Oletteko käyneet ennustajalla / selvänäkijällä, joka on oikeasti tiennyt tulevaisuudestasi?
Tai oletteko kirjoittaneet sellaiselle, joiden kertomat asiat ovat menneet elämässäsi juuri niin? Olisi mielenkiintoista käydä sellaisella, joka ei olisi huijari, mutta sellaista taitaa olla vaikea löytää...
Kommentit (22)
Eräs ennustaja tokaisi kerran että "tulet löytämään parisuhteen 6 vuoden sisällä" se kävi toteen, löysin parisuhteen kun tuosta olimennut 5 vuotta.
Asialla tosin ei ennustuksen kanssa ollut osaa eikä arpaa, selvänäkijä vain heitti jonkin ajan.
Olen käynyt yhdellä Porissa. Hän tiesi pelottavan hyvin kertoa, millainen isäni on ja mitä hänelle tulee tapahtumaan. :(
En, koska: 5Moos. 18:10 Älköön keskuudessasi olko ketään, joka panee poikansa tai tyttärensä kulkemaan tulen läpi, tahi joka tekee taikoja, ennustelee merkeistä, harjoittaa noituutta tai velhoutta,
En käynyt ennustajalla, mutta sellainen tuli vastaan ja hän ennusti minulle ilmaiseksi. Sanoi, että löydän tosirakkauden, mutta ensin mulla on joku toinen suhde. Näin kävi.
Olen joskus. Tiesi että elin huonossa suhteessa ja ero tulee vielä. Ja niin tuli. Ja että elämääni tulee myöhemmin uusi mies, niinkin kävi vaikka jouduin odottamaan 12 vuotta. En kertonut mitään kun menin.
Kai te nyt ymmärrätte, että ne ovat kaikki huijareita.
Nykyisin jos on asiakkaan nimi tiedossa, voi vaikka Googlen avulla saada tietoa valmiiksi.
Myös monet arvaukset osuvat hyvin usein oikeaan. Nuori ihminen tapaa ensin muita ja sitten sen oikean. Todennäköisyys noin 80 prosenttia.
Ennustajalle hakeutuu usein kriisissä oleva ihminen. Kriisin syy aikuisella naisella on hyvin todennäköisesti parisuhde. Miten ihmeessä hän arvasikaan, että on ongelmia, tulee ero ja sitten uusi? No varmaan siksi, kun tuo on se todennäköisin skenaario.
Ennustaja ehkä ensin pohtii, että onko näin ja jos ei ole, siirtyy seuraavaan arvaukseen ja ensimmäinen unohtuu.
Kun ihminen on tietyn ikäinen, hän on todennäköisesti menettänyt läheisiä. Olet menettänyt läheisen, sanoo ennustaja. Näen miehen, vähän iäkkäämmän, ohentuneet hiukset. No totta kai se on joko puoliso, veli, ystävä, ukki tai isä. Näen kirjaimen M... Joo, ukki olikin nimeltään Mauno tai Mäkinen tai asui Mäntsälässä tai ajoi aina Mazdalla tai mitä hyvänsä. Oliko sydänvaivoja tai syöpää? No aika todennäköisesti, koska ne ovat yleisimmät kuolinsyyt jne.
Älkää menkö halpaan.
Ennustaja tiesi isäni sairauden joka ei ole selvitettävissä netistä ja on melko harvinainen. Osasi sanoa miltä tämän asunto näyttää, sekä auto. Ja osasi sanoa senkin mitä itse tunnen asian kanssa. En ilmehtinyt tai nyökytellyt mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Miksikohan on vaikea loytaa? Siksi, koska tulevaisuutta ei voi ennustaa. Sita ei ole tapahtunut.
Tulevaisuus pitää tehdä. Tulevaisuus on asenne ja sekin tehdään.
Kaikki tekeminen tapahtuu kuitenkin aina ja kaikkialla nyt, eikä milloinkaan muulloin.
Olen eräässä kriittisessä elämäntilanteessa. Hän kyllä näki ja tiesi, vaikka silloin en olisi halunnut niin uskoa. Kokemusta myös toiveitani myötäilevästä ennusteesta, joka ei pitänyt paikkaansa,
Olen käynyt useammalla ennustajalla. Näistä kaksi oikeasti osasi ennustaa. Tai noh, vaihtoehtoisesti veikkasi oikein.
Ensimmäinen näki työtilanteen tarkasti. Sanoi minulle, että työnantajani tulee lausumaan minulle tietyn asian. Ja näin tapahtui, sanan tarkasti.
Toinen ennustaja kertoi ensin, että tulen tapaamaan uuden miehen. Ei muuta sanonut kuin että tapaan hänet paikassa jossa on pitkiä pirttipöytiä. Vasta jälkeenpäin osasin yhdistää tuon paikan ensimmäisiin treffeihimme. Hän myös kertoi, että mieheni on eronnut, hänellä on jo lähes aikuiset lapset, hän on muualta kotoisin ja liikkuu ympäri maata. On hyvin toimeentuleva ja työssään arvostettu, mutta alkuun saan hänestä (väärän mielikuvan), että on ylimielinen. Häneen liittyy positiivisesti vaalea nuori nainen (=tyttärensä). En ota häntä heti vaan vasta toisella kohtaamisella. Ja näin kävi.
Samainen ennustaja kertoi myös että työssäni tulee eteen ikäviä muutoksia, ja että alan etsiä uutta työtä. Ihmettelin tätä, koska olin aloittanut uudessa, hyväpalkkaisessa ja mielenkiintoisessa työssä. Meni pari kuukautta ja päälle pamahti projekti, jonka vuoksi olin pakotettu tekemään lähes 90 tunnin työviikkoja. Ja kyllä, olen siksi taas työnhaussa.
Olen ja en. En osaa sanoa. Tulevaisuus on kuitenkin nykyisten tekojen summaa.
Ei kait siinä ole mitään järkeä jäädä odottamaan tulevaisuutta. Elämä on tässä ja nyt. Sitä pitää elää viisaudella ja pyrkiä käyttämään olemassa olevia resursseja hyödyksi parhaalla tavalla.
Aina on mahdollisuus ja sitten on toteutumattomia mahdollisuuksia.
Minulle on sanottu, että saan kolme lasta, kaksi kaunista tyttölasta ja poikalapsen. Minulla on vain yksi lapsi.
Tilasin netistä ennustuksen vuodeksi mutta luin sen vasta jälkikäteen koska en halunnut että ennustus ohjaisi valintojani .
Kaikki asiat kävivät toteen tässä vuosiennusteessa .
Olen käynyt kerran. Hän kertoi parisuhteestani ihan oikein (mm. Että on hyvä rakkaussuhde) ja kysyi kuka tämä toinen mies on. Yritin siihen sitten vastata, että ex varmaan vaikka todellisuudessa se oli ja on ehkä edelleen miehen (ja minun) yksi kaveri. Juu, saa kivittää. Olen vuosia rakastanut kahta miestä ja luultavasti tämä kaveri myös minua ainakin jollain tasolla monista eleistään ja puheistaan päätellen. Kertoi menneisyydestäni ja opiskeluistani ja muutosta. Harmi, ettei kertonut että tulevaisuus on näin kamalaa. Ehkä hyvä niin.
Haluaisin mennä uudelleen, mutten tiedä kenelle. Aikaa on kulunut niin kauan viime kerrasta, etten muista edes naisen nimeä enkä tiedä yhtään luotettavaa ennustajaa
Espoossa on eräs hyvä, katsoo korteista. Osunut oikeaan ainakin 80%:sesti.
Kävin joskus 80 luvulla, olin ehkä 15v.
Ei olisi pitänyt mennä noin nuorena, jotkut asiat jäi pyörimään mieleen liiaksi. Yhtä asiaa odotan yhä.
Osa asioista meni juurikin niin kuin hän sanoi, ihan sellaset joita en tuon ikäisenä ollut edes haaveillut saati mitenkään suunnitellu.
Rakkauselämässä kävi just kuten ennusti pelikorteista.
Hertta jätkä kortti nousi aivan kokoajan esille elämänkaaressa. Muistan kuinka ennustaja sanoi, että
"ompas omituista, vaikka miten sekoitetaan kortteja tämä sama kortti "pitkä vaalea mies" nousee täältä aina esiin..... hetken hiljaisuus.... koko sinun elämänkaaren kulussa, erikoista".
---> näin on käynytkin. Sama "pitkä vaalea mies" mies on pyörinyt elämässäni 17 vuotiaasta saakka koko elämäni tavalla tai toisella. Oltiin nuorena yhdessä pariinkin otteeseen hyvin tunteikkaadti, aina elämä vei erilleen hänen toimesta. Vielä ennen omia häitään tunnusti minulle rakkauttaan ja kuinka oli aina vaan halunnut minut, joutui kuitenkin ehkä jopa vähän huijattuna puolipakolla toisaalla naimisiin, minä lähdin elämään lauas pois, muualle. Ei ole varmaan sellaista vuotta, jopa ehkä kuukautta ettei tuo herttajätkä ole mielesäni ollut. En ole koskaan ketään muuta rakastanut. Kaipuu jäi.
Joten ennustaja tiesi että koko elämän kaarem tuo pitkä vaalea mies pyörii elämäsäni. Juu, niin pyörii, vaikkei nyt ihan fyysisesti olla oltukaan tekemisissä.
Nyt taas eräästä syystä tämä sama mies on fyysisesti lähempänä minua (tai minä häntä). Näen häntä vilaukselta kuukausittain ehkä useamminkin, minulla edelleen voimakkaita tunteita häntä kohtaan. Oikeastaan ikävä on vain lisääntynyt.
Odotan yhä ennustajan lopuhuipennusta.
"Tämä herttajätkä käy ikäänkuin Ollin oppivuosilla, kyllä se sieltä takaisin tulee."
Wikipediassa Herttajätkän määritelmä:
Herttajätkä
Herttajätkä merkitsee hyväntuulista, huoletonta henkilöä tai hyvää, seurallista ystävää. Se voi enteillä myös romantiikkaa, jos henkilö on sinkku. Toisinaan herttajätkä on viesti uskottomasta rakastajasta tai entisestä kumppanista.
--> ihan just näin! Ihan presiis!
Kävin teininä. Ei olisi kannattanut mennä, koska siitä tuli pelkoja ja sellainen olo, että elämässä kaikki tapahtuu ennaltakirjoitetusti, vaikken tekisi mitään. Osasi ennustaa lähiajan sekä pidemmän ajan tapahtumia, ja se pelotti. Esim. että ystäväni joutuu onnettomuuteen, mutta ei kuole. Parin viikon päästä ystävä jäi auton alle, kaikki raajat murtui. Enää en halua tietää mitään tulevaisuudesta. Ihana elää näin, että kaikki on uutta, hyvät ja huonot asiat.
Kävin vuosia sitten. Sanoi vuoden 2022, että silloin saat jonkinlaisen suunnan elämään ja kannattaa jatkaa sitä polkua. Piti paikkaansa.
Miksikohan on vaikea loytaa? Siksi, koska tulevaisuutta ei voi ennustaa. Sita ei ole tapahtunut.