Kahvi on nykyään niin kallista ja uhkaa loppua
Mitä meinaatte juoda kun kahvi loppuu kaupoista? Ja miten kahvi on nykyään niin hirveän kallista kun hinta on melkein tuplaantunut. Palkka se vain kuitenkin pysyy aina ennallaan...
Kommentit (1001)
Vierailija kirjoitti:
Meillä on työpaikalla vain Juhlamokkaa jota en kyllä itse osta millään hinnalla sillä se vain närästää ja maistuu kakalta. Yöks.
Mullakin alkaa närästää ja menee vatsa sekaisin oli kyseessä sitten Juhla Mokkaa, Presidenttiä tai Saludoa. Vaihdoin markettikahveista laadukkaisiin kahvipapuihin niin ei ole muuten närästänyt tai vatsa mennyt sekaisin ja on tuhat kertaa parempi maku.
Ei kahvi lopu, maailmanmarkkinahinnatkin ovat laskussa !
Maa kutsuu! Kahvi ei lopu ja on juomista halvin. Pullosi hinnalla saat kilon kahvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on työpaikalla vain Juhlamokkaa jota en kyllä itse osta millään hinnalla sillä se vain närästää ja maistuu kakalta. Yöks.
Mullakin alkaa närästää ja menee vatsa sekaisin oli kyseessä sitten Juhla Mokkaa, Presidenttiä tai Saludoa. Vaihdoin markettikahveista laadukkaisiin kahvipapuihin niin ei ole muuten närästänyt tai vatsa mennyt sekaisin ja on tuhat kertaa parempi maku.
Jag köpte Kolumbiasta kahvitilan ja lennätän aina yksityiskoneella yön aikana tulleet tuoreet pavut suoraan kartanoni aamiaispöytään, jossa palvelusväkeni jauhaa kahvit minulle. MVH Ludvig von Rudberg
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kahvipapuja te suosittelette? Minun kahvikokemus on extra kahvi + juhlamokka?
Googleta niin löytyy hyviä kahvipapuja. Itse olen kokeillut paria tuolta listalta ja kaikki on ollut tosi hyviä https://yleiskone.com/kahvipaputesti-testissa-10-parasta-kahvipapua/
On kyllä hirveän hintaista! Rainbow pakettikin yli 5 euroa s-marketissa ja jopa loppuunmyyty hyllystä!
Ehkä Suomessa opitaan vihdoin keittämään kahvia oikea määrä eikä varmuuden vuoksi koko korttelille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kahvipapuja te suosittelette? Minun kahvikokemus on extra kahvi + juhlamokka?
Googleta niin löytyy hyviä kahvipapuja. Itse olen kokeillut paria tuolta listalta ja kaikki on ollut tosi hyviä https://yleiskone.com/kahvipaputesti-testissa-10-parasta-kahvipapua/
Peukku kahvipavuille. Juhlamokka aiheuttaa vain kauheaa närästystä ja sellaista "ei tee yhtään kahvia mieli" - oloa.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa nyt, miksi se on juuri Juhlamokka, jota innolla ylenkatsotaan, eikä esim Saludo, Kultamokka tai Kultakatriina?
Juhlamokka ei ole huonoin suodatinkahvi.
Kahvin maailmanmarkkinahinta on laskenut viimeisen vuoden aikana 40%
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa nyt, miksi se on juuri Juhlamokka, jota innolla ylenkatsotaan, eikä esim Saludo, Kultamokka tai Kultakatriina?
Juhlamokka ei ole huonoin suodatinkahvi.
Nuo kultamokat ja rainbow kahvit kuuluu ihan samaan kastiin. Niin moni suomalainen vain tuppaa kehuvan tuota juhlamokkaa vaikka se on hirveää myrkkyä ja kuraa.
Vierailija kirjoitti:
Kahvin maailmanmarkkinahinta on laskenut viimeisen vuoden aikana 40%
Ei toimi Suomessa. Ei näy kauppojen hinnoissa.
Mä juon pelkkää espressoa koska noista tavallisista kahveista tulee vaan kauheita vatsanväänteitä.
Tosiaan, kahvin markkinahinta on romahtanut, mutta duopoli pitää hintoja korkealla. Huomattavaa on, että kahvipapujen hinnat eivät ole nousseet mihinkään kolmeen vuoteen- jos ei nitä marketista osta.
Kahvia en koskaan kotiin osta, joskus kahvilassa saatan kupin juoda.
Sulle ei kuule mitään kahveja aleta kustantamaan. Kahvi ei ole mikään perusoikeus vaan sairas luxustuote, laitetaan se maksamaan kunnolla. Juo vettä jos kuulut köyhälistöön!
En ymmärrä ihmisten valitusta kahvin hinnasta. Meneekö sitä kilokaupalla päivässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Skall det vara för espresso eller café créme?
Vaaleapaahtoista kahvia ei aina löydä.