Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Slinda-valmiste

Vierailija
24.01.2023 |

Kertokaa kokemuksia Slinda-yhdistelmäehkäisypillereistä. Aloitan ne muutaman päivän päästä endometrioosin hoitoon, vaihdan suoraan Dienoretesta, joka ei vie kipuja pois. Olen jo siinä pisteessä, että olen päättänyt kestää pienet sivuoireet (näpyt, etova olo, mielialaoireet), kunhan saisi päivittäiset kivut pois.

Ja aiemmin olen syönyt myös Diane Novaa (ei sopinut) ja Yazia. Yazista tuli muistaakseni niin huono olo, että koko tuntui kuin tulisi yläpäästä. Siinä on ilmeisesti sama lääkeaine kuin Slindassa, ja vähän jännittää. Onko jollekin toiminut Slinda, vaikka Yaz ei toiminut?

Tv. kipuun kyllästynyt endotar

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis, koko ajan tuntui kuin tulisi yläpäästä.*

Ap

Vierailija
2/9 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on sopinut hyvin. Menkat kipuineen loppuivat ja iho on ihmeen hehkeä. Huono puoli krooninen hiivatulehdus.

Vierailija
4/9 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Slinda on minipilleri, ei yhdistelmäpilleri.

Mutta muuten en osaa vastata ap:lle, kun itse aloitin Slindan siten, ettei minulla ollut mitään ehkäisyä käytössä ennen pillereiden aloitusta. Enimmäkseen halusin saada menkat kuriin - sainkin, kun parin-kolmen ensimmäisen kuukauden vuotosekoilun jälkeen loppui menkat kokonaan.

Vierailija
5/9 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yazista ei kokemusta. Slinda menossa nyt hormonikerukan kaverina kun hormonikierukasta tulee vuodot ja kivut läpi. Ekat kaksi liuskaa meni ennen kuin teho tuli. Nyt oon ollut monta kuukautta kivuton ja vuodoton. Iho on aiempaa parempi eikä hiukset rasvoitu niin pahasti. Eli tosi tyytyväinen olen. Tsemppiä oireittesi kanssa!

Vierailija
6/9 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
7/9 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoajan hiivatulehdus ei ollut sitä. Olen aloittaja 3/6. Kuulemma johtuu iästä (47) Mutta luulen että johtuu vaan pillereistä, koska alkoi myös täysunettomuus heti kun aloitin ne.

Vierailija
8/9 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokoajan hiivatulehdus ei ollut sitä. Olen aloittaja 3/6. Kuulemma johtuu iästä (47) Mutta luulen että johtuu vaan pillereistä, koska alkoi myös täysunettomuus heti kun aloitin ne.

Eikä sitä ole mitenkään noteerattu. Uusin vain unilääkereseptin.

Vierailija
9/9 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä sitä ole mitenkään noteerattu. Uusin vain unilääkereseptin.

Apua, mulla sama yazin kanssa! Ja todellakin tulehdukset johtuu pilleristä, nehän altistaa tulehduksille tosi pahasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi