Mitä asioita et vain kertakaikkiaan ymmärrä?
Itellä tulee heti ekana mieleen se, kun jotkut eivät syö aamupalaa, miksi?!
Kommentit (1701)
Vierailija kirjoitti:
Ja jos en naisena halua seurustella itsensä sukupuolettomaksi kokevan, mt-ongelmaisen ja syntymäperältään naisen kanssa, minulla on "genitaalifetissi". Juu just.
.
tämä sama ongelma on nykyisin myös jos ei naisena halua seurustella miehen sukuelimet omaavan "naisen" kanssa. Siksi en enää setaporukoissa liiku, siellä on menty ihan täysillä johonkin kummalliseen sukupuolettomuusideologiaan jossa kuitenkin sukupuoli on kaikki kaikessa mutta asiasta ei vain saa puhua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä, miksi niin monelle tuntuu olevan mahdotonta myöntää olleensa väärässä. Ennemmin pidetään kiinni vanhasta ajatusmallista kynsin hampain vaikka itse tiedostaisikin tehneensä virhearvion. Sulaa tyhmyyttä.
Psyykeä suojaavat defenssit syynä. Ovat yllättävän automaattisia ja jo keskimääräistä enemmän erilaisia taitoja ylittää ne jos ovat päässeet rakentumaan. Näiden syntyyn ja esiintymiseen vaikuttavat kohdatut tilanteet.
En nyt valitettavasti oikein ymmärtänyt sun pointtia. Mun mielestä osoittaa viisautta kun pystyy muuttamaan mielipidettään jos huomaa olleensa väärässä. Sehän on selvää että tiedon karttuessa ajatukset voivat muuttua. Maapallokaan ei ole enää litteä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyöräilijät, kokonaisuutena.
Miespuoliset suhaajat kaupunkiolosuhteissa: miksi on pakko mennä 15cm päästä lapsestani, jos tilaa on vaikka kolmelle rekalle rinnakkain? Siinä olisi voinut käydä todella, todella huonosti pikkuiselle.
Junailija"pyöräilijät"(näistä juttu Ylellä tänään): sinulla on jo kulkuväline- käytä sitä. Älä tunge sen kanssa lähijunaan! Viet tilaa pyörätuoleilta ja lastenvaunuilta, lisäksi renkaasi sotkevat sateella paikat ja jonkun vaatteet niihin kuitenkin osuvat. Monissa maissa ei saa edes kuljettaa pyörää junissa, ja ihan syystäkin. Jättäkää ne pyörät juna-asemalle tai sitten pyöräilkää koko matka.
Isät/äidit lapsineen: kiva että teillä on yhteinen harrastus, mutta voisitko pukea itsellesikin kypärän? Näytät huonoa esimerkkiä lapsillesi, ja otat turhia riskejä. Katso myös, että lapsesi pysyvät pyörätien puolella, eivätkä hortoile pitkin poikin puolen kilsan päässä sinusta.
Pyöräilijät, yleisesti ottaen: ennen suojatietä hidastetaan vauhtia, PYSÄHDYTÄÄN ja talutetaan pyörä tien yli. Ei voi olla niin vaikeaa, eihän?
Siis junissahan on erikseen polkupyörille tarkoitettu vaunu. Juna-polkupyörä on erittäin kätevä yhdistelmä korvaamaan oman auton. En ymmärrä miksi et voi itse käyttää jotain muuta kulkuvälinettä jos muiden (sallitut) kulkumuodot ärsyttävät.
Lapset saavat ajaa myös jalkakäytävällä.
Ja polkupyörällä SAA ajaa suojatien yli. Itse asiassa ei taida nyky laissa olla yhtään kohtaa missäkiellettöisiin polkupyörällä supjatien yli ajaminen.
Se, että sinua ärsyttää nämä asiat ei tarkoita ettäkö ihmisten tarvitsisi SINUN sääntöjäsi noudataa.
On ne muuttuneet, opettele liikennesäännöt.
D kirjoitti:
Miksi veemäinen mies saa helpommin naisia kuin muita huomioiva?
Samasta syystä kuin se draamakuningatar saa enemmän huomiota kuin se hiljainen naapurintyttö.
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset saivat äänestysoikeuden ilman vastuuta.
(Miehet sai äänestää siksi, että miehen henki on käytettävissä sodissa ja edelleen armeija on pakollinen)
Ironista koska vakituisessa sotapalveluksessa olevat saivat äänioikeuden vasta 1944.
Minä kannatan myös naisille jonkin asteista sotilaallista koulutusta.
Kuten aseen käsittelyä itse puolustukseen , ja tietenkin niille naisille
jotka haluavat sen saman koulutuksen kuin miehetkin. Kuten nyt on.
Ja sitten niille naisille jotka eivät ole halukkaita suoraan rintama
sotaan. Niin heille armeijaa taustalla tukevaa , ylläpitävää
koulutusta,, kuten esimerkiksi Lotat toimivat sota aikoina.
Ja paljon muutakin , kuten ruoka huoltoa jne.
Ja sitten se toinen seikka . Meillä pitäisi perustaa kodin
turva joukot , jotka toimisivat joka kylässä. Tähän porukkaan
otettaisiin kaikki ne halukkaat jotka eivät ole suoraan
armeijan käytettävissä. Näillä "partisaaneilla " olisi se oman
lähi kotiseudun tuntemus suuri etu. Näin saataisiin vielä
paljon enemmän toimijoita armeijan avuksi . Meistä
wanhoista "ruuti ukoista /akoista , teini ikäisistä,,
Näiden kotirintama joukkojen johtajina ja kouluttajina
voisi toimia esimerkiksi yli ikäiset armeijan Upseerit..
