Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hgin kaupunki järjestää 6.-9. -luokkalaisille pakollisen sateenkaarityöpajan

Vierailija
25.01.2023 |

Lapset herkässä iässä, menevät ihan sekaisin tuosta.

Kommentit (4449)

Vierailija
641/4449 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä esimerkki setan materiaaleista, näitä jaellaan ihan peruskoululaisille:

https://www.dropbox.com/s/la7jh56f9mns2fg/Trans_ja_seksi_paivitetty.pdf…

Sisältää kaikkea neovaginan nyrkkinainnista perspanoihin. Kiinnittäkää erityisesti huomiota herkkiin kuvituskuviin.

Voi hyvää päivää! Saatko paljonkin tyydytystä valehtelustasi? Ikään kuin asia ei olisi jo valmiiksi tarpeeksi vaikea monille. Tuo on Setan esite, kyllä.  Se on tarkoitettu aikuisille eikä sillä ole minkään lasten sateenkaaripajan kanssa mitään tekemistä!!

Ruotsissa tuota esitettä jaettiin yläkoululaisille.

Vierailija
642/4449 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jokaisella on edelleen oikeus kieltäytyä kuuntelemasta vakaumuksensa vastaista ideologista propagandaa.

Tarkoitit varmaan faktoja?

Sinun faktasi ei ole minun faktani. Eikä minun ole pakko pitää faktana asiaa, jos se mielestäni on väärin ja valetta. Minulla on oikeus uskoa ja ajatella, mitä tahdon. Suomi on vapaa maa. Ja jos en halua, että lapsilleni syötetään propagandaa, ei heidän ole sitä pakko kuunnella.

Lapsillani on oikeus kieltäytyä Setan opetuksesta, koska Suomessa opetuksen tulee olla ideologioista, politiikasta ja uskonnosta vapaata.

Seta on ideologinen seura,ehkä jopa uskonto. Sillä ei pitäisi olla ohituskaistaa muiden ohi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/4449 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jokaisella on edelleen oikeus kieltäytyä kuuntelemasta vakaumuksensa vastaista ideologista propagandaa.

Sinun faktasi ei ole minun faktani. Eikä minun ole pakko pitää faktana asiaa, jos se mielestäni on väärin ja valetta. Minulla on oikeus uskoa ja ajatella, mitä tahdon. Suomi on vapaa maa. Ja jos en halua, että lapsilleni syötetään propagandaa, ei heidän ole sitä pakko kuunnella.

Lapsillani on oikeus kieltäytyä Setan opetuksesta, koska Suomessa opetuksen tulee olla ideologioista, politiikasta ja uskonnosta vapaata.

totuus ainoastaan on todellista. Valetta ei ole olemassa.

Jostain asiasta voi valehdella, mutta vain todellisuus pystyy olemaan olemassa.

Vierailija
644/4449 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herkässä iässä mille? Jos tosta menee sekaisin, saa mennäkin.

Ap:n ja kaltaistensa mielestä lapset menevät sekaisin siitä että on erilaisia ihmisiä. Ihan oikeastiko joku luulee että tuo on jotain aivopesua??? Kyllähän niin tietämättömiä ihmisiä on. Luin asiasta ja kuulosti hyvinkin asialliselta.

T. Uskovainen joka ei esim.kannata homojen vihkimistä kirkossa, mutta käsittää vallan hyvin että ihmiset ovat ja saavat olla erilaisia, se ei ole uhka.

Vierailija
645/4449 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli lapsesi ei käy koulua ollenkaan. Ok. Noh, lapsesi kasvaa tässä yhteiskunnassa, kyllä hän oppii asiat muutoinkin.

Vierailija
646/4449 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seta on ideologinen seura,ehkä jopa uskonto. Sillä ei pitäisi olla ohituskaistaa muiden ohi.

Kuka nämä asiat opettaisi paremmin ja miten?

Vierailija
647/4449 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju on ilmeisesti kerännyt erityisesti vastustajat kommentoimaan, koska suurin osa esitetyistä mielipiteistä ja argumenteista on hämmästyttävän ymmärtämättömiä.

Sukupuolten moninaisuus on tieteellinen fakta. Seksuaalisuuden moninaisuus on tieteellinen fakta. 12-15-vuotiaiden lasten on tärkeä tietää asioista turvallisten ja luotettavien aikuisten kertomana eikä jäädä netin varaan. Jokainen tietää että tuon ikäiset pääsevät nettiin eikä kaikki sieltä löytyvä tieto ole totta saati hyväksi lasten mielenterveydelle. Kaikki eivät ymmärrä, että 12-15-vuotiaissa on jo esillä sukupuolten ja seksuaalisuuden moninaisuutta. Se on olemassa syntymästä asti. Kaikki eivät jostain syystä halua, että jokainen saisi olla turvallisesti oma itsensä.

