Mitä asioita et vain kertakaikkiaan ymmärrä?
Itellä tulee heti ekana mieleen se, kun jotkut eivät syö aamupalaa, miksi?!
Kommentit (1703)
Vierailija kirjoitti:
Insinöörejä, joilla ei ole (henkilökohtaisia) patentteja. Mitä järkeä on sitten olla insinööri? Että palkka vaan juoksee.
Erittäin hauska kysymys kaikenlaisten ihmissuhdekysymysten joukossa. Voinen vastata tähän, sillä olen itse tehnyt kymmeniä keksintöjä, joista kolmellekymmenelle on myönnetty patentti ainakin jossakin maassa tai alueella (esim. EP). Lisäksi olen ollut patenttialalla lähes 15 vuotta työurasta.
Patentin hakeminen on kallista, ainakin vähänkään laajemmalla maalistalla. Hakemus pitää käytännössä teettää asiamiehellä, mikä itsessään maksaa tuhansia. Sitten on kaikenlaisia maakohtaisia maksuja ja pitää laatia välipäätösvastineet, koska patentin virastoista saaminen ei ole läpihuutojuttu ollenkaan.
Myös joillakin tekniikan aloilla on vaikea perustella patentoitavuutta. Näin on esimerkiksi IT-alalla, jossa ohjelmat eivät ole sellaisenaan patentoitavia.
Vierailija kirjoitti:
-Kapanteri.- kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan palkansaaja äänestäisi kokkareita?
Työtön vastaa punikkia. "Sohvalla makaaja" ansaitsee punikin kohtalon.
Jo hanttihommiin päässyt on ihminen.
Kuvitteletko todella että porvarin ja työläisen edut ovat samansuuntaiset?
Kuvitteletko sinä, että työssäkäyvän ja vassarin edut ovat samansuuntaiset?
En ymmärrä miten fiksu, sivistynyt nainen tai mieskin erehtyy/ sortuu rakkaushuijauksiin. Vaikka näistä kirjoitetaan ja varoitetaan toistuvasti.
Lähettää rahaa ihmiselle, jota ei ole koskaan tavannut.
Tämä on mielenkiintoinen asia.
Jos joku kysyy neuvoa, osaavat veetuilee ja näsäviisastelee. Miksi?! Kaikki on joskus aloittelijoita jossain, eikä veetuilu anna kenestäkään fiksua kuvaa, saati auta eteenpäin. Kannattaa aina muistaa, että se kysyjä voi olla se, jolta itse joutuu kysymään jotain muuta joskus toiste
Miesten korkokenkiä ja hatttua koholla päässä. Vaikka sillä saa 10cm lisää, niin on pöljän näköinen.
Painostus työttömyyteen. Miksi hitossa pitäisi suostua lojumaan työttömänä kotona ja kituuttamaan tuilla?
Vierailija kirjoitti:
Jos joku kysyy neuvoa, osaavat veetuilee ja näsäviisastelee. Miksi?! Kaikki on joskus aloittelijoita jossain, eikä veetuilu anna kenestäkään fiksua kuvaa, saati auta eteenpäin. Kannattaa aina muistaa, että se kysyjä voi olla se, jolta itse joutuu kysymään jotain muuta joskus toiste
No tänään kysyttiin neuvoa ja autoin parhaani mukaan. Lopputuloksena kyseinen henkilö suuttui ja käyttäytyi töykeästi ja syyllisti siitä, että Suomessa useimpiin työpaikkoihin vaaditaan suomenkielentaitoa. Että juu. Olipa ilo auttaa. Sehän ei ole henkilökohtainen päätökseni tai vaikutusvallassani mitä kieltä työnantaja vaatii. Yritin siis kartoittaa hänen koulutustaan, työtoivettaan ja kielitaitoaan, koska hän kysyi mistä töitä kannattaisi hakea. Veetuilinko hänen mielestään? Ilmeisesti.
Vierailija kirjoitti:
pahuutta
Päättäjät loistavat meillä pahuudessa. Tästä myös kiihtyvä sukupuuttomme johtuu.
Vierailija kirjoitti:
Miksi niin monet ihmiset haluavat olla samanlaisia kuin muut. Miksi muoti on olemassa.?
Idioottien ruodussa on turvallista.
Tylsyyttä sitä oikeeta tylsyyttä ja yksinäisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Tylsyyttä sitä oikeeta tylsyyttä ja yksinäisyyttä.
Se tylsyys ja yksinäisyys seuraa siitä ettei elä toiveidensa mukaista elämää. Tylsyyden poistaa inspiroiva seura, jossa tahtoo itsekin kehittyä parhaaksi versioksi itsestään. Yksinäisyyteen toimii sama resepti.
Vierailija kirjoitti:
Että meidän sähkönsiirtohinta on 16c/kwh. Sähkö on meilläpäin aina älyttömän kallista sen takia.
Haavisto oli carunointia toteuttamassa. Ja tuollaista "jätkää" palvotaan.
En todellakaan tajua tuota translakia. Sehän on tavallisia ihmisiä sortava. Miehet jotka väittävät olevansa naisia osallistuvat naisten kisoihin ja tietenkin voimiensa tunnossa voittavat ne. Yrittävät jopa välttää armeijankin käyttäen tekosyynä. Kolmatta sukupuolta ei tarvita kun sitä ei yksinkertaisesti ole. Mieheksi ja naiseksi Hän heidät loi... Joko - tai. Miksi ei lasten anneta olla lapsia, sellaisia miksi ovat syntyneet. Tytöt tyttöinä ja pojat poikina. Jos isona tuntee olevansa väärässä nahassa, vaihtakoon silloin, mutta ei lapsena tarvitse jakaa mieltymyksen mukaan. Itsekin halusin pienenä olla milloin poika milloin tyttö. Tyttö kun olin, vaadin etuoikeuksia 'naiset ensin' tyyliin. Poikana rehvastelin kuten sanonta silloin kuului.
Huumorintajuttomuutta:
-Mikä on maailman homoin nimi?
-P ut1n 😄
minkä takia lihavat naiset kiskoo päällensä kaikki takit (pienet vieläpä) ja jumalattoman suuren kaulaliinan kaulaansa?
En ymmärrä vieläkään pakkorokotuksia ja natsipassia enkä maskitouhua. Taisi olla vain totalitarismiharjoitus... Testattiin painostamalla ja toistolla, miten nopeasti saadaan lampaat teuraaksi. En myöskään ymmärrä valtion pohjatonta kansan riistoa. Sähkö, bensa, ruoka.... Lopulta valtio saa parhaimmat tuotot ja voi syytää miljoonalingostaan rahaa kaikkialle muualle kuin kansan hyväksi. Et omista mitään ja olet onnellinen. Se on jo päätetty.
Vierailija kirjoitti:
Siksi, että veemäinen nainen osoittaa voimaa ja vahvuutta - ominaisuuksia, joita miehet haluavat lastensa äidille.
Veemäinen äiti kykenee suojelemaan lapsiaan, eli miehen jälkeläisiä.
Tämä on ihan perusbiologiaa.Kiltistä naisesta ei ole suojelemaan miehen jälkikasvua.
Ihan samasta syystä nyhverö gilttis ei kelpaa naisille, lapsi saa huonot nyhverögeenit ja vaan itkee ja vänisee, eikä isästä ole suojelijaksi.
Aiheesta on muuten todella paljon hyviä, mutta englanninkielisiä videoita Youtubessa. Videoita on eri lähtötasoille alkaen alakoululaisista ja päättyen yliopistotasolle, jopa teoreettisen fysiikan pääaineopiskelijoille.
Itse olen esimerkiksi seurannut tubettajan eigenchris relativity-sarjaa. Erittäin johdonmukaisia ja selkeitä videoita löytyy hyvällä asenteella selostettuna. Videoista puuttuu ylimielisyys ja kaikenlainen hölmö arvuuttaminen sekä yleisön pilkkaaminen.