Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä asioita et vain kertakaikkiaan ymmärrä?

Vierailija
23.01.2023 |

Itellä tulee heti ekana mieleen se, kun jotkut eivät syö aamupalaa, miksi?!

Kommentit (1703)

Vierailija
1161/1703 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks joku rääk kää itseään vapaaehtoisesti laitattamalla tatuointeja nahkaansa? Tai botoxpistoksia naamaan? Noita en ymmärrä. Sattuu varmaan ihan sikana.

Vierailija
1162/1703 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten täysin häpeämätöntä egoismia ja oman itsensä jalustalle nostamisen tarvetta. Järjetöntä kiinnostusta itsestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1163/1703 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi jotkut on aina negatiivisia ?on asia mikä tahansa aina se on paska muka

Vierailija
1164/1703 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi numerosta 7 poistettiin se viiva.

haluttiin suomalaiset alas puusta ja kansainvälistymääään

Vierailija
1165/1703 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

, Että minua kiusataan ja PIINATAAN miehillä jopa lähihoitaja on tähän sortunut.

Ajattelin että..päätän päiväni !

Olen vain paska loka käytetään jatkuvasti henkisesti hyväksi.

Pilkataan!

Vierailija
1166/1703 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskontojen sanelemia älyttömiä pukeutumissääntöjä, ja että ihmiset vapaaehtoisesti noudattavat niitä. Ihan minkä vaan uskonnon.

Vierailija
1167/1703 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmiset syövät eläimiä vaikka pitävät toisia niistä sitten lemmikkeinä. Siis että on ihan moraalisesti ok syödä lammasta, lehmää tai possuja, mutta ei kissoja ja koiria.

Mä en taas ymmärrä miksei ole OK syödä kissoja ja koiria.

Vierailija
1168/1703 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömään meneminen tarkoittaa parin euron burgeria tai pitsaa..

Vierailija
1169/1703 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi parkkipaikan kk-maksu olla jo yli 30 euroa kuussa, kun kyseessä on omaksi ostettu paikka? Onko tätä muillakin? Mulla on ollut vuokrapaikka 7 eurolla kuussa Helsingissä, ja vaikka siitä on jo 15 vuotta niin tuo ero on uskomaton kun vielä huomio sijainnin, sijainnin ja sijainnin.

Vierailija
1170/1703 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku menee kännissä rattiin??!! Sitä en ole koskaan ymmärtänyt.

Ei sitä voi ymmärtää ihminen, jolla ei ole sitä samaa tampio-ominaisuutta. Alkoholi on semmonen huume, joka saa ihmisen kuvittelemaan olevansa hyvässä ajokunnossa, vaikka on istunut koko illan baarissa kaljaa kittaamassa. Kyseinen huume ei vaikuta onneksi kaikkiin samalla lailla, mutta alkoholisti on oma ihmisrotunsa ja siihen se huume vaikuttaa juuri silläkin tapaa. He ovat muuten samanlaisia kuin muutkin, paitsi sen suhteen, miten alkoholi heihin vaikuttaa. Alkoholiongelmaa on montaa eri sorttia ja yhteen sorttiin kuuluu se, että pitää lähteä humalassa ajelemaan. "No enhän mä nyt niiiiiin kännissä ole ja eihän tästä ole ku pari kilsaa matkaa." Just se sellainen typerä uho. Sitten kun sille "yhdelle" oluelle on omalla autolla menty ja sillä sitä sitten helpoiten takaisin kotiin pääsee. Paras olisi ollut mennä jollain muulla, mutta kun ne aivot on siinä tilassa kuin missä on. Kun ei siinä osata kovin pitkälle ajatella. Millä nyt vaan helpoiten ja nopeiten sinne baariin pääsee. Ei mietitä, että miten sieltä sitten takaisin tullaan. Sitten kun ollaan humalluttu, ei mietitä järjellä mitään. Tehdään vaan.

Selvinpäin kukaan ei lähtisi humalassa autoilemaan.

Aina kun luen jostain, että joku on jäänyt kiinni humalassa autoilusta, tulee mieleen, että kyseessä on alkoholiongelmainen tapaus, joka tarvitsee apua. Mutta alkoholistia ei voi auttaa muut kuin alkoholisti itse.

Vierailija
1171/1703 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miten Suomi on mennyt tällaiseen alennustilaan.

Pisa tulokset, katuväkivalta, sairaanhoito:aikoja kuukausien päähän,

Päivähoito, vanhustenhoito, maataan mieluummin sohvalla kuin mennään töihin (joo ei tartte selittää,

et pitääkö sillä palkalla elää, olisit kouluttautunut) nuorten mt ongelmat.

Siihen vielä älyttömästi lihavia ihmisiä ja paljon sellaista heikompiosaista väkeä, joita aiemmin näki vain jenkkidokkareissa.

Vierailija
1172/1703 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihminen tekee kaikkensa pysyäkseen työttömänä, käyttää kaikki päivänsä laatiakseen lausuntoja, elää köyhänä kun voisi vaan mennä töihin ja elää kunnon elämää

Vierailija
1173/1703 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Suomi hävisi Kanadalle

Vierailija
1174/1703 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä hypnotisointia, miten se on mahdollista.

Vierailija
1175/1703 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi äidit raahaavat pieniä jopa 1-2-vuotiaita lapsia pitkiksi päiviksi hoitoon, vaikka ovat itse kotona vauvan kanssa, tai jopa ennen kuin vauva on edes syntynyt.

Vierailija
1176/1703 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi koiria ulkoilutetaan kuulokkeet korvilla? Miksi on pitänyt ottaa koira, jos se on täysin yhdentekevä eläin.

Vierailija
1177/1703 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihminen tekee kaikkensa pysyäkseen työttömänä, käyttää kaikki päivänsä laatiakseen lausuntoja, elää köyhänä kun voisi vaan mennä töihin ja elää kunnon elämää

Minä en ymmärrä, miksi tätä samaa asiaa pitää toitottaa joka ikisessä ketjussa. Luulisi, että olisi parempaakin tekemistä.

Vierailija
1178/1703 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muuttolintu tietää sen, milloin pitää lähteä matkaan?

Miksi eläimet voivat syödä ja juoda vaikka minkämoista mätää ja kakkaa ja saastaista vettä ilman vatsavaivoja, mutta me ihmiset emme?

Miten millimetrin kokoinen hyönteinen voi "puraista" niin kipeästi?

Vierailija
1179/1703 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten sisäkukat saa pysymään hengissä. Olen kyllä koittanut tehdä kaikkeni.

Vierailija
1180/1703 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miten miehet ei vastuuta toisiaan siinä, että käyttäisivät ehkäisyä. Sen sijaan syytellään naisia kun naiset ei halua pillereitä ja halutaan kieltää abortit.

Missä on kampanjat miehille, että käytä kondomia, älä raiskaa ja kanna vastuu ja nainen kenen kanssa harrastit seksiä, tulee raskaaksi.