Oletko koskaan hävennyt puolisoasi?
Itseäni nolottaa kun mies on duunariammatissa, vaikka tienaakin ihan kivasti. Perheeni ja ystäväni ovat akateemisia.
Kommentit (15)
Se siitä ehdottomasta rakkaudesta. Sitähän ei ole juurikaan missään normaalissa parisuhteessa.
Joskus kun laukoo asioita suoraan ihmisille päin naamaa, hieman hävettää, mutta muuten en.
Illanistujaisissa puhui "pateettisesta" kun tarkoitti säälittävää. Teki mieli vajota sohvan sisään.
Olen valitettavasti. Nk. poikien reissut joilla metsästetään nuoria naisia ravintolassa. Mieheni ei petä minua, mutta hävettää kun on mukana tuolla.
Kyllä, monesti! Nykyisin tunnen myötähäpeää, en enää niinkään ota henkilökohtaisesti häpeää kontolleni. Ymmärrän, että olemme erillisiä ihmisiä. En myöskään ota häntä enää mukaan mihinkään.
Syyt: Liiallinen alkoholin käyttö ja typerä käytös huppelissa, esim. muna paljaana juoksentelu. Ihme stoorien kehittely ja kertominen yhtään vieraammille ihmisille. "Totuuksien" laukominen eli v...uilu ihmisille. Yhdistettynä omaan herkkähipiäisyyteensä eli itse ei siedä mitään totuuksia.
Hotellin aamiaisella mies otti vihreää salaattia pöydästä ja työnsi suuhunsa ja jatkoi sitten muun ruoan keräämistä lautaselle.
Vierailija kirjoitti:
Illanistujaisissa puhui "pateettisesta" kun tarkoitti säälittävää. Teki mieli vajota sohvan sisään.
Tuollaisen anglismin käyttäminen on kyllä aika pieni asia. En häpeisi.
Mutta huumoriahan tämä tietysti olikin.
Mika ja Amadi kirjoitti:
No en, hupsu.
Häh? Hupsu? Että aloittajan kysymys on ihan hullu ja tuulestatemmattu? Onhan noita puolisonsa häpeäjiä vaikka kuinka paljon!
Itse sain lapsuudessani kuulla vain tuhat kertaa kun kaupungilla siellä täällä äitini tiuskaisi isälleni "aina sua saa hävetä!" Todennäköisesti äitini nykyään häpeää minua vaikka emme väleissä olekaan koska minulla on huono maine koska olen viettänyt aika boheemia hampuusielämää. Itseäni huono maineeni ei haittaa, minä en häpeä. Äitini todennäköisesti häpeää - se on hänen ihan oma ongelmansa. Kunkin ihmisen häpeä on hänen oma ongelmansa - ei sen ihmisen joka sen häpeän on "aiheuttanut".
Vaikuttaa selvältä että Melania Trump häpeää aviomiestään eli Donald Trumpia. Koska onhan Donald tehnyt kaikenlaista mikä on tehnyt koko heidän avioliittonsa jne aikalailla naurunalaiseksi suuren yleisön silmissä. No, itsepä valitsi Melania itselleen miehen, itse tahtoi rikkaan ukkelin. Eli itsepä valitsi itselleen miehen jota "saa aina hävetä". Oma valinta, oma vika, hyvä Melania! Elämä on valintoja, jos tahtoo viettää elämänsä häveten puolisoaan niin sellaisen hävettävän puolison voi valita.
Häpeän mieheni juomista viikonloppuisin.