Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä asioita et vain kertakaikkiaan ymmärrä?

Vierailija
23.01.2023 |

Itellä tulee heti ekana mieleen se, kun jotkut eivät syö aamupalaa, miksi?!

Kommentit (1701)

Vierailija
1641/1701 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ynmärrä, miksi ihmiset paukuttavat ovia ja vessanpöntön kansia niin kovaäänisesti. Kaikkien täytyy tietää että henkilö on paikalla? Jotkut myös nousevat rappuset hakkaamalla jalkojaan lattiaan että mäiske käy.

Oma lukunsa on sitten nämä puhisijat, tuhisijat, raskaat huokailijat ja mässäyttelijät, joiden pitää hiljaisessa lukusalissakin ilmoittaa muille olemassaolostaan. Sillehän ei mitään voi jos hengitys pihisee tai rohisee, mutta mielenosoitukselliset puhinat voisi jättää pois.

Vierailija
1642/1701 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi poliisi ei sakota liikennesääntöjä jatkuvasti rikkovia polkupyöräilijöitä? Jalkakäytävillä ajo ja törkeä etuajo-oikeuden riistäminen autoilijoilta on paljon yleisempää kuin autoilijoiden tekemät liikennerikkomukset, varsinkin kaupunkien keskustoissa.

Juuri oli YLE:llä uutinen kuinka kaikki liikkujia sakotettiin tasapuolisesti. Sinä vain kuvittelet, että ei sakota.

Risteyskolareista noin 70% on autoilijan syytä (poliisin ja vakuutusyhtiliden mukaan), että myös jälkimmmäinen väitteesi on pyöräilyvihan tuottamaa harhaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1643/1701 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mikseivät autoilijat osaa väistämissääntöjä. Kun liikun jalkaisin niin suojatiellä ajetaan päälle. Sitten taas kun liikun fillarilla, niin autoilijat pysähtyvät turhaan antamaan tietä, vaikka saisivat mennä. Jatkuvasti saa viittoa autoilijoille ja pyöritellä päätä.

Vierailija
1644/1701 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh? kirjoitti:

Mitä varten omaa prsettä pitää kuvata ja laittaa kuvat nettiin????

Ja sitten vielä loukkaannutaan jos joku ei halua näitä paljaita perseitä fiidissään nähdä.

Vierailija
1645/1701 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ynmärrä, miksi ihmiset paukuttavat ovia ja vessanpöntön kansia niin kovaäänisesti. Kaikkien täytyy tietää että henkilö on paikalla? Jotkut myös nousevat rappuset hakkaamalla jalkojaan lattiaan että mäiske käy.

Oma lukunsa on sitten nämä puhisijat, tuhisijat, raskaat huokailijat ja mässäyttelijät, joiden pitää hiljaisessa lukusalissakin ilmoittaa muille olemassaolostaan. Sillehän ei mitään voi jos hengitys pihisee tai rohisee, mutta mielenosoitukselliset puhinat voisi jättää pois.

Viimeksi tänään lipesi vessanpöntön kansi käsistä. Onneksi ei kukaan täällä kuule vaikka tekisin mitä. Miestä olen pyytänyt tuon kannen vaihtamaan muoviseen kevyempään mutta eipä ole tapahtunut. En tiedä mihin se on sen muovikannen piilottanut, vaihtaisin muuten itse.

Vierailija
1646/1701 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun on hankala ymmärtää, tai ehkä paremminkin hyväksyä sitä, kuinka paljon on oikeasti olemassa tyhmiä, typeriä, itsekeskeisiä ja suorastaan ilkeitä ihmisiä. Oikeassa elämässä en heihin edes törmää, mutta tällä palstalla kyllä.

Tuo on pääasiassa illuusio. Harhan aiheuttajat ovat hyvin aktiivisia ja palstalla tarkoituksellisesti trollaamassa.

Juuri näin! Hyvänä esimerkkinä tuo vasemman kaistan jankkaaja, joka on tahallaan yrittänyt ärsyttää muita keskustelijoita päiväkaupalla ainoastaan huomiota saadakseen. Jos se olisi tosissaan noin tietämätön, niin olisihan se ottanut asioista ja säännöksistä selvää itse.

Haha, hyvä yritys mutta kaikki tietää miksi.

Vierailija
1647/1701 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun on hankala ymmärtää, tai ehkä paremminkin hyväksyä sitä, kuinka paljon on oikeasti olemassa tyhmiä, typeriä, itsekeskeisiä ja suorastaan ilkeitä ihmisiä. Oikeassa elämässä en heihin edes törmää, mutta tällä palstalla kyllä.

Tuo on pääasiassa illuusio. Harhan aiheuttajat ovat hyvin aktiivisia ja palstalla tarkoituksellisesti trollaamassa.

