Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä asioita et vain kertakaikkiaan ymmärrä?

Vierailija
23.01.2023 |

Itellä tulee heti ekana mieleen se, kun jotkut eivät syö aamupalaa, miksi?!

Kommentit (1701)

Vierailija
1601/1701 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä, kuka idiootti muka keksi ja toisaalta kuka edelleen ajattelee, että yrityksen AINOA tarkoitus on tuottaa voittoa. Ihan työntekijät eivät olisi ihmisiä, ja ihan kuin asiakkaille myytävien tuotteiden ei tarvitsisi olla turvallisia tai terveellisiä. Aaseista aasein "periaate" jota tämä maa päällään kantaa.

Yritys ei pitkällä aikavälillä tuota voittoa, jos tuotteet on huonoja eikä työntekijöistä välitetä. Yritys ei kauaa pysy pystyssä, jos se ei tuota voittoa, tai ainakin jonkun pitää sitten uskoa yritykseen ja pumpata sinne lisää rahaa. Eli kyllä, yrityksen ainoa tehtävä on yleensä tuottaa voittoa. Toki nykyään perustetaan yrityksiä, joilla on (olevinaan) ylevämpiäkin periaatteita, ehkä markkinointikikka, ehkä ihan oikeasti perustajien tavoitteena on edistää jotakin yleistä hyvää tai tehdä tutkimusta tai kehittää tärkeäksi kokemaansa alaa. Mutta niidenkin toiminnan edellytyksenä on, että viivan alle jää jotain. T: kolmannen sukupolven yrittäjä ja KTM

Vierailija
1602/1701 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli hiukan pakko perata näitä, kun joku ei ilmeisesti ymmärtänyt että laki sisältää pykäliä. Olen siis pyytänyt sekä sitä lakia että pykälää näin, tässä keskustelut:

Olen liittynyt ekaa kertaa keskusteluun vastauksessa 1368.

Ekaa kertaa kirjoitin ja odotan innolla että joku mulle laittaa lakipykälän. Kolme neljästä on jo aikuiseksi saatu hengissä., 1374

Se laki kehiin nyt!, 1375

Niin sitä lakipykälää edelleen odotellessa., 1473

Ei tullut lakia eikä pykälää:

Älä viitsi esittää ( ? ) hölmöä. Kyllä sinä tieliikennelain Finlexistä itsekin löydät. , 1467

Vastasin:

Hah, tiesin että et löydä kun sitä ei ole., 1476

Joku älykääpiö täällä väittää, että tieliikennelakia ei ole olemassa?! 😳🤦😅🤣😂

Eri, 1479

Siihen tässä on pikku hiljaa pakko kallistua. Sen tiedän että pykälää vasemmalla pientareella kieltävästä ajosta ei löydy, mutta antaa aivovammaisen haeskella., 1485

Jos nyt ensin lakkaisit vastailemasta monena eri persoonana ja annat sen lain jossa kielletään vasemmalla pientareella ajo., 1484

Huoh... en ole sama, joka sulle on vastaillut aiemmin. Ja se laki on tieliikennelaki. Onhan se täällä jo sanottu, joten miksi jankkaat tuota?, 1492

Niin, ootan sitä pykälää. Tiedän ettei löydy, joten jankkaan jankkaajalle (esim. sulle)., 1493

Kysyt siis lakia vaikka tarkoitat pykälää 🙄...

Pykälä 18 ja 19, 1494

Tiedän että on tieliikennelaki mutta eipä löytynyt noista pykälistä vasemman pientareen käytön kieltävää osaa. Joten jos nyt linkkaisit sen oikean lakipykälän, jota olen pyytänyt jo useita kertoja., 1495

Sitä paitsi sä olet vasta YHDEN ainoan kerran pyytänyt lakipykälää, et useita kertoja kuten yrität väittää. Ja siitä on mustaa valkoisella täällä., 1499

ja vasta 1501 osasi linkata sen Finlexin mukaan keskusteluun, tosin ilman pykäliä, jne

eikä siinäkään ollut kieltävää kohtaa.

En lähtenyt penkomaan mitään viestejä, aivan hullun hommaa... Mutta kyllähän jo tuosta koosteestakin näkee, että se tieliikennelaki tuotiin esille jo tuolla alussa! Miten sä et sitä muka tajunnut, vaan pitää moneen kertaan sanoa ja vasta vihdoin ja viimein, kun joku ilmeisesti sulle on vielä rautakangesta vääntämällä vääntänyt, että tieliikennelaki on kyseessä, niin menee perille? Huhhuh...

