Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bachelor Suomi 2023 OFFICIAL

Vierailija
23.01.2023 |

Vai joko täällä on ketju? En löytänyt haulla

Kommentit (6327)

Vierailija
6141/6327 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä että Minnan olemisessa oli jotain epäaitoa. Hyvin erilainen käytös kuin esim. Emilialla joka oli hyvän itsetunnon omaava tyyppi.

Mutta tätä Weran hehkutusta täällä en ymmärrä. Minä ja puolisoni 36 ja 41v todettiin että Wera on selkeästi vielä vähän teini, kaikkiaan hyvin nuoren ihmisen menoa - kun taas Anton selkeästi jo aikuisempi. Kaikissa klipeissä Wera nauroi koko ajan - ja kyllähän aikuisetkin välillä nauravat, mutta teinit nauravat koko ajan.

Vierailija
6142/6327 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jopas Anton on toiminut tökerösti jos on Weralle unelmatreffeillä kertonut ettei pidä Werasta. Jopa Samin toiminta oli rehellisempää.

Ei kai se niin mennyt. Kameroiden poistuttua oli Wera alkanut käydä läpi kysymyksiään. Siinä oli käynyt selväksi, että Anton oli syvästi ihastunut Minnaan. Weran kanssa hän ei ollut edes pussaillut mutta oli kai tuotannon toivomuksesta esittänyt romanttista kiinnostusta. Parempi noin kuin olisi esittänyt, että on samalla viivalla Minnan kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6143/6327 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Anton ja Minna pistivät poikki? Mikä oli syy? Antonin mukaan asia selvisi nopeasti kun saapuivat Suomeen. Mikä ihmeen asia selviää noin nopeasti?

Kaksnaamaisuus, epäaitous ja esittäminen

Niinpä, Anton ei ollutkaan sellainen perhettä toivova gentlemanni, kuin esitti.

Antonista tulee jostain syystä mieleen Tom of Finlandin pussilakanat. 

En yhtään ymmärrä että miksei.  Ei kun siis miksi.

Tämä! Antonin puheen intonaatio, kalapuikkoviikset ja tietyt opetellut puheen kliseiset fraasit antaa kyllä sellaisen vaikutelman, että tutka värisee.

Vierailija
6144/6327 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anton sanoi Minnan olevan älykäs silloin pandoran lipas -illlassa, ja pari muuta positiivista piirrettä. Jokin peruste niille mielipiteillekin on. Meillehän on näytetty vain pieni osa treffeistä, yksilö tai yhteisistä. Jokin raja nyt Minnankin mollaamiselle.

Vierailija
6145/6327 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIetin kyllä itse että mitä niin kauheaa on tapahtunut että pari joka näytti olevan ihan umpi-ihastuneita ei tule jo kuukauden aikana enää toimeen. Siis kaikillahan meillä on jotain ja parisuhteet ovat vaikeita, mutta isot tunneilmaisut ja riidat tulevat vasta myöhemmin. Jos on epävakaa kiintymysmalli niin ei sitäkään välttämättä heti näe tai näytä toiselle. Ja kun on rakastunut niin haluaa auttaa kumppania ja haluaa saada toimimaan vaikka jotain pientä olisikin.

Siis naisethan alkaa suhteen edetessä kontroloimaan, kritisoimaan ja nalkuttamaan ja miehet passivoituu..moni lähtee suhteeseen ilman että on itsetutkiskelua ja ymmärrystä omista käytösmalleistaan mutta Minna vaikutti kypsältä naiselta, samoin Antton symppikseltä, niin mikä on ollut niin isoa tai red flag ettei halua enää? 

Mitä luulette että on tapahtunut? 

Vierailija
6146/6327 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIetin kyllä itse että mitä niin kauheaa on tapahtunut että pari joka näytti olevan ihan umpi-ihastuneita ei tule jo kuukauden aikana enää toimeen. Siis kaikillahan meillä on jotain ja parisuhteet ovat vaikeita, mutta isot tunneilmaisut ja riidat tulevat vasta myöhemmin. Jos on epävakaa kiintymysmalli niin ei sitäkään välttämättä heti näe tai näytä toiselle. Ja kun on rakastunut niin haluaa auttaa kumppania ja haluaa saada toimimaan vaikka jotain pientä olisikin.

Siis naisethan alkaa suhteen edetessä kontroloimaan, kritisoimaan ja nalkuttamaan ja miehet passivoituu..moni lähtee suhteeseen ilman että on itsetutkiskelua ja ymmärrystä omista käytösmalleistaan mutta Minna vaikutti kypsältä naiselta, samoin Antton symppikseltä, niin mikä on ollut niin isoa tai red flag ettei halua enää? 

Itsekin mietin, mitä on paljastunut kun näyttivät niin rakastuneilta ja sopivilta toisilleen.

Vierailija
6147/6327 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikkugallup: Kumpi sinun mielestäsi on komeampi:

Sami: nuoli ylös

Anton: nuoli alas

On muita määreitä kun pelkkä komeus. Joku voi olla ns. komeampi, mutta toinen silti kivamman näköinen. Semantiikkaa ja määrittelykysymyksiä, ihan jo nuo sanat, mitä kukakin niillä tarkoittaa.

Minulle sanasta komea tulee mieleen stereotyyppinen tumma laatikkoleuka. Silti itse olen enemmän mieltynyt vaaleatukkaisiin pienempileukaisiin. Arvostan enemmän hyvännäköistä kuin ns. komeaa miestä.

Hohhoijaa. Kumpi on susta paremman näkönen (komea). Ei ollut vaikea kysymys. 

Hohhoijaa. Onko söpö mies sinusta komea? Entä hyvännäköinen?  Minusta ekaan ei ja tokaan yleensä joo.

Ei vaikeaa mutta määrittelykysymyksiä. Turha riitauttaa.

Vierailija
6148/6327 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä uskoisin, että Minna on kontrollifriikki ja Antonin täytyisi tehdä niinkuin hän sanoo. Sopeutua Minnan maailmaan. Siinä on vaan silmät auenneet, eikä hän ole samaan tahtiin samoja asioita halunnut. Minna tarvitsee vietävän miehen, joka tykkää komentelusta. Anton enemmänkin saman vertaisen kumppanin, jossa joustetaan puolin ja toisin. Mun villi veikkaus noista klipeistä päätellen. Anton sokaistui Minnan ulkokuoreen ja rakkaus on aluksi sokea, niin ei nähnyt ohjelman aikana niitä Red flagseja..

Vierailija
6149/6327 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekin mietin, mitä on paljastunut kun näyttivät niin rakastuneilta ja sopivilta toisilleen.

Minna alkoi heti haluumaan naimisiin ja lapsia, ei käynyt kala heti koukkuun.

6150/6327 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minnahan oli tosi kiva ja fiksu äsken Mirrimafiassa. Nyt oli ihan normaalin näköinenkin. Oliko Bachelorin kuvaaja joku anti Minna, kun oli saanut ne kasvojen täyteaineet näkyviin?

Mun mielipide muuttui täysin Minnasta, kun katsoin äsken live Mirrimafian.

Vierailija
6151/6327 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut vaikea uskoa että kuukauden sisällä tällaista käytöstä kun vielä näytetään itsestä parasta..ei kai Minna nyt ole Antonin kotiin tullut ja alkanut kertomaan mitä haluaa, tuskin siis montaa kertaa kuukaudessa ehtii nähdä jos asuvat vielä suht kaukana toisistaan.

Vierailija
6152/6327 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minna alkoi heti haluumaan naimisiin ja lapsia, ei käynyt kala heti koukkuun.

No ei kai nyt kuukauden aikana kukaan, siis ihan naurettava ajatus että joku alkaisi painostamaan kun eivät kunnolla edes tunne toisiaan. Luulen että ihan kummatkin sen verran realisteja että ymmärtävät että suhde tarvitsee aikaa ja pitää nyt Minnan ensin ottaa Antonista selvää, eli ei mene siis tämä selitys läpi!

Vierailija
6153/6327 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä uskoisin, että Minna on kontrollifriikki ja Antonin täytyisi tehdä niinkuin hän sanoo. Sopeutua Minnan maailmaan. Siinä on vaan silmät auenneet, eikä hän ole samaan tahtiin samoja asioita halunnut. Minna tarvitsee vietävän miehen, joka tykkää komentelusta. Anton enemmänkin saman vertaisen kumppanin, jossa joustetaan puolin ja toisin. Mun villi veikkaus noista klipeistä päätellen. Anton sokaistui Minnan ulkokuoreen ja rakkaus on aluksi sokea, niin ei nähnyt ohjelman aikana niitä Red flagseja..

No luulen että Anton ihan oikeasti ihastui, ei kenenkään ulkokuori voi noin sokaista mutta ehkä Minna alkoi haluamaan sitoutumista saman tien ja Anton, joka on äkkipikainen hermostui isolla tavalla, siis mä ainakin ottaisin todella pahasti itseeni jos joku hermostuisi kun tuon omia tarpeita esille..en muuta selitystä keksi että heille on tullut iso riita eikä ole enää voinut korjata tilannetta vaan siinä on jo haukuttu toista suoraan.

