Bachelor Suomi 2023 OFFICIAL
Kommentit (6327)
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa, että molemmat bätset toimi uusimmassa jaksossa tismalleen samalla kaavalla. Tytöt itkee, jutellaan kahden kesken ja lohdutetaan ensisuudelmasessiolla. Onko naisten itku miehille oikeasti noin suuri turn on? Minulla olisi täysin päinvastainen reaktio.
Itse säikähtäisin, jos huomaisin, että jollakin on jo näin alkuvaiheessa noin vahvoja tunteita ja omistushalua. Eihän Nealla ja Minnalla ole mitään yksinoikeutta Antoniin ja Samiin. Hölmöä olettaa, että he olisivat jo bätseille luvatut, eikä uusilla naisilla ole edes oikeutta tutustua.
En myöskään itse lämpenisi henkilölle, joka osoittaa epäkohteliasta ja huonoa käytöstä uusille tulokkaille. Itsekästä jättää uudet tervehtimättä ja linnoittautua koko illaksi vessaan itkemään. Mä näkisin tuollaisessa käytöksessä paljon varoitusmerkkejä. Nämä naiset eivät ole valmiita terveeseen ja tasapainoiseen parisuhteeseen, vaan jatkossakin olisi luvassa mustasukkaisuuskohtauksia.
Luulenpa, että oli tuotannon päätös laittaa bätset lohduttelemaan draamaprinsessoja. Saadaan vähän lisää draamaa kun tytöt puhuvat suudelmista muille. Viihdeohjelmassa moni asia päätetään tuotannon puolelta. Ei voi verrata todelliseen elämään.
Vierailija kirjoitti:
Lontoossa asuva nainen näyttää ikäistään paljon vanhemmslta. Oli 29, mutta näyttää 5-10 vuotta vanhemmalta. Tätimäiset kasvonpiirteet ja valkoinen tukka vanhentaa. Olisi paljon raikkaampi luonnollisemmassa hiussävyssä.
Lyhythiuksinen uusi nainen oli Antonin seurassa ihan hömelö. Oliko hiprakassa vai syntymähumalassa? Hauska tapaus.
Eiköhän se hömelöys mene jännityksen piikkiin. Itse olisin varmasti ihan samanlainen, jos minut tuupattaisiin tv-kameroiden eteen tuntemattoman miehen kanssa treffeille.
Uusista naisista Heta muistuttaa kasvonpiirteiltään jotakuta. Ehkä takavuosien Lontoossakin (nyk. Dubaissa) asunutta bloggaajaa YummyJenniä tai Suvi Pitkästä.
Olisi hyvä, jos tulisi sellainen iltanuotio-tyyppinen hetki, jossa bakkelorit yhdessä naisten kanssa katsoisivat pätkiä villan tapahtumista. Samaan tyyliin kuin Ruusun jälkeen ohjelmassa katsotaan. Näyttäytyisi moni naisista ihan eri valossa kuin mielin kielin herrojen seurassa. Ja olisi monella selitettävää, miksi oma käytös oli mitä oli.
Voi Neaa, Sami antaa vääriä signaaleja ja Nea sulaa. Nea-raukka kuvittelee että pelimiehen suudelma oli lopullinen rakkaudenosoitus.
Blondi Minna (ei se tatuoitu yh-mamma) on kaunotar. Tulee voittamaan Antonin.
Huhhuh tän Veeran käytöstä. Mustasukkainen uusista naisista ja haukkuu heitä vaikka aivan mukavilta vaikuttavat. Treffeilläkin Veera naama norsunperseellä.
Vierailija kirjoitti:
Voi Neaa, Sami antaa vääriä signaaleja ja Nea sulaa. Nea-raukka kuvittelee että pelimiehen suudelma oli lopullinen rakkaudenosoitus.
Ei Sami vääriä signaaleja anna. Käyttää vain tilaisuutta hyväkseen kun toinen suorastaan huutaa "ota minut". Pelimieshän ottaa, mutta jättää sitten myös nopeasti, kun ei kuitenkaan pidempään jaksa kiinnostaa suoraan syliin tippunut kypsä omena. Ei saa tarpeeksi pelata tuollaisen kanssa.
Kun katsoin tuota Samin toimintaa ja ilmeitä lohduttaessaan ja suudellessaan Neaa, ajattelin vaan Samin mielessä pyörivän repeatilla: "oh yeah, varmaa pesää luvassa!" Vaikuttaa niin playerilta. En ihmettelisi yhtään, jos ne huhut Samin baarisaalistuksesta on totta. Nea tulee särkemään sydämensä.
Katon nyt jaksoa ja sanon vaan et ei voi muutaku nauraa näille tytöille jotka itku kurkus :D sori mutta meneekö vähän hei yli. 😃😅
Outoa kirjoitti:
Huhhuh tän Veeran käytöstä. Mustasukkainen uusista naisista ja haukkuu heitä vaikka aivan mukavilta vaikuttavat. Treffeilläkin Veera naama norsunperseellä.
Wera on kyllä yksi ankeimmista naisista tässä ohjelmassa. Miksi hitossa ei itse jutellut treffeillä, jos kerran ei halunnut olla seinäruusuna? Ihan itsehän se valitsi hiljaa naama nurin päin istumisen. Ei tuolla voi olettaa, että saa huomiota, jos ei itse tee mitään asian eteen. Muutenkin Wera kuulostaa siltä, ettei voisi vähempää kiinnostaa olla mukana. Ilmainen loma kai kuitenkin houkutti niin paljon, että lähti silti. Tulee tippumaan aika pian.
Näinkö oikein, että Emilia yritti ystävällisesti taputtaa Weraa selkään, jolloin Wera väistää ja vetäytyy ihan toiseen suuntaan...:D
Samin suutelu näytti hauen ahnaalta haukulta.
Hahahahaha noita itkuja xDFD
Ei vaikuta ihan tasapainoiselta ihmiseltä jos noin reagoi
Ei vittuuuu😃😃😃😃😃😃
Mikä näis ohjelmissa on aina ku miehet o silleen mä haluan suudella sua silleen älä sano mitään vaan tee se vaan!!!😂🤣 tuo on niin noloa repesin nauramaan ihan täysillä.
On tuo Sami ja nea kyllä söpöjä mutta mua pelottaa että Neaa vielä sattuu :( on niin täysillä mukana
Säälittää jo valmiiksi, kun epävarma takertuva Nea tulee saamaan isosti siipeensä peluri-Samin kanssa. SOS niin kuin Nea sanoisi.
Hahhahha nauran kans täällä tolle Nealle ja Samille, kuinka Sami tuijottaa Neaa kun Nea puhuu xDDD
Ei saatana... Tuo pussailu, haukkaako Sami Neean pään kohta xDDD
Miksihän Wera oli valittu treffeille padeliin, vaikka inhosi pallopelejä eikä selvästikään tykännyt aktiviteetista? Eikös yleensä ole kuunneltu myös treffille lähtijöiden toiveita ja mieltymyksiä aktiviteeteista? Esim. ratsastuksesta haaveilevat pääsevät ratsastamaan, hurhapäät extreme-lajien pariin, rauhalliset snorklaamaan ja dinnerille ja padel-himopelaajat (Miili) padel-kentälle.
Vierailija kirjoitti:
Miksihän Wera oli valittu treffeille padeliin, vaikka inhosi pallopelejä eikä selvästikään tykännyt aktiviteetista? Eikös yleensä ole kuunneltu myös treffille lähtijöiden toiveita ja mieltymyksiä aktiviteeteista? Esim. ratsastuksesta haaveilevat pääsevät ratsastamaan, hurhapäät extreme-lajien pariin, rauhalliset snorklaamaan ja dinnerille ja padel-himopelaajat (Miili) padel-kentälle.
Aika paha tietää etukäteen tykkääkö Wera pallopeleistä, jos ei ole sitä ennen treffikutsun saamista missään vaiheessa kertonut.
Muuten samaa mieltä, mut minun silmiin Taru oli ihan taviksen näköinen. Enkä sano, etteikö me tavikset oltais täysin hyviä, mut minusta ei ollut nätti ja liian vahva silmämeikki.