Bachelor Suomi 2023 OFFICIAL
Kommentit (6327)
Huvitti, kun Nea vouhkas siitä kokkiopettajasta. Jos hän on nyt vain kokki, niin siitä on vielä pitkä matka kokkien opettajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Huvitti, kun Nea vouhkas siitä kokkiopettajasta. Jos hän on nyt vain kokki, niin siitä on vielä pitkä matka kokkien opettajaksi.
Nuori ihminen, ihan luonnollista et unelman saavuttamiseen on vielä pitkä matka, eihän se muuten oliskaan unelma vaan suunnitelma joka toteutuu ihan just :)
Vierailija kirjoitti:
Mulla kyllä laski pisteet Antonin kohdalla kun sanoi että etsinyt kumppania CVn perusteella :D en kyllä jaksaisi tuollaista tyyppiä..
En ymmärtänyt tuota noin kirjaimellisesti vaan siten, että hänellä on ollut tiettyjä kriteerejä kumppaneille, jotka halusi täyttyvän, ennen kuin alkaisi seurustelemaan. Sanoi itsekin, että ei ollut hyvä tapa. Joillakin kai on näitä kiriteeristöjä siitä, minkälainen puolison pitäisi olla, ei vissiin niin uppo outoa ole kuitenkaan. Ei kai kukaan nyt sentään luule, että siinä on oikeasti jotain cv:tä taskasteltu :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä vetoa että Minna ja Anton eroo vuoden sisään.
Tällaisesta oot valmis lyömään vetoa? Ilkeämielistä ja kummallista.
kyllähän urheilussakin lyödään vetoa toisinaan häviäjän kustannuksella. ei tartte maailmaa uusiks keksiä
Urheilu on leikkiä, rakkaus toivon mukaan ei.
Mitä väliä, eroavatko vuoden päästä, 5v päästä, vai erosivatko jo?
Viikonmpäästä viimeisessä Ruusun jälkeen ohjelmassa kerrotaan parien nykyinen tilanne. Niin sitä ohjelmaa oikein mainostettiin eli väliä tuntuu olevan. Ennen vuoden vaihdetta on Anton ja hänen todennäköisesti valitsema Minna jo olleet eri teillä
Minna on ollut aika monesti Ruusun jälkeen -ohjelmassa. Ilmeisesti matkustaa mielellään Joensuusta Helsinkiin...
Ruusun jälkeen ohjelmia on varmasti tehty putkeen useampia. Tulee tuotannolle halvemmaksi niin
Ruusun jälkeen ohjelmassa katsovat ensin leikatun jakson ja sitten nauhoitetaan. Minna näyttäisi istuvan penkillä kolmessa jaksossa, joka kerta eri vaatteet. Käykö välillä vaihtamassa vaatteita?
Nopeasti se vaatteiden vaihtaminen käy. Kaikkia telkkariohjelmia tehdään putkeen useampia yhtenä päivänä. Et kai sentään luullut, että tehtäisiin yksi ohjelma viikossa
Ja sinä näköjään luulet, että katsotaan kaikki jaksot ja sitten tehdään kaikki Ruusun jälkeen jaksot putkeen. Jokaisessa jaksossa on puolen tusinaa haastateltavaa, vaikea varmaan saada nekin samaan aikaan paikalle, puhumattakaan että että useiden jaksojen ihmiset. Näyttää muuten Mikonkin vaatteet vaihtuvan eri jaksoihin.
Pari peräkkäistä päivää riittää hyvin ajaksi a katsotaan jakso kerrallaan sekä nauhoitetaan siihen liittyvä ruusun jälkeen. Sitten mennään seurannan jakson käsittelyyn. Kovin nopeasti vaikka muotinäytöksessä mallit vaihtavat vaatteita.
Ja käydään näköjään siinä välissä kampaajallakin, kun tukka on aika erilainen eri jaksoissa. Mutta tule sinä vaan omassa uskossasi autuaaksi.
Äkkiä ne telkun omat kampaajat sutaisevat eri nutturat jaksojen väleissä.
telkussa ollut
Kun Mikolla on joka jaksossa erilainen vaatetus ja naisilla erilaiset vaatteet, tukat ja korvakorut, täytyy ihmetellä, että miksi nähdään vaivaa tuohon muuntautumisleikkiin. Kun kerran on halvalla tehty.
No niin niitä ohjelmia tehdään. Ei välttämättä ihan yhtenä ja samana päivänä, mutta mahd tiiviisti. Ja nimeomaan tehdään ihmisiä vähän eri näköiseksi että näyttäisi eri päiviltä. Just samalla laillahan tehdään fiktiosarjojenkin kuvauksissa. No, naisia varmaan on pyydetty tuomaan mukaan paljon omia vaatteita vaihdeltaviksi.
Meinaat, että jos Minna esiintyy jaksoissa 2, 4 ja 7, tehdään seitsemän jaksoa yhtenä päivänä, jotta säästetään Minnan junalipuissa? Ja sitten hankitaan pukuja ja kampaaja, jotta Minna näyttäisi eri näköiseltä eri jaksoissa.
Ei välttämättä ole peräjälkeen olevista jaksoista tehty, voidaan tehdä vaikka vain ne 2., 4. ja 7. jaksot. Pukuja ja kampaajia on tv-studioissa jo valmiiksi, et tarvitse erikseen hankkia =)
Meinaat että nuo jaksot tehdään perättäin siksi, että säästetään Minnan junalipuissa. Ei sillä väliä, miten sopii muille osallistujille. Eikä sillä väliä, että tarinalla ei ole jatkuvuutta.
Hieman yllättävää, että täällä vauvapalstalla on niinkin paljon TV-työssä lähes koko ikänsä olleita henkilöitä.
Jatkoin vain edellisen spekulointia, pointti oli että mahdollisuuksia tehdä jaksot on monia.
Minä en ole ollut TV:ssä töissä, mutta olen ollut haastateltavana niin olen ihan itse kokenut, että siellä tosiaan on ammattimeikkajat ja -kampaajat paikalla :)
Juttu lähti kai liikkeelle siitä, kun todettiin, että Minna on läsnä neljässä Ruusun jälkeen jaksossa ja on ehkä mielellään käynyt useamman kerran (jaksot 2, 4, 7, 12), koska on ollut mahdollisuus tavata Antonia. No siihen vastattiin, että ei ole käynyt, kyllä ne kaikki on kuvattu kerralla, mitä nyt on välillä vaihdettu vaatteita ja muutettu kampausta. Itse kuvittelisin, että kaksi perättäistä jaksoa per päivä voisi olla sopiva tahti, mutta jos joku on toista mieltä niin olkoon.
Vierailija kirjoitti:
Huvitti, kun Nea vouhkas siitä kokkiopettajasta. Jos hän on nyt vain kokki, niin siitä on vielä pitkä matka kokkien ope-ttajaksi.
Millä tavalla vouhkas? Hänhän kysyttäessä kertoi, mikä on hänen unelmansa, ravintola-alan opettaja. Ei hän sanonut, että olen kohta. Vaan että sinne hän haluaa. Ja voisin olettaa, että kokkiopinnoista voisi olla hyötyä ravintola-alan opettajan työssä? Missä kohtaa näit tai kuulit vouhotusta?
Vierailija kirjoitti:
Aina miettii, että miksi jotkut ihmiset ajattelevat kaiken negan, toksisen huvittumisen kautta. Mikä on mennyt pieleen, että on noin paha olo? Vai onko peräti niin, ettei edes itse huomaa, miten paha olo onkaan ja miten ikävästi itse ajattelee, vaan luulee että se on normaalia?
Itsetunto täytyy olla aika heikoilla, jos pitää sitä pönkittää painamalla toisten unelmia alas omalla huvittuneisuudellaan. Et sä ole oikeasti huvittunut, vaan katkera, kun omat haaveet on kariutuneet, ja koitat kompensoida sitä lyttäämällä toisten pyrkimyksiä, surullista :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina miettii, että miksi jotkut ihmiset ajattelevat kaiken negan, toksisen huvittumisen kautta. Mikä on mennyt pieleen, että on noin paha olo? Vai onko peräti niin, ettei edes itse huomaa, miten paha olo onkaan ja miten ikävästi itse ajattelee, vaan luulee että se on normaalia?
Itsetunto täytyy olla aika heikoilla, jos pitää sitä pönkittää painamalla toisten unelmia alas omalla huvittuneisuudellaan. Et sä ole oikeasti huvittunut, vaan katkera, kun omat haaveet on kariutuneet, ja koitat kompensoida sitä lyttäämällä toisten pyrkimyksiä, surullista :(
Hyvin kirjoitat. Tämä palsta on suurelta osin juuri tuota kuvaamaasi negaa ja lyttäystä. Edellen huvittaa palstan nimi/kirjoittajat. 😂
Toivottavasti syntyy oikeat parit tällä kaudella, eikä kuukauden päästä ole lööpit: "emme sopineet yhteen."
Miesten ilmeet eivät ole niin ihastuneet kuin haluaisi nähdä tuossa vaiheessa, mutta ehkä se johtuu TV-kameroiden läsnäolosta. Toisen ihastus asuu liian kaukana, toisen ihastus on aika kontrolloiva luonne, jolla on jo valmiit suunnitelmat perheen varalle.
Eilisten kymmenien asiallisten kirjoitusten poistaminen on jo kiusaamista.
Kiusaajien törkeydet jätetään kyllä poistamatta.
Eikö mode katso yhtään että mitä pitää poistaa vaan menee ihan automaatilla poistamaan?
Tässä mättää nyt jokin...
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti syntyy oikeat parit tällä kaudella, eikä kuukauden päästä ole lööpit: "emme sopineet yhteen."
Miesten ilmeet eivät ole niin ihastuneet kuin haluaisi nähdä tuossa vaiheessa, mutta ehkä se johtuu TV-kameroiden läsnäolosta. Toisen ihastus asuu liian kaukana, toisen ihastus on aika kontrolloiva luonne, jolla on jo valmiit suunnitelmat perheen varalle.
Ilkeä mielesi ilmeisesti myrkyttää ajatuksesi?
Vierailija kirjoitti:
Eikö mode katso yhtään että mitä pitää poistaa vaan menee ihan automaatilla poistamaan?
Tulin sattumalta tälle pastalle muutama päivä sitten. Minun asiallisia kommenttejani on poistettu vaikka kuinka paljon. Laitoin eilen ylläpitoon kyselyn. Saa nähdä mitä vastaavat.
TolkunIhminen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulin sattumalta tälle pastalle muutama päivä sitten. Minun asiallisia kommenttejani on poistettu vaikka kuinka paljon. Laitoin eilen ylläpitoon kyselyn. Saa nähdä mitä vastaavat.
En pidättelisi hengitystä vastauksen toivossa...
Vierailija kirjoitti:
TolkunIhminen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilkeä mielesi ilmeisesti myrkyttää ajatuksesi?
Onko täällä ihmiset menneet ihan sekaisin?! Perus(positiivinen) kommentti lytätään tässä myrkyttyneen mielen aikaansaamaksi, toisissa kommenteissa suorastaan hakataan sanansäilällä joku maan rakoon ja sitä peukutetaan ylös että olipas hyvin sanottu, samaa mieltä. On kyllä vinksahtanutta menoa täällä, on kuin kylähullujen ja katkerien pirkkoperttien kokoontumisajot.
Anteeksi mutta mikä tuossa kommentoimassani kommentissa oli positiivista?
Vierailija kirjoitti:
TolkunIhminen kirjoitti:
[Rikö quote=Vierailija]Eilisten kymmenien asiallisten kirjoitusten poistaminen on jo kiusaamista.
Eikö ne sitten vastaa? 🤔
TolkunIhminen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa ne mitään vastaa. Ylläpito ja moderointi maksaa, joten ei siellä ole kuin korkeintaan joku "kesä-Hessu" klikkailemassa viestejä pois sen mukaan kun niitä ilmoitetaan.
Kokeilin tuota joskus itse. Kirjoitin täysin asiallisen viestin, ilmoitin sen itse asiattomaksi, ja ei kestänyt kauaakaan kun viesti hävisi.
TolkunIhminen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäpä vastaan vaikka en olekkaan ylläpidosta.
Sinulla meni liialliseksi kirjoittelu, ainakin toistakymmentä viestiä tunnin sisällä ja paljonko yhteensä?
Tarkoitus on keskustella ohjelmasta eikä siitä miksi joku kommentoi jollain tavalla. Tarkoitus on myös keskustella eikä pitää yksipuhelua. Lisäksi siinä oli lainauksi ilman kommentointia joten ajatusta ja rauhoittumista. Jos ei jonkun sanomista ymmärrä kannattaa jättää siihen eikä vaatia tarkennusta.
Vierailija kirjoitti:
TolkunIhminen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla meni liialliseksi kirjoittelu, ainakin toistakymmentä viestiä tunnin sisällä ja paljonko yhteensä?
Tarkoitus on keskustella ohjelmasta eikä siitä miksi joku kommentoi jollain tavalla. Tarkoitus on myös keskustella eikä pitää yksipuhelua. Lisäksi siinä oli lainauksi ilman kommentointia joten ajatusta ja rauhoittumista. Jos ei jonkun sanomista ymmärrä kannattaa jättää siihen eikä vaatia tarkennusta.
Hö! Sehän on tylsää. Tämä palsta on sitten kuin villilänsi. 🤠
Oikein vihapuheen alusta kaikella taivaalla.
TolkunIhminen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TolkunIhminen kirjoitti:
[Rikö quote=Vierailija]Eilisten kymmenien asiallisten kirjoitusten poistaminen on jo kiusaamista.
Eikö ne sitten vastaa? 🤔
Ei valitettavasti. Tiedän kokemuksesta.
Vierailija kirjoitti:
TolkunIhminen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ainoa joka kirjoitta rekattuna. Enkä näe säännössä mitään rajoitusta kuinka monta kommenttia voi tunnissa kirjoittaa. Ilmeisesti kommenttini eivät miellyttäneet anonyymejä törkykirkoittajia. 😁
Ai, luulin et on sama asia... Ehkei sitten olekaan.