Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä peitätte tummat silmänaluset?

Vierailija
25.01.2023 |

Olen tosi vaalea iholtani, joten tummat silmänaluset häiritsevät minua todella paljon. En oikeasti kohta enää kehtaa ilmaantua työpaikalle kun silmäni näyttää siltä kuin niihin olisi lyöty. Millä te peitätte teidän tummat silmänaluset? Osaisko joku neuvoa? Vai onko jotain kotikonsteja mitä vois kokeilla?

Kommentit (583)

Vierailija
61/583 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liukuvoidetta tummentumille, auttaa heti

Kas kun ei pukamavoidetta.

Vierailija
62/583 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liukuvoidetta tummentumille, auttaa heti

Kas kun ei pukamavoidetta.

Voi sitäkin kokeilla verrokkina

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/583 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hmm joskus 1450 luvulla sinua oltaisiin luultu noidaksi

Katos kummaa... tapaan kutsua yhtä veemäistä naikkosta noita-akaksi ja onko nyt sattumaa, että hänellä on juuri tosi tummat silmänaluset! Hah, olen siis jäljillä!

Musta hiusväri ja mustiin pukeutuminen vielä korostaa "mustasilmäefektiä".

Vierailija
64/583 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummat silmänaluset kyllä näyttää kauhealta, harmi ettei niille oikein voi mitään. Toinen mikä näyttää ikävältä on, jos tummapiirteisellä henkilöllä on sellaisen "pyllynsilmän" väriset silmänympärykset, kun syystä tai toisesta tummaa pigmenttiä on ihossa liikaa silmien ympärillä. :)

Vierailija
65/583 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niihin mikään auta. Jos laitat pakkelia, niin ei se mitään pelasta. Näkyy vaan, että olet yrittänyt epätoivoisesti peittää silmänalusia ja musta näkyy paksun tököttikerroksen alta silti. Lisäksi kaikki voiteet ja pakkelit kertyvät päivän mittaan juonteisiin ja vanhentavat entisestään.

Silmälasit auttavat hiukan, koska peittävät ja vievät huomiota pois silmänalusista.

Vierailija
66/583 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tummista silmänalusista tunnistaa kyllä helpoiten että olet laiska ja et huolehdi itsestäsi tarpeeksi. Miksi edes vaivaudut kysymään tähän vinkkejä, kun et kuitenkaa tee mitään asian parantamiseksi? Todella surullista.

Mä ainakin olen maksimoinut terveelliset elämäntavat ihan tappiin mutta siltikään silmänaluset eivät ole kadonneet. Geeneistä ne tulee, synnynnäinen juttu. Huomasin tosin että lihavuus hieman häivyttää silmäpusseja (kohdallani) mutta nyt kun elän terveellisesti, niin ei näitä liikakilojen etujakaan ole.

Voiskohan iän myötä pussit vähän häivyttyä kun naama kurttuuntuu muutenkin? Oon kyllä huomannut että on ne vähän kadonneet keski-ikään tultaessa, lapsena ja nuorena olivat paljon näkyvämmät.

Mäkin olen mies joten en oikeen peitevoiteista perusta.

Vierailija
67/583 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tummista silmänalusista tunnistaa kyllä helpoiten että olet laiska ja et huolehdi itsestäsi tarpeeksi. Miksi edes vaivaudut kysymään tähän vinkkejä, kun et kuitenkaa tee mitään asian parantamiseksi? Todella surullista.

Todella surullista on vain tuo sinun ja muutaman muun kommentoijan ilkeys tuntemattomia kohtaan.

Tummat silmänaluset ovat ihan yleinen vaiva ja usein niihin todellakin on geneettinen taipumus. Joissain määrin voi vaikuttaa elintavoilla, mutta joillekin ne vain tulevat jo nuorella iällä ihan elintavoista huolimatta.

Vierailija
68/583 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin olen maksimoinut terveelliset elämäntavat ihan tappiin mutta siltikään silmänaluset eivät ole kadonneet. Geeneistä ne tulee, synnynnäinen juttu. Huomasin tosin että lihavuus hieman häivyttää silmäpusseja (kohdallani) mutta nyt kun elän terveellisesti, niin ei näitä liikakilojen etujakaan ole.

Voiskohan iän myötä pussit vähän häivyttyä kun naama kurttuuntuu muutenkin? Oon kyllä huomannut että on ne vähän kadonneet keski-ikään tultaessa, lapsena ja nuorena olivat paljon näkyvämmät.

Mäkin olen mies joten en oikeen peitevoiteista perusta.

Miksei mies - ihan siinä missä nainenkin - voisi kohentaa ulkonäköään vaikkapa pienellä määrällä meikkiä. Miehet ovat kautta aikojen käyttäneet meikkiä myös, eikä siinä ole mitään epämiehekästä.

Vierailija
69/583 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyyneluran täyttö täyteaineilla tai rasvansiirrolla on pysyvämpi ratkaisu. Mustat silmänaluset johtuvat usein ohuesta ihosta, vähäisestä ihonalaisesta rasvakerroksesta ja kallossa olevien silmäkuoppien muodosta. Ks.hollow eyes.

Jep. Itselläni oli aina pienestä asti ollut todella tummat silmänaluset, sekä vielä syvät kyynelurat ja täyteaineiden otto niihin oli yksi parhaimmista päätöksistäni. Näytin heti paljon pirteämmältä.

Vierailija
70/583 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joe Blascon oranssi peitevoide. Oikeesti toimii!

Vierailija
71/583 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on todella kummallisia vastauksia. Mulle tuli tummat silmänaluset viisikymppisenä, koska ihon alta on rasvakerros ohentunut iän myötä. Ei ole silmäpusseja, ei johdu geeneistä, eikä terveydessä tai elintavoissa ole mitään vikaa. 

Vierailija
72/583 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta paras on Lumenen Bright Eyes Under Eye Concealer. Luonnollinen peittävä. En käytä muuta meikkiä ja olen jo 67 v. Ei korosta ryppyjäkään tämä tuote.

Vierailija
73/583 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on tummat silmänaluset joihin yksi syy on silmätipat silmänpaineeseen. Kannattaa kokeilla Estee Lauderin peitevoidetta, pysyy koko päivän hyvin. Aika hintavaa mutta yksi putkilo kestää kauan. Ostin Kicksistä.

Vierailija
74/583 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Periaatteessa saisit kaikista peittävimmän tulokset kun laittaisit oranssihtavaa voidetta. Silmänympärysiho on niin ohut että paksu kerros tököttiä näyttää huonommalta kuin pieni tummuus.

Riippuu ihan siitä, että minkä väriset ne silmänaluset on. Itse käytän Bohon keltaista neutraloijaa, koska mun silmänaluset on violetinruskeat.

Täältä löytyy kattava opas asiasta! Miian blogi on muutenkin todella hyödyllinen, Karkkipäivä on toinen, jota käytän paljon.

https://miiajohansson.com/2019/10/kuinka-peittaa-tummat-silmanaluset-ta…

Vierailija
75/583 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miian blogissa käsitellään myös erilaisia käyttökohteita liukuvoiteelle

Vierailija
76/583 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän Maybellinen Eraser Multi-Use Concealeria, sävy 115. Otan ohuella meikkisiveltimellä väriä siitä tuposta ja levitän sillä tummiin kohtiin, koska tuppo itsessään on aivan liian iso levittämiseen. Olen iholtani vaalea ja punakka ja minulle tuo sävy sopii, mutta suosittelen, että menet esim. Sokokselle tai Kicksiin, jossa myyjät auttavat ja sävyjä voi testata kasvoille ennen ostamista.

Vierailija
77/583 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä silmänympärysvoide ja mikä tahansa meikkivoide.

Vierailija
78/583 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos silmänalustesi väri on violetti tai sen suuntainen, peitevoiteen alle kellertävää neutraloijaa. Jos taas sinertävä, oranssihtava tai lohenvärinen neutraloija on sopiva. Kyse on vastaväreistä, tuotteita löytyy melko helposti googlettamalla :) itsellä violetin sävyiset silmäaluset ja käytössä ihan Maybellinelta keltainen neutraloija, on sellaisessa valokynätyyppisessä pakkauksessa. Sitten peitevoide päälle, itse tykkään Revolutionin Conceal & Define peitevoiteesta.

Vierailija
79/583 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän Maybellinen Eraser Multi-Use Concealeria, sävy 115. Otan ohuella meikkisiveltimellä väriä siitä tuposta ja levitän sillä tummiin kohtiin, koska tuppo itsessään on aivan liian iso levittämiseen. Olen iholtani vaalea ja punakka ja minulle tuo sävy sopii, mutta suosittelen, että menet esim. Sokokselle tai Kicksiin, jossa myyjät auttavat ja sävyjä voi testata kasvoille ennen ostamista.

Käytän myös tuota Maybellinen concealeria, sävy Ivory (vaalein). Myös ohuella siveltimellä. Plussana todella riittoisa tuote ja edullinen hinta. Paras tähän mennessä mitä olen erilaisia kokeillut.

Vierailija
80/583 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon, nukun ja ulkoilen riittävästä. Siinä takuuvarma keino tummia silmänalusia vastaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan