Haluaisin matkustella suomessa, mutten voi koska ei ole ketään kenen kanssa matkustella
Kommentit (33)
Mun sisko lähti joidenkin tuntemattomien facebook-tyyppien kanssa matkaamaan Suomessa. Ehkä voit itsekin etsiä netistä matkaseuraa?
Mikset halua yksin? Sehän on kaikkien paras matkustusmuoto. Saa vapaasti päättää kaiken mitä tekee ja milloin.
Mika Moring lähtee varmasti matkustelukaveriksi. Onnea.
Matkustelin itse yksin parikymppisenä VR:n lomapassilla ympäri Suomea. Muutama vuosi sen jälkeen pariinkin kertaan Interraililla.
En minäkään matkustele makustelen vain.
Vierailija kirjoitti:
Mun sisko lähti joidenkin tuntemattomien facebook-tyyppien kanssa matkaamaan Suomessa. Ehkä voit itsekin etsiä netistä matkaseuraa?
Mieluummin yksin kuin ryhmässä.ap
Vierailija kirjoitti:
Mikset halua yksin? Sehän on kaikkien paras matkustusmuoto. Saa vapaasti päättää kaiken mitä tekee ja milloin.
Samaa mieltä, mutta SUOMESSA hankalaa ja/tai järkyttävän kallista. Julkinen liikenne ei juuri toimi ja budjettihotelleja ei oikein ole, mikä yksknmatkatessa tärkeää, koska tavallisessa suomalaisessa majapaikassa yön hinnaksi tulee yli satanen jos ei ole ketään kenen kanssa jakaa huonelaskua.
Iteki haluaisin matkustella jonku söpön +30-vuotiaan naisen kanssa.
M37
Minäkin lähdin sinkkuna ollessani facen ryhmästä naisporukassa Lappiin. Tosi kivaa oli!
Samoin haluaisin matkustella mutta ei ole ketään kenen kanssa lähteä reissuun. Olin yksin reissussa ja jossain festareilla ja oli todella tylsää. Lähdin sitten aika nopia kotiin, ei ollut mitään mieltä reissata yksin.
En ymmärrä, mikä estää matkustamasta yksin? Olen harrastanut matkailua kymmeniä vuosia, useinmiten yksin. Nuorena liftasin ja interreilasin Euroopassa, nykyisin "mukavuudenhaluisena" ostan lähinnä valmismatkoja.
Kokeile ensin lyhyenpää kotimaan matkaa?
Vierailija kirjoitti:
Matkustelin itse yksin parikymppisenä VR:n lomapassilla ympäri Suomea. Muutama vuosi sen jälkeen pariinkin kertaan Interraililla.
Minä matkustin 19-vuotiaana jollain sellaisella Interrailia vastaavalla passilla, joka oli voimassa vain Pohjoismaissa, oli nimeltään joku Nordic Rail tms. Yksin. Sittemmin olen matkustellut paljon yksin ulkomailla. Kotimaassa en muualla kuin aikoinaan festareilla, koska kotimaan matkailu ei yksinkertaisesti kiinnosta. Ihan riittävästi joudun matkustamaan työni puolesta ja käydessäni lapsuuden kodissani.
Haluaisin matkustaa Lappiin että pääsisin hiihtämään. Ap miten saan sukset kuljetettua kun en omista autoa.
humalaisten kavereiden kanssa tulee jossain vaiheessa yleensä riitaa. yksin matkustaminen on hyvä vaihtoehto. jos kaverin löydät niin sopikaa tarkkaan pienetkin asiat riidan välttämiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin matkustaa Lappiin että pääsisin hiihtämään. Ap miten saan sukset kuljetettua kun en omista autoa.
yleensä sukset voi vuokrata jos johonkin hiihtokeskukseen menet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin yksin kuin ryhmässä.ap
Mutta et kuitenkaan voi lähteä yksin. Älä sitten lähde ollenkaan.
Haluasin lähtee autolla ympäri suomee ajelee. Ajaisin norjaan myös ja jäämerelle myös kalaan ja sitten lappiin ja sieltä pikku hiljaa itä suomee pitkin takas. Yksin ei oikein jaksa.
Ymmärrän sinällään että itsekään en ole matkustellut koskaan, ja sitten iski kova halu päästä festareille Helsinkiin. Ei olisi ollut uskallusta yksin, joten maksoin kaverin mukaan. Siis kaikki liput ja hotellin jne.
Vaikka reissulla tulikin ongelmia hänen vuokseen, niin en tiedä olisiko siitä yksin tullut mitään. Tulipahan käytyä kerrankin jossain.
No voi voi, älä sitten matkustele.