Kyllä mäkin tänne lakeja voin heitellä mutta eri asia löytyykö sieltä sitä mitä väitetään. Siksi pitää esittää ne pykälät sieltä myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1603/1701 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli hiukan pakko perata näitä, kun joku ei ilmeisesti ymmärtänyt että laki sisältää pykäliä. Olen siis pyytänyt sekä sitä lakia että pykälää näin, tässä keskustelut:

Ekaa kertaa kirjoitin ja odotan innolla että joku mulle laittaa lakipykälän. Kolme neljästä on jo aikuiseksi saatu hengissä., 1374

Älä viitsi esittää ( ? ) hölmöä. Kyllä sinä tieliikennelain Finlexistä itsekin löydät. , 1467

Vastasin:

Eri, 1479

Siihen tässä on pikku hiljaa pakko kallistua. Sen tiedän että pykälää vasemmalla pientareella kieltävästä ajosta ei löydy, mutta antaa aivovammaisen haeskella., 1485

Jos nyt ensin lakkaisit vastailemasta monena eri persoonana ja annat sen lain jossa kielletään vasemmalla pientareella ajo., 1484

Huoh... en ole sama, joka sulle on vastaillut aiemmin. Ja se laki on tieliikennelaki. Onhan se täällä jo sanottu, joten miksi jankkaat tuota?, 1492

Niin, ootan sitä pykälää. Tiedän ettei löydy, joten jankkaan jankkaajalle (esim. sulle)., 1493

Pykälä 18 ja 19, 1494

Tiedän että on tieliikennelaki mutta eipä löytynyt noista pykälistä vasemman pientareen käytön kieltävää osaa. Joten jos nyt linkkaisit sen oikean lakipykälän, jota olen pyytänyt jo useita kertoja., 1495

Sitä paitsi sä olet vasta YHDEN ainoan kerran pyytänyt lakipykälää, et useita kertoja kuten yrität väittää. Ja siitä on mustaa valkoisella täällä., 1499

ja vasta 1501 osasi linkata sen Finlexin mukaan keskusteluun, tosin ilman pykäliä, jne

"osasi linkata"

Siis tyyppi ei osaa edes googlata lakia?!?!! Voi luoja, miten avuton...

Ja sinä puhuit viesteissäsi pitkään pelkästään laista, et pykälistä. Noi alun pykälä-kohdat sä olet nyt vasta jälkikäteen lisännyt tuohon "koosteeseen". 🤣🤣🤣

Siellä ne on kaikki nähtävillä mustaa valkoisella, miten se keskustelu on OIKEASTI mennyt. Oot tosi nolo.

Vierailija
1604/1701 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä miksi henkilökohtaisenavustajan työtä ja naapuruston palveluasuntojen asukkaita tyrkytetään seurakseni. Ei kiinnosta kyseinen työ pätkääkään saatika kenenkään tulkkina oleminen. Kumpaakin olen tehnyt jo tarpeeksi tähän mennessä.

Vierailija
1605/1701 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastasin:

Eri, 1479

Pykälä 18 ja 19, 1494

"osasi linkata"

Ja sinä puhuit viesteissäsi pitkään pelkästään laista, et pykälistä. Noi alun pykälä-kohdat sä olet nyt vasta jälkikäteen lisännyt tuohon "koosteeseen". 🤣🤣🤣

Siellä ne on kaikki nähtävillä mustaa valkoisella, miten se keskustelu on OIKEASTI mennyt. Oot tosi nolo.

Sen takia siellä on ne viestinumerot perässä että voi käydä tarkastamassa. Kyllä, siellä ne keskustelut on nähtävissä. Lakia halusin ensin, mutta ei annettu, sitten halusin pykälät koska halusin mustaa valkoisella. Ymmärrän kyllä että sua vituttaa nyt kun jäit kiinni housut kintussa. Jaksamista!

Vierailija
1606/1701 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esittää ystävää, hakeutuu seuraan ja sitten selän takana haukkuu. Itsensähän tuossa vaan nolaa ja nopeasti loppuu "ystävyys"  -katkerana vielä syytellään välirikosta eikä itsessä nähdä mitään vikaa. Ja et vielä keski-ikäsenäkin joillakin tuo lapsellinen tapa... Voi myötis... 

Vierailija
1607/1701 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset kuluttavat niin paljon reality-sontaa? Minulle ne aiheuttavat lähinnä myötähäpeää.

Vierailija
1608/1701 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

1970  luku.   Ei näin ollut, silloin olikin   KEKKONEN.      Eipä ollut   tällaista.    Nyt  päättäjät on kuin hulluja, riitaa haastavia hulluja.   KEKKONEN   piti hyvät välit naapureihin, ei tällä tavalla soitettu suuta kuten nyt.  Hävetkää nykyajan hullut    päättäjät.!     Katsokaa mitä saitte aikaan...!  

Vierailija
1609/1701 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuminpolttoa mopoilla ja moottoripyörillä.

Vierailija
1610/1701 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esittää ystävää, hakeutuu seuraan ja sitten selän takana haukkuu. Itsensähän tuossa vaan nolaa ja nopeasti loppuu "ystävyys"  -katkerana vielä syytellään välirikosta eikä itsessä nähdä mitään vikaa. Ja et vielä keski-ikäsenäkin joillakin tuo lapsellinen tapa... Voi myötis... 

Useammin on niin, että positiivinen sanominen käännetään negatiiviseksi. Mitä se taas kertoo näistä ystävistä?

Vierailija
1611/1701 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten kovasydämisyyttä vähäosaisia kohtaan.

Vierailija
1612/1701 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töhriminen. Joka paikka on nykyään täynnä typeriä tägejä. Kaupungit ovat antaneet ilmiölle periksi, kun eivät enää niitä putsaa. Mahdoton ymmärtää mitä töhryjen tekijät "saavat" siitä, että kaikki paikat näyttää slummilta? Ressukoilla ei ole mitään kunnon harrastuksia ja yökaudet sotkevat paikkoja. Käsittämättömön typerää touhua.

Vierailija
1613/1701 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun on hankala ymmärtää, tai ehkä paremminkin hyväksyä sitä, kuinka paljon on oikeasti olemassa tyhmiä, typeriä, itsekeskeisiä ja suorastaan ilkeitä ihmisiä. Oikeassa elämässä en heihin edes törmää, mutta tällä palstalla kyllä.

Vierailija
1614/1701 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun on hankala ymmärtää, tai ehkä paremminkin hyväksyä sitä, kuinka paljon on oikeasti olemassa tyhmiä, typeriä, itsekeskeisiä ja suorastaan ilkeitä ihmisiä. Oikeassa elämässä en heihin edes törmää, mutta tällä palstalla kyllä.

Tuo on pääasiassa illuusio. Harhan aiheuttajat ovat hyvin aktiivisia ja palstalla tarkoituksellisesti trollaamassa.

Vierailija
1615/1701 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sota

Vierailija
1616/1701 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mälytön bassottaminen autolla kello puoli neljältä sunnuntai-aamulla

Vierailija
1617/1701 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ROSKAAMINEN!

ettei lajitella roskia

Ettei osata ottaa kohteliaisuutta vastaan, vähätellään, vaivaannutaan, kiemurrellaan...

Vierailija
1618/1701 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitien paapominen aikuisia lapsiaan! Jopa yli nelikymppisiä

Vierailija
1619/1701 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastasin:

Eri, 1479

Pykälä 18 ja 19, 1494

"osasi linkata"

Sen takia siellä on ne viestinumerot perässä että voi käydä tarkastamassa. Kyllä, siellä ne keskustelut on nähtävissä. Lakia halusin ensin, mutta ei annettu, sitten halusin pykälät koska halusin mustaa valkoisella. Ymmärrän kyllä että sua vituttaa nyt kun jäit kiinni housut kintussa. Jaksamista!

Sinä tarvitset psykiatrin apua. Et ole tuonut keskusteluun mitään asiaa monen sivun jankutuksellasi, vaan ainoastaan yrittänyt epätoivoisesti saada huomiota idioottimaisilla väitteilläsi, älyttömällä inttämiselläsi  ja rehvastelullasi lakien rikkomisella sekä lastesi vaarantamisella opettamalla niille vaarallista ja kiellettyä liikennekäyttäytymistä.

Mene lääkäriin ja yritä saada apua itsellesi. Ja pysy poissa liikenteestä.

Vierailija
1620/1701 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmisen pitäisi tehdä niin paljon työtä ja miksi sitä, että tekee pitkää päivää arvostetaan. Minun mielestäni viisas pääsee vähemmällä. Elämä on ainutkertainen ja siitä pitäisi ehtiä myös nauttia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä