Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä asioita et vain kertakaikkiaan ymmärrä?

Vierailija
23.01.2023 |

Itellä tulee heti ekana mieleen se, kun jotkut eivät syö aamupalaa, miksi?!

Kommentit (1703)

Vierailija
801/1703 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit.

Vierailija
802/1703 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sini, kosini ja tangentti. Olin vesirokossa kun nämä käytiin läpi koulussa ja suoritin loput pitkän matematiikan oppimäärästä täysin ulalla kaikesta.

Olit sitten useampana vuonna vesirokossa just silloin kun trigonometriaa käsiteltiin... sitähän kuitenkin pyöriteltiin useampana vuotena peruskoulun matematiikassa, hitaasti vaikeuttaen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
803/1703 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi vähiten haitallinen päihde on suomessa laitonta? Eihän siinä ole mitään järkeä tai logiikkaa.

Olen juuri viime viikkoina vieraillut suljetulla psykiatrisella osastolla. Siellä ei ollut yhtään juoppoa. Sen sijaan kannabispsykoosin kautta sinne oli päätynyt monta nuorta miestä.

Kertakäytöllä pilvi on vaaraton, kun känni voi jopa tap paa. Mutta pitkällä tähtäimellä iso osa ihmisistä ei kestä säännöllistä polttamista. Olen ihan tavallinen täti mutta jopa minä tunnen tai tiedän monta ihmistä, jotka ovat seonneet pilvestä.

Ja porttiteoria toimii nykyään niin, että kannabiksen takia ylikierroksille menneitä aivoja on pakko alkaa rauhoittaa esimerkiksi bentsoilla tai subulla.

Mä kokeilin muutamia kertoja yli 20 vuotta sitten kannabista ja yhdellä kertaa menin todella sekaisin ja hirveään paniikkiin ja pelkäsin kaikkea. En muista tuosta kovinkaan paljoa. Onneksi mulla oli lähellä ihminen, joka piti musta huolta ainakin seuraavaan päivään. Olin todennäköisesti jonkilaisessa psykoosissa ja luulen, ettei mun pää olisi kestänyt uutta vastaavaa kokemusta. Se homma jäi mun osalta onneksi siihen, enkä todellakaan suosittele kenellekään.

Vierailija
804/1703 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä minä en vaan tajua, että minkä ihmeen takia ruokakaupoissa sitä keskikaljaa pitää olla miljoonia hyllykilometrejä ja miljoonia erilaisia tuotemerkkejä? Katsokaapa vaikkapa Kalasatamassa Redin S-marketia.

Oli sitten vaikka kuinka piskuinen ja kälyinen Alepa, niin sama jatkuu, ja samaa on kadun toisella puolella K-marketissa. Jne.

Etenkin, kun se kura valmistetaan ihan samalla tavalla ympäri maailmaa.

Kalja ei ole hyvää, eikä se ole välttämätön elintarvikekaan.

Inhottavaa.

Vähän sama kuin järjetön makeisvalikoima, mä en tajua niitä.

Vierailija
805/1703 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks veemäinen nainen saa helpommin miehiä kun muita huomioiva?

Ehkä hän on aloitteellisempi.

Vierailija
806/1703 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä en ymmärrä että 36 vuotias kouluttautunut hyväpalkkaisessa työssä oleva urheilullinen ja timmissä kunnossa oleva mies ei saa oman tasoista naista tinderissä.

Vierailija
807/1703 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pariskuntaa, jossa mies on hoikka ja nainen valas.

Tavallisen miehen on tyydyttävä tai oltava yksin.

Vierailija
808/1703 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi vähiten haitallinen päihde on suomessa laitonta? Eihän siinä ole mitään järkeä tai logiikkaa.

Kaikenlaisia huumeita ja niihin luokiteltavia aineita on käytetty jo ennen kuin alkoholi "keksittiin". Siitä huolimatta ajan saatossa kävi niin, että ympäri maailman kaikki päihteet, paitsi alkoholi, kiellettiin. Siihen on aivan takuulla syynsä.

Vierailija
809/1703 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kun korkeasta elintasosta nauttiva kitisee jatkuvasti raha-asioista, että voi voi kuinka huonosti menee, mutta ei suostu laskemaan elintasoaan tipan hiukkaa. Silti pitää mennä kahdesti viikossa hienoon ravintolaan tai ruokakaupassa ostaa niitä kalleimpia mahdollisia merkkejä ja sitten kotiin tullessa taas itketään kuinka paljon menee rahaa. Hei haloo!!!

Vierailija
810/1703 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

TikTokia. Sinne tuntuu hakeutuvan kaikki joiden ÄÖ on pakkasen puolella. 

Vierailija
811/1703 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selfiet. En ymmärrä.

Vierailija
812/1703 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä, että kavereita tavatessa räplätään vaan kokoajan kännykkää.

Onneksi omien kavereiden kanssa ollaan niin vanhoja, että meihin on juurtunut tapa pitää kännykän räpläämistä epäkohteliaana. Kun kerran kasvotusten nähdään, niin otetaan ilo irti siitä.

Mutta herran jee kun seuraa sivusta tätä nykyajan meininkiä. 

Vierailija
813/1703 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks veemäinen nainen saa helpommin miehiä kun muita huomioiva?

Draaman tuntu kiihoittaa monia miehiä. Tulee sellainen taistele- tai pakenereaktio. Monet sekoittavat sellaisen voimakkaan tunteen ihastukseen tai rakastumisen tunteeseen.

Juuri tuosta syystä ei välttämättä kannata olla kovin torjuva ei-toivottuja ihailijoita kohtaan. Se saattaa kiihdyttää tunteita lisää ja ihailija luulee olevansa ihastuneempi kuin onkaan. On parempi olla ystävällinen ja mukava, niin ihailija toivon mukaan rauhoittuu ja huomaa, että eihän tässä ollutkaan mitään kovin ihmeellistä.

Vierailija
814/1703 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

P utinin puhetta joka alkaa klo 11 suomen aikaa!

Vierailija
815/1703 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boomereita jotka kirjoittelee palstoille että työuupumus johtuu laiskuudesta.

Vierailija
816/1703 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suhteellisuusteoria on mulle ylitsepääsemätön paikka.

m*v toiseen mikä siinä vaikeaa?

Vierailija
817/1703 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maataloustukiaiset. Yhdelle väestönosalle lapioidaan yhteiskunnan kaikki rahat.

Tukia on sen sataa sorttia ja traktorit vaan isonee. Joka penskalla tukiaisdiiselillä kulkevat mönkijät.

Vierailija
818/1703 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri ja juuri vartijakortin saaneita, n. 18-20v kloppeja. Vie ilman syytä koppiin, nöyryyttää ja hakkaa julkisesti ihmisiä. Uhoaa ja käyttää väärin valtuuksiaan (mitä ei edes ole).

Enkä myöskään sitä että suunnilleen kuka tahansa psyko voi päästä vartijaksi hyvin kyseenalaisen koulutuksen jälkeen...

819/1703 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten joku jaksaa/pystyy katsomaan näitä kaikenmaailman aivottomia ohjelmia kuten Big Brother, Tempation island,viidakon tähtöset, alastomat alttarilla ekaa kertaa ikinä ym.ym.

Vierailija
820/1703 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sähkö ja langattomuus. Tiedän mitä on sähkö, mutten ihan tajua sitä. Ja miten voi vaikka maailman toiselle puolelle lähettää reaaliajassa vaikka tekstiviestin ja sen voi tehdä kuinka moni tahansa ja yhtä aikaa.

Nuo asiat ovatkin todellisuudessa taikuutta. Kaiken maailman Maxwellin yhtälöt ja muu sähkömagnetismin fysiikka on kehitelty peitetarinaksi, jotta jästien maailmankuva ei järkkyisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi