Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suosittele masennuslääkettä

Vierailija
24.01.2023 |

Olen ilmeisesti masentunut kun kokoajan vaan väsyttää, enkä jaksaisi mitään vastuita. Mikä lääke toisi lisää vikeyttä, muttei veisi orgasmia eikä lihottaisi?

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psilosybiinisieniä masennuslääkkeeksi. Ei tarvi jatkuvasti popsia, jos ottaa isompaa annosta ehkä kolmen kuukauden-puolen vuoden välein. Mutta microdosetus on myös vaikuttavaa, eli napsii päivittäin ihan minimaalisen annoksen. Auttaa muovaamaan aivoja uuteen suuntaan luonnollisesti.

Vierailija
22/69 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle toimi Venlafax. Söin max 6kk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle toimi Venlafax. Söin max 6kk.

Mutta samalla tein elämäntaparemontin. Jäi pois hiilarihötöt ja lisätty sokeri. Syön mahdollisimman puhtaasti. Ei teollisia eineksiä.

Vierailija
24/69 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kokemuksia Brintellixistä? Tästä lääkäri piti kunnon mainospuheen hyvine vaikutuksineen. Nostaa kuulema vireystasoa tosi voimakkaasti, ei klassisia haittavaikutuksia eikä jää koukkuun. Ei ole tyypillinen ssri, kuulema jotenkin vaikuttaa eritavoin? En vielä ole uskaltanut aloittaa.

Vierailija
25/69 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholi ja kannabis

Nuilla saa aivot paskaksi ja sitten on triplamasis ja vainoharhat.

Vierailija
26/69 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän auttaa vain villit vuodet.

Vierailija
27/69 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein voi suositella, kun kaikki vaikuttaa kaikkiin niin erilaisesti. Mulla esim. toimi aikoinaan venlafaksiini tosi hyvin, mutta monella on siitä negatiivisia kokemuksia

Vierailija
28/69 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole ilman jos vaan mahdollista. Tutkituta väsymyksen syy. Se voi olla vaikka uniapnea.

Vierailija
29/69 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Essitalopraami pelasti minut vaikeasta masennuksesta.

Ensin kokeiltiin brintellix, joka ei minulle sopinut vaan aiheutti epätodellisen olon ja itkuisuutta. Lääkkeiden sopivuus on niin yksilöllistä.

Vierailija
30/69 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kokemuksia Brintellixistä? Tästä lääkäri piti kunnon mainospuheen hyvine vaikutuksineen. Nostaa kuulema vireystasoa tosi voimakkaasti, ei klassisia haittavaikutuksia eikä jää koukkuun. Ei ole tyypillinen ssri, kuulema jotenkin vaikuttaa eritavoin? En vielä ole uskaltanut aloittaa.

Muisti lähtee. Vastasi itsellä 5mg diatsepaamia.

Ei kohottanut vireystasoa tai tehnyt mitään muutakaan, millä olisi ollut merkitystä.

Vierailija
31/69 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lamictal ja essitalopraami parhaat. Brintellix hyvä myös. Seronil ei auttanut.

Vierailija
32/69 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lue Fimean sivut. NNT 7.

Vierailija
33/69 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voxra. Kun terapiat oli käyty mutta silti masennus tuntui fyysisesti kehossa ylitsepääsemättömänä väsymyksenä, Voxra antoi energiaa ja sai minut työkykyiseksi. Ei lihottanut, päinvastoin, alussa hetkeksi rajoitti ruokahalua. Alussa ja annosta nostettaessa orgasmit vahvistui pariksi viikoksi aivan uskomattomiksi. Harmi kun nuo sivuoireet ei jäänyt pysyviksi. Olen tuolle lääkkeelle elämäni velkaa ja olen valmis syömään sitä niin kauan kun henki mussa pihisee.

Kuulut laitokseen.

Vierailija
34/69 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalle: et ole masentunut. Masennuslääkkeet eivät ole mitään ihkuja piristeitä vaan tarkoitettu ihan oikean sairauden hoitoon. Masentunut ei ole huolissaan lihomisesta tai siitä, saako orgasmeja.

Vierailija
35/69 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Agomelatiini mulla käytössä. Ei mitään sivuvaikutuksia, mutta auttaa ainakin uniin.

Vierailija
36/69 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullo kossua.

Vierailija
37/69 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapeta kannabista päivittäin ja mikrodousaa silokkeja

Vierailija
38/69 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvänen aika, kysy lääkäriltäsi! Sehän se on paras vastaamaan kun ensin selvittää kuinka oireilet.

Vierailija
39/69 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasitko mennä lääkäriin ja pyytää av-mammojen suosittelemaa masennuslääkettä.

Lekuri kuolee nauruun.

Vierailija
40/69 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon käyttänyt masennuslääkkeiden klassikkoa SSRI-lääkitystä, joka toimii mielialaa tasaavasti. Tätä valmistetta (essitalopraami, cipralex) on tarjolla esim. kauppanimillä Escitalopram Orion ja Escitalopram Actavis. Lisää ruokahalua ja vähentää seksihalua, mutta sivuvaikutukset eivät ole niin merkittäviä verrattuna masennuksesta paranemiseen. Terapia on kuitenkin vielä paljon merkittävämpi ja tehokkaampi apu masennuksesta toipumiseen kuin tämä lääkitys.