Näillä joukoilla olisi hyvin nopea isku kyky esimerkiksi
kylässä oleviin "vihreiden miesten" asujaimistoon,,,
Näillä puoli sotilaallisilla , armeijan alaisilla joukoilla
olisi sama lähtönopeus kuin palokunnalla,,
Tällä toiminnalla olisi myös valtava kansakuntaa yhdistävä
tekijä,, huomattaisiin että se "ase veli" ei olekkaan
ihan niin pelottava ,, oli se asema , tai virka ollut
sitten mikä tahansa,,,,
Sitä että Mikko känsälä jolla ei ole tyttöystävää pitää mieluummin toisen ihmisen vauvaa sylissä kun stripparia
Sitä en ymmärrä miten tässä maassa voi olla niin paljon "Räikkö Räähköjä" jotka yrittävät kylvää riitaa eri ihmisryhmien välille. Esimerkiksi kaupunkilaisten ja maalla asuvien välille jne..
Koska Salkkarit on paras sarja
Kaksinaismoralismia. Esim. Lääkärit, jotka kieltäytyvät abortoimasta sikiötä uskonsa takia, eivät tunne mitään tunnontuskia siitä, että määräävät sairaalassa olevalle alkoholistille "lääkettä" jonka tietävät aiheuttavan sydänkohtauksen ja samalla tekevät elvyttämiskieltopäätöksen kysymättä keneltäkään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmiset syövät eläimiä vaikka pitävät toisia niistä sitten lemmikkeinä. Siis että on ihan moraalisesti ok syödä lammasta, lehmää tai possuja, mutta ei kissoja ja koiria.
Mä en taas ymmärrä miksei ole OK syödä kissoja ja koiria.
Selailin aikoinaan ranskalaista keittokirjaa ja siellä neuvottiin, miten kissa ja jänes tunnistetaan ravintolassa lautasella. Toisella oli litteä kylkiluut ja toisella pyöreät, mutta en muista miten päin se meni...
Täytyy kerrata, jos joskus tulee tarve käydä Ranskassa tai halu syödä ranskalaisessa ravintolassa!
Silmäpensselit.
En vaan ymmärrä, miksi ne sudit liimataan silmiin tököttämään.
Liittyen hallitus neuvotteluihin!. Työttömyysturvaa leikkaamalla jopa kymmeniä tuhansia töihin näin Orpon hallitus saattaa purkaa kannustinloukkuja
Silmiini ei kannustustoimissa osunut lainkaa entisten kansanedustajien sopeutusrahan porrastamisen vaikutukset? Jos työttömien työnhalua halutaan aktivoida, tämä sama pitää näkyä myös entisten kansanedustajien muutosturvassa. Vai onko tässä joku ratkaiseva ero? Eikö heitä haluta kannustaa ottamaan työtä vastaan?
Negatiivisia ihmisiä, jotka on aina naama norsunveellä. Ja mielensäpahoittajia. Ja ihmisiä, jotka hankkii helposta toimistotyöstä burnoutin oman kiltteytensä takia eikä selviä siitä edes puolessa vuodessa.
Ylipäätään kaikki tommonen älytön möllöttäminen, itseensäpäin kääntyminen ja itse aiheutetuissa ongelmissa kieriskely.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun on hankala ymmärtää, tai ehkä paremminkin hyväksyä sitä, kuinka paljon on oikeasti olemassa tyhmiä, typeriä, itsekeskeisiä ja suorastaan ilkeitä ihmisiä. Oikeassa elämässä en heihin edes törmää, mutta tällä palstalla kyllä.
Tuo on pääasiassa illuusio. Harhan aiheuttajat ovat hyvin aktiivisia ja palstalla tarkoituksellisesti trollaamassa.
Juuri näin! Hyvänä esimerkkinä tuo vasemman kaistan jankkaaja, joka on tahallaan yrittänyt ärsyttää muita keskustelijoita päiväkaupalla ainoastaan huomiota saadakseen. Jos se olisi tosissaan noin tietämätön, niin olisihan se ottanut asioista ja säännöksistä selvää itse.
Haha, hyvä yritys mutta kaikki tietää miksi.
Se on selkeästi noita raivopäisiä rattiraivoajia tuolla liikenteessäkin. Apua tarvis! Tosin ei tuolla tyylillä muutenkaan ole kovin pitkäikäinen.
Niin siinä käy, kun ajaa polkupyörällä vasemmalla. Jos se haluaisi oikeasti tietoa niin se etsisi sitä itse, mutta se tahtoo vain raivota ja perseillä täällä sivukaupalla.
Miksi Vauva.fi-keskustelupalsta on edelleen pystyssä.
Sitä kun aikuiset miehet syövät hattu päässä.
Parkkipaikoilla jotkut parkkeeraavat aivan kylkeen kiinni vaikka tilaa on hehtaarikaupalla
Pyöräilijöitä jotka luulevat että heillä on vain oikeuksia.
,
En ymmärrä sitä, että moni maailman lahjakkaimmista ihmisistä on ollut lapsena, nuorena tai nuorena aikuisena hylkiö, jota ei koskaan huolittu mihinkään ja vähäteltiin jatkuvasti... ja sitten... PAM! Hän pääsee aikanaan näyttämään taitonsa ja nousee maailman huipulle.
Eihän naiset ole vaan kun tämän maan kantava voima 💪