Bachelor Suomi 2023 OFFICIAL
Kommentit (6327)
Mirrimafiassa on Minnan lähes tunnin mittainen haastattelu. Minna puhuu sujuvasti ja järkevästi, kannattaisi minnavihaajienkin katsoa. Ei ihme, että Anton ihastui, kun laittaa vielä vähän keimailua mukaan. Selkeää syytä tuohon suhteen lakastumiseen ei pystynyt sanomaan. Mutta niinhän se on ollut aiemmillakin kausilla.
Vierailija kirjoitti:
Anton sanoi että sukset meni ristiin heti kun kone laskeutui takaisin HelsinkiVantaa kentälle. Eivät siis ehtineet edes aloittaa tapailua Suomessa.
Ei pidä paikkansa. Kertoi kai jotain, että kupla alkoi kutistua. Tapailivat sekä Joensuussa että Helsingissä.
Epäilen että Antonilla ja Minnalla meni sukset ristiin ihan vain sen takia, että kotioloissa ei ollut tätä heidän kuplaansa. Auringossa on helppo rakastaa. Aikaisemmin myös Minna mainitsi jotain, kuinka kodin täytyy olla täydellinen ja että hän on pikkutarkka asioista. Kuulostaa hankalalta tapaukselta.
Huomenna on ukot Mirrimafian livessä! Saa nähdä saako mimmit irti jotain mehukasta, ainakin Anton lupaili IG storyssään että teetä luvassa... harmi ettei Nea halunnut kameroiden eteen. Ei ole pahemmin somea harrastanut myöskään tuon ohjelman jälkeen.
Bachelo kirjoitti:
Epäilen että Antonilla ja Minnalla meni sukset ristiin ihan vain sen takia, että kotioloissa ei ollut tätä heidän kuplaansa. Auringossa on helppo rakastaa. Aikaisemmin myös Minna mainitsi jotain, kuinka kodin täytyy olla täydellinen ja että hän on pikkutarkka asioista. Kuulostaa hankalalta tapaukselta.
Mä tykkäisin jos mun kumppani olisi pikkutarkempi kuin minä, näyttäisi mallia ja itsekin oppisin parempiin tapoihin, mut jos joku nalkuttaisi siitä niin se ei olisi kivaa. Olen siis nainen, eikä miehet ole koskaan kritisoineet vaan kiltisti viikkailleet myös mun vaatteita jne.
Vuosi sitten Hannakin sanoi, että Tuomaksen kiinnostus vaan loppui, kun Suomeen tultiin.
Kävikö Minnalle ja Hannalle kuin kesäkissoille, kiinnostus loppuu, kun kesäkin loppuu?
Vierailija kirjoitti:
Vuosi sitten Hannakin sanoi, että Tuomaksen kiinnostus vaan loppui, kun Suomeen tultiin.
Kävikö Minnalle ja Hannalle kuin kesäkissoille, kiinnostus loppuu, kun kesäkin loppuu?
Se Tuomas oli järkky. Muistatteko, kun värisytti sieraimiaan ja hänen punaiset silmänsä. Ihan kauhea. Mistä kiven alta tuotanto niitä ukkeleita löytääkin.
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Olisiko niin, että Antonia on ainoana lapsena palvottu, kuin jotain prinssiä, niin ei ole tottunut normaaliin tykkäämiseen ja arkeen ?
Juu tämä sen täytyy olla.
Heittele lisää mitä mieleen tulee.
Antonille plussat siitä , että ei nuoleskellut kaikkien naisten kanssa. Minna hurmasi hänet täysin. Minna oli ihan love. Arjessa alkaa omat kuvioit. Tavataan ystäviä. Käydään töissä ja ehtivätkö nähdä kuinka paljon palattua suomeen. Joku meni pieleen noilla kahdella. Joillekin miehille voi olla rankkaa se perheen perustamis keskustelut. Vaikka Antoni halusi , mutta hänhän oli sellainen ei kiirettä. Sekin on hyvä juttu.
Eiköhän nopean alkuhuuman loppumisen syynä ollut ensinnäkin Antonin luonteessa tuo nollasta sataan ja nopea lopahtaminen sekä Minnan kontrolloivuus. Eihän tuolla Kreetalla vielä tutustuneet toisiinsa kuin toisiinsa kirjaimellisesti nojautuen. Suomessa ehkäpä tekivät muutakin ja luonteenpiirteet kummassakin tulivat paremmin esille
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Olisiko niin, että Antonia on ainoana lapsena palvottu, kuin jotain prinssiä, niin ei ole tottunut normaaliin tykkäämiseen ja arkeen ?
Heittele lisää mitä mieleen tulee.
Tai olisko niin, että kuitenkin kukaan ei ole 100% hyvis tai pahis? Eiköhän molemmissa ole omat epätäydellisyytensä, VAIKKA toinen olisi enempi pahis.
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan tuo Antonin ainoana lapsena oleminen ja äitinsä varmasti palvoma, on tottunut olemaan se keskipiste. Elää tyyliin "muut ovat minua varten ja minä en ole muita varten". On tottunut saamaan, eikä antamaan.
Siksi Antonille olisi voinut sopia Emma. Rauhallinen, intuitiivinen, ja sillain sopivasti vaatimaton, mutta nätti. Anton olisi saanut olla se perheen pää ja keskipiste. Hänen ehdoilla mennään.
Minna oli ihan liian vaativa ja kontrolloiva. Sellainen huomion keskipisteenä päästävä olemaan, tai muuten tulee draamaitku ja mökötys. Varmasti myös erittäin mustasukkainen ja herkästi itseensä ottava. Kaikki miehen teot, jopa se maitopurkin unohtaminen luetaan paniikinomaisesti niin, että mies ei välitä minusta tarpeeksi, kun unohti sen maitopurkin.
Voi hyvin olla, että ei sen kummempaa draamaa ole tarvinnut, kuin että Anton on vaikka viestitellyt jonkun naisen kanssa kaverillisesti ja siitä on noussut iso mustasukkaisuusdraama, josta Anton on sitten ahistunut ja kilahtanut, ja poks, kupla puhkesi. Minnahan oli erittäin omiva Antonista jo villalla, ja muut, ainakin herkemmät, otti taka-askeleen, etteivät vaan astu Minnan varpaille...
Olivat liian samankaltaisia primadonna-tyyppejä Minnan kanssa ? Ei riittänyt suhteessa tilaa kahdelle niin vahvalle persoonalle ?
Siitä oon kuitenkin varma, että Minnasta tulee hyvä äiti lapsilleen. Sen näki siitä, miten luontevasti ja hellästi piti pikku koiraansa sylissään ja miten kauniisti sen ystävyydestä kirjoittaa instassa.
Joten, vaikka itse puhui kontrolli-ja siivousfriikkeydestään, uskon, että vähän liioitteli, koska eläinhuushollissa ja varsinkin koirien kanssa sellainen on aika mahdotonta.
Miehille voi laittaa jo kysymyksiä. Ovat livessä tänään klo 22.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Heittele lisää mitä mieleen tulee.Tai olisko niin, että kuitenkin kukaan ei ole 100% hyvis tai pahis? Eiköhän molemmissa ole omat epätäydellisyytensä, VAIKKA toinen olisi enempi pahis.
Anton kertoi, että ihastus alkoi häipyä jo kun palasi Suomeen. Työ ja kaverit veivät aikaa ja Minnan asuinpaikka sekä yhdessänäyttäytymisrajoitukset varmaan haittasivat parisuhteen hoitoa. Mitään dramaattista erimielisyyttä ei välttämättä ole taustalla.
Vierailija kirjoitti:
Minna sanoi lukeneensa Vauva-palstaa. Onkohan jäänyt pelkästään lukemiseksi vai onko kommentoinutkin? Sanoi, että onneksi hänellä on hyvä itsetunto, muutoin ulkonäkökommentit olisivat romahduttaneet.
Varmaan suurin osa osallistujista luki. Ja itsekehukommenteista päätellen ainakin Taru ja Johanna isallistuivat. Miilihän jäi jossain sellaisesta kiinnikin.
Onko Miili Mirrimafiassa, niin häneltä voisi tuostakin kysäistä?
Vierailija kirjoitti:
Siitä oon kuitenkin varma, että Minnasta tulee hyvä äiti lapsilleen. Sen näki siitä, miten luontevasti ja hellästi piti pikku koiraansa sylissään ja miten kauniisti sen ystävyydestä kirjoittaa instassa.
Joten, vaikka itse puhui kontrolli-ja siivousfriikkeydestään, uskon, että vähän liioitteli, koska eläinhuushollissa ja varsinkin koirien kanssa sellainen on aika mahdotonta.
Koiran kohtelu jossain instassa nyt ei kerro yhtään mitään siitä, mitä se on irl. Ja hyvään äitiyteen on vielä pitkä matka siitä. Villan itkukohtaus vessassa jo pelkästään kertoi siitä, että ei todellakaan vielä äidiksi. Saati ne kaikki "niin monta, että tulee tyttö" -lauseet, niin ei ei vielä pitkään aikaan!
Vierailija kirjoitti:
Onko tästä ohjelmasta tullut yhtään paria (Suomi-versio)? Minun mielestäni ei, joten kertoo paljon (kaiken) onnistumis -%:sta.
Joni ja Janette joltain menneeltä kaudelta. Eivät ole enää yhdessä mutta seurustelivat aikanaan pari vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tästä ohjelmasta tullut yhtään paria (Suomi-versio)? Minun mielestäni ei, joten kertoo paljon (kaiken) onnistumis -%:sta.
Joni ja Janette joltain menneeltä kaudelta. Eivät ole enää yhdessä mutta seurustelivat aikanaan pari vuotta.
Taisivat myös olla avoliitossa.
Minnan mukaan vaan juttu hiipui, luotan hänen sanaansa ettei mitään draamaa ollut, riitaa toki jne. perus ihmissuhde kuvioita varmasti.
Mut ihan samaa mieltä siitä että miehet eivät ole valmiita, kun odottavat jotain täydellistä, eivät osaa katsoa itseen ja ottaa vastuuta tai miten voi itse vaikuttaa aitoon rakentavaan suhteeseen. Miehet eivät olle tunnepuolella niin kypsiä tai valmiita työstämään ja katsomaan itse syvemmälle, on helppo pitää hienoa ulkokuorta yllä ja sitten turruttaa todellinen yhteydenkaipuu pintaliitoon, alkoholiin jne. työhön.