Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bachelor Suomi 2023 OFFICIAL

Vierailija
23.01.2023 |

Vai joko täällä on ketju? En löytänyt haulla

Kommentit (6327)

Vierailija
2361/6327 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten löydätte noiden naisten Instatilejä? Esim. Nea?

Tsekkaa nimi, Googlaa se nimi.

Sukunimi?

2362/6327 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuota Nea ahdistaa ? On siis itse sanonut. Se , että ei pääse treffeille. Vai se , kun se vaalea tyttö sai Samilta ruusun , kun olivat treffeillä.

Ehkä se oli vaan tuo kupla ja liika ajattelu. Ei varmaan johdu kenestäkään muusta. Tapahtuu liian vähän ja suuri ihastus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2363/6327 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuota Nea ahdistaa ? On siis itse sanonut. Se , että ei pääse treffeille. Vai se , kun se vaalea tyttö sai Samilta ruusun , kun olivat treffeillä.

Varmaan koko tilanne. Pidän itseäni nykyään suht tasapainoisena ihmisenä kiitos terapian, mutta pakko sanoa että varmaan ahdistuisin tuolla villalla jonkin verran itsekin. En tykkäisi tuosta asetelmasta, että joku muu päättää aina mitä tapahtuu ja ei voi kuin odotella epävarmana... Nealla tietysti ahdistusta varmaan lisää se että taitaa olla oikeasti ihastunut. Ei käy kateeksi.

Vierailija
2364/6327 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minna näytti viime jaksossa upealta mustassa mekossaan ja punatuissa huulissaan kun haki ruusun. Ei ihme jos Anton on viehättynyt

Vierailija
2365/6327 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fanni ilmoitti mielenkiinnonkohteikseen tieteen, psykologian ja filosofian. Olen/olin nuorempana kiinnostunut samanlaisista aiheista mutta en olisi koskaan ajatellut löytäväni samankaltaista seuraa tosi-tv-ohjelmasta. Anton ja Sami ovat varmaan ihan älykkäitä molemmat mutta eivät ehkä etsi ihan noin teoreettista pohdiskelijaa rinnalleen. Toivottavasti Fanni löytää rinnalleen oman älykkönsä. Niitä miehiä on kyllä mutta ei ehkä Bachelorissa...

Vierailija
2366/6327 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on kritisoitu Samia jonkin verran. Itse pidän hänestä. Hänessä avoimuutta, hauskaa naurua, hilpeyttä, empaattisuutta, tilannetajua, sosiaalista älykkyyttä, kiva hymy.

Vierailija
2367/6327 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fanni ilmoitti mielenkiinnonkohteikseen tieteen, psykologian ja filosofian. Olen/olin nuorempana kiinnostunut samanlaisista aiheista mutta en olisi koskaan ajatellut löytäväni samankaltaista seuraa tosi-tv-ohjelmasta. Anton ja Sami ovat varmaan ihan älykkäitä molemmat mutta eivät ehkä etsi ihan noin teoreettista pohdiskelijaa rinnalleen. Toivottavasti Fanni löytää rinnalleen oman älykkönsä. Niitä miehiä on kyllä mutta ei ehkä Bachelorissa...

Itse olen tutkija luonnontieteen alalla ja kiinnostunut sekä luonnontieteistä että humanistisista tieteenaloista. Se ei kuitenkaan tarkoita, että harrastaisin vapaa-ajallani teoreettisia pohdintoja tai että kaipaisin vierelleni miestä, jonka kanssa ratkoa matemaattisia yhtälöitä. Vapaa-ajalla tykkään matkustella, kokkailla, käydä konserteissa, katsoa leffoja ja sarjoja (myös realityä ja muuta "aivot narikkaan" -viihdettä) plus muita ihan normaaleja juttuja. En kaipaa elämänkumppanikseni toista tieteilijää, sillä saan työpaikalla tavata heitä ihan tarpeeksi. Joten ei ehkä kannata olettaa, että Fanni etsii kumppanikseen nimenomaan jotain teoreettista pohdiskelijaa.

Vierailija
2368/6327 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taru - Ihanat hiukset ja kaunis! Näyttävä nainen ja luonne vaikuttaa hyvältä. Voi päästä pitkälle ohjelmassa.

Ihanat hiukset? Ne överivalkoiseksi blondatut? Minusta Tarulle sopisi jokin luonnollisemman värinen sävy eikä tuollainen, joka näyttää markettipakkauksella värjätyltä.

Vierailija
2369/6327 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla jälleen tällainen tylsä kausi, jos bätsejen valinnat on niin selvät jo tässä vaiheessa. Anton valitsee Minnan. Sami joko Emman tai Nean. Ja muut naiset tietää, ettei heillä ole enää mitään saumaa, pitää vaan kärvistellä.

Vierailija
2370/6327 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee topakan Tarun lookista ja luonteesta mieleen missikeisarinna Sunneva Sjögren.

Vierailija
2371/6327 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla jälleen tällainen tylsä kausi, jos bätsejen valinnat on niin selvät jo tässä vaiheessa. Anton valitsee Minnan. Sami joko Emman tai Nean. Ja muut naiset tietää, ettei heillä ole enää mitään saumaa, pitää vaan kärvistellä.

Loppukausi voisi olla sitä, että bachelorit treffailee valittujaan ja sillä välin kuvataan kun Mikko ja naiset hengailee ja juo viiniä villalla.

Vierailija
2372/6327 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei viime kauden seuraajat, muistatteko kuka oli se ihana paikallinen mies, joka näkyi silloisen villan pihalla hoitamassa puutarhaa, puhdistamassa uima-allasta, jne? Se oli mun lempparihahmo :D Nimi oli joku Pedro, Mario, tms. Nauratti aina kun kuvattiin aluetta kauempaa ilmasta ja paikallinen talonmies teki leppoisasti hommia :)

Vierailija
2373/6327 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveästi lähti viestejä täältä. Seuravaksi päästään seuraa Samin ja Nean treffejä. Lehdessä luki , että Sami oli kysynyt tyyliin miten ihastuit minuun niin nopeasti. Nea puhuu jotain halauksesta. Jos noin on niin kyllä on nopea vauhti. 

Vierailija
2374/6327 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei viime kauden seuraajat, muistatteko kuka oli se ihana paikallinen mies, joka näkyi silloisen villan pihalla hoitamassa puutarhaa, puhdistamassa uima-allasta, jne? Se oli mun lempparihahmo :D Nimi oli joku Pedro, Mario, tms. Nauratti aina kun kuvattiin aluetta kauempaa ilmasta ja paikallinen talonmies teki leppoisasti hommia :)

Hetkonen...vai sekoitankohan Love Island Suomeen? Siellä villalla taisi olla se paikallinen heppu hääräämässä piha-alueella ja taisi toimia kuskinakin. Ok, sori ohis.

Vierailija
2375/6327 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hetkonen...vai sekoitankohan Love Island Suomeen? Siellä villalla taisi olla se paikallinen heppu hääräämässä piha-alueella ja taisi toimia kuskinakin. Ok, sori ohis.

Oli se Love Island, koska siinä on se vitsikäs selostajaääni, jolla oli lempinimi tälle pihaa hoitavalle paikalliselle.

Vierailija
2376/6327 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä jaksossa bachelorin läheiset saapuu tapaamaan naisia ja kertomaan mielipiteensä? Eikös se tapahdu yleensä vasta silloin kun naisia on kaksi tai kolme per bache?

Vierailija
2377/6327 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi luultavasti tippuu Heidi ja sitten Heta.

Vierailija
2378/6327 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä jaksossa bachelorin läheiset saapuu tapaamaan naisia ja kertomaan mielipiteensä? Eikös se tapahdu yleensä vasta silloin kun naisia on kaksi tai kolme per bache?

Tästä löydät tietoa, Jakdossa 11. https://www.telsu.fi/bachelor+suomi/2

Vierailija
2379/6327 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraavaksi luultavasti tippuu Heidi ja sitten Heta.

Miili ja Johanna tippuu ens jaksossa, sitten Heta Ja Heidi.

Vierailija
2380/6327 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fanni luonnollinen??

Vaikka kroppa ois hyvä niin tyylitajuttomuus valitettavasti ei korvaa sitäkään.

Tuollaiset kirkuvan punaiset hiukset vaan ei sovi oikein kellekkään.

Ja kalpea iho siihen lisäksi.

Uskokaa jo, että mustat, lilat, pinkit, kirkuvan punaiset, vihreät ja siniset hiukset on vaan yksinkertaisesti kauheita ja sopii äärimmäisen harvoille oikeasti.

Itselleni noinkin akne naama ku Weralla on turn off. Ei vaan pysty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme