Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bachelor Suomi 2023 OFFICIAL

Vierailija
23.01.2023 |

Vai joko täällä on ketju? En löytänyt haulla

Kommentit (6327)

Vierailija
1221/6327 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta Nea vaikuttaa takertuvalta, enkä yhtään ihmettelisi jos heidin ja Astan jälkeen putoaisi seuraavana. Voi alkaa jännä-Samin kurkkua kuristaa, miten syvään päähän on Nea jo hypännyt 😅

Neasta tulee mieleen viimekauden Sini (?). 3-vuotiaan tasoinen kiukkukohtaus käynnissä heti, jos neiti Prinsessa ei saa tarpeeksi huomiota. 

Viime kaudella ei ollut ketään Siniä, ketä mahdat tarkoittaa?

En ole kirjoittaja, mutta tarkoittaako mahdollisesti Sofiaa?

Vierailija
1222/6327 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää suuresti Johannan saama ruutuaika. On ollut eniten esillä itse ohjelmassa ja myös Ruusun jälkeen jaksossa. Olisi kiva kuulla enemmän myös muiden tyttöjen ajatuksia, tuskin hekään mitään tuppisuita ovat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
1223/6327 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tollakin yhellä mulukku pystyssä!

Samaa katoin

Kenellä ja missä kohtaa? Hitsi, mulla meni ohi... 🙉

T. Munahaukka

Todellakin ; kuka ja koska ? Varmaan omituinen, maaninen tuijottaja Sami.

1224/6327 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää suuresti Johannan saama ruutuaika. On ollut eniten esillä itse ohjelmassa ja myös Ruusun jälkeen jaksossa. Olisi kiva kuulla enemmän myös muiden tyttöjen ajatuksia, tuskin hekään mitään tuppisuita ovat.

Niin ja senkin vuoksi, kun on aina niin negatiivinen. Eikä anna muille Ruusun jälkeen ohjelmassa suun vuoroa. Aina ekana paasaamassa käsityksiään ja havaintojaan, ihan kuin se oli vain Mikko Parikan hänelle laatima privahaastattelu. Olisi kohteliasta edes lopuksi Johannan kysyä muilta, että mitä mieltä te olette.

Vierailija
1225/6327 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta Nea vaikuttaa takertuvalta, enkä yhtään ihmettelisi jos heidin ja Astan jälkeen putoaisi seuraavana. Voi alkaa jännä-Samin kurkkua kuristaa, miten syvään päähän on Nea jo hypännyt 😅

Jaksokuvaukset kertovat, että kuudennessa jaksossa putoaa kaksi suuripersoonaista kilpailijaa. Voi olla, että toinen on Nea. Joko Sami kyllästyy tinkaamiseen ja jättää ruusutta tai sitten Nea itse ymmärtää, että peli on liian kovaa hänelle. Toinen suuriper... putoaja lienee Miili.

1226/6327 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaksokuvaukset kertovat, että kuudennessa jaksossa putoaa kaksi suuripersoonaista kilpailijaa. Voi olla, että toinen on Nea. Joko Sami kyllästyy tinkaamiseen ja jättää ruusutta tai sitten Nea itse ymmärtää, että peli on liian kovaa hänelle. Toinen suuriper... putoaja lienee Miili.

Nea todellakin salamarakastui. Varmaan hivelee Samin itsetuntoa tuollainen instantvaikutus.

Vierailija
1227/6327 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaako kukaan, mitä Fanni harrastaa?

Vierailija
1228/6327 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa jo ohjelman nimikin ja etenkin sen ääntäminen: pätselor.

Vierailija
1229/6327 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistaakseni hän mainitsi koiran ja kuntosalin, joten liikuntaa varmaan on riittävästi. Mainitsi toiveekseen urheilullisen miehen.

1230/6327 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö Fannilla olekin koira ja ulkoilee kanssaan. Näin muistelisin.

Mutta kuulkaa Wau, mitä tulin teille kertomaan.

Kannattaa mennä Mikko Parikan instaan. Siellä on jo kahden viikon takaisissa postauksissa sellaista Behind the Scenes draamaa ohjelmasta, että huh huh. Minna itkee ja parkuu silmät päästään ja Sami kuhertelee, en tunnistanut, kenen kanssa todella läheisesti.

Vierailija
1231/6327 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö Fannilla olekin koira ja ulkoilee kanssaan. Näin muistelisin.

Mutta kuulkaa Wau, mitä tulin teille kertomaan.

Kannattaa mennä Mikko Parikan instaan. Siellä on jo kahden viikon takaisissa postauksissa sellaista Behind the Scenes draamaa ohjelmasta, että huh huh. Minna itkee ja parkuu silmät päästään ja Sami kuhertelee, en tunnistanut, kenen kanssa todella läheisesti.

Taitaa olla sama kuin esittelyvideo, joka on klipeissä. Se Minnan hepuli, ja Nean myös, taidetaan nähdä ensi jaksossa, kun villalaisille paljastuu, ettei tule treffejä, kun Bachit ovat kiireisinä uusien naisten kanssa. Olisivatko niin julmia, että videoivat villan telkkuun, kuinka bachit antavat biljardiopetusta uusille naisille? Ja eikös Sami kuhertele Emman kanssa.

Vierailija
1232/6327 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole komeita, eikä puoleensavetävä kumpikaan miehistä. Ihmettelen, jos heitä jahdataan tai heistä tulee tappelua. Voi olla enemmän niin, ettei naiset vaan halua pudota näin alussa, kukaan.

1233/6327 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Weralla on kiva asenne molempiin miehiin. Kaverillinen, mutta kuitenkin kivan flirtti. Ei niinqu överi flirtti.

Vierailija
1234/6327 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Mun mielestä Weralla on kiva asenne molempiin miehiin. Kaverillinen, mutta kuitenkin kivan flirtti. Ei niinqu överi flirtti.

Mitä nyt jo kättelyssä paljasti olevansa hömpsärömpsä ja senkin teki vieläpä tuhdisti simoissaan. Eli ei ainakaan turhan tarkkaa tai tärkeää kuvaa itsestään antanut. Mutta mikäpä siinä, on ainakin aito ja rehellinen ja varma valinta FWB:iin 😅

Vierailija
1235/6327 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaisi naisten ammatit/opiskelualat. Nyt on kerrottu vain muutamasta tuota taustaa, onko niin, että lopuilla ei ole mitään kerrottavaa?

Vierailija
1236/6327 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aina on niin, että ammatti/koulutus mainitaan, jos se on joku ns. hieno? Nytkin tämä Fanni, niin heti pitää mainita lehtijutuissa ja nainen itse, että on DI. Jos olis siivooja, ei oltais mainittu.

Sama juttu lehtijutuissa automerkeissä. Kyllä mainitaan, että Mersu tai Bemari ajoi kolmion takaa, muttei ikinä, että Hyundai ajoi, se on vaan muodossa: auto ajoi...

Vierailija
1237/6327 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neasta tulee mieleen viimekauden Sini (?). 3-vuotiaan tasoinen kiukkukohtaus käynnissä heti, jos neiti Prinsessa ei saa tarpeeksi huomiota. 

Vai Sonja? Oli aika omistushaluinen ja itkuinen.

Vierailija
1238/6327 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole komeita, eikä puoleensavetävä kumpikaan miehistä. Ihmettelen, jos heitä jahdataan tai heistä tulee tappelua. Voi olla enemmän niin, ettei naiset vaan halua pudota näin alussa, kukaan.

Minun makuun molemmat pojat komeampia nyt kuin viime kaudella.

Vierailija
1239/6327 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tämä joku missikilpailu ulkonäkökommenteista päätellen vai kilpailu siitä, kenet naiset poikamiehet valitsevat?

Vierailija
1240/6327 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai Sonja? Oli aika omistushaluinen ja itkuinen.

Jännästi eroaa mieli- tai muistikuvat toisistaan. Mä muistan Sonjan iloisena ja itsevarmana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi