineilla tai rasvansiirrolla on pysyvämpi ratkaisu. Mustat silmänaluset johtuvat usein ohuesta ihosta, vähäisestä ihonalaisesta rasvakerroksesta ja kallossa olevien silmäkuoppien muodosta. Ks.hollow eyes.
Mitä maksaa ja kuinka kauan täyteaine pysyy? Mitä riskejä ja haittoja käsittelyllä on?
Mutta haluaisin kuitenkin pahoittaa mieleni jostakin ap
Vierailija kirjoitti:
Peräaukon valkaisuaine valkaisee reiän ympärykset ylempääkin
Valkoinen peräaukko on kyl kiihottava.
Tyyppi on ElävänElämänAnkeuttaja
Vierailija kirjoitti:
Mulla on todella tummat silmän aluset ja tämä on yksi luonnonkosmetiikan ainoista peitevoiteista, joka peittää tummuuden, on luonnollisen näköinen eikä turhaan pakkaannu ihojuonteisiin: https://tinyurl.com/j7ptujnb Sisältää hyvin pigmenttiä, helppo levittää ja pysyy paikallaan koko pvn. Plussaa vielä riittoisuudesta, koska on muuten kyseessä todella riittoisa purkki. Kestää ainakin vähintään vuoden vaikka on reilussa käytössä joka päivä.
MIten noistakin osais valita sitte sen sopivan itselle?
Aijaa. Terveisiä tulevaisuuteen.
Peräaukon valkaisuaine valkaisee reiän ympärykset ylempääkin