Kaikkien sateenkaarityöpajoja vastustavien toivon miettivät tilannetta, jossa oma lapsenne itkee itsensä iltaisin uneen eikä uskalla kertoa omille vanhemmilleen siitä millainen on. Lapsen ei pidä kokea itseään vääränlaiseksi omien vanhempiensa suhtautumisen takia. Se on lapsen henkistä pahoinpitelyä, jolta muiden aikuisten täytyy lapsia suojella. Jos omat vanhemmat eivät hyväksy moninaisuutta, yksikin turvallinen aikuinen voi pelastaa lapsen elämän. Itse haluan olla tällainen turvallinen aikuinen. Kuten Kitty 90s Showssa <3

"Kaikkien sateenkaarityöpajoja vastustavien toivon miettivät tilannetta, jossa oma lapsenne itkee itsensä iltaisin uneen eikä uskalla kertoa omille vanhemmilleen siitä millainen on."

Häh, eihän nää poissulje toisiaan? Meidän lapsi on tytöstä pojaksi/androgyyniksi muuttunut, mutta edelleen yhtä rakas lapsi on ja edelleen hän avautuu syvällisistäkin asioista, myös tästä omasta matkastaan. Vaikka äitinä nyt tässä vastustankin pakollisia sateenkaaripajoja.

Mitäpä luulet lapsesi ajattelevan, kun äitinsä vastustaa sitä että lapsille kerrotaan että on olemassa myös hänenlaisiaan ja että se on aivan normaalia? Lapsi rakastaa yleensä vanhempaansa riippumatta siitä millainen tämä on.

Vierailija
648/4449 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän penskat pysyy kotona nuo päivät.

Pervojen hypetystä ja elostelua ei meidän residenssissämme juuri arvosteta. On parempi jos kaikki pitäisi omat sairaat fetissinsä omana tietonaan.

Vierailija
649/4449 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua miten niin moni yläpeukuttaa ap:ta. Voi, olispa minunkin aikaan ollut tuollaista 1980-90-luvuilla. Ei, sen sijaan yksi opettaja epäili että homoilla vikaa päässä. Yleinen haukkumasana oli "V-un homo!"

Ei lapset mene sekaisin tosiasioiden kertomisesta!

Vierailija
650/4449 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pervojen hypetystä ja elostelua ei meidän residenssissämme juuri arvosteta. On parempi jos kaikki pitäisi omat sairaat fetissinsä omana tietonaan.

Ja sit ihmettelet miksi lapsesi kiusaa luokallaan olevaa transia?

Vierailija
651/4449 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhemmat kertoo totuuden.

Vierailija
652/4449 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setahan on nykyään keskittynyt homoseksuaalien nuorten transiuttamiseen transheteroiksi. Väärillä leluilla leikkiville lapsille supsutellaan väärän sukupuolen kehoon syntymistä, vaikka lapsuuden ja nuoruuden aikainen sukupuoliristiriita ennakoi useimmiten aikuisuuden homoseksuaalisuutta ja menee ohi murrosiän myötä.

UK:nt Tavistockin transiutusklinikan asiakkaina olleista tytöistä 90 prosenttia oli lesboja ja biseksuaaleja. Lisäksi autismikirjolla olevat ovat yliedustettuina transkokelaissa, Tavistockilla 35 prosenttia oli autismikirjolla. Homoseksuaalien ja autismikirjolaisten transiuttaminen transheteroiksi on omanlaisensa eugeniikkaprojekti.

Vierailija
653/4449 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sit ihmettelet miksi lapsesi kiusaa luokallaan olevaa transia?

En ihmettele. Antaa mennä vaan.

Vierailija
654/4449 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pedagogisesti pätevät opettajat objektiivisesti opetussuunnitelman mukaan  esim. terveysoppitunnilla! Parempia kuin jotkut hurmahenkiset yksisilmäistä ideologiaansa puhkuvat maallikot

Vierailija
655/4449 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän Suomessa ole koulupakkoa vaan oppivelvollisuus.

Lapsen voi opettaa homoilemaan kotonakin.

Vierailija
656/4449 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhemmat kertoo totuuden.

Oman totuutensa. Monen kohdalla se ei vastaa nykyaikaa eikä tue lapsen yhteiskunnassa ja sosiaalisessa ympäristössä oloa.

Vierailija
657/4449 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju on ilmeisesti kerännyt erityisesti vastustajat kommentoimaan, koska suurin osa esitetyistä mielipiteistä ja argumenteista on hämmästyttävän ymmärtämättömiä.

Sukupuolten moninaisuus on tieteellinen fakta. Seksuaalisuuden moninaisuus on tieteellinen fakta. 12-15-vuotiaiden lasten on tärkeä tietää asioista turvallisten ja luotettavien aikuisten kertomana eikä jäädä netin varaan. Jokainen tietää että tuon ikäiset pääsevät nettiin eikä kaikki sieltä löytyvä tieto ole totta saati hyväksi lasten mielenterveydelle. Kaikki eivät ymmärrä, että 12-15-vuotiaissa on jo esillä sukupuolten ja seksuaalisuuden moninaisuutta. Se on olemassa syntymästä asti. Kaikki eivät jostain syystä halua, että jokainen saisi olla turvallisesti oma itsensä.

Kaikkien sateenkaarityöpajoja vastustavien toivon miettivät tilannetta, jossa oma lapsenne itkee itsensä iltaisin uneen eikä uskalla kertoa omille vanhemmilleen siitä millainen on. Lapsen ei pidä kokea itseään vääränlaiseksi omien vanhempiensa suhtautumisen takia. Se on lapsen henkistä pahoinpitelyä, jolta muiden aikuisten täytyy lapsia suojella. Jos omat vanhemmat eivät hyväksy moninaisuutta, yksikin turvallinen aikuinen voi pelastaa lapsen elämän. Itse haluan olla tällainen turvallinen aikuinen. Kuten Kitty 90s Showssa <3

Mitään mitä setalaiset kertoo "tieteellisinä faktoina", eivät ole tiedettä nähneetkään.

Miehellä ei oke munasarjoja eikä kohtua, mies ei voi synnyttää.

Vagina ei ole penis, penis ei ole anaali.

Äiti ei ole isä eikä isä ole nainen.

SETA edustaa mielenvikaisten fantasioiden kaatopaikkaa. Tämmöistä puljua edelleen valtio rahottaa, ei voi olla todellista.

Vierailija
658/4449 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua miten niin moni yläpeukuttaa ap:ta. Voi, olispa minunkin aikaan ollut tuollaista 1980-90-luvuilla. Ei, sen sijaan yksi opettaja epäili että homoilla vikaa päässä. Yleinen haukkumasana oli "V-un homo!"

Ei lapset mene sekaisin tosiasioiden kertomisesta!

Itse käytän tuotatermiä  kun menetän hermoni jonkun tyypin kanssa.

Vierailija
659/4449 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sukupuolten "moninaisuus" ei ole tieteellinen fakta, vaan ideologista höpönlöpöä. Ihminen on nisäkäs, ja ihmisellä on kaksi sukupuolta: mies ja nainen. Mies eli uros tuottaa pieniä sukusoluja, nainen eli naaras isoja sukusoluja. Miehet ja naiset voivat ilmaista itseään ihan niin moninaisella tavalla kuin ikinä keksivät, mutta ei se muuta sitä faktaa, että sukupuoli on binääri. On todella moraalitonta ja epäeettistä valehdella lapsille, että sukupuolia olisi enemmän kuin kaksi tai että lapsi voisi valita itse oman sukupuolensa.

Sukupuolten moninaisuushömpällä ei edes ole mitään tekemistä seksuaalisen suuntautumisen kanssa. Se, että on olemassa homoja, lesboja ja biseksuaaleja, ei liity mitenkään sukupuolten määrään. Homot, lesbot ja biseksuaalit ovat hekin miehiä ja naisia.

Sinähän tässä valehtelet lapsellesi, jos väität että edelleen tunnustetaan vain biologinen sukupuoli.

Mitä väliä sukupuolella on missään muussa kuin biologiassa? Käytännössä sukupuolella on merkitystä vain lisääntymisessä, seksikumppanin valinnassa, joissakin terveydenhoitoon liittyvissä asioissa (biologiaa nekin) ja joissakin sellaisissa asioissa, joissa sukupuolten keskimääräisillä fyysisillä eroilla on merkitystä (esim. jotkin urheilulajit).

Jos olen esimerkiksi työn takia tekemisissä jonkun toisen ihmisen kanssa, hänen sukupuolensa on täysin merkityksetön asia. En aio lisääntyä hänen kanssa, en halua häntä seksikumppaniksi, en hoida hänen terveyttään, enkä aio juosta hänen kanssaan kilpaa. Kiinnostavaa on vain se, osaako hän työnsä ja kuinka hyvin tulen hänen kanssaan toimeen. 

Vierailija
660/4449 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pedagogisesti pätevät opettajat objektiivisesti opetussuunnitelman mukaan  esim. terveysoppitunnilla! Parempia kuin jotkut hurmahenkiset yksisilmäistä ideologiaansa puhkuvat maallikot

Eli miten? Miten se on eri asia että opettaja kertoo saman asian?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi