Bachelor Suomi 2023 OFFICIAL
Kommentit (6327)
Antonin äiti oli ikäisekseen kaunis ja nuorekas, mutta oli irtoripset ja ehkä huuliinkin tehty jotain?
Mut: "Monenko vanha sä oot?" Onko jotain murretta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emma on aika ilmeetön, ja puhetapa ja äänenkäyttö lähes identtistä aiheessa kun aiheessa = tylsähkö.
Nea on epävakaa ja kontrolloiva, jopa pakkomielteinen. Ei tylsä, mutta arvaamaton ja epävarma.
Minna teennäinen ja feikki, joka haluaa varmaan naimisiin seuraavana päivänä kuvausten päättymisestä. Liian perheintoinen liian aikaisin.
Werasta ei ota tolkkua, voi olla hauska ja mukava, mutta toisaalta ahdistuskohtauspäivät ja kirjeen lukemiset ja ties mitkä muut ei mairittele. Villi kortti.
Itse olisin valinnut Emilian persoonan, Emman naaman ja Minnan kropan. Ei mulla muuta. Kiitos ja hyvästi.
Emmallahan on ihan epämuodostuneet, toispuoliset kasvot.
Mä en tiedä miksi mua häiritsee se hänen puhevikansa. Yleensä en kiinnitä mitään huomiota kenenkään puhevikoihin, mutta nyt se vaan kiinnittää huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Antonin äiti oli ikäisekseen kaunis ja nuorekas, mutta oli irtoripset ja ehkä huuliinkin tehty jotain?
Mut: "Monenko vanha sä oot?" Onko jotain murretta?
Hän taitaa olla suomenruotsalainen.
Eikös Anton ole ainoa lapsi. Ehkä äityli ei halua menettää poikaansa liian intensiiviselle tyttöystävälle. Wera taas vaikuttaa vaarattomalta hauskanpitoon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni myös hyvinkin mahdollista, että Minna "unohtanut" tahallaan kirjeen sängylle tai muualle näkyvälle paikalle, josta Weran oli se helppo lukea.
Uskokaa nyt, että kirjesalaisuuden loukkaaminen on vakava rikkomus. Wera itsekin totesi, että minä idiootti menin sen lukemaan, ja oli harvinaisen oikeassa. Muiden syyttely on epärehellistä.
Hieman pehmennyksenä: Koko ohjelman ajan Mikko on tuonut treffikirjeitä villalle, jotka sitten on kierrätetty kaikkien käsissä ja luettavana. Siis, vaikka tämä kirje oli varmasti erityinen, olisin ehkä itsekin mennyt lankaan.
Mikko kertoi, että kirjeet ovat henkilökohtaisia, toisin kuin treffikutsut. Teineille voi olla epäselvää mutta kyllä aikuisen ihmisen pitäisi ymmärtää kirjesalaisuuden merkitys.
Nea on todella söpö ilman silmälaseja.
Antonin äiti on syntynyt Tampereella.
Niin oli sävy sävyyn Minnan ja Antonin vaatteet, ja vielä hotellihuonekin, tuskin oli sattumaa :D
En haluaisi sellaista miniää enkä anoppia, kuin nämä Minnat ovat.
Nean kroppa on äärettömän epäsopusuhtainen.
Kun oikein kaivaa niin kyllä vikoja löytää.
Mitä positiivista olet sanonut kenestäkään?
Vierailija kirjoitti:
Antonilla ja Veralla näytti loppukuvissa olevan hyvinkin läheistä ja ihanaa. Hyvin kauniisti Anton kertoi äidilleen, että Veraa kohtaan on koko ajan tunteet voimistuneet. Saas vielä nähdä, kuinka käy. Minna oli Antonin äidin tapaamisessa kovin jäykkä ja muodollinen. Äidistä ei oikein saanut selvää, kumpaa naisista piti parempana. Niinkuin ei Samin isästäkään ollut mitään apuja.
Mä luulen että ovat erikseen vielä puhuneet suorempaan kameran ulkopuolella. Eihän kameroiden edessä voi sanoa, et mun suosikki olis tää, pakko esittää puolueetonta. Kahden kesken sitten ehkä.
Toisaalta, kivojahan nuo kaikki on, eikä vanhemmat saakaan päättää lapsensa puolesta. Eivätkä ole alttarilla, eli ei ole niin vakavaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minnan ja Antonin juttu kaatuu siihen, että Minna ei ole Antonin mielestä tarpeeksi hauska ja hersyvä ja Anton alkaa myös saada niitä nollasta sataan -kiukkupuuskiaan, kun tarkka Minna huomauttaa jostain. Nollasta sataan -miehen kanssa on hyvin raskasta ja onnetonta elää, tiedän kokemuksesta. Wera olisi hersyvämpi, mutta ei niin pehmeän naisellinen kuin Minna ja paljasti saavansa päiviä kestäviä ahdistuskohtauksia.
Minnan "hersyvä" tekonauru oli niin teennäistä ja läpinäkyvää imelyyttä. Ei aitoa.
Tosi rumaa, kun nenänpää koskettaa huuliaan, kuin noita-akalla. Pelottavan näköinen.
Ei kyllä se olet sinä, joka olet ruma noita-akka, niin rumasti puhut.
Ole huoleti, eivät hekään haluasi sinua. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai Wera nyt minnekään lähtenyt. Näkyivät olevan Antonin kanssa erittäin hellässä tilanteessa vuoteella. Olen ihan varma, että voitonriemuinen Minna oli tahallaan jättänyt kirjeen Weran lähettyville luettavaksi. Nimenomaan saadakseen Weran lannistumaan ja luovuttamaan. Polkemaan toisen itsetuntoa alas.
Manipuloiva, kiero akka on Minna.Totta muuten. Voi olla ihan tahallaan jätetty kirje Weran silmien eteen houkutukseksi, kun Minna lähti itse yöksi pois. Se ei tietenkään oikeuta Weran lukemisesta, vaikka kirje olisikin ilkeästi ja tarkoituksella jätetty siihen tyrkylle. Mutta tästä tuskin koskaan saadaan tietää totuutta.
Aivan varmasti. Mutta toisaalta se vain osoittaa, kuinka alhaisiin keinoihin Minna on valmis ryhtymään. Ja se taas merkitsee todennäköisesti sitä ettei ole ollenkaan varma Antonista.
Aika ikävää, että puhtaasti spekuloinnin perusteella haukutte ihmisen alhaiseksi. Entäs jos ei olekaan jättänyt tahallaan kirjettä esille? Panettelu on rumaa.
Vierailija kirjoitti:
Hauska yhteensattuma, että myös Antonin äidin nimi on Minna. Voisiko tuo olla pienoinen turn-off Antonille? Puolison nimeä lausuessa tulee aina rakas äiti mieleen?
Rakas äiti ja silti turn-off? Sairasta päättelyä. Monellakin on puolisona saman niminen ihminen kuin vanhempansa. Ei terve ihminen moisesta häkelly, osaa erottaa äidin ja tyttiksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Anton on juuri sellainen, kuin ensimmäisen jakson perusteella ajattelin: ihmisessä on tärkeää koulutus ja saavutukset plus ulkonäkö. En huolisi miestä, joka ensiksi tutkii CV:ni ja LinkedIn-profiilini. Minusta tuollainen osoittaa äärimmäistä henkistä typeryyttä ja itsensä muiden yläpuolelle asettamista. Vaikka A yritti antaa vaikutelman ettei enää ole sellainen, on pakko todeta: "mihinkä koira karvoistaan pääsee" tai "leopardi pilkuistaan".
Tämä kyllä särähti pahasti omaankin korvaan, kun Anton kertoi huvijahdilla Minnalle hänellä olleen tapata syynätä naiset kuin cv:t. Luultavasti telee tuota edelleen. Minulla oli stereotypia, että kauppislaisille imago, koulutus, ulkonäkö, maine, saavutukset, hyvä suku, jne on kaikki kaikessa ja niinpä se taitaa ollakin.
Toisaalta, ei sanonut, MITKÄ asiat on "cv- listallaan". Onhan monilla meillä naisillakin kaikenlaisia listoja, vaikka itsekään en niitä arvosta.
Mutta missään ei ole sanottu, että esim. koulutus kuuluu Antonin listalle. Voi olla jopa päinvastoin, siellä lulee että nainen EI saa olla ainakaan korkeammin koulutettu kuin hän itse. Tai sitten lukee, että ei liikaa tatskoja ym. Ei voi tietää!
Onko teistä Minnan sievistely feikkiä? Vai mitä sanaa tuosta täydellisyydestä ja ihanuudesta voisi käyttää? Imelää ? Kirjeen lukeminen: näytti kuitenkin Nealle henkilökohtaisen tekstin. Myös maininta korkeista standardeistaan kävi korvaan.
Emmallahan on ihan epämuodostuneet, toispuoliset kasvot.