Mitä asioita et vain kertakaikkiaan ymmärrä?
Itellä tulee heti ekana mieleen se, kun jotkut eivät syö aamupalaa, miksi?!
Kommentit (1701)
Vierailija kirjoitti:
Sitä että ihmiset jatkaa huonoissa, tuskallisissa parisuhteissa monia monia vuosia! Voi erota jos kaikki on vaan paskaa vuodesta toiseen. Mikään ei muutu jos ette itse tee sitä ratkaisua paremman tulevaisuuden puolesta.
Keskustelepa joskus sellaisen ihmisen kanssa, niin saat lisäinfoa.
Että valitetaan asioista väärille ihmisille, niille jotka ei voi tehdä asioiden hyväksi mitään.
Mitä naiset kuvittelee saavuttavansa sillä, että miestä pitää muuttaa?
Kuteet pitää vaihtaa, kaverit pitää vaihtaa, auto pitää vaihtaa, duuni pitää vaihtaa.
Kyllä te tiedätte.
Mulla on tähän sanottavani, mutta haluaisin ensin kuulla perusteluiden yritykset.
Kaija Koon peppumakeisia. Aikuinen ihminen ja tuollaista tekee...
Tupakanpolttoa en ymmärrä . Kallista , tuhoaa terveyden ja haisee sekä roskaa ja värjää hampaatkin .
Kiellätään seurustelukumppanilta vastakkaista sukupuolta olevat ystävät.
Roskaamista! Mikä siinä on niin vaikeaa laittaa roskat roskiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi vähiten haitallinen päihde on suomessa laitonta? Eihän siinä ole mitään järkeä tai logiikkaa.
Olen juuri viime viikkoina vieraillut suljetulla psykiatrisella osastolla. Siellä ei ollut yhtään juoppoa. Sen sijaan kannabispsykoosin kautta sinne oli päätynyt monta nuorta miestä.
Kertakäytöllä pilvi on vaaraton, kun känni voi jopa tap paa. Mutta pitkällä tähtäimellä iso osa ihmisistä ei kestä säännöllistä polttamista. Olen ihan tavallinen täti mutta jopa minä tunnen tai tiedän monta ihmistä, jotka ovat seonneet pilvestä.
Ja porttiteoria toimii nykyään niin, että kannabiksen takia ylikierroksille menneitä aivoja on pakko alkaa rauhoittaa esimerkiksi bentsoilla tai subulla.
Kysyitkö kaikilta potilailta että minkä takia ne on sinne päätyneet vai mistä tiedät niiden diagnoosit?
Onko sinusta jotenkin yllättävää, että siinä yhteisessä tilassa tuntikausia istuskellessa ihmiset juttelevat? Myös omaisilla on usein suorastaan tarve jakaa kokemuksiaan kohtalotovereiden kanssa.
Itse en ymmärrä tämän palstan sensuuria ja varsinkin, kun tämä on nimetty Aihe vapaa-merkkiseksi??
Ymmärrän tiettyjen aiheiden poistamiset, mutta että ihan tavalliset jokapäiväiset asiatkin saavat kirvestä.
Sähkö ja langattomuus. Tiedän mitä on sähkö, mutten ihan tajua sitä. Ja miten voi vaikka maailman toiselle puolelle lähettää reaaliajassa vaikka tekstiviestin ja sen voi tehdä kuinka moni tahansa ja yhtä aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa on ihme, että niin monet syövät aamulla, koska silloin on nälkähormoni greliinin taso alimmillaan. Minulla ei ole heti aamulla nälkä enkä usko väkisin syömiseen. Syön yleensä aikaisintaan parin tunnin päästä heräämisestä.
Ihmiset ovat erilaisia, enkä itse keksi juuri mitään, mitä ihmettelisin muissa, ellei oteta lukuun väkivaltaisissa suhteissa olemista, lasten ja eläinten rääkkäämistä ynnä muuta itsestään selvää.
Aamulla kuuluisi olla nälkä. Hormonisi ovat sekaisin.
Ihmisiä, joiden elämän sisältö on seurata toisten ihmisten elämän sisältöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi vähiten haitallinen päihde on suomessa laitonta? Eihän siinä ole mitään järkeä tai logiikkaa.
Olen juuri viime viikkoina vieraillut suljetulla psykiatrisella osastolla. Siellä ei ollut yhtään juoppoa. Sen sijaan kannabispsykoosin kautta sinne oli päätynyt monta nuorta miestä.
Kertakäytöllä pilvi on vaaraton, kun känni voi jopa tap paa. Mutta pitkällä tähtäimellä iso osa ihmisistä ei kestä säännöllistä polttamista. Olen ihan tavallinen täti mutta jopa minä tunnen tai tiedän monta ihmistä, jotka ovat seonneet pilvestä.
Ja porttiteoria toimii nykyään niin, että kannabiksen takia ylikierroksille menneitä aivoja on pakko alkaa rauhoittaa esimerkiksi bentsoilla tai subulla.
Kysyitkö kaikilta potilailta että minkä takia ne on sinne päätyneet vai mistä tiedät niiden diagnoosit?
Onko sinusta jotenkin yllättävää, että siinä yhteisessä tilassa tuntikausia istuskellessa ihmiset juttelevat? Myös omaisilla on usein suorastaan tarve jakaa kokemuksiaan kohtalotovereiden kanssa.
Miksi ihmeessä mielisairaalassa pitäisi olla juoppoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä mielisairaalassa pitäisi olla juoppoja?
deliiri. perehdy asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Että mikä saa suomalaisen kannattamaan Venäjän toimia.
Ja vielä "isänmaallisen" suomalaisen.
Vierailija kirjoitti:
Ryyppääminen joka viikonloppu
Tämä. Join viime viikolla maanantain, tiistain ja torstain, eikä tehnyt yhtään tiukkaa olla viikonloppua juomatta.
Miksi en syö aamupalaa: en yksinkertaisesti tunne näläntunnetta. Minulla saattaa kestää useampikin tunti, ennen kuin alan tuntea tarvetta syödä. Jos vietän pitkän aamun kotona niin saatan syödä ensimmäisen kerran vasta lounaalla. Jos olen menossa töihin, syön jugurtin tai rahkan kun tulen työpaikalle ja availen tietokonetta ja valmistaudun päivään.
Minä ihmettelen, että miksi jotkut ihmiset ovat niin tympeitä ilman mitään syystä. Miksi olla äkäinen, tiuskia, tai olla inhottava esim. kaupan kassalle, kun ei ole mitään syytä sellaiseen. Ei maksa mitään olla kohtelias!