Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hölmöimpiä asioita joita teette ajattelematta

Ehkä se olen vain minä
24.01.2023 |

Omia hölmöilyjäni tässä viime aikoina: Tänään nauhoitin ääniviestiä ja kylmyyden takia huivi peitti kaulani ja suuni. Ajattelin, ettei vastaanottaja saata kuulla ääntäni selvästi sen takia, joten sen kummemmin miettimättä päätin ratkaista ongelman kääntämällä puhelimen voluluminappulaa isommalle, jotta ääneni kuuluisi paremmin...

Jopa useammankin kerran olen kirjoittanut kauppalappua tai jotain muuta tietokoneella, ja täysin luottavaisesti copy pastea käyttäen ajatellut siirtäväni tekstin edessäni olevalle paperille.

Joskus aikoinani onnistuin hajottamaan viinipullon korkin pulloon, ja täysin luontevasti sihdin avulla valuttelin viinin viemäriin. Kaveri katsoi ihan hiljaa vierestä, ja kun lopulta seisoin siinä korkipalat sihdissä ja viini viemärissä, hän kysyi ilmeettömänä "Mites meni, noin niinku omasta mielestä?"

Tuli mieleen, josko muilla olisi vastaavia idoottimaisia, mutta mahdollisesti hassuja juttuja kerrottavaksi saakka?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tuossa kaikki?

Vierailija
2/6 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kuulla lisää. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin kerran Halosta.

Vierailija
4/6 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutut tunnistaa... Terveiset ysäriltä.

Kerran aattelin säikäyttää töistä tulevan mutsin laittamalla eteisen peilikaapin väliin oikean kokoisen, pahvisen Gary Barlown pään kuvan, silleen siis että se kurkkaa sieltä peilikaapin välistä. Kun eteisen oven avaa, se kaappi on heti etuoikealla, eli sen huomaa heti ja taatusti säikähtää.

No, menin sitten tekemään maksamakkaraleipää ja kaakaota, ja hetken pyörin keittiössä homman parissa. Tarkoitus oli mennä omaan huoneeseeni syömään, mutta kun lähestyin eteistä ja huomasin tuon naaman, säikähdin niin per***eesti että sekä lautanen että lasi putosivat ja kompastuin itse maton reunaan, kaaduin maahan ja käsi vielä lässähti märkään mattoon johon kaakao oli imeytymässä. 

Ravostuin itselleni niin pahasti, että revin koko Gary Barlown pahvipään riekaleiksi siinä ja heti. Mutsi tuli kotiin, löysi minut keskeltä eteistä koirankarvainen maksamakkaraleipä kourassa, iso kaakaoläntti edessäni ja revitty Gary Barlown naama pitkin lattiaa.

En viitsinyt selitellä.

Vierailija
5/6 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävi tutulle, läksi koiranäyttelyyn pitkän matkan päähän, pysähtyi huoltsikalle päästämään koiran takabaksista jaloittelemaan ku oli ajanut melkein 400km. Koira oli jääny kotiin :D

Vierailija
6/6 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestin kerran Halosta.

Olitko suljetulla pitkään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi