Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikai tavalliset duunarit, esim. siivoojat äänestävät kokoomusta

Vierailija
25.01.2023 |

joka ei heidän asiaansa aja? Jos mieltävät itsensä voittajiksi äänestämällä kokoomusta, niin eihän kukaan tiedä äänestyskopissa minkä numeron äänestyskopissa sinne rustaa eli vaikkapa sitten perussuomalaisen tai vasemmistoliiton ja sanoo muille että äänesti kokoomusta jos kerta on tärkeää antaa muille kuvaa että ovat jotain? Mitä en ymmärrä?

Kommentit (193)

Vierailija
41/193 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen duunari ja ärsyttää, että työttömillä on sama elintaso ja asuinalue kuin minulla, joten äänestän Kokoomusta.

Ja sun työpaikka ei voi mennä ja olet itsekin tuensaaja joskus?

Ohiksena sanon, että olin itse monta vuotta matalapalkka-alalla osa-aikatyössä. Olen myös elänyt tuilla aiemmin. Ja koska tiedän, että itse asiassa tuet ovat mielestäni liian suuria niin ainakaan Vasemmistoa en enää äänestä. En itse edes saanut täysiä tukia, koska oli säästöjä, mutta koin tuet suuriksi ja ne ei kannusta taloudellisesti työhön.

Vierailija
42/193 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siihen järkevää syytä ole olemassa.

Ei niin. Eräs tuttuni on sosiaalityöntekijä, ja fanaattinen kokoomuksen kannattaja. Voiko enempää omaa oksaa sahata, kun sekoomus vihaa kaikkea sossutouhua ja ylipäätään julkista sektoria.

No tuttavasi on tietysti etulinjassa nähnyt miten hyvää kokoomuspolitiikka tekisi näille reppanoille. Passivoiva paapominen pois ja ihmiset ottamaan vastuuta omasta elämästään.

eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/193 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen duunari ja ärsyttää, että työttömillä on sama elintaso ja asuinalue kuin minulla, joten äänestän Kokoomusta.

Ala työttömäksi säkin. Aattele kuinka kivaa kun ei tartte tehä duunia mutta saat elellä ihan samaan malliin kuin tähänkin asti. Kas kun tätä oo ennemmin hoksannu  :D

En ole aiempi vastaaja, mutta itse pidän työstä ja itseni kehittämisestä. En siis halua olla työtön. Mutta olen elänyt tuilla ja taloudellisesti koin, että elin hyvin leveästi ja se ei ole minusta oikein.

Mitä taas vuorineuvoksiin tulee niin minusta KUKAAN ei ole sen arvoinen, että eläke on kuussa 60000 euroa. Meillä pitäisi ehdottomasti olla eläkekatto.

Vierailija
44/193 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niin. Eräs tuttuni on sosiaalityöntekijä, ja fanaattinen kokoomuksen kannattaja. Voiko enempää omaa oksaa sahata, kun sekoomus vihaa kaikkea sossutouhua ja ylipäätään julkista sektoria.

Onhan politiikka muutaki ku tulonsiirtojen määrän miettimistä.

Esim.turvallisuuspolitiikassa kokoomus on ollu keskustaa ja sdp:tä valovuosia edellä. Nato-kanta esimerkiksi.

Vierailija
45/193 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä heillä on pitkätähtäimen suunnitelmia, sijoitusasiat hyvällä tolalla jne

Vierailija
46/193 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli olet katkera, kateellinen ja tyhmä.

Vierailija
47/193 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsistä. Kokoomus joutuu ottamaan kaikessa huomioon julkisella sektorilla työskentelevät äänestäjänsä, niitä on niin paljon. Lääkäreitä, poliiseja, upseereita...

Vierailija
48/193 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en halua, että työnteosta rangaistaan. Työnteon pitäisi aina olla kannattavampaa kuin lorvimisen. 

Vierailija
49/193 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan joka tienaa alle 100k netto on idiootti jos äänestää kokoomusta.

Kokoomuksella on todistetusti korkeasti koulutetut äänestäjät. Todennäköisemmin sinä olet idiootti kuin he.

Vierailija
50/193 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kai myös siivooja voi olla markkinatalouden puolella? Varsinkin tämän sosialistihallituksen aikana hän on voinut huomata, että sossut osaavat pistää menemään miljardeja hyödyttämättä yhtään sitä siivoojaa.

Vierailija
51/193 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuttavasi on tietysti etulinjassa nähnyt miten hyvää kokoomuspolitiikka tekisi näille reppanoille. Passivoiva paapominen pois ja ihmiset ottamaan vastuuta omasta elämästään.

eri

Niin siis kokoomushan ei aja tuota politiikkaa, tuo on se mistä ne katkerat ja kateellist köyhät haaveilee mut mikä ei oo ikinä ollu osa politiikkaa, kun se ei ole politiikkaa, se on masturbointia oman erin8maisuuden ympärillä.

Kokoomus ajaa halpatyövoiman ja omistajien asiaa, arvaas kiinnostaako niitä yhtään joku tavis suomalainen joka haluaa palkkaa työstään?

Vierailija
52/193 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On työttömiä, jotka ovat tehneet pitkän työuran, heillä on omistusasunto ja säästöjä eivätkä saa mitään ylimääräisiä tukia työttömyyskorvauksen lisäksi. Pitäisikö heidän muuttaa "huonommalle" asuinalueelle? Jos sinulla on sama elintaso kuin jollain työttömällä joka saa perustyöttömyyskorvausta ja asumistukea niin silloin sinulla on liian pieni palkka. Mene pyytämään kokoomuslaiselta työnantajaltasi lisää liksaa. On hassua että joku viitsii olla työttömälle kateellinen.

Olen eri, mutta ei tietenkään pidä automaattisesti. Mutta jos on lainaa ja työttömyys pitenee niin ei tietenkään voi olettaa, että yhteiskunta maksaa kaiken. Tosin tätä ongelmaa tuskin taitaa niiden kohdalla ollakaan joilla on omaisuutta.

Vierailija
53/193 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eri

Niin siis kokoomushan ei aja tuota politiikkaa, tuo on se mistä ne katkerat ja kateellist köyhät haaveilee mut mikä ei oo ikinä ollu osa politiikkaa, kun se ei ole politiikkaa, se on masturbointia oman erin8maisuuden ympärillä.

Kokoomus ajaa halpatyövoiman ja omistajien asiaa, arvaas kiinnostaako niitä yhtään joku tavis suomalainen joka haluaa palkkaa työstään?

Monella tavissuomalaisella on omistuksia, joiden perään katsoa.

Vierailija
54/193 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sitä duunarin duunia ei enää ole, jos se yritys kaatuu. Yksinkertaista.

Vierailija
55/193 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eri

Monella tavissuomalaisella on omistuksia, joiden perään katsoa.

Ja hauki on kala, mitä sitten? Ei sun kuppanen mökki susta kapitalistia tee.

Jos sulla ei ole työntekijöitä, sä et ole osa kokoomuksen politiikkaa.

Vierailija
56/193 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin meidän taloyhtiön eläkeläiset äänestävät kuulemma "porvaripuoluetta" eli Kokoomusta. SDP ja Vasemmistoliitto ovat "kommareita" eivätkä siis tulee kysymykseenkään, Keskusta on maalaisten ja isäntämiesten puolue, Vihreät ituhippihörhöjä ja Persut lähiöpubien ja maaseudun peräkammarinpoikien puolue. RKP ei kelpaa koska ruotsinkieliset on omasta mielestään bättre folkia ja Kristillisiä äänestävät vain hardcoreuskovaiset. Eli vanhat mielikuvat elävät vahvoina.

Ja toinen aktiivinen Kokoomusta äänestävä ryhmä on tietysti ns. pyrkyripojat ja -tytöt eli entisajan juppeja vastaavat wannabe-metropolikansalaiset jotka haluavat tehdä kotikaupungistaan uuden nyyjorkin.

Vierailija
57/193 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli toivot kokoomuksen tiputtavan tukia paljon ja sinun palkkaasi vähän. Sinun elintasosi tippuisi vähän ja työttömillä paljon. Sitten olisit tyytyväinen?

Vierailija
58/193 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paskoja duunareita jos saa vähemmän kun työtön, veikkaan et työtön voi saada enemmän kuin kukaan palkallinen vain jos saa jotain erikoistukia tai ansiosidonnaista kassarahaa, mikä taas ei kestä loputtomiin ja tulevaisuus on epävarma.

Vierailija
59/193 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei? Miksi pikemmin äänestää vasemmistoa, jonka tarkoitus on pitää äänestäjät köyhinä?

Monesti miettii kuinka paljon vasemmistossa on aitoa halua auttaa vähempiosaisia menestymään elämässä, ja kuinka paljon polttoaineena onkin puhdas kateus ja pahantahtoisuus menestyneitä kohtaan. Tämä näkyi esim. Sanna Marinin vihanpurkauksessa vuorineuvoksia kohtaan. Vuorineuvoksia on 80 kpl ja kaikki eläkkeellä, pitkän työuran tehneitä yhteiskunnan raketajia.

Eli sä äänestät kokoomusta et siks mitä politiikkaa ne ajaa vaan siks et kuinka kovaa sua suututtaa iltapäivälehtien yksilönpalvonta?

Hei sun kannattais varmaan kans, kaikella rakkaudella, tappaa itses!

Mikäs juntti siellä kirjoittaa että "tapa ittes". Taidat olla aika yksinkertainen ihminen. Jokainen saa äänestää demokratiassa sitä puoluetta kuin haluaa. Ei sitä, mitä sinä juntti haluat. Minäkin äänestän kokoomusta ilman muuta ja AINA. 

Vierailija
60/193 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on sitä, että äänestää sitä, mitä kovasti haluaisi olla, eikä sitä mitä on...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan