Miksi jotkut miehet ajaa partansa ja kaikki karvat? mielestäni karvaisuus on miehekkäintä.
Kommentit (76)
Pieni sänki se vasta ihaninta miehessä on. 🤗
Kyllä on pedofiileja ne naiset, jotka pitävät parrattomista miehistä (= lapsennäköisistä).
Ehkä heillä ei ole tarvetta miellyttää juuri sinua? Tai tietävät joka tapauksessa olevansa miehiä, niin sitä miehisyyttä ei tarvitse karvoilla korostaa, mukavuuden ja hygienian kustannuksella.
Karvaton mies = alhainen testo taso. Ei sellaisesta ole pari suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on pedofiileja ne naiset, jotka pitävät parrattomista miehistä (= lapsennäköisistä).
Samaa voi sanoa miehistä, jotka tykkää ainoastaan sellaisista naisten alapäistä, mitkä on ajeltu posliiniksi.
Näin 40 v naisena pidän parrakkaita ja viiksekkäitä miehiä NIIN kuumana ja varsinkin jos niissä näkyy hieman harmaata. Tai paljon.
Mitä karvaisempi mies, sitä parempi.
Olen ihmetellyt samaa. Itse pidän mm. Rintakarvoja hyvinkin maskuliinisina ja miehekkäinä, mutta moni tuntemani mies häpeilee niitä ja suurin osa ajelee pois.
Omakin mieheni ei meinaa uskoa, että ihan aikuisten oikeasti vaikka itse tykkään sheivata ja karvattomuus saa minut tuntemaan itseni naiselliseksi ja seksikkääksi, niin se ei tarkoita, että haluaisin hänen olevan karvaton. Tottakai naamakarvoituksen tulee olla ns. Kontrolloitu, mutta päästä alaspäin pääsääntöisesti miesten ei tarvisi koskea karvoihinsa. Kainaloita voi trimmata toki, mutta esimerkiksi rintakarvat ja ns. Silkkitie navasta alaspäin pitäisi jättää rauhaan!
Nartukoirani on sitten hyvin miehekäs. Sillä on karvaa kaikkialla muualla, paitsi kirsussa, nisissä, peräaukossa ja bimssassa.
Jotkut naiset vaativat, että miehet on sheivattava posliineiksi. Itselleen eivät tätä kuitenkaan tee.
Vierailija kirjoitti:
Olen ihmetellyt samaa. Itse pidän mm. Rintakarvoja hyvinkin maskuliinisina ja miehekkäinä, mutta moni tuntemani mies häpeilee niitä ja suurin osa ajelee pois.
Omakin mieheni ei meinaa uskoa, että ihan aikuisten oikeasti vaikka itse tykkään sheivata ja karvattomuus saa minut tuntemaan itseni naiselliseksi ja seksikkääksi, niin se ei tarkoita, että haluaisin hänen olevan karvaton. Tottakai naamakarvoituksen tulee olla ns. Kontrolloitu, mutta päästä alaspäin pääsääntöisesti miesten ei tarvisi koskea karvoihinsa. Kainaloita voi trimmata toki, mutta esimerkiksi rintakarvat ja ns. Silkkitie navasta alaspäin pitäisi jättää rauhaan!
Mulla sama mieheni on tosi karvainen ja hän sanoo että häntä oksettaa omat karvat
Vierailija kirjoitti:
Mun mies ei todellakaan näytä lapselta, vaan äärimmäisen miehekkäältä ja ennen kaikkea huolitellulta. Puku päällä, puhtaat kengät, parta sheivattu, tukka mintissä, salkku kädessä. Love. Käntää myös niiden risupartojen kanssa seurustelevien naisten päät.
Parta pitääkin ajaa, mutta ei missään nimessä muuta. Se olisi yäk, en olisi edes sellaisen kaveri.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut naiset vaativat, että miehet on sheivattava posliineiksi. Itselleen eivät tätä kuitenkaan tee.
Ok, no en ole koskaan ymmärtänyt mitä noiden päässä liikkuu.
Mutta niin no, naisilla on eri mieltymyksiä. Mun mielestä on vaan seksikkäintä jos mies on tosi karvainen, on parta ja rintakarvat, yms.
Parrasta en tykkää yhtään. Hajuherkkänä sellaista partasuuta pussaillessa voi haistaa koko päivän ummehtuneen ruokalistan. Muut karvat sen sijaan on vain plussaa ja miehistä. Eikä ees selkäkarvat haittaa.
Kyllä alapään karvat siistiä pitää. Niin se on pokefilmeissäkin, jos ootta kattonunna. Ei se sellainen juha mietoo karvapuska ole mikään miehekäs, vaan aika nörtti.
Vierailija kirjoitti:
Parrasta en tykkää yhtään. Hajuherkkänä sellaista partasuuta pussaillessa voi haistaa koko päivän ummehtuneen ruokalistan. Muut karvat sen sijaan on vain plussaa ja miehistä. Eikä ees selkäkarvat haittaa.
Lol mun miehen parta ei koskaan haise XD
Ne on tossun alla. Niiden terhakkatissinen sataa influensseria seuraava tyttöystävä sanoo että KARVAT ON YÖK. Ja tämä cuck ajaa kaikki.