Juotteko koskaan kahdestaan puolisonne kanssa kännejä?
Me juodaan välillä viikonloppuisin. Onhan se kivempaa, jos on joku/jotkut kylässä mutta kyllä meillä kaksistaankin juttua riittää. Lapset on aikuisia ja baarit ei tässä iässä enää houkuta.
Kommentit (89)
Me otetaan joskus muutama kalja. Meille tulee niin helposti riitaa humalassa. Ollaan päätetty, että pari olutta tai viinipullo puoliksi ei aiheuta mitään pahaa.
Juodaan, eilenkin laitettiin hyvää ruokaa, juotiin viiniä ja pelailtiin lautapelejä. Ihan parasta.
Kyllä me aloitetaan yhdessä mutta mies innostuu yleensä lähtemään paikalliseen. Mä en jaksa. Jään kotiin kuuntelemaan musiikkia, syön ja käyn nukkumaan.
Ihan parasta.
Kotona kalsarikännit 😀
Vierailija kirjoitti:
Kyllä me aloitetaan yhdessä mutta mies innostuu yleensä lähtemään paikalliseen. Mä en jaksa. Jään kotiin kuuntelemaan musiikkia, syön ja käyn nukkumaan.
Tuleeko miehesi yöksi kotiin vai meneekö vieraisiin? Aika tärkeä seikka.
Ei jaksa enää baariin lähteä.
Minä juon valkkaria, mies juo olutta.
Me ollaan vasta aikuisena tavattu ja oltu vasta niin vähän aikaa kimpassa niin me viihdytään kahdestaan oikein hyvin. Paljon on kerrottavaa ja me nauretaan paljon. Riitoja ei ole humalassa tullut.
Näin talviaikaan on kiva juoda viiniä ja lonkeroa kotona miehen kanssa.
Ei juoda niin paljon et tulis riitoja.
Vierailija kirjoitti:
Joo, useinkin. 🍺🍺 🥃🥃🍾
Oletteko työttömiä? Ilmeisesti. Kyllä kelpaa ryypätä.
Joo lähes aina. Joskus harvoin käy joku kaveri täällä. Baarissa ei käydä koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin tulee milloin ei. Sillä ei seiso enää niin ei ole väliä missä yhden yön yöpyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä tärkeämpää on luottamus, jota sinulla ilmeisesti omassa suhteessasi ei ole jos tuollainen edes tulee heti mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, useinkin. 🍺🍺 🥃🥃🍾
Oletteko työttömiä? Ilmeisesti. Kyllä kelpaa ryypätä.
Ei olla. Ollaan eläkkellä ja hyvät eläkkeet on.
Me otetaan silloin tällöin kotona. Kesällä käydään muutaman kerran myös terassilla kaljalla.
Ei koskaan, miksi juotaisiin? Laitetaan ruokaa yhdessä, katsotaan elokuvia, kuunnellaan musiikkia ja ulkoillaan ja tavataan ystäviä yhdessä mutta minkä ihmeen takia pitäisi tulla humalaan yhdessä? En ymmärrä.
No ei todellakaan. Me syödään mielummin vähän kalliimpia ruokia ja nautitaan selvinpäin elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Ei koskaan, miksi juotaisiin? Laitetaan ruokaa yhdessä, katsotaan elokuvia, kuunnellaan musiikkia ja ulkoillaan ja tavataan ystäviä yhdessä mutta minkä ihmeen takia pitäisi tulla humalaan yhdessä? En ymmärrä.
Teeskentelijä!!
Juu ihan parasta. Kahdestaan sekoilla ja kuunnella musaa.