Juotteko koskaan kahdestaan puolisonne kanssa kännejä?
Me juodaan välillä viikonloppuisin. Onhan se kivempaa, jos on joku/jotkut kylässä mutta kyllä meillä kaksistaankin juttua riittää. Lapset on aikuisia ja baarit ei tässä iässä enää houkuta.
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
Ei koskaan, miksi juotaisiin? Laitetaan ruokaa yhdessä, katsotaan elokuvia, kuunnellaan musiikkia ja ulkoillaan ja tavataan ystäviä yhdessä mutta minkä ihmeen takia pitäisi tulla humalaan yhdessä? En ymmärrä.
Miten ja miksi nämä asiat sulkevat toisensa pois? Me tehdään kaikkia noita ja silti vedetään välillä yhdessä kalsarikännit. Miksi? Koska se on hauskaa ja rentouttavaa eikä baarit kiinnosta. Eikä olla kumpikaan työttömiä, sitä kun joku kuitenkin heti epäilee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä ei ole normaalia aikuisille juoda kännejä. Varsinkaan kotona. Jossain juhlissa ymmärrän, jos ottaa vähän enemmän kuin pitäisi. Mutta juoda nyt kotona kännejä. Aika wt touhua.
Mun mielestä päinvastoin. Olisi noloa, kun aikuisena vetäisi jossain sukulaisen 70-vuotis juhlissa kännit tai lapsensa häissä.
Juon kotona ja saatan olla humalassa, muttei kännit mulle tarkoita mitään oksentamista/sönkkäystä/horjumista. En ymmärrä näitä jotka kerta vuoteen vetävät juhlissa niin, että muisti katkeaa, oksennetaan kukkaruukkuun ja seuraava päivä menee toipuessa.
Molemmat nuoruuden veteraaneja eikä todellakaan enää törpötellä. Hyvää ruokaa, kahveja ja herkkuja kyllä menee välillä.
Emme ole vielä koskaan (ei kotona eikä baareissa) olleet kännissä. Takana 20 vuotta onnellista avioliittoa,.. ei myöskään uskonnollisista tai terveydellisistä syistä. Ei ole tullut vain mieleenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Meillä riittää juttua ilman kännejäkin.
Miten keskusteleminen ja känni liittyy toisiinsa?
Keskustelu liittyy yhdessä viihtymiseen. Ei tarvitse mitään kännejä kestääkseen toista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Meillä riittää juttua ilman kännejäkin.
Miten keskusteleminen ja känni liittyy toisiinsa?
Ap käytti termiä juttua riittää... monella juttua riittää ilman känniäkin.
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan. Me syödään mielummin vähän kalliimpia ruokia ja nautitaan selvinpäin elämästä.
Äiti Teresakin saapui palstalle.
Ihanaa ottaa joskus mieheni kanssa kalsarikännit
Vierailija kirjoitti:
Jäimme eläkkeelle mieheni kanssa kaksi vuotta sitten. Voidaan ottaa arkisinkin alkoholia.
Mikäs sen mukavampaa..
Määrien noustessa huonosti käy. Vanhana kestää alkoholia huonommin kuin nuorena. Nainen alkoholisoituu miestä nopeammin. Suomessa on eläkeläisten akuutti alkoholiongelma.
Vierailija kirjoitti:
Emme ole vielä koskaan (ei kotona eikä baareissa) olleet kännissä. Takana 20 vuotta onnellista avioliittoa,.. ei myöskään uskonnollisista tai terveydellisistä syistä. Ei ole tullut vain mieleenkään.
Kannattaisi joskus kokeilla.
Ties kuinka hauskaa teillä olisi 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäimme eläkkeelle mieheni kanssa kaksi vuotta sitten. Voidaan ottaa arkisinkin alkoholia.
Mikäs sen mukavampaa..Määrien noustessa huonosti käy. Vanhana kestää alkoholia huonommin kuin nuorena. Nainen alkoholisoituu miestä nopeammin. Suomessa on eläkeläisten akuutti alkoholiongelma.
No, tulihan se sieltä.
Kippis 🥃🥃🥃🍾
Kylläpä on oikein kännikalojen juopottelurehvasteluketju tässä taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs sen mukavampaa..Määrien noustessa huonosti käy. Vanhana kestää alkoholia huonommin kuin nuorena. Nainen alkoholisoituu miestä nopeammin. Suomessa on eläkeläisten akuutti alkoholiongelma.
Onko se juopottelu sitten jotenkin turvallisempaa jos sitä tekee vain baarissa eikä kotona? Siitähän tässä oli kyse.
Ei juoda. Ei ole kiva olla edes pikku hiprakassa. Ei juoda myöskään erikseen. Tykätään olla raivoraittiita.
Joo. Mä istun telkkarin äärellä vetämässä humalahakuisesti kuohuviiniä, sitten valkoviiniä. Mies istuu omassa työhuoneessaan koneella ja juo viskiä. Yhdessä ollaan - erikseen. Ei puhuta. Riidellään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan. Me syödään mielummin vähän kalliimpia ruokia ja nautitaan selvinpäin elämästä.
Äiti Teresakin saapui palstalle.
Muuten joo mutta Äiti Teresa oli vaatimaton ihminen. Ei leveillyt kalliilla ruoalla kuten tuo ensimmäinen kommentoija.😁
Juotiin.
Välillä oli tosi kivaa, välillä mies pahoinpiteli mua jopa sairaalakuntoon kun kehitteli päässään olemattomia mustasukkaisuuksia.
Piti lopettaa yhdessä juominen josko saatais asiat tasapainoon. Mä lopetin, mies jatkoi yhden selvän viikonlopun jälkeen.
Onpa hassu ajatus, että toisten juhlissa känni olisi ok! Sinä tässä olet wt!!