Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miesystävä käyttäytyy hyvin erikoisesti minua kohtaan kun paikalla on hänen ystäviään?

Vierailija
23.01.2023 |

Kun olemme kaksin, niin keskustelu sujuu, olemme lähekkäin ja teemme yhdessä kaikenlaista. On helpostilähestyttävä ja hauskaa on. On siis aivan erilainen olemukseltaan kun sitten silloin kun muita tulee paikalle, etenkin jos hänen ystäviään.

Silloin muuttuu todella kylmäksi minua kohtaan, se ilmapiiri meidän välillä on aivan erilainen. Olen hämmentynyt noissa tilanteissa kun saattaa puhua jopa ilkeästi minulle tai "käskyttää". Toisaalta saattaa puhua jostain asioista kuin minua ei olisi paikalla ja tietää, että itseäni loukkaa ne asiat.
Yritän saada katsekontaktia häneen mutta ei edes katso, olen ihan roskaa siinä tilanteessa ja hävettää, että mitä ne kaveritkin minusta ajattelee, että tuollaista siedän. Otin tämän tietenkin puheeksi mutta mies sanoo, ettei edes tiedosta käytöstään mutta epäilen koska se on niin ilmiselvää.
Kun kaverit lähtee ja olemme kaksin, niin tila on taas paljon vapaampi ja mies on aivan normaali minua kohtaan.
Onko tämä jotain vallankäyttöä vai mikä juttu tässä taustalla on?
Onneksi ne kaverit kuitenkin olivat todella mukavia enkä jäänyt porukan ulkopuolelle vaan keskustelin näiden ystäviensä kanssa ja oli hauskaa seuraa, miehen ja minun yhteys vain oli outo ja varmaan kiusallista katsoa toisillekin.

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemus tällaisesta ja ex-mies oli oikeasti kateellinen ja jopa mustasukkainen, kun tulin juttuun hyvin hänen kavereidensa kanssa ja lisää ärsytystä hänelle aiheutti se, kun joku ystävänsä puolusti minua. Ex-mies siis.

Vierailija
82/86 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kokemus. Noloa myöntää, mutta vasta vuosien yhdessäolon jälkeen selvisi, että hän oli puhunut minusta pahaa kavereilleen ja sukulaisilleen. Oli koko ajan luullut, että minullakin on tapana haukkua häntä selän takana. Otin täysin vitsinä, kun tulin näkemästä ystävää ja kysyi että mistäs juttelitte ja että minua siellä taas tietenkin haukuttiin. Vastasin vitsillä, että juu juu, mitäs muitakaan puheenaiheita siellä olisi. Ei käynyt pienessä mielessäkään, että olisi oikeasti ollut niin epäluuloinen.

Oli kyllä petetty olo, kun asia lopulta tuli kunnolla puheeksi. Minä kun olin päinvastoin useimmiten puolustellut hänen hiukan hölmöjä tekemisiään ja mm. somepäivityksiään. Omiin muroihinhan siinä olisin tuntenut pissiväni, jos omaa, itse valitsemaani puolisoa olisin haukkunut. Olin vielä aiemmin hieman harmitellut hänelle sitä, että hänen sukulaisensa eivät oikein tunnu pitävän minusta. No ihmekös tuo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku sosiaalisten tilanteiden jännittäjä tms epävarmuus tai kavereitaan kohtaan tuntema alemmuus mikä sitten purkautuu kumppania kyykyttämällä. isäni oli vähän samantapainen, ei niinkään kylmä mutta muun perheen ja varsinkin äidin kustannuksella vitsaili aika ilkeästikin kun oli vieraita, erityisesti hänen vanhempansa tai sisaruksensa. tai sitten käskytti ja äksyili. voi olla että teillä vain  "alkukankeutta" tai sitten kestää eliniän, kuten isällä. väheni kyllä iän myötä.

Vierailija
84/86 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kokee, että on huono eikä jaksa sen vuoksi pitää puoliaan, niin on hyvä tietää, että sen toisen käytöksen taustalla on varmasti myös heikko itsetunto. Että kannattaako sitä itseään alentaa ja roikkua reppanaa miellyttämässä niin kuin sitä jotain hyötyä tai "arvonnousua" aiheutuisi. Myös tuolla Naapurin puolella kuuluu olevan pohjalla (narsististakin) alemmuudentuntoa, vaikka siellä niin kopeana puhutaan alemman tason valtioista, joilla ei ole oikeutta olemassaoloon.

Vierailija
85/86 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaan sortuneena miehenä sanoisin, että on juurikin puhunut enimmäkseen sinun "negatiivisista kommelluksista" kavereilleen mutta sinulle kuitenkin esittää ns. täydellistä, eikä tietenkään myönnä mitään. Mutta vaikeaksi menee sitten kun nämä kaverit on samassa tilassa teidän kanssa.

No kun kerran tiedät nämä tapaukset niin kerrotko miksi niille kavereille pitää puhua "negatiivisisista kommelluksista"? Mikä ihmeen juttu on se että mollaat kavereillesi naista jonka kanssa kuitenkin itse olet?

Koska kun nainen tekee omasta mielestä jotain äärimmäisen typerää, sitä pännimistä pitää nyt vaan päästä purkamaan jollekin kolmannelle osapuolelle.

Miksi ihmeesseä sitten seurustelet tuollaisen ihmisen kanssa? Josta et ole ylpeä?

Edelleen, miksi naiset seurustelee kusipäämiesten kanssa, eikä eroa?

Vierailija
86/86 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaan sortuneena miehenä sanoisin, että on juurikin puhunut enimmäkseen sinun "negatiivisista kommelluksista" kavereilleen mutta sinulle kuitenkin esittää ns. täydellistä, eikä tietenkään myönnä mitään. Mutta vaikeaksi menee sitten kun nämä kaverit on samassa tilassa teidän kanssa.

No kun kerran tiedät nämä tapaukset niin kerrotko miksi niille kavereille pitää puhua "negatiivisisista kommelluksista"? Mikä ihmeen juttu on se että mollaat kavereillesi naista jonka kanssa kuitenkin itse olet?

Koska kun nainen tekee omasta mielestä jotain äärimmäisen typerää, sitä pännimistä pitää nyt vaan päästä purkamaan jollekin kolmannelle osapuolelle.

Miksi ihmeesseä sitten seurustelet tuollaisen ihmisen kanssa? Josta et ole ylpeä?

Edelleen, miksi naiset seurustelee kusipäämiesten kanssa, eikä eroa?

Koska sekin on miehen syy, kun saamaton nainen ei osaa erota ja mies ei tee sitä hänen puolestaan.