Bachelor Suomi 2023 OFFICIAL
Kommentit (6327)
Vierailija kirjoitti:
TolkunIhminen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilisten kymmenien asiallisten kirjoitusten poistaminen on jo kiusaamista.
Kiusaajien törkeydet jätetään kyllä poistamatta.
Eikö mode katso yhtään että mitä pitää poistaa vaan menee ihan automaatilla poistamaan?
Tässä mättää nyt jokin...
Tulin sattumalta tälle pastalle muutama päivä sitten. Minun asiallisia kommenttejani on poistettu vaikka kuinka paljon. Laitoin eilen ylläpitoon kyselyn. Saa nähdä mitä vastaavat.
Minäpä vastaan vaikka en olekkaan ylläpidosta.
Sinulla meni liialliseksi kirjoittelu, ainakin toistakymmentä viestiä tunnin sisällä ja paljonko yhteensä?
Tarkoitus on keskustella ohjelmasta eikä siitä miksi joku kommentoi jollain tavalla. Tarkoitus on myös keskustella eikä pitää yksipuhelua. Lisäksi siinä oli lainauksi ilman kommentointia joten ajatusta ja rauhoittumista. Jos ei jonkun sanomista ymmärrä kannattaa jättää siihen eikä vaatia tarkennusta.
Kukaan koskaan huomauttanu, että sun puheessa ei ole päätä eikä häntää?
Joku luulee että jotkut moderaattorit istuu lukemassa jokaisen viestin mitä tänne tulee? Aikamoinen armeija sais olla 07-23.
Vierailija kirjoitti:
TolkunIhminen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TolkunIhminen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti syntyy oikeat parit tällä kaudella, eikä kuukauden päästä ole lööpit: "emme sopineet yhteen."
Miesten ilmeet eivät ole niin ihastuneet kuin haluaisi nähdä tuossa vaiheessa, mutta ehkä se johtuu TV-kameroiden läsnäolosta. Toisen ihastus asuu liian kaukana, toisen ihastus on aika kontrolloiva luonne, jolla on jo valmiit suunnitelmat perheen varalle.
Ilkeä mielesi ilmeisesti myrkyttää ajatuksesi?
Onko täällä ihmiset menneet ihan sekaisin?! Perus(positiivinen) kommentti lytätään tässä myrkyttyneen mielen aikaansaamaksi, toisissa kommenteissa suorastaan hakataan sanansäilällä joku maan rakoon ja sitä peukutetaan ylös että olipas hyvin sanottu, samaa mieltä. On kyllä vinksahtanutta menoa täällä, on kuin kylähullujen ja katkerien pirkkoperttien kokoontumisajot.
Anteeksi mutta mikä tuossa kommentoimassani kommentissa oli positiivista?
No kerro mikä siinä oli sitten negatiivista? Pääsisältö oli, että toivoi että parit syntyy tällä kaudella, sekö ei ole positiivista? Onko siis positiivista toivoa, että parit ei synny???
Tiedät kyllä. En ala jankuttaa anonyymin kanssa. 😀
Taitaa keskustelun otsikko olla väärä, kun eihän täällä keskustellakaan tämän vuoden bacheloreista
TolkunIhminen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö mode katso yhtään että mitä pitää poistaa vaan menee ihan automaatilla poistamaan?
Tulin sattumalta tälle pastalle muutama päivä sitten. Minun asiallisia kommenttejani on poistettu vaikka kuinka paljon. Laitoin eilen ylläpitoon kyselyn. Saa nähdä mitä vastaavat.
Poistot alkoivat, kun sinä tulit tänne kommentoimaan. On oletettavaa, että sinä itse aloit ilmiantaa muiden kommentteja, joista et pitänyt. Siis, selvyyden vuoksi ; täältä alkoi kadota meidän muiden täysin asiallisia mielipiteitä eikä vain sinulta niitä lähtenyt.
Neuvoksi, että älä ole niin aktiivinen. Älä kommentoi kommentoijia vaan pysy itse asiassa eli aiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa keskustelun otsikko olla väärä, kun eihän täällä keskustellakaan tämän vuoden bacheloreista
Perus Vauva meininkiä, ainakin mitä näihin reality-ketjuihin tulee (ja moneen muuhunkin). Harmi homma, ei viitsi juuri mitään kirjoitella kun keskustelun taso on tätä luokkaa.
Vierailija kirjoitti:
TolkunIhminen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poistot alkoivat, kun sinä tulit tänne kommentoimaan. On oletettavaa, että sinä itse aloit ilmiantaa muiden kommentteja, joista et pitänyt. Siis, selvyyden vuoksi ; täältä alkoi kadota meidän muiden täysin asiallisia mielipiteitä eikä vain sinulta niitä lähtenyt.
Neuvoksi, että älä ole niin aktiivinen. Älä kommentoi kommentoijia vaan pysy itse asiassa eli aiheessa.
Väitätkö, että olen itse poistattanut omat kommenttini? 🤣
Vierailija kirjoitti:
TolkunIhminen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anonyyminä et tiedä koska muut Anonymit tulevat ja menevät. Mutta syytät siis minua koska olen ainoa rekattu?
Kyllä on jännittävää, kumman Sami valitsee, molempiin ihastunut jonkin verran. Veikkaan Neaa.
Ensi jaksossa unelmatreffeillä taitaa Nea alkaa hieromaan Samin hartioita. Hän siis meinaa yrittää valloittaa Samin sydämen Emman fysioterapiaa liippaavalla hommalla. Ennen kuin joku kirjoittaa niin ei toki fysioterapeutti ei ole hieroja
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on jännittävää, kumman Sami valitsee, molempiin ihastunut jonkin verran. Veikkaan Neaa.
Yhdessä Ruusun jälkeen jaksossa Nea lipsautti, ettei tunne Samia juuri lainkaan. Luulisi jotensakin tuntevan, jos olisi valittu. Joten veikkaan Emmaa. Helpompi heivata, jos parisuhde ei kiinnosta.
Ruusun jälkeen ohjelmassa tosiaan Nea sanoi , että ei edes tunne Samia. Mitä tarkoitti koska kumminkin ihastui täysin häneen. Valitsiko Sami Nean ja suhde loppui. Sami ei ollut sellainen millainen oli matkalla. Arki alkoi ja Samilla alkoi omat jutut.
Vierailija kirjoitti:
Anton taitaa olla valitsemassa Minnasta taas cv-puolisoa. Vähän äidilläkin taisi samansuuntaisia mietteitä olla puolisoehdokkaista, mutta fiksuna antaa lapsensa tehdä omat päätöksensä. Ei sillä, että Werankaan kanssa yhteiselo yhtä riemua olisi, mutta olisi varmaan ainakin erilainen valinta Antonilta. Antonin tapaisilla ihmisillä tuo tietynlainen pinnallisuus ja statustavoittelu vaikeuttaa usein syvällisemmän suhteen löytämistä.
Anton on tainnut aiemmin seurustella vain akateemisten tyttöjen kanssa ja nyt kuvittelee repäisevänsä, kun tyttö ei olekkaan akateeminen. Muu Antonille tärkeä kriteeri eli vaaleaverikköisyys täyttyy. Vielä täytyy Antonin ottaa uusia kierroksia yksin tai kaksi, jotta pääsisi irti vaatimuslistastaan naiselle ja voisi tavata sen elämänsä kumppanin
Vierailija kirjoitti:
Anton taitaa olla valitsemassa Minnasta taas cv-puolisoa. Vähän äidilläkin taisi samansuuntaisia mietteitä olla puolisoehdokkaista, mutta fiksuna antaa lapsensa tehdä omat päätöksensä. Ei sillä, että Werankaan kanssa yhteiselo yhtä riemua olisi, mutta olisi varmaan ainakin erilainen valinta Antonilta. Antonin tapaisilla ihmisillä tuo tietynlainen pinnallisuus ja statustavoittelu vaikeuttaa usein syvällisemmän suhteen löytämistä.
Mitähän syvällistä siinä Werassa on, aika rempseän pinnallisia ovat hänen juttunsa mielestäni olleet. Luonteesta voidaan tunnistaa pitkävihaisuus (Emiliaa kohtaan), salakavaluus (toisen henkilökohtaisen kirjeen lukeminen) ja ajoittaiset ahdistuskohtaukset.
TolkunIhminen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TolkunIhminen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla meni liialliseksi kirjoittelu, ainakin toistakymmentä viestiä tunnin sisällä ja paljonko yhteensä?
Tarkoitus on keskustella ohjelmasta eikä siitä miksi joku kommentoi jollain tavalla. Tarkoitus on myös keskustella eikä pitää yksipuhelua. Lisäksi siinä oli lainauksi ilman kommentointia joten ajatusta ja rauhoittumista. Jos ei jonkun sanomista ymmärrä kannattaa jättää siihen eikä vaatia tarkennusta.Minä olen ainoa joka kirjoitta rekattuna. Enkä näe säännössä mitään rajoitusta kuinka monta kommenttia voi tunnissa kirjoittaa. Ilmeisesti kommenttini eivät miellyttäneet anonyymejä törkykirkoittajia. 😁
Huomasitko, että kirjoitit lukuisia "tyhjiä" viestejä? Eli pelkästään lainasit jonkun toisen kirjoituksen, mutta et vastannut siihen. Sellaisen voi kokea ketjun tahallaan pilaamisenakin, mutta ehkä oli vahinkoa vain.
Vierailija kirjoitti:
Ruusun jälkeen ohjelmassa tosiaan Nea sanoi , että ei edes tunne Samia. Mitä tarkoitti koska kumminkin ihastui täysin häneen. Valitsiko Sami Nean ja suhde loppui. Sami ei ollut sellainen millainen oli matkalla. Arki alkoi ja Samilla alkoi omat jutut.
Eihän ihastuminen tarkoita että tuntee. Usein päinvastoin sitä ihastuu omaan mielikuvaansa jostakusta, ja se voi olla todella kaukana todellisuudesta.
Saa nähdä, jännää :)
Vierailija kirjoitti:
TolkunIhminen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TolkunIhminen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitus on keskustella ohjelmasta eikä siitä miksi joku kommentoi jollain tavalla. Tarkoitus on myös keskustella eikä pitää yksipuhelua. Lisäksi siinä oli lainauksi ilman kommentointia joten ajatusta ja rauhoittumista. Jos ei jonkun sanomista ymmärrä kannattaa jättää siihen eikä vaatia tarkennusta.Minä olen ainoa joka kirjoitta rekattuna. Enkä näe säännössä mitään rajoitusta kuinka monta kommenttia voi tunnissa kirjoittaa. Ilmeisesti kommenttini eivät miellyttäneet anonyymejä törkykirkoittajia. 😁
Huomasitko, että kirjoitit lukuisia "tyhjiä" viestejä? Eli pelkästään lainasit jonkun toisen kirjoituksen, mutta et vastannut siihen. Sellaisen voi kokea ketjun tahallaan pilaamisenakin, mutta ehkä oli vahinkoa vain.
Vahinko oli koska tämän palstan toiminnot ovat minulle uusia. Suonet anteeksi?
Oletko sinä palstan vakiokalustoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anton on tainnut aiemmin seurustella vain akateemisten tyttöjen kanssa ja nyt kuvittelee repäisevänsä, kun tyttö ei olekkaan akateeminen. Muu Antonille tärkeä kriteeri eli vaaleaverikköisyys täyttyy. Vielä täytyy Antonin ottaa uusia kierroksia yksin tai kaksi, jotta pääsisi irti vaatimuslistastaan naiselle ja voisi tavata sen elämänsä kumppanin
Ihan luonnollista, että seurustelu alkaa opintojen puitteissa.
TolkunIhminen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lue säännöistä keskustelun viisi vinkkiä, erityisesti kohta 1 ja sitten 2 ja 3. Noudattivatko poistetut viestit näitä ohjeita?
No kerro mikä siinä oli sitten negatiivista? Pääsisältö oli, että toivoi että parit syntyy tällä kaudella, sekö ei ole positiivista? Onko siis positiivista toivoa, että parit ei synny???