Vierailija
6154/6327 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anton ihastui pelkkään ulkonäköön, ja arki oli liian erilaista verrattuna villalla olemiseen.

Vierailija
6155/6327 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anton sanoi että sukset meni ristiin heti kun kone laskeutui takaisin HelsinkiVantaa kentälle. Eivät siis ehtineet edes aloittaa tapailua Suomessa.

Mikäköhän voi olla syynä?

Vierailija
6156/6327 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kun hän ja Minna saivat kahdenkeskistä aikaa, oli melko nopeasti varsin selvää, etteivät he olleet sopivia toisilleen."

Eli homma ei toiminut sängyssä?

Oikeastiko jotkut luovuttavat yhden seksikerran jälkeen? Eikö ole normaalia että voi olla ekalla kerralla vähän kömpelöä, kun toista ei vielä kunnolla tunne.

Vierailija
6157/6327 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä asiassa ne sukset meni ristiin Antonilla ja Minnalla? Minusta tulee jo neuroottinen. Olen siis sinkku ja tapaillut miehiä, ja alan nyt analysoimaan kaikkia tekemisiäni ja sanomisiani. Jos sanoo yhdenkin sanan väärin niin toinen menettää kiinnostuksen? Onko nykyään kaiken oltava täydellistä jotta voi jatkaa yhdessä? Eikö virheitä ja inhimillisyyttä sallita?

Vierailija
6158/6327 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anton sanoi että sukset meni ristiin heti kun kone laskeutui takaisin HelsinkiVantaa kentälle. Eivät siis ehtineet edes aloittaa tapailua Suomessa.

Mikäköhän voi olla syynä?

Kuuntelin mirrimafian haastiksen ja siinä Minna sanoi että palo vaan hiipui, ja että arki kävi myös liian raskaaksi. Luulen että intohimo vaan laantui ja sitten ei ehkä nähnyt toista elämänkumppanina, sen vaan tietää ja jos silti yrittää niin se kalvaa alitajussa. Monesti näissä tosi-tv ohjelmissa ihmiset ovat vaan ajatuneet erilleen kun fantasia ja toiveet eivät vastaa todellisuutta.

Vierailija
6159/6327 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kun hän ja Minna saivat kahdenkeskistä aikaa, oli melko nopeasti varsin selvää, etteivät he olleet sopivia toisilleen."

Eli homma ei toiminut sängyssä?

Oikeastiko jotkut luovuttavat yhden seksikerran jälkeen? Eikö ole normaalia että voi olla ekalla kerralla vähän kömpelöä, kun toista ei vielä kunnolla tunne.

No ei kypsät ihmiset ketkä oikeasti haluavat antaa toisella ja parisuhteelle mahdollisuuden tai sit on todella epävarma. Olen todella lapsellisesti joskus nuorena dumbannut hyvän miehen kun seksi ei toiminut mutta tämä kertoi enemmän mun sisäisestä olosta kuin hänestä.

Vierailija
6160/6327 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä asiassa ne sukset meni ristiin Antonilla ja Minnalla? Minusta tulee jo neuroottinen. Olen siis sinkku ja tapaillut miehiä, ja alan nyt analysoimaan kaikkia tekemisiäni ja sanomisiani. Jos sanoo yhdenkin sanan väärin niin toinen menettää kiinnostuksen? Onko nykyään kaiken oltava täydellistä jotta voi jatkaa yhdessä? Eikö virheitä ja inhimillisyyttä sallita?

siis ihan samaa mieltä, mutta rakas ihminen älä luovuta, nämä ihmiset eivät ole valmiita oikeaan kypsään parisuhteeseen, tai ovat itse tunneköyhiä. Parhaimmillaan parisuhde on kasvu itseen, omiin tunnelukkoihin ja kykyyn ottaa vastaan rakkautta ja rakastaa. Kun oppii hyväksymään toista, oppii hyväksymään itseään. Anteeksianto on tärkeää...mutta ymmärrän, koska itselläkin viime suhde loppui kun tyyppi ei ollut valmis katsomaan itseen, ottamaan vastuuta, hyväksymään minua sekä käymään parantavia keskusteluita. Hänellä otti omiin haavoihin jotkut minun epävarmuudet eikä ollut valmis katsomaan niiden yli...vaikka minä annoin anteeksi hänen epävarmuuksia ja virheitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi