Bachelor Suomi 2023 OFFICIAL
Kommentit (6327)
Se alkoi jo lentokentällä...Oisko ihana Wera vielä vapaana.Anton!
Vierailija kirjoitti:
Se alkoi jo lentokentällä...Oisko ihana Wera vielä vapaana.Anton!
Eiköhän Anton saa nyt paljon yhteydenottoja kauniilta naisilta pääkaupunkiseudulla, joilla hyvä koulutus. Weraan ja muutamaan muuhun kuulemma ollut yhteydessä, mutta ei romanttisessa mielessä. Joten turha toivo.
Vähän kalskahti mtv:n videossa korvaan tuo Samin no ollaan vielä nähty .. jotenkin tuntuu että ei Sami tuosta mitään vakavaa halua. Kyllä sen jo 6kk näkemisen jälkeen tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikkugallup: Kumpi sinun mielestäsi on komeampi:
Sami: nuoli ylös
Anton: nuoli alasOn muita määreitä kun pelkkä komeus. Joku voi olla ns. komeampi, mutta toinen silti kivamman näköinen. Semantiikkaa ja määrittelykysymyksiä, ihan jo nuo sanat, mitä kukakin niillä tarkoittaa.
Minulle sanasta komea tulee mieleen stereotyyppinen tumma laatikkoleuka. Silti itse olen enemmän mieltynyt vaaleatukkaisiin pienempileukaisiin. Arvostan enemmän hyvännäköistä kuin ns. komeaa miestä.
Hohhoijaa. Kumpi on susta paremman näkönen (komea). Ei ollut vaikea kysymys.
Täällä romantiikan nälkäiset valittaa, kun pareja ei tullutkaan. Koittakaa kestää!
Vierailija kirjoitti:
Täällä romantiikan nälkäiset valittaa, kun pareja ei tullutkaan. Koittakaa kestää!
Minä en sitä odottanutkaan, kun näki, ettei tule oikeita pareja kenestäkään. Ja kestän hyvinkin, kun itselläni oli vahingonilon nälkä, ja se nyt sai tyydytystä yllin kyllin, kun ylimielinen peluri sai nenilleen 😎
Onko tästä ohjelmasta tullut yhtään paria (Suomi-versio)? Minun mielestäni ei, joten kertoo paljon (kaiken) onnistumis -%:sta.
Oli arvattavissa , että Minnan ja Antonin suhde ei kestä. Onko sitten Minna liian vaativa vai mitä tapahtui. Jonkun näköinen rentous puuttui noiden kahden välillä ja se huumori.
Vierailija kirjoitti:
Jaahas se on sitten tämä kausi taputeltu. Osa osallistujista jää pyörimään julkisuuteen "turhina julkkiksia" mikä oli varmaan heidän tavoitekin. Tulee vaan mieleen, että onko kukaan noista bacheloreista koskaan kautta aikojen ollut tosissaan etsimässä kumppania. Miten on mahdollista ettei pareja synny, kaikki on aina haaleaa ja laimeaa eikä tunteita kehity. Onko osallistujat liian vaativia vai mikä mättää? Vai onko tämä aika sellaista ettei kukaan halua enää sitoutua. Kivempi vaan tapailla niin voi pitää hauskaa siinä ohessa ja monta rautaa tulessa.
On aika erilaista varmaan olla Suomessa, kun tuolla on saanut olla hulppeissa olosuhteissa ja tälläytyä iltapukuihin. Arki näyttäytyy täällä aika mitättömäna ja köyhänä tuohon verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en sitä odottanutkaan, kun näki, ettei tule oikeita pareja kenestäkään. Ja kestän hyvinkin, kun itselläni oli vahingonilon nälkä, ja se nyt sai tyydytystä yllin kyllin, kun ylimielinen peluri sai nenilleen 😎
Tarkoitat varmaan Weraa, joka hävisi finaalin. Minna valloitti bachelorin sydämen, mutta suhde ei kestänyt, kuten ei ole kestänyt kertaakaan aiemmin.
Kauanko ne Mirrimafian leffat on katsottavissa ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikkugallup: Kumpi sinun mielestäsi on komeampi:
Sami: nuoli ylös
Anton: nuoli alasOn muita määreitä kun pelkkä komeus. Joku voi olla ns. komeampi, mutta toinen silti kivamman näköinen. Semantiikkaa ja määrittelykysymyksiä, ihan jo nuo sanat, mitä kukakin niillä tarkoittaa.
Minulle sanasta komea tulee mieleen stereotyyppinen tumma laatikkoleuka. Silti itse olen enemmän mieltynyt vaaleatukkaisiin pienempileukaisiin. Arvostan enemmän hyvännäköistä kuin ns. komeaa miestä.
Hohhoijaa. Kumpi on susta paremman näkönen (komea). Ei ollut vaikea kysymys.
Kumpikaan ei ollut komea, joten ei ole myöskään toistaan komeampi. Molemmat oli tuollaisia tavallisen näköisiä babyfaceja, jotka mä ohittaisin missä tahansa täysin huomaamattomina. Antonin olemus on itsevarmempi, mutta siinä on jotain luotaantyöntävää. Sami vaikutti jollain tapaa yksinkertaisemmalta.
Esitettyyn kysymykseen on mahdoton vastata.
En näe tulevaisuutta tällä ohjelmalla. Katsojaluvut aika huonot, pareja ei tule eikä ohjelmasta jakseta tehdä uutisiakaan. Ehkäpä ohjelmassa olisi enemmän säpinää jos tavoiteltavana olisikin nainen. Eli unelmien poikamiestyttö! Sellainen versio on Suomessa tainnut olla vain yhden kerran.
Vierailija kirjoitti:
Vähän kalskahti mtv:n videossa korvaan tuo Samin no ollaan vielä nähty .. jotenkin tuntuu että ei Sami tuosta mitään vakavaa halua. Kyllä sen jo 6kk näkemisen jälkeen tietää.
Olisiko mieltynyt helppoon pesään sitten vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko mieltynyt helppoon pesään sitten vain.
Ja kun kesä koittaa niin harrastuksena sohia reiältä reiälle kuten joku tyyppi Tinderissä mainosti 😁
Jopas Anton on toiminut tökerösti jos on Weralle unelmatreffeillä kertonut ettei pidä Werasta. Jopa Samin toiminta oli rehellisempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Anton ja Minna pistivät poikki? Mikä oli syy? Antonin mukaan asia selvisi nopeasti kun saapuivat Suomeen. Mikä ihmeen asia selviää noin nopeasti?
Kaksnaamaisuus, epäaitous ja esittäminen
Niinpä, Anton ei ollutkaan sellainen perhettä toivova gentlemanni, kuin esitti.
Antonista tulee jostain syystä mieleen Tom of Finlandin pussilakanat.
En yhtään ymmärrä että miksei. Ei kun siis miksi.
Anton oli ihan mukava. Hänen ns heikkous oli blondit. Jokainen ihastuu kehen haluaa. En tiedä halusiko Minna , että kaikki tapahtuu nopeasti. Antoni oli jotenkin rennompi muiden tyttöjen kanssa treffeillä. Toivotaan , että kumpikin löytää vielä sen oikean. Nuoriahan he ovat vielä.
Mitä ihmettä Anton ylipäätänsä näki tuossa Minnassa? Oliko edes kognitiivisella tasolla Antonin luokkaa. Minusta erittäin epäsopiva pari, mikähän se Minna on koulutukseltaan. En ihmettele, että erosivat.
Just näin. Enemmän yhdessäoloa batchelorien kanssa.