Juuri näin! Hyvänä esimerkkinä tuo vasemman kaistan jankkaaja, joka on tahallaan yrittänyt ärsyttää muita keskustelijoita päiväkaupalla ainoastaan huomiota saadakseen. Jos se olisi tosissaan noin tietämätön, niin olisihan se ottanut asioista ja säännöksistä selvää itse.

Haha, hyvä yritys mutta kaikki tietää miksi.

Se on selkeästi noita raivopäisiä rattiraivoajia tuolla liikenteessäkin. Apua tarvis! Tosin ei tuolla tyylillä muutenkaan ole kovin pitkäikäinen.

Vierailija
1648/1701 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kun kehitysvamma asuntolassa hoitajat eivät anna minun syödä niin paljon kuin haluan ja hyvää ruokaa kuten pizzaa, hampurilaisia, makkaraa, lihaa, makkaraperunoita, juustoa ja täytekakkuja.

Vierailija
1649/1701 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä en ymmärrä , että miksi nykyisissä , TV, mainoksissa ja muussakin ollaan

leuka levällään 90 asteen kulmassa ?? Miksi meille ( TV ) irvistellään

kuin mieli puolet ??  Se Tanelin ( ässä)mainos on kuin suoraan hullujen huoneelta.

Aukeaako "uudempien vuosimallien" kita enemmän kuin vanhempien

versioiden ??  Nuo leuan levitykset on täysin luonnottomia !!!

Ja sitten toinen asia mikä askarruttaa , siis TV havaintojen

perusteella , ketään tuomitsematta ,, onko Suomen kansasta

jo vähintäänkin kolmas osa Homo seksuaalisia ??  Heidän

"esille panosta"  voisi näin päätellä ,,  Jos näin on , niin

herää kysymys , mikä aiheuttaa sen , että sielu on

väärässä kehossa ??  Syötetäänkö meille jotakin geeni perimää

muuttavaa ?? Esimerkiksi miesten lasten siemennys ikä laskee koko ajan,,,

Korostan ,, tämä pohdiskelu  on täysin vailla

minkään laista arvostelua , tai tuomitsemista.

Sillä , minäkin olen se mikä olen, elämän muovaama  ,,

Vierailija
1650/1701 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi veemäinen mies saa helpommin naisia kuin muita huomioiva?

Vierailija
1651/1701 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi liikenneraivo on revennyt liitoksistaan. Jos mennään vaikka viisikin vuotta taaksepäin, ei kehä 1 ollut sitä mitä nykyään. Jos nopeusrajoitus on 80, se on 80. Saan ohittaa vasemmalta kaistalta vaikka 82-83km/h oikealla ajavan, sekin on jo ylinopeutta. Silti tänään viimeksi joku aggressiivinen vw maasturikuski vilkutteli valoja ja halusi paahtaa menemään 90km/h kunnes kamera lähenee, silmänpalvojan vikaa. Jo autokoulussa sanottiin, että oma nopeus tulee mukauttaa myös kanssa-autoilijoihin. Ja ei, en ole köröttelijä-Kaija vaan ajan liikennesääntöjen mukaan, välillä myös ylinopeutta mistä en ole ylpeä!

Vierailija
1652/1701 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset ovat toisilleen niin helvetin ilkeitä? etenkin tuntemattomille. Joku hidastelija kassajonossa voi olla juuri läheisensä menettänyt ihminen, joku tosi iloinen ärsyttävä ilopilleri voi olla pohjimmiltaan vakavasti masentunut, jokin lapseton voi itkeä itsensä uneen kun häneltä kysytään miksei hänellä ole lapsia vaikka olet jo kolmekymppinen, lista on loputon. Annetaan armoa, kaikille.

Vierailija
1653/1701 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä nykyfeminismiä, enkä wokea.

Tämä on todella harmi, että meidät aikuiset valkoiset miehet on käytännöllisesti katsoen heitetty syrjään.

Olen ollut ekoissa Prideissa ja seta/feministiporukoissa mukana, mutta nyt en ole tervetullut. Sukupuoleni takia.  

Tajuavatkohan nykynuoret edes sensuuri vaatimuksissan, että he ovat ääriajattelijoita.

Vierailija
1654/1701 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi liikenneraivo on revennyt liitoksistaan. Jos mennään vaikka viisikin vuotta taaksepäin, ei kehä 1 ollut sitä mitä nykyään. Jos nopeusrajoitus on 80, se on 80. Saan ohittaa vasemmalta kaistalta vaikka 82-83km/h oikealla ajavan, sekin on jo ylinopeutta. Silti tänään viimeksi joku aggressiivinen vw maasturikuski vilkutteli valoja ja halusi paahtaa menemään 90km/h kunnes kamera lähenee, silmänpalvojan vikaa. Jo autokoulussa sanottiin, että oma nopeus tulee mukauttaa myös kanssa-autoilijoihin. Ja ei, en ole köröttelijä-Kaija vaan ajan liikennesääntöjen mukaan, välillä myös ylinopeutta mistä en ole ylpeä!

Kehällä vasen ei ole mikään ohituskaista. Mä en anna tilaa ylinopeutta ajavalle ennenkuin se sopii mun ajosilmälle tarkoittaen sitä että väistän kun se on mulle sopiva hetki.

Vierailija
1655/1701 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Suomen kaksi suurinta ja vahvinta kauppaketjua saa laillisesti ryöstää asiakkaat?  Miksi valtio saa sanella mitä sen kansalaiset saa tehdä ja sitä siedetään?  Miksi esim Alko toisella kädellä juottaa kansalaiset känniin ja toisella kädellä toruu että voi kauheeta ja tiedätkö miten vaarallinen nautintoaine on kyseessä? Samasta syystä täällä ei ole viiniä ruokakaupoissa. Valtion pitää päästä määräämään. Ihan kreisiä eikä kukaan tee asialle mitään. 

Vierailija
1656/1701 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ArvokaselämäKaikille kirjoitti:

Sitä en ymmärrä , että miksi nykyisissä , TV, mainoksissa ja muussakin ollaan

leuka levällään 90 asteen kulmassa ?? Miksi meille ( TV ) irvistellään

kuin mieli puolet ??  Se Tanelin ( ässä)mainos on kuin suoraan hullujen huoneelta.

Aukeaako "uudempien vuosimallien" kita enemmän kuin vanhempien

versioiden ??  Nuo leuan levitykset on täysin luonnottomia !!!

Ja sitten toinen asia mikä askarruttaa , siis TV havaintojen

perusteella , ketään tuomitsematta ,, onko Suomen kansasta

jo vähintäänkin kolmas osa Homo seksuaalisia ??  Heidän

"esille panosta"  voisi näin päätellä ,,  Jos näin on , niin

herää kysymys , mikä aiheuttaa sen , että sielu on

väärässä kehossa ??  Syötetäänkö meille jotakin geeni perimää

muuttavaa ?? Esimerkiksi miesten lasten siemennys ikä laskee koko ajan,,,

Korostan ,, tämä pohdiskelu  on täysin vailla

minkään laista arvostelua , tai tuomitsemista.

Sillä , minäkin olen se mikä olen, elämän muovaama  ,,

Ainakin naisten ja lasten vaatekauppojen mainosten perusteella Suomessa on m.muuttajia noin 60% väestöstä, nimenomaan Afrikasta, ja suomalaislapsista puolet on mulatteja. 

Vierailija
1657/1701 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä nykyfeminismiä, enkä wokea.

Tämä on todella harmi, että meidät aikuiset valkoiset miehet on käytännöllisesti katsoen heitetty syrjään.

Olen ollut ekoissa Prideissa ja seta/feministiporukoissa mukana, mutta nyt en ole tervetullut. Sukupuoleni takia.  

Tajuavatkohan nykynuoret edes sensuuri vaatimuksissan, että he ovat ääriajattelijoita.

Jos yhtään lohduttaa, me heteronaiset (valkoiset) emme ole yhtään sen halutumpia: meidän pitäisi käyttää itsestämme termiä "cis", ja lisäksi hyväksyä kanssamme samoihin tiloihin miehiä, jotka ovat omalla ilmoituksellaan ihan yhtä naisia kuin mekin. 

Ja jos en naisena halua seurustella itsensä sukupuolettomaksi kokevan, mt-ongelmaisen ja syntymäperältään naisen kanssa, minulla on "genitaalifetissi". Juu just.

ps. En tiedä nykytilannetta, mutta aikoinaan Setaan ei voinut liittyä jäseneksi jossei ollut vähintään bi. Piti rastittaa kohta lomakkeesta, jossa kysyttiin seksuaalisuutta, siellä ei ollut "heteroa". 

Vierailija
1658/1701 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä, miksi niin monelle tuntuu olevan mahdotonta myöntää olleensa väärässä. Ennemmin pidetään kiinni vanhasta ajatusmallista kynsin hampain vaikka itse tiedostaisikin tehneensä virhearvion. Sulaa tyhmyyttä.

Vierailija
1659/1701 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä, miksi niin monelle tuntuu olevan mahdotonta myöntää olleensa väärässä. Ennemmin pidetään kiinni vanhasta ajatusmallista kynsin hampain vaikka itse tiedostaisikin tehneensä virhearvion. Sulaa tyhmyyttä.

Psyykeä suojaavat defenssit syynä. Ovat yllättävän automaattisia ja jo keskimääräistä enemmän erilaisia taitoja ylittää ne jos ovat päässeet rakentumaan. Näiden syntyyn ja esiintymiseen vaikuttavat kohdatut tilanteet.

Vierailija
1660/1701 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset saivat äänestysoikeuden ilman vastuuta.

(Miehet sai äänestää siksi, että miehen henki on käytettävissä sodissa ja edelleen armeija on pakollinen)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme