Juotteko koskaan kahdestaan puolisonne kanssa kännejä?
Me juodaan välillä viikonloppuisin. Onhan se kivempaa, jos on joku/jotkut kylässä mutta kyllä meillä kaksistaankin juttua riittää. Lapset on aikuisia ja baarit ei tässä iässä enää houkuta.
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
Ei. Meillä riittää juttua ilman kännejäkin.
Miten keskusteleminen ja känni liittyy toisiinsa?
Vierailija kirjoitti:
Ei juopotella. Selvin päin on mukavampaa.
Ei ole ja tiedät sen itsekin.
Mies on ex ja tämä alkoi heti haastamaan riitaa kun oli pari olutta juonut, lopulta käytös paheni, sai kunnon raivokohtauksia, alkoi huutaminen ja töniminen, sen pitemmälle en katsonut vaan lähdin. Selvinpäin oli täysin normaali, hyväkäytöksinen ihminen mutta vähäinenkin alkoholimäärä muutti persoonan täysin hirviöksi.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä ei ole normaalia aikuisille juoda kännejä. Varsinkaan kotona. Jossain juhlissa ymmärrän, jos ottaa vähän enemmän kuin pitäisi. Mutta juoda nyt kotona kännejä. Aika wt touhua.
Teille tiukkapipoille kaikki onkin hiukan hankalaa käsittää. Voimia sinulle <3
Ei käytetä alkoholia kumpikaan. Mutta joskus mässäillään yhdessä, ajanee saman asian.
Vierailija kirjoitti:
Mies on ex ja tämä alkoi heti haastamaan riitaa kun oli pari olutta juonut, lopulta käytös paheni, sai kunnon raivokohtauksia, alkoi huutaminen ja töniminen, sen pitemmälle en katsonut vaan lähdin. Selvinpäin oli täysin normaali, hyväkäytöksinen ihminen mutta vähäinenkin alkoholimäärä muutti persoonan täysin hirviöksi.
Minun eräs tuttuni on aivan samanlainen. Selvänä hän on rauhallinen eikä hermostu oikein mistään, mutta heti kun se on saanut tarpeeksi alkoholia niin uhoaminen alkaa.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä ei ole normaalia aikuisille juoda kännejä. Varsinkaan kotona. Jossain juhlissa ymmärrän, jos ottaa vähän enemmän kuin pitäisi. Mutta juoda nyt kotona kännejä. Aika wt touhua.
Mun mielestä päinvastoin. Olisi noloa, kun aikuisena vetäisi jossain sukulaisen 70-vuotis juhlissa kännit tai lapsensa häissä.
Ei kovin usein juoda, koska meillä on taapero. Jos ei olisi, niin varmasti juotaisiin yhdessä ainakin viikonloput.
Ja ei siis tientenkään koskaan lapsen läsnäollessa päihdytä, jos kuulosti siltä t:edellinen
Vierailija kirjoitti:
Me otetaan joskus muutama kalja. Meille tulee niin helposti riitaa humalassa. Ollaan päätetty, että pari olutta tai viinipullo puoliksi ei aiheuta mitään pahaa.
Olette aika lapsellisia, muutenkin kuin konkreettisesti.
Vierailija kirjoitti:
Ei koskaan, miksi juotaisiin? Laitetaan ruokaa yhdessä, katsotaan elokuvia, kuunnellaan musiikkia ja ulkoillaan ja tavataan ystäviä yhdessä mutta minkä ihmeen takia pitäisi tulla humalaan yhdessä? En ymmärrä.
Voi että, parhaimmat onnitteluni! Olet erinomainen ja virheetön ihminen.
Ei juoda, enää. Ollaan toipuneita alkoholisteja. Ennen ryypättiin paljonkin yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Ei koskaan, miksi juotaisiin? Laitetaan ruokaa yhdessä, katsotaan elokuvia, kuunnellaan musiikkia ja ulkoillaan ja tavataan ystäviä yhdessä mutta minkä ihmeen takia pitäisi tulla humalaan yhdessä? En ymmärrä.
Minä taas en ymmärrä miten nuo sulkevat toisiaan jotenkin pois? Eilen käytiin miehen kanssa hiihtämässä, lämmitettiin sauna ja juotiin pari saunakaljaa, tehtiin hyvää ruokaa jonka kanssa vielä hyvää viiniä. Ei se pieni humala ainakaan huonontanut iltaa millään tavalla.
Ei juoda humalaan. Tänään on juotu lasilliset viiniä ruuan kanssa. Samoin eilen.
Jäimme eläkkeelle mieheni kanssa kaksi vuotta sitten. Voidaan ottaa arkisinkin alkoholia.
Mikäs sen mukavampaa..
Ei ehkä varsinaisesti kännejä, mutta otetaan kyllä alkoholia kotona yhdessä. Joskus ruuan kanssa, joskus ihan muuten vaan. Minä kuuntelen samalla musiikkia, mies katselee YouTubea tai pelaa jotain. Ikinä ei ole mitään riitaa saatu aikaiseksi alkoholia juodessa, vaikka joskus selvin päin saattaakin mennä sukset ristiin.
Paljon mukavampaahan se on kotona juoda kuin baariin lähteä. Lisäksi halvempaa. Vessaan ei ole jonoa ja sänky on lähellä jos alkaa väsyttää.
Me kyllä juodaan alkoholia yhdessä viikonloppuisin. Katsotaan leffoja ja jutellaan. Jutellaan muulloinkin, mutta ehkä vähän hönössä sitten irtoaa enemmän asiaa. Me ollaan oltu yhdessä kohta 35 vuotta ja riidat on käyty selvinpäin.
Mies on niin hyvää seuraa, että kavereista huolimatta hän on parasta viihteelle vaihto-seuraa. Kokkaillaan, kuunnellaan musaa/saunotaan/katsotaan leffaa ja höpötellään ;)
Kyllähän ne vkl känni elostelut kahdestaan oli ihan parasta. Kumpikaan ei halunnut nähdä muita. Meillä oli monta vuotta oikein kivaa. Tuota se oli alkuhuuman jälkeen jota kesti yli kaksi kesää.
M.51
Kylläpä on tylsä "elämä" teillä.