Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan hävennyt puolisoasi?

Vierailija
25.07.2023 |

Itseäni nolottaa kun mies on duunariammatissa, vaikka tienaakin ihan kivasti. Perheeni ja ystäväni ovat akateemisia.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeän mieheni juomista viikonloppuisin.

Vierailija
2/15 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se siitä ehdottomasta rakkaudesta. Sitähän ei ole juurikaan missään normaalissa parisuhteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholin käyttöä mä myös

Vierailija
4/15 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävakaata käytöstä muutaman kerran.

Vierailija
5/15 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kun laukoo asioita suoraan ihmisille päin naamaa, hieman hävettää, mutta muuten en.

Vierailija
6/15 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hävennyt silloin kun on ollut umpikännissä.

Vierailija
7/15 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän epävakaata käytöstä häpesin monesti. Huusi ja raivosi kotonani.

Vierailija
8/15 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illanistujaisissa puhui "pateettisesta" kun tarkoitti säälittävää. Teki mieli vajota sohvan sisään.

Vierailija
9/15 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen valitettavasti. Nk. poikien reissut joilla metsästetään nuoria naisia ravintolassa. Mieheni ei petä minua, mutta hävettää kun on mukana tuolla.

Vierailija
10/15 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, monesti! Nykyisin tunnen myötähäpeää, en enää niinkään ota henkilökohtaisesti häpeää kontolleni. Ymmärrän, että olemme erillisiä ihmisiä. En myöskään ota häntä enää mukaan mihinkään.

Syyt: Liiallinen alkoholin käyttö ja typerä käytös huppelissa, esim. muna paljaana juoksentelu. Ihme stoorien kehittely ja kertominen yhtään vieraammille ihmisille. "Totuuksien" laukominen eli v...uilu ihmisille. Yhdistettynä omaan herkkähipiäisyyteensä eli itse ei siedä mitään totuuksia.

Vierailija
11/15 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotellin aamiaisella mies otti vihreää salaattia pöydästä ja työnsi suuhunsa ja jatkoi sitten muun ruoan keräämistä lautaselle.

Vierailija
12/15 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryyppäämistä ja sellaista yleistä sekoilua kun on kännissä.

Vierailija
13/15 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Illanistujaisissa puhui "pateettisesta" kun tarkoitti säälittävää. Teki mieli vajota sohvan sisään.

Tuollaisen anglismin käyttäminen on kyllä aika pieni asia. En häpeisi.

Mutta huumoriahan tämä tietysti olikin.

Vierailija
14/15 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäin. Tyhmä, laiska ja saamaton.

Vierailija
15/15 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mika ja Amadi kirjoitti:

No en, hupsu.

Häh? Hupsu? Että aloittajan kysymys on ihan hullu ja tuulestatemmattu? Onhan noita puolisonsa häpeäjiä vaikka kuinka paljon!

Itse sain lapsuudessani kuulla vain tuhat kertaa kun kaupungilla siellä täällä äitini tiuskaisi isälleni "aina sua saa hävetä!" Todennäköisesti äitini nykyään häpeää minua vaikka emme väleissä olekaan koska minulla on huono maine koska olen viettänyt aika boheemia hampuusielämää. Itseäni huono maineeni ei haittaa, minä en häpeä. Äitini todennäköisesti häpeää - se on hänen ihan oma ongelmansa. Kunkin ihmisen häpeä on hänen oma ongelmansa - ei sen ihmisen joka sen häpeän on "aiheuttanut".

Vaikuttaa selvältä että Melania Trump häpeää aviomiestään eli Donald Trumpia. Koska onhan Donald tehnyt kaikenlaista mikä on tehnyt koko heidän avioliittonsa jne aikalailla naurunalaiseksi suuren yleisön silmissä. No, itsepä valitsi Melania itselleen miehen, itse tahtoi rikkaan ukkelin. Eli itsepä valitsi itselleen miehen jota "saa aina hävetä". Oma valinta, oma vika, hyvä Melania! Elämä on valintoja, jos tahtoo viettää elämänsä häveten puolisoaan niin sellaisen hävettävän puolison voi valita.