Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siin onko itse (rakkaudella) tehdyt valokuvajoulukortit todella NIIIN kauheita, et niistä iletään valittaa????

Vierailija
17.11.2006 |

Meillä on harrastettu näitä lapsista tehtyjä joulukortteja jo useita vuosia olen tosiaan tähän saakka vilpittömästi luullut niiden olevan pidettyjä ja odotettujakin. Nyt on täällä av:llä ja oliko uusimmassa kotivinkissä myös " valituksia" miten niitä pidetään yleisesti ihan hirveinä. Kaikista kauheinta oli jos niissä on toivotustekstikin valmiiksi painettu ja auta armias jos lapsilla on punaiset silmät!

Itse olen kyllä aina lämmöllä katsellut tutuilta tulleita kuvakortteja eikä haittaa sitten pätkääkään onko nyt lapselle jäänyt punaiset silmät....

Päinvastoin, persoonattomuuden huippu mielestäni on (Tiimari tms...) kortit joissa vaan mustekynällä t: se ja se. Näitäkin kortteja tulee joka vuosi useita.

Mitä mieltä oikeesti olette?

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaus viestistä 88.

" Ainut mikä noissa lapsikorteissa häiritsee on se, että

ne suorastaan huutavat, että " katsokaa, miten söpöjä lapsia meillä on" . Oli se sitten lähettäjän tarkoitus tai ei. Ja sitten jos ei itse pidä kuvan lapsia söpöinä, tulee vähän sellainen vaivautunut olo lähettäjän puolesta. "

Aika kieroutunut ajattelutapa! Enpä ole osannut saamistani korteista tuollaista merkistystä keksiäkään. Ilmeisesti en ole kovin syvällinen ihminen.

88: Kyselevätkö omat tuttavasi sitten jälkeen päin, että " olivatko lapset söpöjä" . Ei multa ole ainakaan kukaan kysellyt. Eikös kaikilla ole joulun aikaan muitakin kiireitä.

Vierailija
82/87 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten kuvassa on se lapsi, jos ei siksi, että se on söpö? Eli mikä on pointti siinä, että lähettää lapsikortin?

Eipä silti, kyllä mulle saa lähettää lapsikortteja ja ihan iloinen olen siitä, että joku on nähnyt vaivaa takiani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me kyllä mitään erityisen söpöjä olla. Miehellä vaan kalju kasvaa. Minulla taas on edellisestä vuodesta tullut 10 kiloa ylipainoa. Lisäksi olen saanut oikein raivoisan aikuisiän aknen. Lapsetkin on ihan normaalin näköisiä. Kummallakin vaan on jatkuvasti mustelmia naamassa kävelyharjoitustan ja leikkien seurauksena.

Luuleekohan joku, että esitellään itseämme? Minusta se olisi voinut olla ihan hauska ja poikkeava idea.

Vierailija
84/87 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Miksi sitten kuvassa on se lapsi, jos ei siksi, että se on söpö? Eli mikä on pointti siinä, että lähettää lapsikortin?

Eipä silti, kyllä mulle saa lähettää lapsikortteja ja ihan iloinen olen siitä, että joku on nähnyt vaivaa takiani.

Joku kuvahan siinä kortissa nyt yleensä pitää olla (ei tietty pakko, voihan sitä lähettää tyhjän pahvinpalankin...), niin mitä väliä onko se oma lapsi, naapurin lapsi, joulupukki, kynttilä, piparkakku vai pikkurillin kynsi. Pitääkö siinä olla joku sen kummempi pointti? Älä aina ajattele kaikkia asioita niin monimutkaisesti.

Vierailija
85/87 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tästä huolimatta aion tilata kerho- ja koulukuvatkin joka vuosi. En korostamaan söpöyttään vaan muistoksi. Niistä on sitten kiva katsoa, kuinka vuosien varrella on muuttunut. Ja joulukorttikuvissakin minua ainakin kiinnostaa, miten on vuoden aikana muuttunut.

Vierailija
86/87 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan hyville ja rakkaille ystäville lähettää kuva lapsista, koska me ainakin välitämme ystäviemme koko perheestä. Samoin oletamme, että ystävämme ovat niin meidän kuin lastemme ystäviä. Heidän kanssaan lähetämme toisillemme perhepotrtteja ja lasten kuvia. Minusta se on kaunis tapa.

Vierailija
87/87 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

96: varmasti on kaunis joulukortti :) Tokihan te siinä itseänne esittelette, mutta jos olisi huumorilla otettu, niin ilostuttaisi mieltä.

97: Jos kerran kortissa voi olla mitä vaan, niin miksi joka vuosi se lapsi. Ihan vaan perusteita kysyin. Etkä voi sanoa, että miksi minä AINA ajattelen asioita vaikeasti, koska et tunne mua.

98: Ymmärrän toki, että tilaat OMAN lapsesi koulukuvat ja niitä on kiva katsella.

99: En minä ole kaverini lasten ystävä, vaikka ihan ok ovatkin. Mieluummin ottaisin kuvan kavereistani.

Mutta kuten sanottu, kaikki kortit käyvät - kunhan vaan otan osaa keskusteluun :)