Bachelor Suomi 2023 OFFICIAL
Kommentit (6327)
Mä en tykkäisi treffeistä, joissa mennään heti intensiivisen urheilusuorituksen jälkeen hikisenä ja kasvot punoittavana pöydän ääreen jatkamaan treffejä. En koe olevani silloin hehkeimmilläni. Voisi olla ainakin edes pieni suihku-/uimatauko ennen kuin jatketaan syömään tai drinkeille.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tykkäisi treffeistä, joissa mennään heti intensiivisen urheilusuorituksen jälkeen hikisenä ja kasvot punoittavana pöydän ääreen jatkamaan treffejä. En koe olevani silloin hehkeimmilläni. Voisi olla ainakin edes pieni suihku-/uimatauko ennen kuin jatketaan syömään tai drinkeille.
Tarkoitus ei olekaan olla koko aikaa hehkeimmillään. Eipä sitä normaalissa arjessakaan olla. Hyvä nähdä totuus aikaisessa vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko vakavissasi, että eivät edes suihkussa käy ennen syömistä :D
Vierailija kirjoitti:
No mitä se kaunistautuminen enää muuttaa, kun se ukkeli on sinut jo nähnyt punaisena ja hikisenä siellä kentällä?
Wera oli Emilialle tosi epäkohtelias pelin jälkeen.
Voi vitt@ että tähän ketjuun aina jymähtää jotku s@@m@rin jankkaajat kinaamaan SIVUTOLKULLA, niin koko ketjusta tulee aivan lukukelvoton!
Juupas!
Eipäs!
Juupas!
Eipäs!
Oot kiusaaja!
Itse oot!
Eikun sinä oot!
Sinäpäs!
Eikun sinä!
Eipäs!
Juupas!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No aina ei saa sitä mitä haluaa. Sellaista on elämä. Jos haluaisi tehdä vaikutuksen Antoniin tai Samiin heittäytyisi silti täysillä mukaan. Molemmat miehethän ovat korostaneet arvostavansa seikkailumieltä ja heittäytymiskykyä. Siinähän sitä testataan, kun laitetaan pelaamaan palloa, vaikka ei siitä tykkää.
Miksei kuitenkaan haluta heittäytyä Antonin ja Samin edessä silloin kun uudet naiset tulee taloon? Miksei haluta tehdä vaikutusta olemalla uusille naiselle ystävällisiä ja tervehtimällä heitä? Miksi ollaan epäkohteliaita, mökötetään ja itketään? Ilmeisesti se kuitenkin toimi ja tehtiin vaikutus, koska saatiin kahdenkeskistä jutteluaikaa ja päästiin suutelemaan ennen muita. Eli kannattaa olla itkuinen ja käyttäytyä huonosti, niin saat huomiota, lohtua ja rakkautta.
Säälisuukolla ei kyllä ole mitään tekemistä rakkauden kanssa. Älä ole naiivi.
Minusta Emilia on kaunis, mutta luulen et hän ei tule vikana valituksi kun on niin itsevarma ja ohjailee keskustelua. Luulen et miehet viehättyy enemmän hieman ns. salaperäisimmistä naisista,jotka ei ole alusta lähtien kuin avoimeksi läpsäytetty kirja. Varmaan moni mies haluaa ennemminkin tuntea että itse ohjailee "peliä" eikä että nainen vie... Mut saa nähdä
Hahhahha nyt kun olen kirjoitellut tänne, niin bachelor-Sami ilmestyi mun facebook kaveriehdotuksiin 🤦🏼
Menkää jo hel**ttiin täältä väittelemästä
Wera on kyllä kunnon mököttäjä. Vesipuisto ei ollut hyvä, eikä pallopelit kelpaa. Vielä talolle tultaessa oli aurinkolasit sisällä ja alahuuli lerpalla. Padelista lähtiessä uusi nainen yritti laittaa kättä olkapäälle pelin päätteeksi, mutta Wera väisti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksihän Wera oli valittu treffeille padeliin, vaikka inhosi pallopelejä eikä selvästikään tykännyt aktiviteetista? Eikös yleensä ole kuunneltu myös treffille lähtijöiden toiveita ja mieltymyksiä aktiviteeteista? Esim. ratsastuksesta haaveilevat pääsevät ratsastamaan, hurhapäät extreme-lajien pariin, rauhalliset snorklaamaan ja dinnerille ja padel-himopelaajat (Miili) padel-kentälle.
Itse olisin Bachelorin roolissa halunnut testata heittäytymiskykyä laittamalla naiset epämukavuusalueelleen. Siinä oppii ihmisestä paljon enemmän kuin tutulla turvallisella alueella lillumalla.
Eikö tämä uusien mimmien tulo taloon ollut juuri sitä epämukavuutta. Paljasti aika monen tunnereaktiot saman tien.
Kauheaa myötähäpeää koko jakso. Kiusallista katsoa, kun bätset latelee repliikkejään ja näyttelee huonosti...
Vierailija kirjoitti:
Minusta Emilia on kaunis, mutta luulen et hän ei tule vikana valituksi kun on niin itsevarma ja ohjailee keskustelua. Luulen et miehet viehättyy enemmän hieman ns. salaperäisimmistä naisista,jotka ei ole alusta lähtien kuin avoimeksi läpsäytetty kirja. Varmaan moni mies haluaa ennemminkin tuntea että itse ohjailee "peliä" eikä että nainen vie... Mut saa nähdä
Minä taas luulen, että miehet viehättyy enemmän vähän hentorakenteisemmista ja kapealanteisemmista naisista. Tuskin moni mies haluaa itseään painavampaa naista.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin jenkkiversiossa on hyvin tyypillistä, että jonkun unelmatreffit annetaan jollekin toiselle. Silloin saadaan reaktioita ja draamaa, kun itkevät pettymystään.
Näin sen kuuluu viihdeohjelmassa mennäkin. Ei tuo ole mikään kesäleiri.
On tuo uus mimmi Emilia kyllä aika rasittava. Huomaa kyllä että ainoa lapsi ja saanut varmaan aina kaiken haluamansa. Voisi antaa tilaa muillekin.
Tässä jaksossa ei pudotettu ketään. Ja naisia on nyt, mitä 15 villalla. Lähteekö joku/jotkut vapaaehtoisesti (Vera saa tarpeekseen Emilian puheripulista) tai sitten jossakin jaksossa tiputetaan kyllä enemmän kuin kaksi kerralla. Nytkin tuolta voisi laittaa muutaman hapannaaman heti kättelyssä pois ja esim. Mona, tää uusin ja nuorin, en usko, että kumpikaan bachelor on hänestä millään muotoa kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä et nyt hahmottanut, mikä ero on sillä että jotain kannattaisi tehdä ja sillä tekeekö sitä. Weran olisi kannattanut heittäytyä, jotta olisi tehnyt edes jonkinlaista vaikutusta. Käytännössä ei kuitenkaan sitä tehnyt ja silloin on turha murjottaa, jos ei huomiota heru. Oma valinta.
Weralla oli vain väärä taktiikka. Huomiota olisi bätseiltä herunut, jos olisi pistänyt itkuksi ja linnoittautunut vessaan kuten pari muuta neitoa.
Sillä saa vain hetken sääliä. Ei sen kummempaa. Pari muutakin neitoa tulevat sen pian huomaamaan. Lapsellinen kiukuttelu ei sytytä pidemmän päälle. Käsikirjoitettuun suutelointiin se toki riittää.
Vierailija kirjoitti:
Tässä jaksossa ei pudotettu ketään. Ja naisia on nyt, mitä 15 villalla. Lähteekö joku/jotkut vapaaehtoisesti (Vera saa tarpeekseen Emilian puheripulista) tai sitten jossakin jaksossa tiputetaan kyllä enemmän kuin kaksi kerralla. Nytkin tuolta voisi laittaa muutaman hapannaaman heti kättelyssä pois ja esim. Mona, tää uusin ja nuorin, en usko, että kumpikaan bachelor on hänestä millään muotoa kiinnostunut.
Ruusu seremonia on seuraavassa jaksossa. Silloin lähtee todennäköisesti enemmän kuin yksi.
Haiskahti käsikirjoitetulta draaman hakemiselta. Ja saatiinhan siitä hyvät tilitykset, kun Weraa v'tutti koko treffit.