Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bachelor Suomi 2023 OFFICIAL

Vierailija
23.01.2023 |

Vai joko täällä on ketju? En löytänyt haulla

Kommentit (6327)

Vierailija
5461/6327 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruusun jälkeen -ohjelmassa Wera kertoi kysyneensä Nepsulta (Nea) mitä siinä Antonin kirjeessä Minnalle luki. Kuulinko oikein, että Nea oli vastannut Weralle, että mikset lue sitä itse (tms)? :D Eikös täällä viime viikolla arveltu, että onkohan Nea yllyttänyt Weraa lukemaan sen kirjeen ja näin siis tavallaan olikin käynyt?

Kuulit oikein. Samaa ihmettelin itsekin, että yhtä väärinhän Neakin siinä kohtaa teki, kun yllytti toista tekemään jotain, joka on väärin. Minna vielä hänen sydänystävä..

Nea tuntui olevan Minnan kaveri, joten Nean olisi pitänyt huolehtia, että Minnan kirjettä ei lueta.

Aika mielenkiintoista, millaisia luonteenpiirteitä ihmisistä tulee porukassa esiin. Kaiken päätteeksi voitaisiin jakaa myös reiluuspalkinto. Kuka olisi saanut sen.

Weralle olisi kuulunut ainakin huonon häviäjän palkinto. Nähtiin jo padeltreffeillä. Viimeisessä ruususeremoniassa ei halunnut kuulla Antonin tarinaa vaan lausui itse jäähyväiset. Halaamiseen asti ei kantti kestänyt.

Vierailija
5462/6327 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ihmettelen tätä nykytyyliä käyttää aina filttereitä. Eivätkö käyttäjät itse huomaa miten feikeiltä lopputulos näyttää? Ja luulevatko, etteivät kuvien katsojat huomaa, että ne kuvat on vahvasti filtteröityjä?

Tässä filtterikuvaa Minnasta:

https://www.picuki.com/media/2953360500729720200

Wera näyttää tässä ihan eri ihmiseltä:

https://www.picuki.com/media/3054727639797760671

Miksi filtterit käytössä? Epävarmuus?

Wera puhuu tuossa adhd:stä. Eipä olisi yllättävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5463/6327 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wera mokasi, mutta niin mokasi Neakin, kun kehotti/kannusti uteliasta Weraa lukemaan Antonin kirjeen. Jos olisin Minna, olisin enemmän loukkaantunut bestikseni Nean teosta kuin Weran.

Vierailija
5464/6327 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruusun jälkeen -ohjelmassa Wera kertoi kysyneensä Nepsulta (Nea) mitä siinä Antonin kirjeessä Minnalle luki. Kuulinko oikein, että Nea oli vastannut Weralle, että mikset lue sitä itse (tms)? :D Eikös täällä viime viikolla arveltu, että onkohan Nea yllyttänyt Weraa lukemaan sen kirjeen ja näin siis tavallaan olikin käynyt?

Kuulit oikein. Samaa ihmettelin itsekin, että yhtä väärinhän Neakin siinä kohtaa teki, kun yllytti toista tekemään jotain, joka on väärin. Minna vielä hänen sydänystävä..

Nea tuntui olevan Minnan kaveri, joten Nean olisi pitänyt huolehtia, että Minnan kirjettä ei lueta.

Aika mielenkiintoista, millaisia luonteenpiirteitä ihmisistä tulee porukassa esiin. Kaiken päätteeksi voitaisiin jakaa myös reiluuspalkinto. Kuka olisi saanut sen.

Ai Nean olisi pitänyt huolehtia 😮, Weran olisi pitänyt ihan itse olla lukematta, aikuinen ihminen ja varmasti tietää ettei toisten kirjeitä ilman ao henkilön lupaa lueta.

Tämä Weran puolustelu menee överiksi, Wera mokas ja Weran vastuu asiasta.

Tietysti vastuu oli lopulta Weran, mutta Nea yllytti lukemiseen. Nean olisi kuulunut sanoa Weralle, että ei voi valitettavasti kertoa, mitä kirjeessä oli, vaan Weran pitää kysyä Minnalta.

Vierailija
5465/6327 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Weralle olisi kuulunut ainakin huonon häviäjän palkinto. Nähtiin jo padeltreffeillä. Viimeisessä ruususeremoniassa ei halunnut kuulla Antonin tarinaa vaan lausui itse jäähyväiset. Halaamiseen asti ei kantti kestänyt.

Nyt jaksossa oli pätkää aikaisemmin villalla Minnan ja Antonin pusutellessa. Varmasti kaikilla oli tiedossa tämän pariskunnan suhde jo pitkään ja muiden Antonin tyttöjen rooli oli vain esittää vielä kisaajaa. Viimeistään unelmatreffeillä asia oli Weralle aivan selväksi. Tuo Weran tekeminen siinä viimeruusu tilaisuudessa oli paljon parempi kuin vaikka Emman nöyryyttäminen siinäkin

Vierailija
5466/6327 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wera mokasi, mutta niin mokasi Neakin, kun kehotti/kannusti uteliasta Weraa lukemaan Antonin kirjeen. Jos olisin Minna, olisin enemmän loukkaantunut bestikseni Nean teosta kuin Weran.

Aikuinen ihminen on itse vastuussa teoistaan. Ei liity millään  tavalla Neaan, että Wera perseili. Wera ja vain Wera luki kirjeen ja Wera yksin on teostaan vastuussa. Ei puhuta mistään 5-vuotiaista lapsista, jotka kaverin yllytyksestä tekevät asioita. 

Vierailija
5467/6327 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sami puhui finaalijaksossa välillä niin hitaasti ja uneliaan rauhallisesti, että voisi kuvitella ottaneensa jotain valiumia 😅 Samilla voisi olla kysyntää rentoutusäänilevyjen lukijana, joogaohjaajana, terapeuttina tai hypnotisoijana. Samista uusi Sami Minkkinen.

Vierailija
5468/6327 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikuinen ihminen on itse vastuussa teoistaan. Ei liity millään  tavalla Neaan, että Wera perseili. Wera ja vain Wera luki kirjeen ja Wera yksin on teostaan vastuussa. Ei puhuta mistään 5-vuotiaista lapsista, jotka kaverin yllytyksestä tekevät asioita. 

Kaukaa haettu vertaus, mutta yllytys rikokseen on myös rikos.

Vierailija
5469/6327 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ei poista sitä faktaa, että oli myös Nealta alhainen teko ystävälleen.

Vierailija
5470/6327 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin vilkaisemassa Antonin instaa, kun täällä joku kertoi siitä musiikkivalinnasta. Onpa yllättävä todellakin. Kovin raaka kappale. Ei ole mikään sopuero ollut. Ei todellakaan.

Siellä se Anton tallustelee töihin kevätaamuna Sea Horsen kohdalla Kapteeninkadulla komeana, kuten aina 😍💕

Vierailija
5471/6327 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sami puhui finaalijaksossa välillä niin hitaasti ja uneliaan rauhallisesti, että voisi kuvitella ottaneensa jotain valiumia 😅 Samilla voisi olla kysyntää rentoutusäänilevyjen lukijana, joogaohjaajana, terapeuttina tai hypnotisoijana. Samista uusi Sami Minkkinen.

Samilla on kyllä varsin hypnoottinen puhetyyli.

Vierailija
5472/6327 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika torjuva kehonkieli oli Nealla viimeisessä ruusun jälkeen-jaksossa. Kunhan pehmittelivät totuutta.

Vierailija
5473/6327 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellakin kaukaa haettu. Meinaatko, että yllytys tarkoittaa sitä, että rikoksen tekijällä ei ole mitään vastuuta? :D

Vierailija
5474/6327 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ei poista sitä faktaa, että oli myös Nealta alhainen teko ystävälleen.

Sinäkö teet aina niin kuin ystäväsi käskevät etkä yhtään osaa käyttää omia aivojasi? 

Vierailija
5475/6327 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs se Nea sanoikaan Weralle ? Siellähän se (kirje) on. Lue itse." Eli Minna oli itse jättänyt sen tahalteen kiusalla Weran nähtäväksi.

Vierailija
5476/6327 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antonin instagramin tarina kaksi tuntia sitten (vapaa lainaus): onpa ihana kun voi 8kk salailun jälkeen kertoa asioista avoimesti. Ps. Taustalla biisi liittyy) ja taustalla olevan biisin sanat I dont feel anything anymore.

Eli eli ei tainnut Minnan kanssa suhde kestää. Ja jotenkin vihaisen/passiivisaggressiivisen oloinen ilmoitus asiasta instagramissa, ei kovinkaan kunnioittavan oloinen heidän suhdetta/tapailua kohtaan.

Siinä lauletaan I don't feel pain anymore guess what baby I'm free

Mee takasin kouluun

Vierailija
5477/6327 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellakin kaukaa haettu. Meinaatko, että yllytys tarkoittaa sitä, että rikoksen tekijällä ei ole mitään vastuuta? :D

RL:ssa eli rikoslaissa yllyttäjä saa aina yhtä paljon sanktioita, kuin itse tekijä. Näin se vaan on.

Vierailija
5478/6327 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs se Nea sanoikaan Weralle ? Siellähän se (kirje) on. Lue itse." Eli Minna oli itse jättänyt sen tahalteen kiusalla Weran nähtäväksi.

Voi luoja teitä pentuja! Wera kyllä tiesi kirjeen olemassa olosta. Eikä Minna jättänyt sitä mihinkään Weran nähtäville, vaan kirje oli Minnan huoneessa, jossa Wera ei asunut. Miksi teille on niin vaikea tajuta, että Wera on ainut, joka tuossa toimi väärin. Vaikka kirje olisi ollut villan jääkaapin oveen teipattuna, ei se oikeuta sitä lukemaan. 

Vierailija
5479/6327 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin vilkaisemassa Antonin instaa, kun täällä joku kertoi siitä musiikkivalinnasta. Onpa yllättävä todellakin. Kovin raaka kappale. Ei ole mikään sopuero ollut. Ei todellakaan.

Siellä se Anton tallustelee töihin kevätaamuna Sea Horsen kohdalla Kapteeninkadulla komeana, kuten aina 😍💕

Mutta siinä biisissä oli myös, että "olen vapaa". Mikä voi liittyä joko vapailla markkinoilla olemiseen tai olemiseen vapaa salaisuuden pitämisestä. Jos Anton on umpirakastunut, hän saattaa iloita siitä, että tänään saa vihdoinkin kertoa työkavereilleen ja maailmalle valinneensa Minnan (finaali tullut ulos) ja että ovat edelleen yhdessä? Tästä päivä lähtien salailukielto päättyy ja voivat vihdoin käydä ulkona treffeillä, osoittaa kiintymystä julkisesti, jne. Mahtaa olla vapauttuva tunne, kun ohjelman velvoitteet ja kahleet irrotetaan. Mä veikkaan tätä vaihtoehtoa. Mutta tokin sekin on mahdollista, että ero tuli ja saa nyt kertoa sen.

Vierailija
5480/6327 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sikalan" kulmilla olen minäkin nähnyt Antonin kävelemässä yksin viikonloppuna

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi