Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysin miehen kätköistä sinisen pillerin

Vierailija
25.01.2023 |

Lainasin miehen höylää ja samalla silmään otti sininen pillerin, joka googlettamalla on potenssilääke.
Mies on minua kymmenen vuotta vanhempi ja ikää jo 60+ eli ihan ymmärrettävää, mutta tuo että ei ole puhunut minulle ongelmasta mitään on vaivannut mieltä. Kannattaisko asian antaa olla vai kysyä suoraan?
Ja en epäile sitä, että minä en enää kelpaisi tai että käy vieraissa..

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan hyvin arka aihe hänelle, siksi ei ole kertonut. Mielestäni tuo osoittaa vain sitä, että haluaa kuitenkin jatkaa kanssasi tyydyttävää seksi elämää. Minä antaisin ainakin tuon vain olla, asia on kuitenkin niin henkilökohtainen, eikä ole tehnyt mitään väärää mielestäni.

Kiitos asiallisesta vastauksesta. Niitä ei montaa tähän ketjuun mahdu. Varmasti on arka aihe ja nyt mietin olenko itse pahentanut tilannetta. Minun mielestä hänen peli on toiminut kuitenkin hyvin, varsinkin kun otetaan ikä . Ehkä teen noin, että en kerro asiasta

Vierailija
22/30 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monille ikääntyville ja joskus nuoremmillekin miehille erektiohäiriö ja sen hoitoon tarvittava lääkitys on hyvin arka asia, asiaa ei haluaisi myöntää itselle, saati kenellekään muulle, edes puolisolle.

Miehille, jotka tuskailevat erektio-ongelman kanssa, tässä rohkaiseva neuvo: menkää työterveys- tai terveyskeskuslääkärille hakemaan resepti. Housut voit pitää jalassa lääkärikäynnillä, lääkäri kysyy muutaman asiallisen kysymyksen ja sitten vain kokeilemaan. Hyvin toimii, voin sanoa kokemuksesta.

Ylipaino ja tupakointi on hallaa erektiolle, näistä irrottautuminen saattaa riittää jo itsessään.

Tämä ei ole mikään ihme että se on arka paikka. Onhan se monelle kova paikka kun rintasyöpä vie toisen rinnan tai molemmat. Sitäkään ei voi verrata siihen jos miehisyys (huomaa sanavalinta) ei toimi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monille ikääntyville ja joskus nuoremmillekin miehille erektiohäiriö ja sen hoitoon tarvittava lääkitys on hyvin arka asia, asiaa ei haluaisi myöntää itselle, saati kenellekään muulle, edes puolisolle.

Miehille, jotka tuskailevat erektio-ongelman kanssa, tässä rohkaiseva neuvo: menkää työterveys- tai terveyskeskuslääkärille hak7emaan resepti. Housut voit pitää jalassa lääkärikäynnillä, lääkäri kysyy muutaman asiallisen kysymyksen ja sitten vain kokeilemaan. Hyvin toimii, voin sanoa kokemuksesta.

Ylipaino ja tupakointi on hallaa erektiolle, näistä irrottautuminen saattaa riittää jo itsessään.

Tämä ei ole mikään ihme että se on arka paikka. Onhan se monelle kova paikka kun rintasyöpä vie toisen rinnan tai molemmat. Sitäkään ei voi verrata siihen jos miehisyys (huomaa sanavalinta) ei toimi.

Toivon, että on käynyt lääkärissä, eikä ole saanut pillereitä joltain kaverilta. Oli nimittäin vahvimpia pillereitä, ap

Vierailija
24/30 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on Vicks Blue

Vierailija
25/30 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin 41-vuotiasta miestä. Aina kun hän tuli luokseni, hänellä oli sinisiä pillereitä mukana. Yritti salata asian siinä kuitenkaan onnistumatta. Hän on edelleen sinkku.

Vierailija
26/30 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kuule ihan miehen oma asia mitä nappeja ottaa ja kertooko sulle siitä.

Vierailija
27/30 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kuule ihan miehen oma asia mitä nappeja ottaa ja kertooko sulle siitä.

Onhan se hyvä tietää mitä pilleritä toinen syö(jos tapaillaan vakavalla mielellä tai ollaan peräti parisuhteessa) jos jotain tapahtuu ja vaikka ensihoito kysyy onko ottanut jotain pillereitä ja jos niin mitä.

Vierailija
28/30 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
29/30 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä muitakin sinisiä pillereitä kun potenssilääke.

Vierailija
30/30 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi että syö sinisiä pillereitä. Punaisen pillerin ottaneet on aina sellaisia rasittavia ulisevia in celeitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän