Bachelor Suomi 2023 OFFICIAL
Kommentit (6327)
Toinen poikamies näyttää Jukolan Jussilta
toinen saksalaiselta por notähdeltä.
Vierailija kirjoitti:
Olen sitä mieltä, että kaikki henkilöt, joilla on joku tuomio pahoinpitelystä, huijauksista, rikoksista, luottotietojen menettämisistä pitäisi sulkea pois.
Koskee ihan kaikkia henkilöitä, jotka tämänkaltaisiin ohjelmiin hakeutuvat.
Luulisi, että nämäkin poikamiehet hakee vaimoa, joilla on ns. puhas tausta.
Tuli tunne, että eivät hae vaimoa, vaan julkisuutta. Jos ei osaa eikä halua kertoa mitään omista perhehaaveistaan tai suunnitelmistaan niin tuskin etsii mitään vakavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketkä eivät usko, että 1970 - 1980 -luvuilla kaikki nuoret olivat (no, 90 %) hoikkia tai korkeintaan normaalipainoisia, katsokaa jonkin sukulaisen luokkakuvia tai nuoruuskuvia siltä ajalta.
Ei löydy pyyleviä.
Paskapuhetta. Ei tarvitse katsoa kuin omia lapsuudenkuviani niin väitteesi kumoutuu heti.
N45
Jos nimimerkkisi tarkoittaa ikääsi, olet ollut 90-luvulla nuori. Et siis 1970-1980 -luvuilla, kuten aikaisempi kirjoittaja kirjoittaa. Esim.70-luvulla ihannoitiin laihuutta.
Minä muistan kansakouluajoilta kun samalla luokalla oli kanssani naapurin poika, jota sanottiin pullukaksi. Nyt kun katselee vanhoja luokkakuvia, niin eihän tuo poika mikään pullukka ole, vaan ihan normaali tai jopa normaalia hoikempi kun katselee tämän päivän lasten koulukuvia. Kyllä lapset ja nuoret olivat hoikempia aikaisemmin (olen itse aloittanut koulun v.1965) kuin nyt. Ja kyllähän sitä hoikkuutta ainakin tyttöjen keskuudessa ihannoitiin etenkin 1960-70-lukujen taitteessa. Tuntui siltä, että jokainen tyttö halusi olla "Twiggy" - niin minäkin. Mutta siihen aikaan ei ollut bulimiaa tai anoreksiaa. Kun haluttiin laihduttaa, niin liikuttiin enemmän ja syömistä kontrolloitiin terveesti. Silloinhan eivät kauppojen hyllyt notkuneet valmisruoista ja erilaisista herkuista. Luulen, että aika monessa kodissa tuolloin herkkuja syötiin ainoastaan juhlapäivinä.
Olen syntynyt 1991 ja kyllä silloinkin ysärin lopussa/2000-luvulla oli hoikkuus muodissa sellainen huippumallityyppinen. Tosin lehdissä viitattiin kovasti narkkarilookkiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miilillä myös kiva asu sisääntulossa. Mutta ei kyllä uskalla ruveta padelia pelaamaan, jos sillä saa noin "muodokkaat" pohkeet ja reidet ;)
XXL on uusi normaali.
Jos harrastaisi niin paljon liikuntaa kuin kertoi, niin olisi 15-20 kiloa laihempiLapsikulta, lihaksetkin painavat ja näkyvät kokona ulospäin. Vai onko sinusta esim. entinen jääkiekkoilija Zdeno Chara (uran aikana paino 113kg) läski?
No tässäpä hyvä vertaus kun Chara on reilusti kaksmetrinen.
Padelin ja säbän pelaamisesta ei kyllä tule tuollaisia "muotoja".
Naiset jaotellaan vartalon mukaan H, I, O ja X.
X-tyyppisellä naisella on selvästi erottuvat rinnat ja pyöreä peffa. Sekä kunnon vyötärö. Yleensä luonnostaan tummia, talvityyppejä.
Itse olen mallia X ja olen tyytyväinen. Urheilu ei muuttanut kurvejani.
I-tyyppi on kuin lauta, O-kuin omena.
Eikä näitä vartalotyyppejä oikein voi muokata.
Kiloja saa pois, jos haluaa, mutta mielummin kurvit, kuin lauta. Haluan näyttää naiselta mielummin kuin pojalta tai omenalta.Miten määritellään "H"-vartalotyyppi?
H: hartijalinjasta lantioon vartalo on suora, vyötäröä tai bebaa ei juurikaan ole, jalat ptkät ja hoikat, vartalo näyttää kulmikkaalta.
Kävin joskus vartaloanalyysissä, saattaa olla, että nykyään on useampikin tyyppi.
Googlettanalla saa tietoa, jos asia kiinnostaa.
Mutta sehän on tosi, että ihmiset on erimuotoisia eikä sille mitään voi. Perimää ei voi muuttaa.Omena- ja päärynämuodot saadaan aikaan lihomalla, ei vartalo ole luontaisesti sellainen. Perimä toki voi vaikuttaa lihomistaipumukseen.
Päärynämallissa hartiat on kapeet ja lantio leveä. Olit sitten kuinka hoikka ei auta jos vartalo on sen mallinen.
Omena on lyhyt vartalo, lyhet jalat, ja tasapaksu vyötärl.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketkä eivät usko, että 1970 - 1980 -luvuilla kaikki nuoret olivat (no, 90 %) hoikkia tai korkeintaan normaalipainoisia, katsokaa jonkin sukulaisen luokkakuvia tai nuoruuskuvia siltä ajalta.
Ei löydy pyyleviä.
Paskapuhetta. Ei tarvitse katsoa kuin omia lapsuudenkuviani niin väitteesi kumoutuu heti.
N45
Jos nimimerkkisi tarkoittaa ikääsi, olet ollut 90-luvulla nuori. Et siis 1970-1980 -luvuilla, kuten aikaisempi kirjoittaja kirjoittaa. Esim.70-luvulla ihannoitiin laihuutta.
Minä muistan kansakouluajoilta kun samalla luokalla oli kanssani naapurin poika, jota sanottiin pullukaksi. Nyt kun katselee vanhoja luokkakuvia, niin eihän tuo poika mikään pullukka ole, vaan ihan normaali tai jopa normaalia hoikempi kun katselee tämän päivän lasten koulukuvia. Kyllä lapset ja nuoret olivat hoikempia aikaisemmin (olen itse aloittanut koulun v.1965) kuin nyt. Ja kyllähän sitä hoikkuutta ainakin tyttöjen keskuudessa ihannoitiin etenkin 1960-70-lukujen taitteessa. Tuntui siltä, että jokainen tyttö halusi olla "Twiggy" - niin minäkin. Mutta siihen aikaan ei ollut bulimiaa tai anoreksiaa. Kun haluttiin laihduttaa, niin liikuttiin enemmän ja syömistä kontrolloitiin terveesti. Silloinhan eivät kauppojen hyllyt notkuneet valmisruoista ja erilaisista herkuista. Luulen, että aika monessa kodissa tuolloin herkkuja syötiin ainoastaan juhlapäivinä.
Olen syntynyt 1991 ja kyllä silloinkin ysärin lopussa/2000-luvulla oli hoikkuus muodissa sellainen huippumallityyppinen. Tosin lehdissä viitattiin kovasti narkkarilookkiin
Joo, ja 80-luvun alkupuolella tuli sellainen jännä notkahdus hoikkuuden ihannointiin, että alettiin ihailla lihaksia myös naisilla. Oli Kike Elomaa. Piti toki olla edelleen hoikka, mutta ei langanlaiha vaan hoikka ja lihaksikas.
Tää tyttö joka tuli morsiuspuvussa...
Miksi ihmeessä moneen kertaan ohjelmassa kerrattiin sitä että onko pelottavaa kun nainen tulee morsiuspuvussa paikalle?
Eikös tuon ohjelman pitänyt olla sellainen, jossa tositarkoituksella etsitäänkin kumppania?
Vierailija kirjoitti:
Mukavilta vaikuttivat nuo miehet!
Mitä muuta he voivat esittää. Omaan silmääni miehet olivat ns. laadukkaampia kuin kukaan naisista. Ei näistä naisista kukaan pääse heidän kanssaan suhteeseen. Onko tarkoituskaan, kun kaikki vain etsii seuraajia ja seiskan julkisuutta. Tuo morsiameksi pukeutuminenkin oli kopsattu ulkomaisesta bachelor jaksosta.
Sami vielä aika lapsenkasvoinen ja varmasti komea mies +5v kuluttua kun vähän miehistyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fboy island kirjoitti:
En ole katsonut koskaan ohjelma, mutta
Mainoksessa on kaksi poikamiestä , niin onko toinen pelimies ja toinen tosimies ?
Pitääkö naisten saada selville millä aineilla pojat on liikkeellä ?Vähän kuin fatboy island
ruotsiMinulle on myös jäänyt epäselväksi miksi miehiä on kaksi ?
Mainoksen perusteella voisi ajatella, että toisessa on jotain varottavaa.
Yksi syy on, että halutaan lisää treffailumahdollisuuksia. Aiemmin naiset ovat valitelleet, että pitää makoilla hotellilla tyhjän panttina. Varmaan halutaan myös jonkinlaista kilpailua miesten kesken suosituimmista neitokaisista.
Aijaa , olisikin noloa jos toinen miehistä lisi sellainen, ettei kukaan haluaisi häntä.
Täällä puhutaan paljon tuomioista. Kai molemmat miehet on *puhtoisia*, eikä toinen ole mikään rikollinen.
Vierailija kirjoitti:
Tuo morsiameksi pukeutuminenkin oli kopsattu ulkomaisesta bachelor jaksosta.
Apua, miten noloa, jos oli tosiaan kopsattu idea ja formaatin velvoittama 🙈
Voin kuvitella miten tuotantotiimi on kyselly osallistujanaisilta:
"Hei, meil ois tämmönen yks tosi siisti juttu ja vähän greizi idea! Oisko ketään(sic!) halukas vähän räväyttämään heti esittelyjaksos? Meillä ois tääl tämmönen supersiide morsiuspuku valmiina just sulle...! Tuut saamaan salee huomioo heti aloituksjaksos! Niin huikee juttu! Ketä lähtee messii??"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei löydy pyyleviä.
N45
Ruoka valmistettiin itse, oli ruoka-ajat, ei napostelua. Liikuttiin ulkoillen ja tehtiin myös kotitöitä apuna. Nykykielellä sanottuna syötiin lähiruokaa, ei turhia välipaloja, suoritettiin hyötyliikuntaa. Nukuttiin riittävästi. Herkuttelu kuului harvinaisiin hetkiin.
Vierailija kirjoitti:
Mikko ei hääppöinen juontaja ole, tähän sopisi joku eloisampi ihminen. Hiustyyli vaihtoon niin voisi Parikan pojasta saada vielä ihan komean ;). Nyt on pahasti ukkoontunut omastakin mielestä.
No vaikkei ole superluonteva roolissaan, on minusta silti kivempi nähdä välillä vähemmän kuluneita kasvoja juontajina kuin aina niitä samoja naamoja joka ohjelmassa. Minä tykkään Mikon pitkistä hiuksista enkä näe mitään erityisen karmeaa ukkoutumista. Ihan ikäiseltään näyttää ja varmasti jopa paremmalta kuin keskivertojamppa. Tässä ohjelmassa ei etsitä Mikolle kumppania, joten mitä väliä hänen hiustyylillä ja "ukkoutumisella" edes on? Täysin turhaa vääntää juontajan ulkonäöstä.
Vierailija kirjoitti:
Ruoka valmistettiin itse, oli ruoka-ajat, ei napostelua. Liikuttiin ulkoillen ja tehtiin myös kotitöitä apuna. Nykykielellä sanottuna syötiin lähiruokaa, ei turhia välipaloja, suoritettiin hyötyliikuntaa. Nukuttiin riittävästi. Herkuttelu kuului harvinaisiin hetkiin.
Voisitteko siirtää nuo vanhojen hyvien aikojen muistelut johonkin toiseen paikkaan. Lähtenyt hieman sivuraiteille, eikä ketään kiinnosta muiden av-mammojen lapsuus ja nuoruus. Niille voi luoda ihan oman ketjunsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bachelorit olivat kuin lukiopoikia vanhojen tansseihin valmistautumassa. Mitä formaatille oikein on tapahtunut? Sami saa takellellen sanottua, että viiden vuoden päästä voisi mahdollisesti perheen perustamista harkita. Naiset ovat suurin osa kolmenkympin molemmin puolin, varmaan odottelisivat vielä viisi vuotta lisää, ennen kuin lastenhankinta tulee ajankohtaiseksi... Samin motiivit hankkiutua ohjelmaan jäävät muutenkin hiukan kysymysmerkiksi. Viime vuoden bachelor ainakin oli kaikessa pinnallisuudessaan pohjanoteeraus.
Tänä vuonna teemana on selkeästi ollut esiintyminen "omana itsenä" huomioiden pukeutuminen ja sisääntulo. Lotta vaikutti kaikin puolin siltä kuin olisi aivan väärässä paikassa. Tv on siitä armoton, että ilmeet ja fiilikset välittyvät selkeästi ruudun toiselle puolelle. En tiedä oliko, mutta ainakin vaikutti ärtyneeltä ja turhautuneelta. Lisäksi asuvalinta ei mennyt ihan nappiin. Se Kelahuijari Asta ei herättänyt järin lämpimiä fiiliksiä. Sanoi olevansa hyvin suora, ja että kaikki eivät pidä siitä. No shit. On eri asia olla suorapuheinen ja reilu kuin olla ilkeä ja v*ttuilla päin naamaa. Asta tietää tämän itsekin, mutta helppo piiloutua "suoruuden" taakse, jotta ei tarvitsisi myöntää purkavansa vain omaa pahoinvointia ympäristöönsä.
Siis mikä kelahuijaus?
Oli kuulemma huijannut Kelasta jotain työttymyystukia. Lisäksi oli muitakin rötöksiä kontolla. Omien sanojensa mukaan työskentelee tällä hetkellä jossain kultaliikkeessä, kas kun ei ole sieltä tarttunut arvoesineitä matkaan.
Minkä ikäisiä nämä bätselöörit siis on? Molemmat alle 30v?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miilillä myös kiva asu sisääntulossa. Mutta ei kyllä uskalla ruveta padelia pelaamaan, jos sillä saa noin "muodokkaat" pohkeet ja reidet ;)
XXL on uusi normaali.
Jos harrastaisi niin paljon liikuntaa kuin kertoi, niin olisi 15-20 kiloa laihempiLapsikulta, lihaksetkin painavat ja näkyvät kokona ulospäin. Vai onko sinusta esim. entinen jääkiekkoilija Zdeno Chara (uran aikana paino 113kg) läski?
No tässäpä hyvä vertaus kun Chara on reilusti kaksmetrinen.
Padelin ja säbän pelaamisesta ei kyllä tule tuollaisia "muotoja".
Naiset jaotellaan vartalon mukaan H, I, O ja X.
X-tyyppisellä naisella on selvästi erottuvat rinnat ja pyöreä peffa. Sekä kunnon vyötärö. Yleensä luonnostaan tummia, talvityyppejä.
Itse olen mallia X ja olen tyytyväinen. Urheilu ei muuttanut kurvejani.
I-tyyppi on kuin lauta, O-kuin omena.
Eikä näitä vartalotyyppejä oikein voi muokata.
Kiloja saa pois, jos haluaa, mutta mielummin kurvit, kuin lauta. Haluan näyttää naiselta mielummin kuin pojalta tai omenalta.Miten määritellään "H"-vartalotyyppi?
H: hartijalinjasta lantioon vartalo on suora, vyötäröä tai bebaa ei juurikaan ole, jalat ptkät ja hoikat, vartalo näyttää kulmikkaalta.
Kävin joskus vartaloanalyysissä, saattaa olla, että nykyään on useampikin tyyppi.
Googlettanalla saa tietoa, jos asia kiinnostaa.
Mutta sehän on tosi, että ihmiset on erimuotoisia eikä sille mitään voi. Perimää ei voi muuttaa.Omena- ja päärynämuodot saadaan aikaan lihomalla, ei vartalo ole luontaisesti sellainen. Perimä toki voi vaikuttaa lihomistaipumukseen.
Päärynämallissa hartiat on kapeet ja lantio leveä. Olit sitten kuinka hoikka ei auta jos vartalo on sen mallinen.
Omena on lyhyt vartalo, lyhet jalat, ja tasapaksu vyötärl.
Nykyhallituksen naisministereissä on hyvin edustettuina noita vartalomalleja. Marin ja Sarrkinen I. Ohisalo X. Saarikko ja Kiuru omena Haatainen hieman päärynä.
Vierailija kirjoitti:
Mikko ei hääppöinen juontaja ole, tähän sopisi joku eloisampi ihminen. Hiustyyli vaihtoon niin voisi Parikan pojasta saada vielä ihan komean ;). Nyt on pahasti ukkoontunut omastakin mielestä.
Komeinhan Mikko on jos bacheloreihin vertaa. Ihan heittämällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bachelorit olivat kuin lukiopoikia vanhojen tansseihin valmistautumassa. Mitä formaatille oikein on tapahtunut? Sami saa takellellen sanottua, että viiden vuoden päästä voisi mahdollisesti perheen perustamista harkita. Naiset ovat suurin osa kolmenkympin molemmin puolin, varmaan odottelisivat vielä viisi vuotta lisää, ennen kuin lastenhankinta tulee ajankohtaiseksi... Samin motiivit hankkiutua ohjelmaan jäävät muutenkin hiukan kysymysmerkiksi. Viime vuoden bachelor ainakin oli kaikessa pinnallisuudessaan pohjanoteeraus.
Tänä vuonna teemana on selkeästi ollut esiintyminen "omana itsenä" huomioiden pukeutuminen ja sisääntulo. Lotta vaikutti kaikin puolin siltä kuin olisi aivan väärässä paikassa. Tv on siitä armoton, että ilmeet ja fiilikset välittyvät selkeästi ruudun toiselle puolelle. En tiedä oliko, mutta ainakin vaikutti ärtyneeltä ja turhautuneelta. Lisäksi asuvalinta ei mennyt ihan nappiin. Se Kelahuijari Asta ei herättänyt järin lämpimiä fiiliksiä. Sanoi olevansa hyvin suora, ja että kaikki eivät pidä siitä. No shit. On eri asia olla suorapuheinen ja reilu kuin olla ilkeä ja v*ttuilla päin naamaa. Asta tietää tämän itsekin, mutta helppo piiloutua "suoruuden" taakse, jotta ei tarvitsisi myöntää purkavansa vain omaa pahoinvointia ympäristöönsä.
Siis mikä kelahuijaus?
Hänellä on tuomio petoksesta. Nostanut siis perusteetta Kelan tukia Seiskan mukaan. Ja sitten jotain pahoinpitelyjuttuja.
Tää ohjelma on menossa kovasti tempparisuuntaan eikä nuo "persoonalliset" esittelyt ainakaan helpottaneet sitä. Vielä viinanhuuruiset bileet ja bätset samaan tupaan.
Mikä mättää nykyajassa kun ihannoidaan rikollista mieltä? Tositelevisiot syytävät näitä omasta mielestään suoria mutta enemmistön mielestä valehtelevia, välistä vetäviä luihuja rikollisia. Ääri esimerkkeinä nämä sofiat, naccet ja nikot. Näistäkin naisista enemmistö oli vahvasti tatuoituja, yrityksenä pukeutua tyylikkäiksi leideiksi. Alas on mennyt suomalaisten naisten kauneus. Olihan siinä jo yksi pakollinen treenattua per*ettään esitellytkin, samoin feikki uskovainen.
Vierailija kirjoitti:
Täällä arvostellaan koko ajan naisten ulkonäköä, mutta kukaan ei ole vielä ottanut esille muita asioita heidän persoonassaan, kuten esim. miten millaisia juttuja puhuvat joko keskenään tai bachelorien kanssa ym.
Kaikki on nykyisin niin ulkonäkökeskeistä. Kuoren sisältö ei näytä kiinnostavan ketään.
Mitähän vaille jäämmekään.