Bachelor Suomi 2023 OFFICIAL
Kommentit (6327)
Sinun kirjoituksesi taas ovat älykkäitä ja sielullisia? 🤣
Emman ja Samin ainoa toive tuntuu olevan, että suhteessa on "hauskuutta" keskustelut jää aika pinnallisiksi, eikä syvällisistä asioista keskustella juurikaan. Pelkällä hauskuudella tuskin pystyy toimivaa suhdetta rakentamaan suomessa.
Nea näyttää enemmän tunteitaan ja tuo selvästi elämältä haluamansa asiat esille. Kumppani ehdokkaana ehkä todennäköisempi, kun vaikuttaa olevan sellaista tyyppiä, joka on valmis panostamaan suhteeseen enemmän syvällisellä tasolla. Toivon, että Sami valitsee hänet.
Minna ja Anton ovat kuin luotuja toisilleen. Molempien katseesta näkee, että tunteita on syntynyt puolin ja toisin. Uskon, että Minnan ikäkin vaikuttaa että perhekuviot yms ovat jo mielessä, mikä kertoo hyvin siitä, että on valmis aloittamaan vakavan suhteen ja asettumaan aloilleen. Toivottavasti Anton valitsee hänet.
Weran ja Antonin suhteeseen en jaksa uskoa. Kumpikaan ei ole näyttänyt, että olisi oikeasti syvempää kiinnostusta. Mitään läheisyyttä ei myöskään ole ollut? Luulisi jo tuossa vaiheessa olevan ollut, jos kiinnostusta olisi enemmän. Wera ehkä vielä liian nuori myös Antonille. Antonin iässä alkaa ehkä perheen perustamis ajatukset olemaan kohta jo ajankohtaisia ja Wera haluaa pitää hauskaa. Tuskin tulisi toimimaan.
Kaunis nainen on ja hyvä tyylitaju.
Vierailija kirjoitti:
Antonin äiti oli ikäisekseen kaunis ja nuorekas, mutta oli irtoripset ja ehkä huuliinkin tehty jotain?
Mut: "Monenko vanha sä oot?" Onko jotain murretta?
Minkä ikäinen Antonin äiti on?
Vierailija kirjoitti:
Muodista ehkä, mutta ovat ihan massojen käyttötavaraa nykyään.
Näyttää olevan lähes jokaisella.
Missä ihmeessä sä pyörit? Minä näen lähinnä joillakin teineillä, heilläkään ei läheskään kaikilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan myös, että sekä Samin että Antonin bachelor-suhteet kariutuivat, koska molempien ilmeet oli sohvalla kovin vakavat silloin kun Mikko selosti katsojille, että seuraavassa Ruusun jälkeen -jaksossa selviää miten kävi.
Saman olin lukevinani heidän ilmeistä Mikon mainostaessa viimeistä jaksoa. Molemmat olivat Mikon spiikin aikana kivikasvoisen vakavia.
Toisaalta, onhan heitä voitu ohjeistaakin, että älkää sitten paljastako ilmeillänne mitään, ja sit vetäneet pokkerinaamat vähän överiksi?
Onpa taas kamalaa kirjoittelua täällä. Täytyy olla kateellinen ja omaan elämäänsä tyytymätön ihminen joka tuollaisia keksii ja kirjoittelee tänne. Jokainen näkee että tuolla on aivan tavallisia nättejä nuoria naisia jotka käyttäytyvät yleensä ihan fiksusti. Kaikkihan me näemme mitä villalla tapahtuu ja millaisia tytöt ovat, itsesihän vain nolaat tuolla kirjoittelulla vaikkakin tuntemattomana. Mietippä mitä tulevaisuudessa ajattelet omasta käytöksestäsi, toivottavasti joskus järkiinnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta oli selvää, että Antonin äiti piti enemmän Werasta. Äitihän oli lähtiessään antanut Antoninille neuvon, että älä jumiudu vain yhteen vaihtoehtoon vaan pidä sydän auki. Eli äiti tarkoitti, ettei kannata jumittaa vain Minnassa. Anton sanoi, että neuvo jäi pyörimään hänen mieleensä... Wera teki Antonin äitiin vaikituksen persoonallaan, huumorillaan ja aitoudellaan. Sanoi, että Minna olisi toki valmis paketti, mutta Weran kanssa elämä voisi olla paljon hauskempaa.
Harmi, että tämä sitten meni Weran oman käytöksen vuoksi pieleen (kirjeen luku ja lähtö?). Uskoisin, että muuten oltaisiin saatettu nähdä yllätys ja Anton olisikin ehkä päätynyt valitsemaan Weran, jota kohtaan tunteet oli voimistumassa.
Mullekin tuli fiilis että Antonin äiti olisi pitänyt enemmän Werasta. Ehkä Minnan haaveet lapsista ovat vähän liian nopeatempoista/suoraa toimintaa (sanoi jotain että Minnalla on hyvin vahva visio mitä haluaa pian elämältään.) Ehkäpä äiti ei halua poikansa hyppäävän heti sellaiseen kelkkaan jossa pitäisi tehdä lapsia vuoden sisällä kun on tunnettu vasta vähän aikaa.
Ehkä näin.
Toisaalta, mulle tuli heti mieleen, et oli leikattu näin. Weran kanssa käytyä keskustelua näytettiin paljon pidempään, ja Minnan kanssa oli lyhyempi kylmemmän oloinen hetki.
Vaikutti tylsältä ja ympäripyöreältä tuo Samin ja Emman jutteluhetki villan terdellä. Emma on tosi nätti, mutta siihenkö jää, preatty face? Varmasti hänelläkin on luonnetta jossain syvemmällä, mutta nyt ei kyllä ole antanut paljoakaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko teistä Minnan sievistely feikkiä? Vai mitä sanaa tuosta täydellisyydestä ja ihanuudesta voisi käyttää? Imelää ? Kirjeen lukeminen: näytti kuitenkin Nealle henkilökohtaisen tekstin. Myös maininta korkeista standardeistaan kävi korvaan.
Kyllä minäkin jaan paljon asioita ystävien kanssa. Kyllähän sitä saa itse näyttää kenelle haluaa, mutta ilman lupaa ei saa mennä kenenkään kirjeitä lukemaan. Tuossa Antonin kirjeessä kun vielä antaa niin paljon henkilökohtaista itsestään sille toiselle kirjeessä. Samin oli paljon tylsempi, että hienoa kun Nea sai lukea tuon, koska itse tuskin saa mitään tuon tasoista.
Vierailija kirjoitti:
Onpa taas kamalaa kirjoittelua täällä. Täytyy olla kateellinen ja omaan elämäänsä tyytymätön ihminen joka tuollaisia keksii ja kirjoittelee tänne. Jokainen näkee että tuolla on aivan tavallisia nättejä nuoria naisia jotka käyttäytyvät yleensä ihan fiksusti. Kaikkihan me näemme mitä villalla tapahtuu ja millaisia tytöt ovat, itsesihän vain nolaat tuolla kirjoittelulla vaikkakin tuntemattomana. Mietippä mitä tulevaisuudessa ajattelet omasta käytöksestäsi, toivottavasti joskus järkiinnyt.
Tämä palsta näyttää olevan täynnä kusipäitä joiden tarkoitus näyttää olevan vain muiden haukkuminen.
Ilmeisesti suoraan lapsilisältä eläkkeelle siirtyneitä.......
Perhetuttava kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vkkllk kirjoitti:
Olen Antonin lähisukulainen. Tunnen miehen. Voit jättää mölyt mahaasi.
Uskotaan😂
Antonhan kertoi, ettei hänellä ole sisaruksia. Lähisukulaisena Antonin äiti tai isä sitä varmasti täällä kirjoitteleekin
Antonin isästä tämän uskookin, mahdoton itseään täynnä oleva pyrkyri, olevinaan niin öky ja luksus, mutta ei riitä rahkeet miehellä muuta kun pullisteluun. Olisi ollut parasta nähdä isä ohjelmassa, tulisi aivan eri (oikeampi) kuva Antonista.
Yritä nyt hankkia itsellesi elämä! Teet itsestäsi vain pellen! 🤡
En ole keskustelua alusta asti seurannut, joten kysyn, mikä tämä Minna-inho täällä on?
Minusta olisivat kyllä Antonin kanssa todella kaunis ja sopusointuinen, aikuinen pari. Jos ovat yhteen päätyneet, toivon todella, että ovat yhdessä. Mikäs se ihanampaa kuin että kaksi ihmistä löytää toisensa. Meitä yksineläjiä on tässä maassa ihan tarpeeksi, ehkä liikaakin. Se, että itse elää yksin, ei kyllä estä suomasta onnea muille.
Minnaa ja Antonia karehditaan koska ovat kaunis pari!
Outoa on kirjoitti:
En ole keskustelua alusta asti seurannut, joten kysyn, mikä tämä Minna-inho täällä on?
Minusta olisivat kyllä Antonin kanssa todella kaunis ja sopusointuinen, aikuinen pari. Jos ovat yhteen päätyneet, toivon todella, että ovat yhdessä. Mikäs se ihanampaa kuin että kaksi ihmistä löytää toisensa. Meitä yksineläjiä on tässä maassa ihan tarpeeksi, ehkä liikaakin. Se, että itse elää yksin, ei kyllä estä suomasta onnea muille.
Osa on muutaman pudonneen katkeraa panettelua, osa taas muuten vaan ilkeitä.
Outoa on kirjoitti:
Samaa olen pohtinut, ja miettinyt et miten joku voi edes kirjoittaa niin ilkeästi Minnasta. Kukaan muu osallistuja ei ole varmasti saanut niin paljon ikävää palautetta. Ja monikaan ei häntä varmaan edes tunne, mut tekee silti omat negatiiviset päätelmät hänestä.
Vierailija kirjoitti:
Outoa on kirjoitti:
Samaa olen pohtinut, ja miettinyt et miten joku voi edes kirjoittaa niin ilkeästi Minnasta. Kukaan muu osallistuja ei ole varmasti saanut niin paljon ikävää palautetta. Ja monikaan ei häntä varmaan edes tunne, mut tekee silti omat negatiiviset päätelmät hänestä.
Tämä palsta on ongelmaisten ihmisten paikka purkaa pahaa ollaan.
Myrkyttävät vain lisää omaa pahaa oloaan.
Minusta järkyttävää, että palstan nimi on vauva.fi 😢
Onko Minna ja Antoni pitänyt yhtään hauskaa siis nauraneet ja heittäytyneet treffeillä johonkin ? Anton on pitänyt muiden naisten kanssa hauskaa. Huomaa , että kundi on huumori miehiä. Se on myös yksi tärkeä asia parisuhteessa. Vai onko Minna vähän tosikko.
Onko teistä Minnan sievistely feikkiä? Vai mitä sanaa tuosta täydellisyydestä ja ihanuudesta voisi käyttää? Imelää ? Kirjeen lukeminen: näytti kuitenkin Nealle henkilökohtaisen tekstin. Myös maininta korkeista standardeistaan kävi korvaan.