Vuokrataloyhtiössä on aina kauhean stressaavaa aikaa kun on uusi naapuri tulossa
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Kaveri joutui muuttamaan kun naapuriin muutti iso somaliperhe. Ne ei oikein sovi yhteen työssäkäyvien naapureiksi. Täysin eri rytmi. Ja muutenkin järkyttävä jatkuva älämölö.
Joo ne ei oo tajunnu että esim kännykkään ei tarvi huutaa, metro ratikka ym niin kauheita mölyapinoita. Ja vi..sti pentuja, lisääntykää ja täyttäkää maa, sama kuin lestoilla, onneksi ne ei asu stadissa vaan lisääntyvät siellä oulun seuduilla. En tiedä onko sitten kummassakaan kulttuurissa tapana kysyä naisilta mitään, mällit sisään ja tässä sitä ollaan.
Joo ja kun uusi asukas tulee, on se samalla kaavalla otettu, eli häirikkö.
Joillain vuokranantajilla ei ole minkäänlaista ihmistuntemusta. Otetaan vaan eka sossutapaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei. Olen asunut noin 15:ssä eri vuokra-asunnossa enkä ikinä ole tajunnut stressata moista. Eipä kyllä koskaan ole mitään ongelmaa naapureiden kanssa ollutkaan.
Aika helvetinmoinen tuuri on käynyt sulla jos 15 eri kämpästä yhdessäkään ei ole ollut jatkuvaa häiriötä aiheuttavaa ääliönaapuria. Vilpittömät onnittelut.
Kiitos :) Tosin, en kyllä jaksa ihan pienestä valittaakaan. Ei mua haittaa jos nyt joskus naapuri popittaa musiikkia vähän kovempaa vaikka onkin myöhä. Tai polttaa pilveä niin, että haju leijailee asuntooni. Tai koira haukkuu. Mikään näistäkään ei kyllä tosiaankaan ole ollut jatkuvaa vaan satunnaista joten aivan sama mulle.
Vierailija kirjoitti:
Kaveri joutui muuttamaan kun naapuriin muutti iso somaliperhe. Ne ei oikein sovi yhteen työssäkäyvien naapureiksi. Täysin eri rytmi. Ja muutenkin järkyttävä jatkuva älämölö.
Kantisten on pakko väistyä kultamunien tieltä.
Ovat niin sanotun "vihervasemmiston" erityissuojeluksessa. Tekivätpä nämä sitten mitä tahansa.
Ei siinä suomalaisen loppupeleissä auta kuin olla nöyränä sorron edessä tosin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi vain vuokrataloyhtiöissä? Osaketaloissakin on puolet sijoitusasuntoja.
Ja omistusasujatkin voi olla kus*päitä.
Ja niistä on paljon vaikeampi päästä eroon.
Jeesus tulee pian, meidän häneen uskovien kannattaa olla valmiina karitsan häitä varten.
Pöytä on jo valmiina.
Vierailija kirjoitti:
Eniten pelottaa lutikat ym. Möykkääminen ei niin paha.
Lutikoista pääsee helpommin ja nopeammin eroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei. Olen asunut noin 15:ssä eri vuokra-asunnossa enkä ikinä ole tajunnut stressata moista. Eipä kyllä koskaan ole mitään ongelmaa naapureiden kanssa ollutkaan.
Aika helvetinmoinen tuuri on käynyt sulla jos 15 eri kämpästä yhdessäkään ei ole ollut jatkuvaa häiriötä aiheuttavaa ääliönaapuria. Vilpittömät onnittelut.
Kiitos :) Tosin, en kyllä jaksa ihan pienestä valittaakaan. Ei mua haittaa jos nyt joskus naapuri popittaa musiikkia vähän kovempaa vaikka onkin myöhä. Tai polttaa pilveä niin, että haju leijailee asuntooni. Tai koira haukkuu. Mikään näistäkään ei kyllä tosiaankaan ole ollut jatkuvaa vaan satunnaista joten aivan sama mulle.
Sulla on vaan käynyt hyvä tuuri. Ei muuta.
Vierailija kirjoitti:
Joillain vuokranantajilla ei ole minkäänlaista ihmistuntemusta. Otetaan vaan eka sossutapaus.
Näin otetaan.
Kela on pomminvarma vuokranmaksaja.
-vuokranantaja
Vierailija kirjoitti:
Ne keitä stressaa naapurien muutot niin kannattaisiko ihan oman mukavuuden kannalta muuttaa omakotitaloon ja ISOLLE tontille!
En minä ainakaan jaksaisi stressata muiden muutoista päivääkään, enkä muistakaan tekemisistä, joten muutin kerrostalosta ikuisesti pois vuonna 2008.
Ei se omakotitaloasuminen ole välttämättä ratkaisu mihinkään vaikka te kokemattomat niin kuvittelettekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli olet hiukan hidas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eniten pelottaa lutikat ym. Möykkääminen ei niin paha.
Lutikoista pääsee helpommin ja nopeammin eroon.
Lutikoita tulee ulkomaanmatkoilta. Ei kannata pitää hotellihuoneessa laukkua auki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin otetaan.
-vuokranantaja
Onnea kuspäisyydestäsi. Oikeesti isot onnittelut.
En ole koskaan osannut stressata moisesta. Sitä paitsi huomaan uuden naapurin vasta siitä kun nimi ovessa on vaihtunut.
Stressaamiselle olisi kyllä syytä, koska naapurin meluaminen alentaa elämänlaatua, olipa kyseessä vuokralainen tai omistusasuja. Minulla on ollut jo monta vuotta onnea matkassa, kun naapurini ovat olleet hiljaisia.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Miksi vain vuokrataloyhtiöissä? Osaketaloissakin on puolet sijoitusasuntoja.
Yksityisen vuokranantajan saa helposti vaihtamaan vuokralaista.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni kokemus oli vähän erilainen. 3 Sudanista Suomeen tullutta perhettä ei aiheuttanut mitään ongelmia, kun taas yhdessä wt-perheessä älämölö, joka aiheutui vanhempien ja heidän ystäviensä dokaamisesta. No vajaassa puolessa vuodessa heille hankittiin häätö. Omituisinta tässä oli, että toisen näistä äiti asui samassa pihapiirissä ja lapset yöpyivät lähes kokonaan mummonsa luona. Millainen nainen mahdollista perheellisen lapsensa ja vävynsä/miniänsä jatkuvan dokaamisen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin otetaan.
-vuokranantaja
Kela ei maksa, jos vuokralainen hajottaa asunnon. Kela ei myöskään suojele vihaisilta naapureilta.
ohis
Ulkomaalaistaustaiset on yleensä pahimpia, kauhea älämöly ja vieraiden ramppaaminen yöt läpeensä. Kaikki hajotetaan ja sotketaan, lapset riehuu ja huutaa taukoamatta. Samoin elämänkallut, joilla on samantyylistä meininkiä.
Myöskin kyttääjävanhukset on pahoja, vaikka olisi rauhallinen talo keksimällä keksitään valittamista. Jos jostain kuuluu yksikin rasahdus tai aulan lattialla on hiekamuru, aletaan syyllistä selvittää ja heippalappuja laitellaan. Tietysti naapureille juorutaan, että taas sieltä Virtaselta kuului puhetta kymmenen jälkeen illalla.
Etsinkin kokoajan omakotitaloa, johon ei naapurit näy tai kuulu. Ei vaan jaksa enää.
"Maailma tuli täyteen väkivaltaa jumalattomuuden seurauksena, tällainen ei ole Herran mieleen".
-Raamattu-
Ne keitä stressaa naapurien muutot niin kannattaisiko ihan oman mukavuuden kannalta muuttaa omakotitaloon ja ISOLLE tontille!
En minä ainakaan jaksaisi stressata muiden muutoista päivääkään, enkä muistakaan tekemisistä, joten muutin kerrostalosta ikuisesti pois vuonna 2008.