Bachelor Suomi 2023 OFFICIAL
Kommentit (6327)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipas dramaattinen tuo Ruusun jälkeen -jakson loppu! Siitä käy ilmi, että Wera on mennyt ilman lupaa lukemaan Antonin henkilökohtaisen kirjeen Minnalle ja tästä tulee tilanne villalla.
Seuraavan eli viimeisen jakson kuvauksessa lukee näin:
"Viimeinen ruusu. Kausi 2, 12/12. Jäljellä ovat enää viimeiset unelmatreffit ja sitten Bacheloreiden on tehtävä valintansa. Toinen Bacheloreista on hämmennyksen vallassa loppumetreille saakka, sillä hänellä on tunteita molempia naisia kohtaan. Onko viimehetkellä kuitenkin kaikki selvää ja mies varma päätöksestään? Yksi naisista osoittaa, että hän on aina lopulta itse oman elämänsä päähenkilö. Ohjelman juontaa Mikko Parikka."
Eli Samilla on edelleen vaikeuksia valita, mutta Antonilla on luultavasti jäljellä enää vain yksi nainen, jolle antaa ruusu, Minna. Eiköhän tässä käy niin, että "oman elämänsä päähenkilö" Wera luopuu leikistä vapaaehtoisesti.
Weralle varmasti tulee luovuttajafiilis, kun saa selville Antonin kirjeestä miten vahvat tunteet Antonilla on Minnaa kohtaan, joten hän luultavasti poistuu vapaaehtoisesti. Lisäksi Wera tuntee kaiketi häpeää ja huonoa omatuntua siitä, että luki toisen kirjeen. Atonkaan ei välttämättä arvosta Weran toimintaa, joten helpointa on nostaa kytkintä. Harmillinen käänne :(
En siis tiedä tapahtuuko näin, mutta finaalijakson teaser ja jaksokuvaus sitä enteilee.
Veikkaan myös, että sekä Samin että Antonin bachelor-suhteet kariutuivat, koska molempien ilmeet oli sohvalla kovin vakavat silloin kun Mikko selosti katsojille, että seuraavassa Ruusun jälkeen -jaksossa selviää miten kävi.
Ei kai Wera nyt minnekään lähtenyt. Näkyivät olevan Antonin kanssa erittäin hellässä tilanteessa vuoteella. Olen ihan varma, että voitonriemuinen Minna oli tahallaan jättänyt kirjeen Weran lähettyville luettavaksi. Nimenomaan saadakseen Weran lannistumaan ja luovuttamaan. Polkemaan toisen itsetuntoa alas.
Manipuloiva, kiero akka on Minna.
Ai että Wera on houkuteltu lukemaan salaa kirjettä, jonka Mikko kertoi olevan henkilökohtainen? Werafanit yltävät suorastaan uskomattomiin selittelyihin, vai onko neito itse asialla?
Vierailija kirjoitti:
Niiden käyttö ja myynti on suurempaa kuin koskaan.
- kosmetiikkamyyjä-
Esim. kenelläkään trendikkäällä vaikuttajalla ei enää ole tekoripsiä/ripsen pidennyksiä. Megaräpsyttimet vie lookin heti kymmenen vuoden päähän.
Vierailija kirjoitti:
Minusta oli selvää, että Antonin äiti piti enemmän Werasta. Äitihän oli lähtiessään antanut Antoninille neuvon, että älä jumiudu vain yhteen vaihtoehtoon vaan pidä sydän auki. Eli äiti tarkoitti, ettei kannata jumittaa vain Minnassa. Anton sanoi, että neuvo jäi pyörimään hänen mieleensä... Wera teki Antonin äitiin vaikituksen persoonallaan, huumorillaan ja aitoudellaan. Sanoi, että Minna olisi toki valmis paketti, mutta Weran kanssa elämä voisi olla paljon hauskempaa.
Harmi, että tämä sitten meni Weran oman käytöksen vuoksi pieleen (kirjeen luku ja lähtö?). Uskoisin, että muuten oltaisiin saatettu nähdä yllätys ja Anton olisikin ehkä päätynyt valitsemaan Weran, jota kohtaan tunteet oli voimistumassa.
Mullekin tuli fiilis että Antonin äiti olisi pitänyt enemmän Werasta. Ehkä Minnan haaveet lapsista ovat vähän liian nopeatempoista/suoraa toimintaa (sanoi jotain että Minnalla on hyvin vahva visio mitä haluaa pian elämältään.) Ehkäpä äiti ei halua poikansa hyppäävän heti sellaiseen kelkkaan jossa pitäisi tehdä lapsia vuoden sisällä kun on tunnettu vasta vähän aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Isällä ei ollut tilannetajua. Hän meni vieraaksi ei rannalle.
Tällä Samin isällä oli juuri tilannetajua. Rennon lomapukeutumisen kautta viestitti myös tytöille rentoutumista. Ja bleiseriin riisuttua oli myös Antonin äiti rennosti pukeutunut. Ei siellä emäntäväkikään eli tytöt olleet mitenkään virallisesti pukeutuneita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samin ja Emman oleminen jatkuu samaan tapaan. On rentoa, eletään hetkessä, fiilistellään, ei stressata, aika näyttää ja virta vie, katsotaan miten asiat lutviutuu. Sami edelleenkin vain hakee hauskanpitoa eikä mitään vaimoa tuolta. Molempiin tyttöihin tulee sattumaan, olipa valinta kumpi tahansa (eli Emma).
Emman kanssa Samilla on tylsää. Nea jaksaa säväyttää ja on yllätyksellinen.
Aika kummaa tuotannolta, että Anton sai luxushuvipursiristeilyn, muttä Sami hikisin mnamankelikeikan, kun piti olla unelmatreffit.
Toivotaan, että Nean kanssa on puitteet kunnossa ja kivaa tekemistä. Vitsi en meinaa millään malttaa odottaa viikkoa. Olisiko Samin Emma treffien rahat menneet tuohon ihanaan majoitukseen.
Mielestäni myös hyvinkin mahdollista, että Minna "unohtanut" tahallaan kirjeen sängylle tai muualle näkyvälle paikalle, josta Weran oli se helppo lukea.
Vierailija kirjoitti:
Sori, tarkistin ja tosiaan se olikin Wera, joka puhui old moneysta. Katsoin jakson aikaisin aamulla puoliunessa ja yhdistin äänet vääriin henkilöihin. Pahoittelut. Laitan tuon oman virheellisen viestini poistoon, joten älkää please lainatko sitä, ettei virheellinen tieto jää elämään. Tämä oli minun mokani :(
Wera taitaa olla olla naisten Matti Nykänen, jolla oli bravuurina fifty-sixty ja so not.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta oli selvää, että Antonin äiti piti enemmän Werasta. Äitihän oli lähtiessään antanut Antoninille neuvon, että älä jumiudu vain yhteen vaihtoehtoon vaan pidä sydän auki. Eli äiti tarkoitti, ettei kannata jumittaa vain Minnassa. Anton sanoi, että neuvo jäi pyörimään hänen mieleensä... Wera teki Antonin äitiin vaikituksen persoonallaan, huumorillaan ja aitoudellaan. Sanoi, että Minna olisi toki valmis paketti, mutta Weran kanssa elämä voisi olla paljon hauskempaa.
Harmi, että tämä sitten meni Weran oman käytöksen vuoksi pieleen (kirjeen luku ja lähtö?). Uskoisin, että muuten oltaisiin saatettu nähdä yllätys ja Anton olisikin ehkä päätynyt valitsemaan Weran, jota kohtaan tunteet oli voimistumassa.
Mullekin tuli fiilis että Antonin äiti olisi pitänyt enemmän Werasta. Ehkä Minnan haaveet lapsista ovat vähän liian nopeatempoista/suoraa toimintaa (sanoi jotain että Minnalla on hyvin vahva visio mitä haluaa pian elämältään.) Ehkäpä äiti ei halua poikansa hyppäävän heti sellaiseen kelkkaan jossa pitäisi tehdä lapsia vuoden sisällä kun on tunnettu vasta vähän aikaa.
28 vuotiaan poikansa kyllä äiti toivoi seurustelevan kokoisen vuoden tytön kanssa ennen lapsien hankintaa. Ettei vaan tulisi tehtyä lapsia väärän naisen kanssa
Vierailija kirjoitti:
Liputan Emman ja Weran puolesta
Ja minä Nean ja Weran. Olisi niin ihana ylläri <3
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni myös hyvinkin mahdollista, että Minna "unohtanut" tahallaan kirjeen sängylle tai muualle näkyvälle paikalle, josta Weran oli se helppo lukea.
Hän oli varmaan teipannut sen vessan oven sisäpuolelle :))
Onko Nea kokki ? Samin isä , kun kertoi siitä syövät yhdessä aina sunnuntaisin , niin Nea nopeasti sanoi minä olen kokki. Samin isä oli kyllä hauska ja rento.
Pitikö Antonin äiti enemmän Werasta ? Juuri se huumorintaju löytyy mistä Antoni pitää.
Vierailija kirjoitti:
Uskokaa nyt, että kirjesalaisuuden loukkaaminen on vakava rikkomus. Wera itsekin totesi, että minä idiootti menin sen lukemaan, ja oli harvinaisen oikeassa. Muiden syyttely on epärehellistä.
pöljä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
wrnwr kirjoitti:
Huoliteltu ei ole pyntätty!
Jos on suttuiset tekoripset, se kuvastaa mielestäni enemmän pyntättyä kuin huoliteltua. Huoliteltuun lookin ei kuulu wt-ripset.
Antonin äiti tekoripseillä pyntättynä ilmentää hänen epävarmuuttaan, joka on aika yllättävää hänen ikäiseltään naiselta
Voin kuvitella, että hän on aina ollut kauneudestaan kehuttu ja huomioitu nainen, jolle ikääntyminen on vaikea paikka.
Jos noin kokee ikääntymisen, ei ole ollut koskaan oikeasti kaunis ja huomioitu.
No mietitäänpäs tässä hetki esim. Hollywood-kaunottaria, kuninkaallisia ;)
Niinpä niin...
Mitä verrattavaa/tekemistä Hollywoodin kaunottarilla, kuninkaallisilla jne. turhiksilla on suomalaisen Nokialla syntyneen tamperelaisrouvan kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskokaa nyt, että kirjesalaisuuden loukkaaminen on vakava rikkomus. Wera itsekin totesi, että minä idiootti menin sen lukemaan, ja oli harvinaisen oikeassa. Muiden syyttely on epärehellistä.
Hieman pehmennyksenä: Koko ohjelman ajan Mikko on tuonut treffikirjeitä villalle, jotka sitten on kierrätetty kaikkien käsissä ja luettavana. Siis, vaikka tämä kirje oli varmasti erityinen, olisin ehkä itsekin mennyt lankaan.
Emma on aika ilmeetön, ja puhetapa ja äänenkäyttö lähes identtistä aiheessa kun aiheessa = tylsähkö.
Nea on epävakaa ja kontrolloiva, jopa pakkomielteinen. Ei tylsä, mutta arvaamaton ja epävarma.
Minna teennäinen ja feikki, joka haluaa varmaan naimisiin seuraavana päivänä kuvausten päättymisestä. Liian perheintoinen liian aikaisin.
Werasta ei ota tolkkua, voi olla hauska ja mukava, mutta toisaalta ahdistuskohtauspäivät ja kirjeen lukemiset ja ties mitkä muut ei mairittele. Villi kortti.
Itse olisin valinnut Emilian persoonan, Emman naaman ja Minnan kropan. Ei mulla muuta. Kiitos ja hyvästi.
Vierailija kirjoitti:
Onko Nea kokki ? Samin isä , kun kertoi siitä syövät yhdessä aina sunnuntaisin , niin Nea nopeasti sanoi minä olen kokki. Samin isä oli kyllä hauska ja rento.
Se Samin iskä tuntui arvostavan tuota Nean napakkuutta. Katsoi vielä lähtiessään Nean päälle ja sanoi olisi kiva nähdä jatkossakin. Miniä ainesta. Ainoastaan pojasta puuttuu tuohon sitoumiskyky vielä vuosia.
Missä vaiheessa Wera mennyt lukee sen kirjeen ? Minnaa häiritsee jos kaupasta ei tuoda sitä lupaamaa maitotölkkiä. Ehkä olisi kannattanut olla hiljaa tuosta asiasta. Onko Minnalla huumoria ? Vaikuttaa siltä , että mielessä vaan perheen perustaminen .
No mietitäänpäs tässä hetki esim. Hollywood-kaunottaria, kuninkaallisia ;)
Niinpä niin...