Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin matkustella suomessa, mutten voi koska ei ole ketään kenen kanssa matkustella

Nainen 20+
25.01.2023 |

En halua yksin matkustella

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi voi, älä sitten matkustele.

Vierailija
2/33 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sisko lähti joidenkin tuntemattomien facebook-tyyppien kanssa matkaamaan Suomessa. Ehkä voit itsekin etsiä netistä matkaseuraa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset halua yksin? Sehän on kaikkien paras matkustusmuoto. Saa vapaasti päättää kaiken mitä tekee ja milloin.

Vierailija
4/33 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mika Moring lähtee varmasti matkustelukaveriksi. Onnea.

Vierailija
5/33 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustelin itse yksin parikymppisenä VR:n lomapassilla ympäri Suomea. Muutama vuosi sen jälkeen pariinkin kertaan Interraililla.

Vierailija
6/33 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään matkustele makustelen vain.

Vierailija
7/33 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun sisko lähti joidenkin tuntemattomien facebook-tyyppien kanssa matkaamaan Suomessa. Ehkä voit itsekin etsiä netistä matkaseuraa?

Mieluummin yksin kuin ryhmässä.ap

Vierailija
8/33 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset halua yksin? Sehän on kaikkien paras matkustusmuoto. Saa vapaasti päättää kaiken mitä tekee ja milloin.

Samaa mieltä, mutta SUOMESSA hankalaa ja/tai järkyttävän kallista. Julkinen liikenne ei juuri toimi ja budjettihotelleja ei oikein ole, mikä yksknmatkatessa tärkeää, koska tavallisessa suomalaisessa majapaikassa yön hinnaksi tulee yli satanen jos ei ole ketään kenen kanssa jakaa huonelaskua.

Vierailija
9/33 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iteki haluaisin matkustella jonku söpön +30-vuotiaan naisen kanssa.

M37

Vierailija
10/33 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin panna sua

M34

Vierailija
11/33 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin lähdin sinkkuna ollessani facen ryhmästä naisporukassa Lappiin. Tosi kivaa oli!

Vierailija
12/33 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin haluaisin matkustella mutta ei ole ketään kenen kanssa lähteä reissuun. Olin yksin reissussa ja jossain festareilla ja oli todella tylsää.  Lähdin sitten aika nopia kotiin, ei ollut mitään mieltä reissata yksin.

Vierailija
13/33 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, mikä estää matkustamasta yksin? Olen harrastanut matkailua kymmeniä vuosia, useinmiten yksin. Nuorena liftasin ja interreilasin Euroopassa, nykyisin "mukavuudenhaluisena" ostan lähinnä valmismatkoja.

Kokeile ensin lyhyenpää  kotimaan matkaa? 

Vierailija
14/33 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matkustelin itse yksin parikymppisenä VR:n lomapassilla ympäri Suomea. Muutama vuosi sen jälkeen pariinkin kertaan Interraililla.

Minä matkustin 19-vuotiaana jollain sellaisella Interrailia vastaavalla passilla, joka oli voimassa vain Pohjoismaissa, oli nimeltään joku Nordic Rail tms. Yksin. Sittemmin olen matkustellut paljon yksin ulkomailla. Kotimaassa en muualla kuin aikoinaan festareilla, koska kotimaan matkailu ei yksinkertaisesti kiinnosta. Ihan riittävästi joudun matkustamaan työni puolesta ja käydessäni lapsuuden kodissani.

Vierailija
15/33 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin matkustaa Lappiin että pääsisin hiihtämään. Ap miten saan sukset kuljetettua kun en omista autoa.

Vierailija
16/33 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

humalaisten kavereiden kanssa tulee jossain vaiheessa yleensä riitaa. yksin matkustaminen on hyvä vaihtoehto. jos kaverin löydät niin sopikaa tarkkaan pienetkin asiat riidan välttämiseksi.

Vierailija
17/33 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin matkustaa Lappiin että pääsisin hiihtämään. Ap miten saan sukset kuljetettua kun en omista autoa.

yleensä sukset voi vuokrata jos johonkin hiihtokeskukseen menet.

Vierailija
18/33 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin yksin kuin ryhmässä.ap

Mutta et kuitenkaan voi lähteä yksin. Älä sitten lähde ollenkaan.

Vierailija
19/33 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluasin lähtee autolla ympäri suomee ajelee. Ajaisin norjaan myös ja jäämerelle myös kalaan ja sitten lappiin ja sieltä pikku hiljaa itä suomee pitkin takas. Yksin ei oikein jaksa.

Vierailija
20/33 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sinällään että itsekään en ole matkustellut koskaan, ja sitten iski kova halu päästä festareille Helsinkiin. Ei olisi ollut uskallusta yksin, joten maksoin kaverin mukaan. Siis kaikki liput ja hotellin jne.

Vaikka reissulla tulikin ongelmia hänen vuokseen, niin en tiedä olisiko siitä yksin tullut mitään. Tulipahan käytyä kerrankin jossain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi